Perkhidmatan Lori Sewa K.L 017 7908004/016 3836854 Hafiz
Apis83 @ Nuzul Hafiz Enterprise
Wed 25/Apr/2012 11:04am [Last Comment]
Lori 1,3 dan 5 tan untuk disewa.
Pemindahan barang rumah
Pemindahan barang pejabat
Pemindahan barang premis
Pembuangan barang terpakai/ sampah
Pengangkutan katering
Khidmat pembungkusan/kotak serta tenaga pekerja.
Boleh memilih lori 10 kaki, 14 kaki, 17 kaki atau 20 kaki bagi keperluan anda
Kami beroperasi di Kuala Lumpur dan Luar Bandar. Hubungi 017 7908004/ 016 3836854

Niche: Sewa Lori
 
1. Az 17 - Thu 26/Apr/2012, 4:52pm
Kiriman barang kuala lumpur ke kelantan call 0122240951  
2. Farnisha - Thu 3/May/2012, 8:32pm
mencari lori untuk tumpang barang dari seremban ke terengganu pada 5/5/12. call 017-5842688  
3. Farhana 22 - Sun 6/May/2012, 6:58pm
berapa hrga sewa lori dr kajang ker btg berjuntai tok katering

fatinfarhanahana@yahoo.com
0172876994  
4. Zara 14 - Wed 23/May/2012, 5:24pm
lori 10 tan berkren. nak pindah tong bela ikan dari rawang ke trg
012-2080515  
5. Marvel - Mon 26/Nov/2012, 5:23pm
Ku nak sewa 3 lori From Skudai - KL.

Budget: RM360

Barang: baby pillow

Bayar cash bila siap.

1 minggu 1 atau 2 kali

tlg email ku: yllee7227@hotmail.com

atau sms : 0166267762  
6. Youkashiany Ramasamy 2 - Thu 29/Nov/2012, 11:26pm
Tumpang iklan sesiapa nak jual lori kargo 3 tone canvas 17 kaki plz contact me 0163176206  
7. Bukhari - Wed 26/Dec/2012, 5:53pm
saya mencari lori 1 tan berkren utk angkut sebiji halfcut kereta utk ke shah alam. dari keretah kemaman trg.. 0139506746  
8. Clan Lan - Mon 14/Jan/2013, 12:23pm
SALAM BRO.. KALAU ADA LORI 40KAKI YG TDK JOB ATAU BALIK KOSONG KE PHG CAL SY.. SY ADA JOB CASH MONEY.. 0143162836 LAN  
9. Kamaruldz - Tue 12/Mar/2013, 10:05am
Berapa sewa satu hari? Utk deliver barang2 perabot.

Tq  
10. Rosli 141 - Fri 24/May/2013, 10:18pm
tumpang iklan .lori sewa pindah barang shah alam 1 dan 3 tan rosli 017 232 4387  
11. Jimmy 37 - Sat 1/Jun/2013, 5:07pm
kami berminat untuk memajak lori pasar malam jenis 1tan (model toyota hiace,nissan vannette,suzuki,daihatsu) nilai pajakan bergantung pada keadaan lori itu sendiri.Pihak kami akan menyelenggara lori berkenaan(dari segi servis setiap 5000km,belt,distrubuter,battery,tayar,kemalangan,kerosakan,lampu,saman JPJ/TRAFIK,cukai jalan serta puspakom,absober,spring depan-belakang dan aircond) sepanjang tempoh perjanjian pajakan (bergantung kepada penerimaan awal dari pemilik lori berkenaan)..Insya'allah sekiranya ada persetujuan, berpuashati dan ada keuntungan dua pihak didalam perjanjian awal ini,boleh berurusniaga pada akan datang hubungi terus ke talian saya JIMMY 019396 7046  
12. Deeyaa76 - Mon 5/Aug/2013, 9:15am
boleh tahu berapa sewaan utk pindah brg rumah sekali dgn pekerja ? nak pindah dari serdang ke bangi. Barang2 yg besar dan berat hanya tilam, katil dan almari. sila dee.yaa76@yahoo.com harga yg ditawarkan . terima kasih.  
13. Linda 88 - Wed 7/Aug/2013, 3:37pm
Hi,
Saya plan nak pindah rumah 23/8 nanti. Ada lori & manpower available
tak utk hari itu?
Lokasi rumah sekarang di Balakong. Lokasi rumah baru pun di Balakong,
10km dari rumah skrg.

Main item utk pindah:
Queen matress - 1
Dresser - 3
Rak buku - 4
Single bed dan tilam - 3
Meja makan - 1
3-seater Couch - 1
Tv cabinet - 1
Mesin Basuh - 1
Meja computer - 1
Buaian - 1
Basikal - 4
Single seater - 3
Kotak barang - to be confirmed
Saya perlu 2 movers utk assist angkat barang.

Please advise.

Thanks,
Afizah
012-9279475  
14. Irafmn - Thu 19/Sep/2013, 11:30am
Anda kekurangan budget untuk sewa lori ? kami ada jalan penyelesaiannya.. kami menyediakan sewa lori pandu sendiri termurah hanya RM200 SEHARI berminat ? sila hubungi 019-278 0515  
15. Zanri - Tue 24/Sep/2013, 9:15pm
lori utk sewa RM bole nego.. call/wasap 0163500936 3 tan kanvas  
16. Faiz 252 - Thu 14/Nov/2013, 12:18pm
LORI SEWA 1-3TAN SEKITAR LEMBAH MURAH2 017-2690471  
17. Wan 1223 - Thu 14/Nov/2013, 4:06pm
Tumpang iklan.... Lori 3 tan sedia berkhidmat. Sekitar shah alam, lembah klang,KL dan outstation . Harga berpatutan dan boleh runding. Sila call 019-3031405  
18. Syaida 4 - Sat 15/Mar/2014, 12:18am
1) Lori 1 tan ke melaka dr seremban balik kosong..hantar barang ke melaka boleh jugak tp kene tengok saiz barang..
2) Lori 1 tan ke kota bharu dr seremban balik kosong..hantar barang ke kota bharu boleh jugak tp kene tengok saiz barang..
hubungi kami..0183822078..tq..  
19. Rosli 141 - Sat 15/Mar/2014, 1:56pm
tumpang iklan .lori sewa 1 atau 3 tan .pindah barang rumah .hantar barang kilang .pindah barang pejabat .pindah barang student .buang sampah kering .harga berpatutan lokasi lori puncak alam dan shah alam .juga boleh menhantar outstition segala tempahan dan rundingan harga boleh hubungi rosli 0172324387  
20. Mohdnazirmohamad - Sat 15/Mar/2014, 9:56pm
Salam warga majalah ada sapa2 nak tpg brg dari ipoh ke shah alam dan kl pd 16.3.14 wtu ptg lori blk kosg blh col sx 013-378 4339  
21. Johan Bin Mat Sanusi - Sat 15/Mar/2014, 10:41pm
salam...saya nak tumpang iklan...TQ
anda nak sewa lori? boleh hubungi kami di talian 011-15145534 untuk deal..
lori 3 & 5 tan - panjang 20'  
22. Rizz6933 - Tue 18/Mar/2014, 8:21pm
rizla trading
Kami menyediakan perkhidmatan lori 3 tan untuk pindah rumah, pejabat, industri dll. Harga adalah mengikut rundingan dan jarak perjalanan kl-kuantan-t'ganu-kelantan
sebarang pertanyaan sila hubungi saya. 0129596400  
23. Farhana 126 - Wed 19/Mar/2014, 12:57am
salam.tumpang iklan. kami ada lori sewa 1 tan berkanvas untuk sekitar lembah klang. turut sediakan perkhidmatan ke luar lembah klang (luar selangor). harga berbaloi.

sila bandingkan harga kami..
ahmad 0122863807  
24. Zinjabu - Mon 31/Mar/2014, 11:49pm
salam, saya ada lori haicom 3ton untuk di jual , lori cantik gila ,pasal pakai 2hari sebulan. tahun 2009. cargo
cal 0192727505  
25. Muhd Syazuan - Mon 19/May/2014, 11:08am
Salam,tumpg iklan lori sewa 3tan box pelbagai guna perkhidmatan 24 jam pghantaran local&out station call anytime 013-2760506
utk info lori blk kosong dr JOHOR ke KL/Sh al
am pd esok,27hb serta hujung bln jun
utk pghantaran/tumpg brg pd laluan berikut call now!  
26. Faiz 252 - Tue 20/May/2014, 7:31am
lori sewa 1tan sekitar lembah klang murahmurah cal or sms jer no nie 017-269-0471  
27. Hakimi 26 - Tue 20/May/2014, 8:45am
lori sewa 3 tan dari penang ke mana2 saja yang anda mahu,hubungi 019-5179491 akie
019 -4766739 hakimi  
28. Rush 3 - Wed 21/May/2014, 1:58pm
Saya nak hantar besi tiang pagar dari seremban 2 ke Kuala Lipis..diperlukan lori 3 ton atau 5 ton.Ukuran besi 6 kaki panjang tebal 3mm sebatang.If ok watsup me 0193879893..for best price.tq  

Page 1   (Total 28 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..