Kursus Pengendalian Makanan Online (Kod Diskaun)
Abdul Fazmin - Fri 13/Aug/2021 9:03am
FENOMENA YANG JARANG BERLAKU

1. Masih ramai tak tahu tentang kursus KKM ni.

2. Semua orang yang bisnes makanan WAJIB hadir kursus ni.

3. Kalau pegawai kesihatan datang cek, tiada sijil ni boleh kena denda sehingga RM 10,000 dan penjara Max. 2 tahun.

4. Kursus ni 3 jam saja. Murah saja RM50. Tapi..

5. Sempena bulan kemerdekaan dan semangat kita jaga kita, kami bagi diskaun 10%.

6. Kod diskaun ni kami hadkan kepada 100 orang sahaja dan tamat pada 31 Ogos 2021.

7. Keadaan ekonomi macam sekarang ni, 10% pon syukur dah daripada tiada langsung. Mana yang kita boleh jimat, kita jimat. Kita bantu sesama kita.

# Kursus pengendalian makanan Merdeka Promo - 10%-OFF.

Gunakan kod: MERDEKA semasa pendaftaran.

Link pendaftaran:
https://www.al-barakah.com.my/perkhidmatan-kami/kursus-pengendali-makanan/

P/s:Kursus secara Online Zoom

Niche: Kursus Makanan | Bisnes Restoran
 
  1. No comment yet!
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..