Mencari Tanah 5000 Ekar di Negeri Johor untuk Disewa Selama 30tahun - Tanaman Kelapa
Aianuar - Wed 25/Nov/2015 1:33pm [Last Comment]
Tujuan sewa untuk tanaman kelapa.
Kadar sewa per ekar.
Dalam Negeri Jajahan Takhluk Johor Darul Ta'Zim sahaja.
Whatsapp shj 0132555297

Niche: Tanah Sewa | Usahawan Tani | Pembekal Kelapa Dan Santan
 
1. Solihin 3 - Wed 25/Nov/2015, 2:07pm
Tanah nak pajak kat johor 1049 ekar...tanah kosong owner nak rm 500/ekar setahun..boleh pajak sampai 30 tahun...  
2. James 2 - Wed 25/Nov/2015, 3:20pm
Solihin 3, tanah 1049 ekar tu ada Geran tak?  
3. Pc7777 - Wed 25/Nov/2015, 8:22pm
kalau ada tanah nk sewa min 100ekar keatas boleh wssp saya 0192408377..nk sewa min 30tahun untuk tanaman gaharu..tapi sewa 500 tu mahal tu boss  
4. Aianuar - Thu 26/Nov/2015, 10:13pm
Solihin 3, tolong whatsapp saya segera untuk lokasi.  
5. Raymondl - Tue 1/Dec/2015, 9:43am
Solihin 3, geran ade tak utk tanah 1049 ekar? Whatsapp saya kalau ade geran 0135096478  
6. Gnolha - Wed 9/Dec/2015, 2:14am
Solihin 3, saya minat, sila call / whatsapp saya pada 012 660 1888 Mr Lim  
7. Cmazlan - Tue 15/Dec/2015, 7:05pm
raub 3000 ekar tanah kosong. pajakan 99 thun , expired 2103
pls 0105739996 for detail  
8. Ezzad Shah - Wed 16/Dec/2015, 8:26pm
tumpang iklan...

tanah 1 ekar utk di sewa.....di sg nyiur,pulai sebatang pontian....rm300 setahun....

tel : 0177260321 whatsapp dan sms sahaja...

terima kasih  
9. Talib 11 - Tue 5/Jan/2016, 10:36pm
hai.saya nak sewa tanah 1 ekar sekitar JB utk biz kabin cafe.sila hubungi saya Talib segera 017 735 4586  
10. Qaiezer - Tue 19/Jan/2016, 8:50am
solihin..sy minat ..wsp sy 012-7457675  
11. Mohd Nazri Majid - Tue 26/Jan/2016, 6:27pm
tanah utk di jual kawasan salak tinggi,10,2 ekar sekaki rm 26,00 tanah di jln limau manis bersebelahan putra jaya 5,5 ekar sekaki rm 24,00 tanah di bukit naga klang 5 ekar sekaki rm78,00 tanah di bukit cerakah 3 ekar nego rm 3 juta ladang sawit di bukit selambau kedah 1000 ekar lebih nk jual sekali dgn office sekaki rm 3,20 dan bnyk lg tanah yg nk jual sesiapa berminat blh hubungi saya 0129442380  
12. Lina 518 - Fri 12/Feb/2016, 11:50pm
tanah pertanian 2 ekar utk disewakan di segamat johor.berminat sila hubungi 019-7386783  
13. Nasir 19 - Thu 18/Feb/2016, 3:46pm
tgh cari tanah getah 100ekar ke atas untuk di sewa.whatsapp 012-9636384  
14. Ryan Sufi - Tue 23/Feb/2016, 2:09pm
nak pajak tanah area kluang 1/2/3 ekar pn tkpe..lau ada g tau sy..yg ptg ada geran
pyan:017-7592046  
15. Bunganeeta - Mon 4/Apr/2016, 7:52pm
Tanah di mawai kota tinggi untuk dijual 30 ekar..tnaman kelapa swit.bru tnam..5.00psf..hubungi saya..0102544421  
16. Tabib - Mon 30/May/2016, 7:13pm
hubungi 0127192030 utk sewa tanah. lebih dari 5 ekar ada. lokasi di segamat.  
17. Aianuar - Wed 27/Jul/2016, 9:56am
Case closed  
18. Hazim Jamadi - Tue 20/Sep/2016, 4:17am
PROMOSI BINA BANGLO JOHOR
+ Merealisasikan design rumah mengikut citarasa anda
+ Tenaga kerja yang berpengalaman luas dan mahir dalam pembinaan banglo

KELEBIHAN SERVIS KAMI
+ 100% dimiliki bumiputera
+ Tempoh siap rumah paling singkat 2-6 bulan shj
+ Ada kontrak agreement
+ Jaminan untuk kerosakan 6 bulan dari tarikh terima kunci
+ Rekabentuk rumah moden & eksklusif
+ Harga MAMPU MILIK
+ Servis khidmat pelanggan yang TIPTOP
+ Hasil kerja berkualiti
+ Kawalan & jaminan kualiti material
+ Semua pekerja specialist dalam pembinaan rumah & banglo
+ Siap dalam tempoh 2-6 bulan

017-8277223 (Muhammad)
017-8277223 (Muhammad)
017-8277223 (Muhammad)

PROMOSI KHAS UNTUK ANDA
+ Harga bermula daripada RM75K
+ Keluasan sehingga 1800kps
+ Bayaran secara berperingkat
+ Khidmat rundingan & sebutharga secara PERCUMA !
+ Berpeluang untuk dapat FREE GIFT ! spt. TV LED 40'', KITCHEN CABINET & MOTORSIKAL

017-8277223 (Muhammad)
017-8277223 (Muhammad)
017-8277223 (Muhammad)

SPESIFIKASI RUMAH YANG KAMI TAWARKAN
+ Bumbung metal deck
+ Rangka bumbung besi lightweight
+ Dinding concrete solid lightweight wall panel (IBS)
+ Kemasan dinding skimcoat
+ Tingkap aluminium kaca
+ Pintu main door kayu solid
+ Pintu kayu solid utk bilik
+ Pintu pvc toilet
+ Tiles dinding ceramic dapur & toilet 5' tinggi saiz 1'x2'
+ Tiles lantai bilik & ruang tamu 2'x2'
+ Ceiling plaster + cornice untuk ruang tamu & dining
+ Ceiling plaster rata untuk ruang lain
+ Cat luar tahan cuaca KCC
+ Cat dalam emulsion KCC
+ Wiring
+ Piping toilet & dapur (Termasuk sinki & toilet bowl)
+ Septic tank
+ Tidak termasuk cabinet dapur, grille, pagar & lampu kipas

PROMOSI TERHAD UNTUK 10 YANG TERAWAL !
+ Berpeluang untuk dapatkan HADIAH MISTERI spt. TV LED 40'', KITCHEN CABINET & MOTORSIKAL JENAMA YAMAHA

WhatsApp ! kami untuk dapatkan PELAN & REKABENTUK PAKEJ-PAKEJ rumah/banglo..

017-8277223 (Muhammad)
017-8277223 (Muhammad)
017-8277223 (Muhammad)  
19. Mohd Yazid 17 - Fri 17/Nov/2017, 8:24pm
Saya berminat nak pajak tanah terbiar bergeran di sekitar daerah Batu Pahat, Kluang, Mersing dan Muar yang kecik2 shj. 5, 10,15, 20, 50 ekar untuk tanaman sawit. Pajakan hingga 30 tahun. Jika ada yg berminat sila whatsapp saya Yazid-0123513387  

Page 1   (Total 19 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..