Penanaman Cili Fertigasi
Jibam74 @ Khayrinshoppe
Tue 21/Apr/2009 3:37pm [Last Comment]
Saya berminat untuk menjalankan projek penanaman cili fertigasi secara kecil-kecilan. Kalau ader sesape yang berpengalaman sila lah bantu saya dan berapakah modal paling minima untuk sistem ini. Kalau berhasil mungkin saya akan besarkan lagi bisnes ni.

Niche: Usahawan Tani
 
1. Azwan 4 - Sat 6/Mar/2010, 11:27am
ada 2 risiko mengenai cili fertigasi,1 penjagaan yang rumit, 2-dari segi penjualan cili hubungi saya azwankhazidi@yahoo.com  
2. Helmizi Ishak - Tue 13/Apr/2010, 12:01pm
salam.. saya dari Pusat AgriBiotek Eastworld menganjurkan kursus kepada mereka yang berminat untuk menguruskan pertanian secara fertigasi....

Kami juga mempunyai produk baja yang hasilkan sendiri... kami mempelawa kepada anda yang berminat mempelajari cara pembuatan baja yang kami hasilkan selain menjadi agen kepada baja yang kami hasilkan...

untuk maklumat lajut, anda boleh layari laman web http://fbo.mymsc.biz/ atau anda boleh menghubungi saya di talian 0148408981  
3. Jibam74 - Wed 23/Jun/2010, 2:51pm
Terima kasih kepada yang sedia membantu  
4. Nita 4 - Wed 14/Jul/2010, 9:55am
Pengusaha Cili Fertigasi di Bukit Katil, Melaka. Usahawan bimbingan MARDI Melaka. Boleh hubungi En Mohd dari EZR Niaga Group Sdn Bhd 012-654 9474. Kami kini berada di Expo Floria, Putrajaya, Presit 2 dari 10hb-18hb Julai 2010  
5. Fuad 4 - Mon 20/Sep/2010, 12:53am
saya boleh membantu sekiranya anda dekat dengan saya.sata berada di TKPM AYER HITAM johor.pengusaha pertanian sepenuh masa.tanaman sekarang tomato cherry  
6. Hatim 2 - Mon 14/Mar/2011, 10:43am
salam...boleh tau x modal nak mula bpe???e-mail kan kat sye....hatimhamzah91@yahoo.com....  
7. Montmelony - Tue 14/Jun/2016, 5:25pm
Assalamualaikum dan selamat petang.

Kami ada membekalkan barangan-barangan pertanian.Antaranya seperti berikut :

-Alatan sesambung
-Polipaip
-Baja fertigasi
-Baja organik
-Racun
-Polibeg pelbagai saiz
-Tanah semai
-Sabut
-Set fertigasi
-Peralatan serta mesin untuk fertigasi
-Tangki dan lain-lain

Kami juga ada menyediakan perkhidmatan pemasangan fertigasi.

pembekalpertanian.com

Jika anda berminat boleh hubungi 012-7717863(Adam)

Mont Melony,
Telok Panglima Garang,
Selangor.  

Page 1   (Total 7 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..