Seminar Moomol - Harga Borong Tak Masuk Akal
Radzi 61 @ Millionsmakers Network Sdn Bhd - Thu 22/Oct/2015 2:33pm [Last Comment]
Zaman sekarang memang ramai orang suka buat bisness. Tambahan pulak bisness online.

Korang tahu tak, sekarang memang mudah dan senang kalau nak mencari barang secara Borong dari China.

Helloooo, semua orang tahu barang dari China memang rendah dan menjadi permintaan yang tinggi di Malaysia. Murah giler, semua orang pun suka kan. Caranyaaa ?? haaa nie nak bagitau kat korang.

Jawapannyaaa ada pada Moomol. Moomol mengajar korang teknik bagaimana membeli barang tanpa perlu ke luar negara. Banyak kelebihan yang korang boleh dapat dengan Moomol.

Tahukah korang, dengan Moomol korang tidak perlu bazirkan duit, masa dan tenaga untuk melancong ke luar negara untuk mendapatkan produk?

Tahukah korang, dengan Moomol korang tidak perlu risau lagi dengan stok bekalan produk?

Tahukah korang, dengan Moomol korang boleh dapatkan apa sahaja produk? Ya! apa sahaja produk.

Tahukah korang, dengan Moomol korang boleh memborong atau membeli secara retail dengan harga 100 kali lebih rendah dari harga pasaran?

Tahukah korang, dengan Moomol korang boleh memilih untuk menjana pendapatan secara harian, mingguan, bulanan & tahunan dengan 1 langkah mudah?

Tahukah korang, dengan Moomol korang boleh menjana keuntungan sehingga 300 ? 3000% dengan OPM, OPP & OPS?

Tahukah korang, dengan Moomol korang akan dibimbing sehingga berjaya? Yang penting Nak Belajar & Boleh Diajar.

Tahukah korang, dengan Moomol melalui teknik 3TC & RMP pelanggan akan menyerbu korang ?

Kalau korang Seorang
- Peniaga
- Pemborong
- Penjual Online di Internet
- Agen Dropship
- Rakyat Malaysia yang utamakan Perniagaan
- Rakyat Malaysia yang memahami Bahasa Melayu dan Bahasa Inggeris .

Korang Patut tahu berkenaan Moomol . Citer banyak tak guna

Di atas permintaan ramai, Millionsmakers Network Sdn Bhd akan menganjurkan Seminar Moomol pada tarikh & lokasi berikut:

Tarikh: 31 Oktober 2015
Tempat: Vistana Hotel Bukit Jambul, Pulau Pinang
Masa: 9 pagi

Terhad kepada 30 peserta sahaja

Sila daftarkan diri dan dapatkan maklumat lanjut di www.moomol.com atau hubungi 03-5524 3399 @ whatsapp ke 019-3458100 segera.

Niche: Kursus Dan Seminar | Produk Dari China
 
1. Liza 550 - Wed 28/Oct/2015, 4:19pm
saya berminat dengan barangan dapur dan bakeri.

saya perlukan katalog
norliza.rusli@yahoo.com  
2. Mudahnya Borong China Online - Sat 31/Oct/2015, 10:46am
eh hari ni la? lambat nampak iklan pula  
3. Radzi 61 - Tue 3/Nov/2015, 7:23pm
Tarikh: 8 November 2015
Tempat: Presint Alami, Seksyen 13, Shah Alam
Masa: 9.00am  
4. Radzi 61 - Mon 23/Nov/2015, 7:13pm
Tarikh: 29 November 2015
Masa: 9.00am
Tempat: Perpustakaan Awam Seksyen 13, Shah Alam

layari www.moomol.com untuk pendaftaran
atau hubungi 019-3458100  
5. Radzi 61 - Sat 26/Dec/2015, 6:02pm
Tarikh: 9 Januari 2015
Masa: 9.30 pagi
Tempat: Vistana Hotel Kuantan, Pahang

layari www.moomol.com untuk pendaftaran  

Page 1   (Total 5 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..