Program Transformasi Minda 1001 Cara Bersama Dr. Ridz - 15 Jan 2012, Seremban
Mohd Nazlin B Bakrullazi - Wed 4/Jan/2012 10:23am [Last Comment]
ADAKAH ANDA INGIN Hidup Jadi HEBAT & Luar Biasa

BULATKAN JAWAPAN ANDA
SOALAN:
}Adakah anda tercari-cari ?KUNCI? kekayaan, kejayaan & kebahagian anda yang SEBENAR?
JAWAPAN: YA / TIDAK
SOALAN:
}Adakah anda hampir ?berputus asa? melakukan pelbagai kerjaya atau perniagaan bertahun-tahun tetapi masih ditahap yang sama?
JAWAPAN: YA / TIDAK
SOALAN:
}Adakah anda tercari-cari ilmu, mentor dan sistem yang mungkin dapat membantu kekayaan & kejayaan hidup anda?
JAWAPAN: YA / TIDAK
SOALAN:
}Adakah anda mencari sesuatu bahan yang boleh bertahan lama dalam minda supaya TIDAK HANYA SEMENTARA semangat & daya tahan diri INGIN berubah & berjaya
JAWAPAN: YA / TIDAK
SOALAN:
}Adakah anda pelajar yang tidak tahu hala tuju kerjaya anda walaupun peperiksaan TERBAIK!!!! tetapi masuk alam perkerjaan jadi orang biasa-BIASA saja?
JAWAPAN: YA / TIDAK

CARA PENYELESAIAN:

ANDA WAJIB HADIR & IKUTI
PROGRAM TRANSFORMASI MINDA 1001 CARA
secara Teori & Praktikal :
Mengenalpasti apa yang anda perlu lakukan untuk berjaya serta mengelakkan anda menyelesaikan masalah DALAM PERNIAGAAN, KERJAYA, PELAJARAN, KEHIDUPAN, KEBAHAGIAAN, KESIHATAN & KECANTIKAN

SELEPAS PROGRAM INI ANDA BOLEH MENGAPLIKASIKAN DALAM KEHIDUPAN SEHARIAN SECARA BERTERUSAN KERANA ANDA TELAH MENDAPAT KUNCI BAGI kekayaan, kejayaan & kebahagian anda yang SEBENAR

PROGRAM TRANSFORMASI MINDA 1001 CARA
BERSAMA DR. RIDZ "PENERAJU TRANSFORMASI MINDA"

Tarikh : 15 Januari 2012, Ahad
Tempat : Dewan Theatrette, Wisma Negeri, Seremban
Masa : 9.30 pagi - 12.30 tengah hari
Untuk pendaftaran hubungi : Mohd Nazlin Bakrullazi : 0193563442
DAFTAR SEGERA, TEMPAT TERHAD

Harga Biasa RM350 - **YURAN PERCUMA**
(Tidak termasuk Kos Pengurusan RM50 seorang)

Tujuan program ini diadakan adalah untuk memberi pendedahan kepada masyarakat tentang :

1. Membongkar Rahsia Kelebihan Kekuatan & Kelemahan Diri bagi menjadi orang yang LUAR BIASA HEBAT.
2. Kenali Rahsia Kekuatan OTAK & MINDA untuk mencapai kejayaan dalam kehidupan.
3. Teknik Disiplin Minda, Diri & Strategi utk membuang VIRUS Negatif dalam minda.
4. TEKNIK LAW OF ATTRACTION, LAW OF CAUSE & EFFECT, NLP.
5. TEKNIK Merancang VISI, MATLAMAT & MISI dalam Kehidupan Diri & Keluarga untuk mencapai 100% impian.
6. TEKNIK Meningkatkan kekuatan IQ, EQ & SQ ke tahap LUAR BIASA HEBAT
7. Teknik Strategi untuk melipat gandakan wang anda

Niche: Kursus Motivasi
 
1. Mohamad 65 - Wed 4/Jan/2012, 6:38pm
is good tp mahal sgt

dr azizan murah 50 jew  
2. Mohd Nazlin B Bakrullazi - Wed 4/Jan/2012, 11:15pm
Sila baca dengan teliti
Harga Biasa RM350 -
**YURAN PERCUMA**
(Tidak termasuk Kos Pengurusan RM50 seorang)
Program percuma, cuma bayar kos pengurusan RM50 seorang  
3. En Im - Sat 7/Jan/2012, 12:33pm
Menarik jugak. Namun jika memerlukan penceramah/motivator berlesen layari www.kaunselingkerjaya.com.  
4. Diyla - Sat 24/Mar/2012, 12:40pm
19796919
Allahumma salli 'ala muhammadin wa'ala ali muhammad:>

gtau sama MOHAMAD 65

kos sebenar yang perlu ANDA bayar cuma RM50 sahaja. sangat murah, elmunya tepat dan padat malah tidak memerlukan tindakan selanjutnya jika ANDA rasa, elmu yang diberi pada majlis tersebut sudah cukop mantap untok ANDA aplikasikan dalam kehidupan seharian. insyaAllah. peluang hebat dan menafaat selalunya datang cuma sesekali. mari rebut peluang terindah ini. jom daftar jom!

add FB: diyla_769@yahoo.com
diyla pakar penjimatanelektrik i-power

diyla merupakan RAKANIAGA produk BOOSTER MINDA keluaran DR.RIDZ. kepada yang serius ingin mengubah persepsi, fokus dan pelbagai hal berkaitan minda, hati dan tindakan tepat, segera koL diyla untok dapatkan penjelasan terperinci. SMS tidak ada daya upaya diyla membalas. SMS tidak tidak dapat menerangkan segala apa yang ANDA hajatkan. bercakap terus kan bagosss. barulah tepat info yang ingin diinginkan:>

mari, tekan 013 279 7694 dan tekan butang hijau untok bercakap langsong sama diyla seorang:>  

Page 1   (Total 4 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..