Kat Sini Ada Sesiapa Kaki Bisnes? Cuba Baca Kejap!
Nurulfitriyana 108 - Thu 12/May/2016 12:04pm [Last Comment]
- Korang ada modal, tapi tak tahu nak buat bisnes apa?

Tak sampai sebulan lagi dah nak puasa kan? Tak sabar rasanya nak menyambut ramadhan. Biasa lah nak puasa ni, persiapan mesti kena ada. Nak beli itu ini bukan murah-murah dah sekarang. Lagi-lagi yang ada anak ramai tu.
.
Saya owner kepada produk Medina Hair Serum. Alhamdulillah. Feedback customer buat kami tersenyum dan mereka mula jadi ejen kami. Saya bercadang nak kasi bakal stokis ?untung? semaksimum yang boleh. Margin bersih RM40 lebih 50% dari harga modal. Dan korang akan dapat ?personal coaching? dari saya.

Ok, cepat whatsapp saya : Nurul : 012 6944 166 : Owner.

Niche: Produk Rambut
 
1. Nurulfitriyana 108 - Thu 12/May/2016, 12:18pm
Jangan tinggalkan no tel atau email kat sini tau. takut saya tak perasan.

terus je whtsapp saya : Nurul : 012 6944 166  
2. Alagan - Thu 12/May/2016, 12:20pm
123  
3. Alagan - Thu 12/May/2016, 12:23pm
Sarung getah / latex glove..
Segera... saya perlukan butiran alamat syarikat glove untuk dapatkan bekalan.. harap dapat membantu..
Mohon beritahu saya maklumat mengenai syarikat /kilang yang mengeluarkan sarung tangan jenama
Ramsons Dental Care (Latex Examination Glove)..

..keperluan segera..

Boleh wasap kpd saya: 011..21755766
emel: muruganklg@yahoo.com

T'kasih.  

Page 1   (Total 3 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..