Peruntukan 10k untuk Bisnes Sampingan.
Ys Berkat Resource - Thu 8/May/2014 10:51am [Last Comment]
ingin mencari satu peluang perniagaan dengan modal sebanyak 10k..
untung kecil pon xpe, janji permintaan berterusan..
sebelum ni ada terpikir nak jual sabun basuh baju , masih dalam proses mencari lagi..tiada idea..
harap semua dapat membantu..

ahygeotech@yahoo.com ..pm..

Niche: Ingin Berniaga
 
1. Redfox Biz Enterprise - Thu 8/May/2014, 11:05pm
Call/sms/wapps kami 01115346998  
2. Ibnumasri - Fri 9/May/2014, 12:33am
Hubungi sy utk modal rm10k, dapat untung rm600 setiap bulan.. whatsapp 0111-4917625  
3. Ateh 11 - Fri 9/May/2014, 9:40am
salam..sy dh 90% siap untuk memulakan operasi kuari pasir..kekurangan modal 50k ke 70k utk memulakan operasi..10%akan diberi dari modal yg dikeluarkan selama 18bulan..memerlukan dgn kadar segera..boleh call saya 019-2118868..tq  
4. Encik Hilal - Fri 9/May/2014, 3:04pm
Tumpang iklan,kepada anda yg berani,modal 50k diperlukan company kami berikan anda 500k dalam masa sejam sahaja sesiapa yang serius..kami bukanlah ah long,penipu dan sebagainya,ingat pada yg serius dan berani sahaja. sms atau kol 01136105868  
5. Emeng87 - Sat 10/May/2014, 1:05am
Hubungi saya 0129108972. Dengan modal anda saya bagi 3k sbulan.  
6. Fateh 4 - Sat 10/May/2014, 10:00am
Berminat untuk melabur dalam sektor pendidikan..sebagai investor dan rakan kongsi
Tidak jamin pulangan lumayan cuma keuntungan akan dibahagi mengikut perjanjian...jika berminat boleh wassup no. 0192832065 @ email lovesunnahoutlet@gmail.com  
7. Makbelalang - Sat 10/May/2014, 5:18pm
Dengan modal separuh dari itu RM5400 sahaja boleh bergelar jutawan
maklumat klik http://puanhanim.blogspot.com/  
8. Kayrol 16 - Sun 11/May/2014, 9:53am
salam..boleh hubungi saya untuk menjalankan perniagaan dengan keuntungan pasif berterusan (produk keperluan) dgn potensi pendapatan RM10k/sebulan..
projek ini mendapat kerjasama strategik dengan badan kerajaan..secure dan long term..019-4882005  
9. Mohd Ezri Maula Haron - Sun 11/May/2014, 3:22pm
Salam..peluang projek GLC b'status MSC..lesen projek mampu milik..cll/whtsapp 0136839043(ezri)..tq  
10. Ruszi - Sun 11/May/2014, 3:29pm
Assalam pd en dan warga majalah.com di luar sana sy ada peluang perniagaan yg amat menjana keuntungan en boleh pilih pelaburan seminimum mengikut kemampuan en ini bukan Mlm atau Forex jika berminat nk tahu tentang perniagaan ini dgn lebih lanjut sila sms/hbgi di talian 010 7742029 terima kasih.  
11. Nizam 460 - Mon 12/May/2014, 7:55am
Program LANGSAI HUTANG bersama MEP baru dilancarkan! Menawarkan pelbagai insentif 100% Patuhi Syariah. REAL TIME INCOME, DAILY INCOME & MONTHLY INCOME!! Dalam masa yg singkat ramai yang telah menikmati REZEKI TUNAI bersama MEP. Ingin tahu lebih lanjut sila hubungi saya segera.. 0193703082  
12. Ayeh - Mon 12/May/2014, 10:23am
BISNES YG KECIL BOLEH DAPAT UNTUNG YANG BESAR.
DAPATKAN PAKEJ PERNIAGAAN AYAM GUNTING.
PERRNIAGAAN TERHANGAT MASA KINI.
KIOSK YG MENARIK.
KIOSK YG MUDAH SIMPAN.
KEUNTUNGAN 100% MILIK ANDA.
BAHAN MENTAH,PERALATAN DAN KURSUS DISEDIAKAN.
BERMINAT BOLEH TERUS HUBUNGI DI 012-9849580.
EN.MAARIFF  
13. Nani 191 - Mon 12/May/2014, 10:48am
http://toneexcel.biz/?id=329942  
14. Jay 106 - Mon 12/May/2014, 12:28pm
Saya ada satu projek nk kongsikan dgn anda...

Anda perlu beli lesen untuk jalankan projek ni...

apabila anda membeli lesen anda boleh sub kepda agen2 anda..

ape income agen kita dapat..anda pun dapat amaun yg sama

contoh sorg agen anda income 5k sebulan dan anda mempunyai 10 org agen
= 5kX10 org= pendapatan anda sebulan 50,000 dan berterusan smpi bila2..

yang bestnye adalah yg melakukan kerja adalah agen kita..

kite cume monitior sahaja agen kita..

utk keterangan lanjut hubungi sy 0134234203  
15. Azizah Acu - Mon 12/May/2014, 1:44pm
NIAT YANG POSITIVE, USAHA YANG POSITIVE, HASIL YANG POSITIVE...
saya sedia membantu.. whataspp 0125353187  
16. Mohd Shurki - Tue 13/May/2014, 11:46am
Tumpang iklan
Sy mohd shurki. Miashu enterprise.
Ingin mencari 5 0rg yang berminat utk menjana pendapatan secara par time.
-Pendapatan 1k- 10k.
-boleh berkerja dirumah atau diluar rumah

Boleh hubungi sy klu berminat.
010-9189182
En.shukri  
17. Squad Biz Billionaire - Tue 13/May/2014, 2:26pm
tumpang lalu admin :

Dengan MOdal yg amat RENDAH ... anda berpeluang memiliki kedai Serbaneka + Farmasi ini dgn D TAJA 100% PERCUMA OVERHEAD Cost Biz ANDA....

✔ PERCUMA Deposit+Sewa Bulanan Kedai Anda
✔ PERCUMA Renovation (Rm 250k)
✔ PERCUMA Bil bulanan Kedai ( spt elektrik, air, internet, telefon)
✔ PERCUMA Stok Barangan Produk(Rm 800k)
✔PERCUMA Ahli Farmasi+Ubat-ubatan
dan HAMPIR SEMUA KOS OPERASI DITANGGUNG!!

+INCOME yang disediakan ADALAH:-

1)ACTIVE INCOME(SALES KEDAI ANDA)
2)PASSIF INCOME (PENCEN) YANG BOLEH DIWARISI

call or Whatsapp

Mimie : 019 6111497 / 017 3144471  
18. Optiberry - Tue 13/May/2014, 3:20pm
Assalamualaikum,
Tingkatkan kesihatan dan lipatgandakan pendapatan dgn OPTIBERRY- Health product yg unik dan ajaib, rmuan dari 6 jnis berry yg sgt kaya dgn Antosianin iaitu Antioksida yg sgt powerful utk mencegah dan merawat 1001 penyakit.Juga anti-kanser no.1. Sudah terbukti berkesan dgn ramai pengguna/testimoni yg sembuh dri pnyakit merbahaya. 100% HALAL dan selamat dmakan. Produk dbawah naungan company yg telah melahirkan rmai usahawan berjaya. Marketing plan mematuhi syariah compliance. Berbagai jenis bonus mnanti anda. Modal sgt rendah. Jgn tnggu lagi, msa depan dan kesihatan anda pasti gemilang dgn Optiberry! call/whatsup 0195761445 pn.eda  
19. Saudagarburgerbakar 2 - Tue 13/May/2014, 9:08pm
Whatsapp saya,01123504508 saya akan terangkan bagaimana untuk generate income dengan modal yg tuan ada sekarang.  
20. Ezad 57 - Tue 13/May/2014, 9:15pm
Berniaga tilam ajaib

rawatan terapi masakini
untuk pelbagai jenis penyakit termasuk penyakit kronik. (kencing manis, darah tinggi, strok, migrain, asma kronik).
Testimoni kejayaan sangat banyak.
Untung besar dan tak perlu berniaga dalam kuantiti yang banyak untuk dapat income besar.

Hubungi saya segera untuk demo tilam ajaib ini.

aquajad@gmail.com  
21. Mqa Rich Group - Wed 14/May/2014, 8:06am
Assalam..

Tumpang share ya..

Hujung minggu anda disamping ?bersantai? bersama keluarga, pinjamkan kami masa anda ? jam sahaja untuk kami kongsi bersama apa yang kami sedang ?lakukan?. Mungkin dengan pinjaman ? jam itu dapat merubah apa yang kita ?wariskan? kepada KELUARGA kita. Berilah PELUANG ini kepada diri anda sendiri.

BAGAIMANA???

'how to generate mega income'
'retire young, retire rich'
'FREE STORE'

whatsapp emma ya 0177023769
https://www.facebook.com/kedaiserbanekaemma  
22. One 43 - Sun 18/May/2014, 2:07pm
Projek GLC dan mendapat kerjasama dengan kerajaan. Income pasif seumur hidup dan boleh diwarisi keturunan. Komisen seumur hidup dari setiap perbelanjaan rakyat Malaysia.

Hubungi untuk set appointment
0189854630
Intan  
23. Norwahida Binti Marsimun - Mon 19/May/2014, 9:34am
Jom buka francais..Nama syarikat sudah establish di Malaysia lebih dari 15 tahun.

Modal pun tidak perlu sampi 10k tu.. dan 99% kemudahan francais dibantu oleh pihak syarikat..

Berminat? Mari ikut saya dengar taklimat bagaimana untuk membuka francais ini..

sms/wassap : 0173837917  
24. Sal Dani - Tue 20/May/2014, 7:53pm
Peluang berniaga. Modal bawah 3k. Barangan keperluan harian, bajet setiap kedai adalah subsidi, ianya ditanggung sepenuhnya oleh pihak syarikat.

Terbuka kepada semua rakyat Malaysia. SMS / Wassap no di bawah ini yang berdekatan denagn tuan/puan untuk temujanji dan maklumat lanjut :-

Sarawak / Kuching : 0198796705 - Supian
Sarawak / Kuching : 0128967051 - Ejah
Pahang : 0139668010 - Sikin
Selangor/KL : 0122426470 - Fina
N.Sembilan : 0139566551 - Liza  
25. Husna 82 - Wed 21/May/2014, 3:07am
Nak income pasif setiap bulan 8k? Income akan berganda pd bulan seterusnya. PM jika berminat. 100% real bisnes. 017- 203 1023  
26. Akimm27 - Wed 21/May/2014, 3:55pm
salam. saya sedang membuat bisnes dobi. jika encik tak keberatan modal boleh disalurkan dan share dapat dibincang bersama. sms 0172214299  
27. Oceano - Thu 22/May/2014, 5:17pm
jom buat bisnes jual tudung.

nak dptkan port stok tudung yg murah ada kat sini. ni rahsia besar tauke tudung.

rahsia lubuk tudung
=====>>>http://bit.ly/1mNGQcs  
28. Mohd Hanizar - Thu 22/May/2014, 11:06pm
Perlukan ejen utk distribute ke sekolah rendah buku B.Inggeris jualan tunai tiada risiko coll@sms nizar 0122418082  
29. Naney - Fri 23/May/2014, 12:33pm
untuk aset cuma reg. 3k sahaja..dan dapatkan perniagaan brnilai 102juta..? sms saya 0168470885  
30. Stylo Success - Wed 4/Jun/2014, 11:34am
WANNA HAVE BEST EVER BUSINESS...
Insyaallah memberi kesempatan pada diri mendengar peluang yang tak mungkin datang ke dua kali...ITU LEBIH BAIK DARI TIDAK MELAKUKAN APA-APA

SMS /WHATAPPS
name>tempat>pekerjaan ke 01110626109.  
31. Fairus 44 - Fri 6/Jun/2014, 4:19pm
Projek baru dari perancis. Bisnes sgt senang & sangat menguntungkan, boleh di jalankan secara partime.. Whatsapp/sms fairus 016-6631767  
32. Farahanim Fadzee - Sun 15/Jun/2014, 12:39pm
Dengan hanya modal francais Rm7500,awak boleh dapat gaji sehingga Rm127000..
Syarikat kukuh..dah 20 tahun di Malaysia.
Keje mudah,cuma ajak 4 org kawan join bisnes francais awk..tak perlu jual produk/makanan.
Wassap sye-0134803950  
33. Shah81 4 - Tue 24/Jun/2014, 9:18pm
peluang usahawan cbp plus franchise...modal rm7000...diasaskan oleh sykrt kukuh bertaraf ISO ditubuhkan 20 tahun dimalaysia dan melahirkan 100 orang jutawan...sms/whatsapp 0172520036  
34. Zainal Abidin Zakba - Wed 25/Jun/2014, 2:25am
TANPA SEBARANG KOMITMEN...AGREEMENT MATI STEM DAN DI BAWAH KPDNKK DAN BANK NEGARA....WASSAP 0129721671  
35. Ruszi - Sun 13/Jul/2014, 11:50am
As salam sy mencari pelabur yg boleh memberi suntikan Dana dlm perniagaan Salon rambut di kajang rambut utk wanita shj perniagaan sedia ada perlukan modal utk kembangkn perniagaan dan belian sedikit peralatan, jika tuan / puan berminat boleh hbgi / sms saya di talian 010 7742029  

Page 1   (Total 35 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..