Perkhidmatan Penghantaran KL-Kelantan-KL
Ahmad Saidi - Sun 22/Jan/2012 2:12pm [Last Comment]
Syarikat kami ada meyediakan perkhidmatan penghantaran barang dari dari Lembah Klang ke kelantan.

Terdapat 3 buah lori 3 Tan yang sedia untuk memenuhi permintaan anda.

Kami juga sedia untuk mengambil barang dari tempat anda.

Terdapat lebih dari 8 trip sebulan.

untuk pertanyaan boleh hubungi no tel

019-662 8841

Niche: Sewa Lori | Bisnes Kurier Dan Logistik
 
1. Biznez2sunnah - Sun 22/Jan/2012, 3:59pm
kira cam ner tuan ?  
2. Cikyuz - Sun 22/Jan/2012, 11:34pm
terus anta ke rumah ke camana?  
3. Nazem - Mon 23/Jan/2012, 12:17am
slm bro klu sy nk hantar car shampoo ke pengkalan chepa ok x klu se drum 20ltr rm5.sbulan nak hantar 30 drum je.sebulan skali.

012 332 5194 nazem

skrg ni guna tranport cina.klu harga ok mcm di ats sy bg kat awak je.  
4. Ahmad Saidi - Wed 25/Apr/2012, 12:15pm
maaf kerana saya lambat reply.
sebarang pertanyaan digalakkan untuk menelefon saya untuk jawapan yg lebih cepat.  
5. Ahmad Saidi - Wed 9/Oct/2013, 11:54am
Perhatian,

Untuk tujuan menaiktaraf mutu perkhidmatan kami,
anda boleh menghubungi pembantu saya jika ada sebarang pertanyaan perkhidmatan.

sekian,terima kasih  
6. Skyjuz - Thu 10/Oct/2013, 8:50am
tumpang iklan..12/10 lori saya kosong dari seremban to kl..igin tumpang brg call 0135903084  
7. Ahmad Saidi - Mon 7/Mar/2016, 11:20am
Perkhidmatan sewa lori ke kelantan

call @ whatapps ke 0196628841

Sewa lori ke kelantan

lori sewa kelantan  

Page 1   (Total 7 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..