Pinjaman Peribadi Bank Rakyat Khas untuk SWASTA Panel, Kontrak Kerajaan, Kemas, GSTT dan Pekerja Bank yang Ada Masalah CCRIS dan CTOS. No Upfront. Interest 4.48%, 4.95% dan 7.95%
Pinjamam Bank Rakyat - Wed 15/Aug/2012 6:24am [Last Comment]
salam semua,

Syarat-syarat minimum untuk melayakkan anda memohon melalui kami adalah seperti berikut:

SWASTA PANEL (INT 4.48% 20 tahun, 4.95% 20 tahun dan 7.95% 10 tahun)

1) Majikan wajib panel kepada bank rakyat dan boleh buat potongan gaji majikan (PGM). Jika anda tidak pasti majikan anda panel atau tidak sila hubungi 0321179000 tekan 1 tekan 0.

2) Gaji minimum adala RM 1,500 dan ke atas. (OT tidak dikira)

3) Tempoh minimum berkhidmat adalah 6 bulan dan telah disahkan jawatan

4) CCRIS,CTOS layak dengan syarat wajib overlap melalui pinjaman ini.(Attach sekali surat early settlement)

5) Reschedule/CTOs dgn Bank Rakyat sendiri tidak layak.


KONTRAK GOV/KEMAS/GSTT (INT 4.48% 20 tahun)

1) Boleh buat potongan biro angkasa

2) Gaji Basic minimum adalah RM 800 dan ke atas

3) Tempoh minima bekerja adalah 6 bulan dan ke atas. Seorg penjamin berjawatan tetap (swasta@GOV) diperlukan bagi yang berkhidmat dibawah 2 tahun KECUALI staff KEMAS.Staff KEMAS tak perlu penjamin.

4) CCRIS,CTOS layak dengan syarat wajib overlap melalui pinjaman ini.(Attach sekali surat early settlement)

5) Reschedule/CTOs dgn Bank Rakyat sendiri tidak layak.


PEKERJA BANK (INT 4.95% 20 tahun)

1) Pekerja Bank bagi LOCAL BANK SHJ. BSN dan AMBANK tak layak

2) Gaji minimum adalah RM 3,000 dan ke atas kecuali PEKERJA CIMB gaji minimum adalah RM 1,500 dan ke atas

3) Gaji minimum RM 2,000 dan ke atas bagi yang dah ada pinjaman dengan Bank RAkyat. * OVERLAPPING

4) Tempoh minima berkhidmat adalah 6 bulan dan telah disahkan jawatan.

5) CCRIS,CTOS layak dengan syarat wajib overlap melalui pinjaman ini.(Attach sekali surat early settlement)

6) Reschedule/CTOs dgn Bank Rakyat sendiri tidak layak.


SILA HUBUNGI 0126446080 NUZUL SETELAH ANDA BACA SYARAT DENGAN TELITI.NO SMS CALL SHJ

semak kelayakan anda secara percuma di :

www.pinjamanperibadisemua.blogspot.com


NO UPFRONT!!!!!
NO DUIT MINYAK!!!

Niche: Pinjaman Peribadi
 
1. Hadi 77 - Wed 18/Jul/2012, 9:46am
Gaji saya 8k sebulan dan bekerja di syarikat sendirian berhad. rasanya bukan swasta panel. Saya mempunyai kesulitan untuk membuat pinjaman bank kerana saya black list dalam ctos oleh money lender. rekod d ccris di bank negara saya bersih. Saya ingin membuat pinjaman maksima kerana untuk stle hutang d money lender tu saya perlukan sebanyak 57k. siapa yang boleh bantu saya sila tampil kehadapan kerana saya betul2 terdesak nak stlekan masalah ni. sekarang saya x boleh beli kereta dan rumah disebabkan blacklist ctos ni. tolong bantu saya.  
2. Mohd Irwan 2 - Wed 18/Jul/2012, 8:59pm
siapa boleh tolong, saya nak buat loan peribadi,company takde dalam panel bank rakyat,dulu ada sekarang takde.ada loan lagi dengan bank rakyat dah nak habis tinggal lagi 2 bulan.Mahu pinjam rm60k.Please pm me.  
3. Nsr 3 - Wed 18/Jul/2012, 11:23pm
Salam em hadi boleh call saya..insyaallah sya bagi jalan nak setle hutang.0163084038  
4. Krish 6 - Thu 19/Jul/2012, 1:38am
Hi en nsr, pegawai tentera pangkat kapten boleh tak? Ada ccris dan ctos.  
5. Pinjaman Bank Rakyat 14 - Thu 19/Jul/2012, 11:15am
irwan..kalau..panel expired sy leh buat...call sy 0126446080  
6. Blurry201 - Fri 20/Jul/2012, 3:20pm
salam..mmg kalau dah reschedule loan lama bnk rakyat dah xboleh buat yea?  
7. Amir 107 - Fri 20/Jul/2012, 9:12pm
En. Hadi77...call saya 019-2644102....insyaallah saya boleh tolong  
8. Bet Srwk 2 - Sun 22/Jul/2012, 12:19am
staff agrobank srwk basic 1200 kja 1 tahun lbh blh mohon x?
abluforever@gmail.com  
9. Pasif 2 - Mon 23/Jul/2012, 11:47am
Pinjaman peribadi dari pelbagai koperasi dan bank terpilih
- untuk swasta gaji basic 2k,nama clear,kerja dah setahun,ad epf
- Untuk kakitangan kerajaan, badan berkanun, pesara kerajaan
-Pinjaman sehingga 250k
-Tempoh bayaran balik hingga 20 tahun
-Proses 3-15 hari
-Black list/CTOS/CCRIS layak memohon(gov,glc,pesara shj)
-Boleh overlap
-Pinjaman dilindungi insurans
-Tiada upfront
untuk keterangan lanjut layari webloan.webs.com atau smskan kepada 014-2468650/0137966932-azizi shah(personal financing consultant)  
10. Kavingan - Mon 23/Jul/2012, 2:03pm
PELAN PAKEJ PERCUTIAN
- Offer kepada sesiapa yang ingin pergi bercuti tetapi tidak mempunyai duit yang mencukupi.
- Anda boleh datang ke pejabat kami atau hubungi kami,pakej-pakej percutian ke destinasi yang anda pilih akan disediakan dengan melalui agent percutian kami.
- Pakej percutian akan dibayar dengan ansuran mudah.

PERMOHONAN UNTUK KAD KREDIT
- Kelulusan proses dengan segera (2 jam)
- Ctos, ccris dan blacklist layak memohon
Call steven 019-2966 219  
11. Putrahijrah - Mon 23/Jul/2012, 9:21pm
ASSLAMMUALAIKUM....Hai warga MALAYSIA,,,

BISMILLAH HIRAHMAN NIRRAHIM..

Keadaan ekonomi sekarang tidak begitu stabil,dengan harga barang yang meningkat,harga petrol yang meningkat dan kos perubatan yang meningkat.
Hampir setiap hari kita di belengu dengan masalah kewangan..

Adakah anda sudah mencari penyelesainya???

Disini ade jawapannya...Kepada anda semua yang sukar mendapat kelulusan pinjaman..Saya ade menyediakan perkhimatan nasihat yang boleh meluluskan pinjaman anda..

Untuk keterangan lanjut boleh hubungi saya atau sms seperti yang tertera dibawah..
__________________
Pinjaman Peribadi Khas Untuk Kakitangan Kerajaan & Badan - badan Berkanun,GSTT,KONTRAK KERAJAAN,CCRIS & CTOS.AGENT - AGENT DIPERLUKAN SEGERA,Untuk keterangan lanjut sila hubungi Ahmad Hjrah - 0123685840 atau sesawang kami http://loanpinjaman1malaysia.blogspot.com/  
12. Azman Daniel - Tue 24/Jul/2012, 12:46pm
Salam, saya perlukan pinjaman peribadi segera, no tel saya 010-6174898, dan email saya hyperchip7@gmail.com,
Saya berkerja d GLC, TQQ  
13. Pinjaman1malaysia - Tue 24/Jul/2012, 2:16pm
pinjaman staff KONTRAK confirm approve
GOV?staff Universiti
utk info sila ke
http://pinjaman1malaysia.blogspot.com  
14. An71 - Tue 24/Jul/2012, 10:36pm
Sesiapa yg ada lebih dari rm16k acc2 kwsp, mungkin saya blh tolong sikit. 100% telus, no upfront

016 2041491  
15. Ana 152 - Wed 25/Jul/2012, 12:50am
Lau dh prnh overlap kt bank rakyat nk buat loan lg boleh ke?  
16. Rezana - Wed 25/Jul/2012, 9:17am
btul ke ni?  
17. Yusminar Yusof - Wed 25/Jul/2012, 10:38am
Detail pada saya.berminat nie aniqnurul@gmail.com  
18. Khairul Azmer Bin Abd Majid - Thu 26/Jul/2012, 2:12pm
pekerja gov... blacklist ngan bank rakyat .....nak buat loan settle ngan bank rayat semua baki yang tinggal....  
19. Iena 21 - Fri 27/Jul/2012, 12:08pm
email detail. iena_15986@yahoo.com  
20. Awang8888 - Tue 31/Jul/2012, 9:18am
kalau blacklist/ctos/ccriss kene settle ker?  
21. We 2 - Tue 31/Jul/2012, 9:25am
Saya ada pinjaman peribadi dengan Bank rakyat...boleh buat overlap lagi ke?  
22. Zaidi 74 - Thu 2/Aug/2012, 9:31am
we 2
keje mana ye?
bole bg detail kaizer_zack87@yhaoo.com  
23. Eric 19 - Thu 2/Aug/2012, 7:16pm
kami biasa uruskan loan untuk kakitangan kerajaaan,masalah blacklist tinggi, potogan lebih 60%,kontrak,dan pesara boleh cal saya di atau email to koperasionline88@gmail.com  
24. Awang8888 - Thu 9/Aug/2012, 4:12pm
sila transparentkan promosi anda.  
25. Nor Fatehah - Wed 15/Aug/2012, 7:53am
salam..staf rapidkl (management), bukan driver bas, boleh over lap x? loan 1st tahun 2010..rm 1500 tu basic, bersih atau gaji kasar?  
26. Pinjamansemalaysia2u - Fri 24/Aug/2012, 10:31am
Kami Menawarkan pinjaman peribadi Khas untuk Staff Kontrak (baru berkhidmat 3 bulan)

-CCRIS LAYAK MEMOHON
-BLACKLIST KURANG 30K
-TANPA PENJAMIN
-KELULUSAN PANTAS
-TIDAK PERLU BERSESAK KE BANK KAMI AKAN URUSKAN.
-PENGIRAAN SEHINGGA 20 TAHUN
-KEUTAMAAN PADA STAFF KONTRAK(GLC/KERAJAAN DAN BADAN BERKANUN DAN UNIVERSITI2 TEMPATAN)
-POTONGAN MELALUI ANGKASA

UNTUK KETERANGAN LANJUT SILA HUBUNGI KAMI : 014 -628 124  
27. Gtr34 - Sat 25/Aug/2012, 1:59am
tentera boleh x?  
28. Puan E Da - Tue 28/Aug/2012, 5:06pm
Nor fatehah, call saya 0162094555  
29. Aidil 24 - Wed 29/Aug/2012, 11:38am
guru kafa area jb boleh buat..? biro angkasa x bg wat potongan gaji.. details mr.aidil@hotmail.com  
30. Nazli 7 - Sun 2/Sep/2012, 9:34pm
salam kalo bkerja dgn KPJ hosp blh ke...email nazlialwi@gmail.com  
31. Kancilputih - Mon 3/Sep/2012, 4:20pm
Anda mempunyai masalah kewangan?, nak buat pinjaman baru tapi pinjaman lama belum selesai? nak overlap pinjaman? Blacklist? Jangan gusar,Kami bersedia membantu.

Cuba layari www.smartpinjaman.com => untuk info produk pinjaman dan promosi terkini.

Kemudian, layari www.smartpinjaman2u.com/?adrianeusoff untuk permohonan dan menyemak kelayakan.

anda akan dihubungi secepat mungkin.

Hanya untuk kakitangan kerajaan , badan berkanun, pesara kerajaan..

kami adalah tempat pemprosessan pinjaman dari Bank dan Koperasi di KL.

Kami menyediakan produk terbaik dari bank dan koperasi untuk anda.  
32. Badrulhisam 2 - Wed 5/Sep/2012, 10:33am
Pesanan : Sila copy dan paste ke dalam microsoft word dan print supaya anda dapat membaca dan memahami dengan jelas konsep yang dibawa melalui program ini.

BACALAH DENGAN PENUH KEINSAFAN, HATI YANG TERBUKA DAN RASIONAL. NIATKAN IKHLAS SEBAGAI AMAL UNTUK MEMBANTU KEPADA SESAMA INSAN. ____________________________________________________________________________________

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,
Saudara / saudari / tuan / puan.

PENGALAMAN HIDUP KISAH BENAR

Saya seorang ibu tunggal kepada 3 orang anak dan usia saya di awal 40'an. Saya berkerja sebagai kerani / jurutaip di sebuah syarikat swasta dengan pendapatan tidak seberapa untuk menyara hidup kami sekeluarga termasuk perbelanjaan persekolahan anak - anak.. Suatu hari saya telah dipelawa oleh seorang teman untuk menyertai skim ini. Pada mulanya saya ragu - ragu kerana perbelanjaan saya terhad tetapi desakan rakan saya itu saya fikirkan juga dan lama - kelamaan saya dapati ada benarnya. Saya fikirkan, jika saya tidak memasuki skim ini, tidak akan ada orang yang akan menolong saya dimasa saya susah. Oleh itu, sayapun memasuki skim ini dengan azam untuk membantu orang yang lebih susah daripada saya.

Setelah 4 bulan berlalu, sayapun telah terlupa kepada skim ini oleh kerana terlalu sibuk dengan tugas harian serta menguruskan persekolahan anak - anak. Dari segi kewangan,saya benar - benar terdesak kerana penggal persekolahan akan dibuka tidak lama lagi, oleh itu banyak persiapan persekolahan yang perlu dibeli. Pada suatu petang selepas membeli barang barang keperluan di pasaraya, terlintas di hati saya untuk melihat baki akaun saya di bank. Sayapun singgah di mesin ATM untuk mengeluarkan sedikit wang sekiranya ada. Alangkah terperanjatnya saya apabila melihat baki wang yang tertera di skrin mesin ATM berjumlah lebih RM40,000. Antara percaya dengan tidak, tanpa saya sedari, air mata menitis dan saya sangat terharu kerana teringatkan skim yang saya sertai dahulu. Keadaan menjadi lebih terharu lagi apabila anak - anak memeluk saya di situ. Saya amat berterima kasih kepada peserta - peserta skim yang telah menyertainya dan saling tolong menolong untuk membantu saya dimasa saya susah.

Mulai dari itu, saya menjadi lebih insaf dan membuat amal mengikut kemampuan dengan bersedekah kepada anak - anak yatim, berzakat dan sebagainya. Ini semua tidak boleh dilupakan. Sekarang saya sudah berhenti bekerja dan sedang menjalankan perniagaan kedai makan dari modal skim ini. Perniagaan saya bertambah maju dan kini saya mampu untuk menikmati hidup dengan lebih yakin, tenang, aman dan bahagia setelah melalui kesusahan di peringkat awal pengalaman hidup saya dengan pelbagai ujian dan cabaran yang getir.
Nasihat ikhlas saya kepada saudara / saudari ambillah ikhtibar yang baik dari pengalaman saya ini dan lakukanlah sesuatu kerja itu dengan ikhlas semata - mata untuk membantu sesama insan. Saya percaya saudara / saudari akan lebih bernasib baik daripada saya setelah saudara / saudari menyertai skim yang unik ini sekiranya niat saudara / saudari ikhlas untuk membantu sesama insan yang memerlukan pertolongan.
Ikhlas dari saya,
Hjh Mardhia Bt. Hj. Ad. Kadir.








Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,.

Anda yang budiman.

Surat yang seumpama ini entah berapa kali telah saya terima. Saya tidak kenal siapa pengirimnya dan saya beranggapan tujuannya tidak lain dari hendak mengena sahaja. Jadi setiap kali saya menerimanya saya campakkan sahaja surat - surat tersebut ke dalam bakul sampah. Maklumlah zaman sekarang

zaman duit, maka teringatlah saya akan labu peram Pak Man Telo, Skim Cepat Kaya dan macam - macam lagi lah yang saya percaya anda pernah mendengarnya. Hari ini wang RM10 hingga RM50 sudah kecil nilainya. Dari melibatkan diri dengan program yang belum tentu pasti sama ada betul atau tidak, adalah lebih baik saya membeli susu anak atau keperluan rumah yang lain. Itulah yang sering terlintas di dalam fikiran saya setiap kali saya diperkenalkan dengan program - program untuk menambahkan pendapatan seperti ini. Dalam 1 bulan, kadang - kadang sehingga 4 program yang saya terima. Pengirimnya memang saya tidak kenal sama sekali dan entah dari mana mereka mendapatkan nama dan alamat saya, saya pun tidak tahu. Sudah begitu lama masa berlalu. Fikir punya fikir maka tergerak hati saya untuk mencuba salah satu program yang saya terima.


Secara kebetulan saya juga di dalam keadaan terdesak memerlukan sedikit wang untuk menyelesaikan
masalah hutang bank yang meningkat kerana kenaikan kadar faedah, di samping itu bayaran hutang kereta dan rumah juga sering tertangguh hingga mendapat amaran dari syarikat kewangan yang memberikan pinjaman. Setelah memilih program yang mana hendak dicuba, saya memilih skim ini kerana ia agak mudah di mana ianya hanya ada 2 orang yang terlibat pada satu masa. Jadi untuk menunggu giliran untuk mendapatkan hasilnya amat segera. Lagipun caranya cukup mudah dan ringkas. Dalam perhitungan saya RM30 bukanlah membebankan sangat. Kira bolehlah, kalau nak, terkenapun tidaklah ralat sangat. Saya pun membuka akaun GIRO di BSN dengan simpanan permulaan RM10 . Kemudian saya memasukkan RM30 ke akaun perserta pertama. Kemudian saya usahakan program ini mengikut cara yang diterangkan . Saya kirimkan 150 set naskah yang saya photostatkan dengan 150 nama dan alamat yang didapati dari majalah dan akhbar.

Sebulan kemudian saya cuba untuk menyemak semula baki akaun saya di mesin ATM. Pada mulanya agak sukar saya nak mempercayai apa yang tercatit di skrin mesin ATM tersebut : RM10,270.00. Dalam berdebar - debar, saya mula sedar ianya adalah benar. Saya rasa amat bersyukur kerana ianya memberikan kelegaan kepada masalah kewangan yang saya hadapi. Walaupun saya tidak kenal namun saya amat terhutang budi kepada peserta-peserta yang telah menyertai program ini. Pada hari itu juga saya mengeluarkan RM5000 untuk melangsaikan hutang saya dan juga untuk modal bagi saya meneruskan lagi program ini dengan memphotostat dan mengirimkan l000 lagi risalah yang sama. Yang memberangsangkan saya ialah seminggu kemudian jumlah yang ada dalam akaun saya ialah RM25,090.00. Hingga sekarang ( sudah hampir setahun ) saya masih meneruskan program yang sama secara sepenuh masa dan saya tidak berhutang lagi dari mana-mana pihak termasuk pinjaman perumahan dan kereta, semuanya telah saya langsaikan melalui program ini.

Hasil dan sumbangan menerusi skim ini juga telah memberi kemampuan kepada saya untuk saya menderma bangunan 2 tingkat di Batu Pahat, Johor dan pembinaan asrama putri di Arau, Perlis untuk tujuan kebajikan . Malah skim ini banyak juga membantu saya untuk menabung dalam Amanah - Amanah Saham dan sehingga kini jumlah perkiraan sumbangan yang telah saya terima melebihi RM600,000. Kini barulah saya faham mengapa ramai orang Malaysia minat menyertai program seumpama ini. Ianya mirip main Kutu. Bezanya ini lebih mudah kerana cuma ada 2 peserta sahaja. Ianya lebih cepat untuk menikmati hasilnya. Lebih mudah dan murah dari bermain saham di BSKL. Mana boleh bermain saham dengan hanya RM30 sahaja. Itulah sebabnya sesetengah orang menggelar program ini sebagai "saham rakyat" atau "dana rakyat" .



JADIKANLAH INI SEBAGAI IKTIBAR DAN LAKUKAN YANG PERLU. HANYA ANDA YANG MAMPU MENGUBAH DIRI ANDA !

MENGAPA ANDA PERLU MENYERTAI SKIM INI?.

- Skim ini tidak menyalahi hukum syarak serta undang - undang perdagangan negara kita.

- Tiada pihak yang tertipu. Sila baca dengan teliti dan fikirkan. Ianya mudah difahami.

- Ianya berkonsepkan amal kebajikan dan sedekah sesama insan.


- Rancangan khas skim ini pernah disiarkan televisyen Malaysia di dalam rancangan Selamat Pagi Malaysia. Ia mendapat komen-komen yang positif dari pemanggil telefon yang pernah menyertai skim tersebut.

- Fikirkan: dalam 100 keping risalah yang anda sebarkan, besar kemungkinan anda boleh mendapatkan 20 orang peserta yang berminat menyertai skim ini. Katakan 20 peserta tersebut membuat salinan yang sama seperti anda lakukan dan juga mendapat bilangan peserta yang sama iaitu 20 orang setiap satu. Jadi jumlah sumbangan yang anda dapati ialah ( 20 x 20 x RM30 = RM12,000). Bagaimana jika anda membuat lebih banyak salinan dan lebih banyak peserta yang menyertainya, katakan 300 salinan dan purata peserta (katakan 90) orang yang juga sama pengiraannya: ( 90 x 90 x RM30 = RM243,000).

- Fikirkan: skim ini telah dicipta oleh kalangan bijak pandai negara Asia Barat tetapi dengan formula yang agak susah yang mana memerlukan banyak peringkat peserta. Tetapi kini skim ini telah dipermudahkan sehingga hanya memerlukan 2 orang peserta sahaja untuk sampai ke giliran anda. Oleh yang demikian, masa menunggu tidaklah terlalu lama.

- Fikirkan: Skim ini telah lama masuk ke negara kita. Jika ia tidak berkesan, masakan risalah ini masih wujud hingga ke hari ini dan masih terus diedarkan. Untuk makluman saudara / saudari, risalah seperti ini juga telah lama diedarkan di negara-negara jiran seperti Indonesia, Singapura, Brunei, Filipina dan Thailand walaupun susunan ayat yang berbeza tetapi konsepnya tetap sama.

- Peringatan: Skim ini memerlukan Keikhlasan Hati, Kejujuran serta Keinsafan. Jika anda mendapat sumbangan nanti, janganlah sekali kali menggunakannya ke jalan yang salah. Jika saya tidak mendapat faedah daripada skim ini, masakan saya terus mengedarkan risalah ini.

Selamat mencuba!

Program ini telah dicipta setelah dibuat penelitian dan kajian terperinci ke atas program-program yang ada di negara-negara maju. Ianya telah diringkaskan seberapa yang boleh untuk memudahkan peserta-peserta. Jumlah RM27,000 ataupun jumlah yang anda kehendaki sudah tidak mustahil lagi. Yang penting anda bertindaklah SEKARANG dan gembelingkan usaha kearahnya dengan penuh keyakinan dan kesungguhan.

Jika anda tidak mampu menyertainya, kerugian akan sentiasa berada di pihak anda.

BERUSAHALAH DENGAN CARA YANG IKHLAS DAN JUJUR. JIKA ANDA BERNIAT UNTUK  
33. Badrulhisam 2 - Wed 5/Sep/2012, 10:35am
MENGAPA ANDA PERLU MENYERTAI SKIM INI?.

- Skim ini tidak menyalahi hukum syarak serta undang - undang perdagangan negara kita.

- Tiada pihak yang tertipu. Sila baca dengan teliti dan fikirkan. Ianya mudah difahami.

- Ianya berkonsepkan amal kebajikan dan sedekah sesama insan.


- Rancangan khas skim ini pernah disiarkan televisyen Malaysia di dalam rancangan Selamat Pagi Malaysia. Ia mendapat komen-komen yang positif dari pemanggil telefon yang pernah menyertai skim tersebut.

- Fikirkan: dalam 100 keping risalah yang anda sebarkan, besar kemungkinan anda boleh mendapatkan 20 orang peserta yang berminat menyertai skim ini. Katakan 20 peserta tersebut membuat salinan yang sama seperti anda lakukan dan juga mendapat bilangan peserta yang sama iaitu 20 orang setiap satu. Jadi jumlah sumbangan yang anda dapati ialah ( 20 x 20 x RM30 = RM12,000). Bagaimana jika anda membuat lebih banyak salinan dan lebih banyak peserta yang menyertainya, katakan 300 salinan dan purata peserta (katakan 90) orang yang juga sama pengiraannya: ( 90 x 90 x RM30 = RM243,000).

- Fikirkan: skim ini telah dicipta oleh kalangan bijak pandai negara Asia Barat tetapi dengan formula yang agak susah yang mana memerlukan banyak peringkat peserta. Tetapi kini skim ini telah dipermudahkan sehingga hanya memerlukan 2 orang peserta sahaja untuk sampai ke giliran anda. Oleh yang demikian, masa menunggu tidaklah terlalu lama.

- Fikirkan: Skim ini telah lama masuk ke negara kita. Jika ia tidak berkesan, masakan risalah ini masih wujud hingga ke hari ini dan masih terus diedarkan. Untuk makluman saudara / saudari, risalah seperti ini juga telah lama diedarkan di negara-negara jiran seperti Indonesia, Singapura, Brunei, Filipina dan Thailand walaupun susunan ayat yang berbeza tetapi konsepnya tetap sama.

- Peringatan: Skim ini memerlukan Keikhlasan Hati, Kejujuran serta Keinsafan. Jika anda mendapat sumbangan nanti, janganlah sekali kali menggunakannya ke jalan yang salah. Jika saya tidak mendapat faedah daripada skim ini, masakan saya terus mengedarkan risalah ini.

Selamat mencuba!

Program ini telah dicipta setelah dibuat penelitian dan kajian terperinci ke atas program-program yang ada di negara-negara maju. Ianya telah diringkaskan seberapa yang boleh untuk memudahkan peserta-peserta. Jumlah RM27,000 ataupun jumlah yang anda kehendaki sudah tidak mustahil lagi. Yang penting anda bertindaklah SEKARANG dan gembelingkan usaha kearahnya dengan penuh keyakinan dan kesungguhan.

Jika anda tidak mampu menyertainya, kerugian akan sentiasa berada di pihak anda.

BERUSAHALAH DENGAN CARA YANG IKHLAS DAN JUJUR. JIKA ANDA BERNIAT UNTUK MENYELEWENG, MAKA ORANG LAIN JUGA AKAN TERBUKA HATI UNTUK MELAKUKAN PERKARA YANG SAMA TERHADAP ANDA DAN AKHIRNYA SEMUA PIHAK AKAN RUGI.

***************************************************************************************************************






PESERTA TERDAHULU
Nama Penuh : Rabiah bt Abdullah
Nama Bank : MAYBANK
No.Akaun : 005019309373

PESERTA GILIRAN SATU
Nama Penuh : Hasnol Jeffry bin Hashim
Nama Bank : MAYBANK
No.Akaun : 105019857353

PESERTA GILIRAN DUA
Nama Penuh : Badrulhisam bin Ismail
Nama Bank : MAYBANK
No.Akaun : 164427340178
Nama Bank : CIMB BANK
No.Akaun : 14360078812524

Transaction Number : TRANSFER MAYBANK2U.COM
Reference No : 1667453358
Transaction Date / Time : 25/07/12 / 02:29pm
Bayaran : RM30.00

PENYERTAAN
Untuk keterangan lanjut, sila ikuti langkah 2, 3 dan 4 di bawah. Anda boleh menggunakan akaun di mana-mana bank.

************************************************************************************************************************
INGATLAH!
SEBARANG PERCUBAAN UNTUK MENYELEWENG AKAN MENYEBABKAN ORANG LAIN AKAN TERBUKA HATI UNTUK MENYELEWENG KE ATAS ANDA.
APA YANG ANDA LONTARKAN, ITULAH YANG AKAN ANDA TERIMA !!
LAKUKAN IA DENGAN SEJUJUR - JUJURNYA AGAR DAPAT MENIKMATI HASILNYA NANTI.

IKUTI LANGKAH - LANGKAH INI SATU PERSATU :-

Langkah 1
Buka akaun bank (mana-mana bank) atas nama anda dengan simpanan permulaan sekadar mampu. Lebih baik sekiranya menggunakan dua acc iaitu Maybank dan CIMB Bank. Jika anda sudah ada akaun bank, teruskan ke langkah 2.

Langkah 2
Masukkan RM30.00 (TIGA PULUH SAHAJA) ke dalam akaun peserta giliran SATU. Simpan salinan slip simpanan sebagai bukti.

Langkah 3
Keluarkan peserta TERDAHULU. Anjakkan peserta giliran SATU ke peserta TERDAHULU. Anjakan peserta giliran DUA ke tempat peserta giliran SATU.

Langkah 4
Sekarang tuliskan nama dan maklumat akaun anda di ruang peserta giliran DUA bagi membolehkan anda menyertai program ini. ( Anda boleh menaip di atas kertas lain, kemudian tampalkan sahaja di ruangan petak yang sama, dan fotostat sebanyak yang mampu, jadi anda tak perlu menaip keseluruhan surat ini semata2 untuk mengubah kedudukan peserta ).




Langkah 5
Taipkan Online Number yang tercetak pada resit bank tersebut pada ruangan Transaction Number di atas. Online Number adalah nombor cetakan computer pada slip bank tersebut (taipkan kesemua cetakan komputer tersebut). Jika anda melakukan sumbangan menerusi pindahan ATM atau menggunakan Internet, sila taipkan Nombor Rujukan Transaksi pada slip ATM atau komputer.

Langkah 6
Edarkan risalah ini kepada sesiapa yang anda kehendaki. Lebih banyak yang anda edarkan maka lebih banyaklah hasil yang akan anda perolehi. Dengan berkat usaha dan kesungguhan, bukan sahaja anda malahan semua pihak yang menyertai skim ini akan memperolehi hasilnya bersama-sama.

Langkah 7
Sebulan setelah melaksanakan langkah 6, semak baki akaun anda. Gunakanlah wang sumbangan yang anda terima itu sebaik mungkin dan dilarang sama sekali dipergunakan ke jalan maksiat dan perjudian. Keberkatan skim ini sangat berkait rapat dengan cara anda menggunakan wang tersebut. Rezeki anda akan berlipatganda sekiranya anda sentiasa bersyukur dan menjauhi maksiat.
Peruntukkan sedikit wang yang diperolehi untuk mengulangi langkah 6.

SEKIRANYA ANDA FIKIRKAN YANG ANDA TIDAK MEMERLUKAN WANG SAMPINGAN, SILA BERIKAN SURAT INI KEPADA SESIAPA SAHAJA YANG ANDA FIKIRKAN LEBIH MEMERLUKANNYA. TERIMA KASIH.
SELAMAT MENCUBA !!  
34. Hengloan1688 - Fri 7/Sep/2012, 1:48pm
PERLUKAN WANG???
SY BLH LULUSKAN DLM 2 JAM

SILA HUBUNGI 0143831664  
35. Mohd Asfz - Sat 8/Sep/2012, 2:10pm
Sapa boleh buat untuk tentera? Email farizi_motor@ymail.com.
0173640181  
36. Khairul 448 - Sun 9/Sep/2012, 9:06pm
APPLY CREDIT CARD[BLACKLIST / CCRIS / CTOS DILAYAK MEMOHON]
**UNTUK AREA KL&SELANGOR !!

SILA HUBUNGI 010-2567174  
37. Moneyaim - Tue 11/Sep/2012, 11:51am
Pinjaman Wang Berlesen untuk golongan kerajaan/swasta/pencen/socso(area KL dan Selangor sahaja)

Kami MS enterprise, menyediakan pelbagai skim2 pinjaman yang sesuai mengikut kemampuan pelanggan.(tanpa perlu upfront dengan penjamin)

Sila Layari moneyaiment.blogspot.com untuk maklumat lanjut atau e-mail kepada moneyaim@rocketmail.com untuk sebarang pertanyaan  
38. Hengloan3 - Tue 11/Sep/2012, 3:15pm
PINJAMAN BERLESEN

HUBUNGI 0143831664  
39. Putrahijrah - Tue 11/Sep/2012, 6:55pm
aslmkum,,,salam 1 malaysia.

Berita Hebat,,,PINJAMAN PERIBADI 1 MALAYSIA KHAS KAKI TANGAN KERAJAAN & BADAN BERKANUN.

Kontrak & Gstt layak memohon.

-tempoh pinjaman sehingga 20 tahun.
-maximum pinjaman 100k
-tanpa pinjaman
-kelulusan cepat

Untuk keterangan lanjut boleh terus hubungi saya:Ahmad Hijrah
012-3685840 atau email :
loanperibadi1malaysia@gmail.com

PERHATIAN : email pyslip terlebih dahulu.Untuk semakan dan pengiraan.  
40. Dak Green - Wed 12/Sep/2012, 1:10am
Sy ieyra,sy pkerja swsta.tp gaji by hand,xde ptgn biro,epf.basic gaji 3k,da 5thun.da try apply byk bnk tp xlpas.blh ke..  
41. Ejenpinjaman007 - Wed 12/Sep/2012, 1:51am
Salam Pinjaman Bank Rakyat 49,

Orang dari mana2 area kat Msia boleh mohon tak Perkhidmatan ni? Terima kasih.  
42. Kancilputih - Thu 13/Sep/2012, 4:02pm
Tumpang Lalu uan Tanah.....

Untuk kakitangan kerajaan, badan berkanun dan pesara kerajaan,

Nak buat pinjaman baru?
Nak overlap (tutup pinjaman lama)
Blacklist?
Nak kurangkan potongan gaji dalam angkasa?
Nak kurangkan tempoh bayaran pinjaman sekarang?
Pinjaman pesara kerajaan?

Kami akan memberi produk bank atau koperasi terbaik kepada anda.
Kami adalah tempat pemprosesan pinjaman BANK & KOPERASI di Kuala Lumpur.

Nasihat saya:
Jangan mudah terpengaruh dengan interest yang rendah.
Jangan takut pula dengan angka interest yang tinggi.
Interest rendah kerana ada yuran tambahan yang belum ditambah.
Pihak kami akan memberi pilihan yang terbaik untuk anda.

Layari www.smartpinjaman.com => untuk info produk pinjaman dan promosi terkini.

Kemudian, layari www.smartpinjaman2u.com/?adrianeusoff untuk permohonan dan menyemak kelayakan.
Anda akan dihubungi oleh consultant kami.  
43. Emhesh - Fri 14/Sep/2012, 10:29pm
Hai... banyaknya syarikat pinjaman yang sudi membantu. Entah betul atau tidak.

Bulan posa baru ni saya habis rm3000 bayar duit proses... janji 4 hari settle. sampai skrg masih lagi menunggu.... dapat ke tak pun tak tau...  
44. Jen123 2 - Tue 18/Sep/2012, 2:28pm
SESIAPA YG INGIN MEMBUAT LOAN, SILA EMAIL I SEGERA ZANAKENYA@GMAIL.COM. SAYA AKAN CUBA SEDAYA UPAYA MENOLONG.

CCRIS / BLACKLIST / 1 MALAYSIA/ SELURUH MALAYSIA!!

** APPLICATION BOLEH HANTAR SEBELUM 21ST SEPT 2012.
** APPROVAL DALAM OCTOBER!!  
45. Blacklist Loan - Tue 18/Sep/2012, 3:29pm
pinjaman yang terbaik di sini 0193111557  
46. Loanperibadi1malaysia2u - Tue 18/Sep/2012, 6:53pm
Pinjaman Peribadi 1 Malaysia

Pihak kami menawarkan perkhidmatan pinjaman peribadi kepada rakyat Malaysia khusus Badan-badan Berkanun & Kerajaan

KONTRAK juga layak memohon pinjaman ini

Jangan Ragu-ragu mohon segera

Proses cepat hanya 3 hari sahaja & tidak perlu pinjamin

Boleh layari Blog kami iaitu :-
http://loanpinjaman1malaysia.blogspot.com

PERHATIAN:- sila email pyslip terdahulu tujuan semakan & pengiraan

email:- loanperibadi1malaysia@gmail.com

call or sms : 012-3685840  
47. Loanperibadi1malaysia2u - Wed 19/Sep/2012, 9:26am
PEMBIAYAAN PERIBADI PINJAMAN 1 MALAYSIA

+ Terbuka untuk kakitangan kerajaan dan badan berkanun terpilih sahaja
+ Jumlah pinjaman sehingga RM250 ribu.
+ Tempoh pinjaman hingga 20 tahun.
+ Blacklisted/CRISS/CTOSS BOLEH MOHON
+ Kelulusan segera!!!!
+ Overlap bank atau koperasi lain.
+TIADA CAGARAN ATAU WANG PENDAHULUAN

KONTRAK LAYAK MEMOHON

PERHATIAN:

email pyslip terkini unutk semakan dan kelayakan ke

"loanperibadi1malaysia2u@gmail.com"

KETERANGAN lanjut sila layari http://loanpinjaman1malaysia.blogspot.com
ATAU
Ahmad Hjrah - 0123685840  
48. Lyana Rk - Wed 19/Sep/2012, 11:52am
Assalamu alaikum,

Tumpang singgah jap ye tuan tanah :) Terima kasih..

PINJAMAN UNTUK 1MALAYSIA!!

1.Pinjaman Gov (Tetap)
-Interest serendah 3.98%
-Maximum pinjaman 200K, tempoh sehingga 20
tahun
-Blacklist up to 25K
-Proses 5-14 hari bekerja
-Berkhidmat sekurang-kurangnya 6 bulan

2. Pinjaman Swasta Panel Bank Rakyat
SWASTA PANEL BANK RAKYAT (interest 4.48% 66 company, 4.95% pakej bestari, 7.95% swasta biasa)

- Majikan adalah panel bnk ryt dan boleh PGM.
- Gaji minima RM 1,800 termasuk elaun tetap
- Tempoh bekerja minima adalah 6 bulan
- CCRIS dan CTOS layak dengan syarat perlu overlap dari pinjaman ini.
- Blacklist Bank Rakyat x layak.Blacklist bank lain boleh.

3.GURU KAFA
-Kelayakan 50%
-Interest 5.95%,15 thn
-Komitmen diambil kira

4.KONTRAK KERAJAAN (interest 4.48%):

- Gaji minima RM 1000
- Tempoh bekerja minima adalah 6 bulan
- CCRIS dan CTOS layak dengan syarat perlu overlap
dari pinjaman ini.
- Blacklist Bank Rakyat x layak.Blacklist bank lain boleh.

Hubungi Lyana 0136768124 untuk keterangan lanjut. TQ  
49. Azizi Shah - Fri 21/Sep/2012, 9:20am
PROMOSI LAGI HEBAT GILER!!!skang COSHARE-al rajhi bank telah membuat promosi pinjaman dengan interest 3.99%!!!!!yang paling istimewa payout setinggi 99.1%!!!tertinggi dipasaran..!!terbuka kepada kakitangan kerajaan dan glc terpilih sahaja...jom apply sekarang dan dapatkan LCD secara percuma!!ingin tahu maklumat lanjut...hubungi 014-2468650 azizi  
50. Jefri 27 - Fri 21/Sep/2012, 11:40am
kobank semua nak basic 3000, kalau yg basic 2600 mcm saya nak apply kt mana.? sbb saya ada mslh CCRIS kereta  

Start | Page 1 | Next >                     (Total 59 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..