Pencarian Ejen Kuih Raya 2016
Eeda69 2 - Tue 5/Apr/2016 7:10am [Last Comment]
Kami pengeluar kuih batang buruk asli serta popia simpul kasih inti Serunding ikan membuka peluang kepada sesiapa yg ingin menjadi ejen atau pun membeli produk kami secara borong sempena musim perayaan akn dtg.

Harga terbaik akn diberi kepada anda semua..
Pm@wasap 011-31549877

Niche: Bisnes Hari Raya
 
1. Aina 210 - Thu 28/Apr/2016, 1:14pm
aina 0146438373(whatsapp)  
2. Hairmee - Tue 3/May/2016, 2:37pm
Sesiapa yg berminat untuk mendapatkan bekalan maruku yg terbaik sempena hari raya yg akan datang
Bole hubungi sy 0172787032 Amy
MARUKU UDANG
MARUKU IKAN
MARUKU HALUS  
3. Siti Aminah Bt Hj Sabram - Fri 13/May/2016, 10:23am
Assalamualaikum
Saya adalah pembekal Biskut Semperit Dahlia & Biskut Butter. Saya juga menerima tempahan biskut raya secara borong atau persendirian. Saya juga membuka ruang untuk anda menambah pendapatan pada musim perayaan yang akan datang. Kepada yang berminat untuk menjadi pengedar juga dialu-alukan.
Kepada yang berminat boleh hubungi saya di talian 012-6172274 - Pn Siti

Tempahan dibuka dari sekarang sehingga 24.6.2016.  
4. Zaimaz - Thu 26/May/2016, 3:27pm
sila berhubung dengan saya 0173489048  
5. Kak Timah 2 - Fri 27/May/2016, 12:05pm
BISKUT RAYA 2016

LEBIH DARI DARI 50 JENIS

HARGA BORONG 50 BIJI RM 15

SILA HUBUNGI 011-26432585

AREA TELUK INTAN PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA  
6. Go Ku Corner - Tue 31/May/2016, 10:46am
Kepada yang ingin mendapatkan
1) kurma yusuf taiyoob
2) serunding kelantan
3) jeruk madu pulau pinang
4) kerepek johor
5) kacang & maruku ipoh
Sila hubungi 017-6694875..  
7. Zue Z - Mon 13/Jun/2016, 3:37am
Mencari agent/pembeli/dropship/stokis untuk pelbagai jenis kuih raya. Harga berpatutan rm18 - 5balang

Hubungi 0108449116
Cod area kl/selangor.  
8. Nurfarisha - Tue 14/Jun/2016, 9:11am
Saya berminat membekal kerepek pisang kepa peniaga kuih raya / pembeli
....................... .........................
????kerepek pisang ori /manis / chocolate
????wondercheese
RM12/500 gm

Berminat, whatsapp 0192990676 (farisha)????  
9. Azhar 501 - Thu 16/Jun/2016, 11:17am
Sempena Ramadhan tahun ini,saya nak berkongsi rezeki dengan kawan2 yang nak jana income lebih.Kami tengah mencari agen BISKUT KURMA(DATE FILLED COOKIES) keluaran Harmaz's Treats.

Modal permulaan yang minimum dengan margin keuntungan yang tinggi.

Setakat ini,kami mempunyai 13 agen yang berjaya mengaut keuntungan yang tinggi.

Macam mana?Dah tak sabar nak buat extra income?
Whatsapp 0125118063 - Azhar  

Page 1   (Total 9 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..