Mencari Bisnes untuk di Jaga
Lya Emmy - Fri 22/Jul/2022 6:24am [Last Comment]
Ada tak yg ada bisnes tetapi tak ada masa nak uruskan ?...

Sy sebenarnya berminat sesangat untuk buat bisnes sendiri tetapi sy tak mampu kerana tiada modal sebab itu sy mencari sesiapa yg ada bisnes tapi terbatas dengan masa dan sibuk dengan kerja. Sy nak bantu jagakan.... insyaallah.....

Bisnes seperti Kedai pakaian, Bisnes Makanan & Bisnes Kecantikkan Kosmetik. (Ada pengalaman dlm bisnes seperti ini). Bisnes² lain pun insyaallah blh di pertimbangkan nanti.....

Sekiranya ada yg baik hati nak bagi sy jaga.... insyaallah sy akan berusaha sehabis daya untuk majukan bisnes itu.

Nie email sy:
seindahpelangipagi@gmail.com

Niche: Ingin Berniaga | Kerja Kosong | Iklan Terbuka | Jobs & Vacancies in Malaysia
 
1. Mohamed Shariff Mat Jam - Fri 22/Jul/2022, 4:12pm
Call saya 011 52915553 bisnes nasi ayam
Lokasi sg buloh  
2. Minat Bisness - Sat 23/Jul/2022, 9:25am
Mencari juga ni. Jika ada yg sudi membantu sy. Sy ingin berniaga. Ingin mengambil alih perniagaan kedai makan tetapi sy kekurangan modal. Sekiranya ada yg sudi jadi rakan bisnes ataupun sudi jadi pelabur sahaja. Nanti kita sembang pembahagian keuntungan. Email sy rorawan4567@gmail.com.

Perak Darul Ridzuan.  
3. Azhari 51 - Sun 24/Jul/2022, 3:01pm
Saya berniaga burger sesiapa nk bekerja saya memerlukan ady 0176574756 watsup saya  
4. Nadzmy7 - Mon 25/Jul/2022, 11:55pm
Saya perlukan individu yang berminat nak run business tapi takda modal. Latihan intensif akan diberikan.

www.wasap.my/+60122400780/bisnestakperlumodal  
5. Afini 93 - Fri 29/Jul/2022, 3:51pm
Mencari-cari juga peluang niaga, mana tau ada yg sedang mencari sesorang yg boleh membantu uruskan perniagaan anda. Sy boleh jer uruskan dan jaga perniagaan anda. Sy boleh je ke tempat anda tapi sy bgtaw siap² yg sy tak ada transport cuma ada sedikit pengalaman dan juga ilmu²....itu sahaja. Sy duduk di penang .

ada bisnes untuk sy jagakan ( sejutaimpian084@gmail.com )  

Page 1   (Total 5 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..