Ingin Menjadi Lelaki Hebat? Tahan Lama. Lebih Besar dan Panjang? RM10 Shj!
Az1 - Wed 18/May/2011 1:17pm [Last Comment]
Produk ni lebih 50 tahun di pasaran.

TESTIMONI:

?Minyak apa ni?? tanya seorang sahabat ketika saya unjukkan sebotol minyak Morhabshi padanya.

?Inilah Minyak Morhabshi, ramuan daripada datuk saya.? jawab saya sambil tersenyum.

?Apa kegunaannya?? sahabat yang juga merupakan sorang penceramah bebas itu bertanya, mungkin untuk mengambil hati saya.

?Macam-macam ada?? kata saya berlucu. ?Nak besarkan... nak tambah power... semua boleh.? sambung saya lagi sambil gelak-gelak kecil.

Sebenarnya, walaupun nampak bergurau namun ada kisah benar di sebaliknya. Minyak Morhabshi pernah dijual secara agresif di sekitar Pulau Pinang beberapa tahun dahulu. Jualan kami antara 500-1000 botol sebulan di negeri tersebut kerana agen kami rajin menyertai pelbagai ekspo jualan.

Namun tiba-tiba jualan merosot mendadak. ?Jatuh merudum?, kata orang utara. Apabila kami siasat, rupa-rupanya terdapat minyak Morhabshi tiruan di pasaran dan dijual dengan lebih agresif, termasuk di pasar-pasar malam. Agen tunggal kami kalah persaingan. Maklumlah, beliau hanya seorang diri sedangkan 'mereka' bergerak dalam kumpulan. Saya pernah tanyakan samada agen saya itu mengenali pihak yang membuat minyak tiruan tersebut. Beliau tidak mengenali mereka tetapi masih ingat yang mereka pernah membeli Minyak Morhabshi daripadanya.

Para penjual ?minyak Morhabshi? tiruan tersebut mendakwa bahawa minyak tersebut amat bagus untuk meningkatkan hubungan kelamin. Ternyata kempen mereka berkesan.

?Eh, kenapa tak ambil tindakan? Awak boleh saman tu.? tingkah sahabat tadi apabila saya ceritakan padanya.

?Dari segi undang-undang memanglah boleh. Namun arwah datuk saya telah memasukkan ramuan minyak Morhabshi ini dalam kitab yang ditulisnya (Attibbi Walhikmah) dan sesiapa yang memiliki kitab tersebut secara sah sudah tentu berhak menggunakan mana-mana resepi di dalamnya. Memang itupun tujuan arwah datuk saya menulis buku tersebut, yakni agar warisan tersebut tidak lupus begitu sahaja.? saya menjelaskan.

?Cuma... ramuan yang terdapat di dalam kitab tersebut hanya mengandungi 17 campuran manakala Minyak Morhabshi yang kami keluarkan sekarang mengandungi lebih 30 campuran herba. Arwah datuk kami ada cara tersendiri bagi menjaga kepentingan anak-cucunya.? saya membuka rahsia.

Sebagai ?buah tangan? saya berikan sebotol Minyak Morhabshi kepada sahabat itu.

Beberapa bulan kemudian, saya bertemu dengan seorang sahabat lain. Oleh kerana sudah agak lama tidak bertemu maka sebaik melihat saya beliau terus meminta untuk membeli beberapa botol Minyak Morhabshi kerana simpanannya sudah hampir habis. Beliau adalah pelanggan tetap Minyak Morhabshi sudah hampir 3 tahun. Apa yang dibuatnya, saya tidak tahu.

?Eh, engkau tahu, ada kawan kita dah salah gunakan minyak engkau ni?? katanya sambil ketawa kecil.

?Kenapa?? tanya saya, suspen.

?Engkau ada bagi dia Minyak Morhabshi, kan? Dia dah ?guna kat tempat lain? sampai isteri dia tanya: ?abang pakai ubat apa ni? Selalunya tak ?power? macam ni?? cerita sahabat saya itu sambil gelak-gelak kecil.

Saya turut ketawa mendengar cerita itu. Sementara itu dalam hati saya gembira kerana Minyak Morhabshi telah mendatangkan pelbagai manafaat kepada para pengguna.

Sebotol RM10 shj termasuk pos..sila sms AZ1 untuk tempahan..0134218158

Niche: Dewasa 18sx
     
  1. Honda - Wed 18/May/2011, 2:49pm
    maksimum panjang berapa?maksimum besar berapa?tahan berapa lama?  
  2. Dayang Fyza - Wed 18/May/2011, 4:36pm
    kalu nk jadi agen bole tak..

    email saya

    dayang_fyza85@yahoo.com  
  3. Az1 - Wed 18/May/2011, 5:56pm
    DAYANG..NAK JADI EJEN, KENA BALI MIN 30 BOTOL..DISKAUN 25%. KALO BERMINT SMS K..  
  4. Anasazaymadyf - Wed 18/May/2011, 6:00pm
    kau ni betul2 jual minyaklah...apa panjang punya cerita dari datuk sampai cucu...kau main nak tahan berapa lama?1 jam?2jam?tak payahlah..kau ingat lama2 sangat best ke..kau jgn terpengaruh filem blue...jangan kerana salah minyak,terus tak naik2,,baru kau tau tinggi rendah langit...syukurlah pada apa yg ada..  
  5. Az1 - Wed 18/May/2011, 7:08pm
    Anasazaymadyf..

    Langit x selalunya cerah..1 hari nati u pasti akan memerlukannya..ameen..  
  6. Az1 - Wed 18/May/2011, 9:54pm
    Terima kasih atas sokongan..alhamdulillah ai ni je dah terjual 24botol...  
  7. Az1 - Thu 19/May/2011, 11:45am
    Sila gunakan number 0134475900..xdapat terima panggilan..hp saya ada sedikit kerosakan..  
  8. Kawerindu - Thu 19/May/2011, 1:24pm
    Tolong e mail kepada saya, saya nak tahu dengan lebih lanjutlagi.
    arisal67@yahoo.com
    019 3553044  
  9. Sham 33 - Thu 19/May/2011, 1:59pm
    dayang nak dayang...  
  10. Faizal 44 - Thu 19/May/2011, 5:04pm
    SALAM,MAAF MENCELAH YE,SAYA ADA KOPI BLUE KOPI YG DIPERBUAT DR UTARA,MMG BAGUS UTK KESIHATAN DAN UTK MENANBAH DAYA TAHANAN YG LAMA DAN CERGAS DI RANJANG,BERCAKAP ATAS PEGALAMAN,CUBA DULU BARU TAU,RAMUAN ASLI AKAR KAYU.CAMPUR AIR PANAS TERUS MINUM,PAHIT BIASALAH AKAR KAYU.JIKA BERMINAT SILA HUBUNGI SAYA 0166822302,RM 10 BUNGKUS,AMBIK BANYAK ADA DISKAUN.TIMAKSH  
  11. Az1 - Thu 19/May/2011, 5:29pm
    Beli banyak..dapat murah! Offer! Harga sekarang RM8.50 shj trmasuk pos ke seluruh Malaysia! Tawaran terhad! Sehingga 23 mei!  
  12. Jay 21 - Thu 19/May/2011, 7:44pm
    Nak oder 1 dulu..trial.
    0133399233  
  13. Az1 - Thu 19/May/2011, 9:41pm
    Jay, dah sms  
  14. Zunaidi Ady - Fri 20/May/2011, 1:54am
    pls detail

    sudishop@gmail.com

    no tel 012-6253843  
  15. Az1 - Fri 20/May/2011, 12:08pm
    Zunaidi, dah sms!  
  16. Muhammad 5 - Sun 22/May/2011, 10:52pm
    SAlam Az1,

    Nak tahu kalau beli satu untuk trial boleh ?0192544120  
  17. Az1 - Tue 24/May/2011, 11:49am
    oleh kerana sambutan mgalakkan..lbh 100botol minyak telah terjual dlm tmpoh kurg 2mgu..kami masih menanti stok baru yg akan tiba i.Allah ptg ini..sebarang urusan pengeposan akn dilakukan esok. maaf atas segala kesulitan  
  18. Az1 - Tue 24/May/2011, 12:07pm
    bagi yg berminat, sila bankin ke akaun maybank 157380051379. kemudian, sila sms nama n alamat ke 0134218158 / 0134475900 bagi tujuan pengahantaran. tq  
  19. Az1 - Tue 24/May/2011, 3:03pm
    stok dah tiba...boleh buat pesanan anda skarang  
  20. T41k0 - Wed 25/May/2011, 12:41am
    interesting..email details nixxterlid@yahoo.co.uk  
  21. Az1 - Wed 25/May/2011, 9:56am
    T41k0,dah emel  
  22. Dee11 2 - Wed 25/May/2011, 10:19am
    salam.... kenapa tak bgtw cara penggunaanya.macam mana saya nak beli satu 0193016196 nak buat first try...
    Az1 tolong email rusdisedi@yahoo.com  
  23. Az1 - Wed 25/May/2011, 12:27pm
    ok..cara guna..amik minyak dan urut dari pangkal hingga ke hujung..jgn sampai terkena lubang kencing...sampai dapat kesan yg u nak..keputusan berbeza bg setiap individu..jd bg yg sms berapa lama kesan, pjg baope cm leh capai..mmg kami xdapat jawab..tp u all cuba dulu, baru boleh tau camane kesan die..stakat ni kami terima respon positif dari customer..oh ya..pakai minyak ni setiap hari..cuci sehingga bersih bila nak bersama dgn isteri. I.allah..  
  24. Az1 - Wed 25/May/2011, 5:46pm
    Berikut adalah penyakit yang dikenalpasti sering disembuhkan menggunakan Minyak Morhabshi:

    histeria
    dirasuk syaitan
    sihir (buatan orang)
    santau
    bayi 'diganggu'
    bayi 'kembung'
    sawan tangis
    pusat bayi (agar mudah tanggal)
    batuk
    lelah/asma
    sakit gigi
    senak
    cirit birit
    kanser
    kayap
    kurap
    gatal-gatal (termasuk celah jari kaki & pangkal paha)
    jerawat batu (termasuk bisul kecil pada muka)
    kudis
    bisul
    melecur terkena api atau air/minyak panas
    gigitan serangga & binatang bisa
    lenguh
    terseliuh
    simpul biawak (krem)
    sakit kepala
    mabuk-mabuk & meloya
    muntah.  
  25. Az1 - Wed 25/May/2011, 5:48pm
    Cara penggunaan:

    Untuk penyakit luaran, sila gunakan secara sapuan. Manakala untuk masalah 'dalaman' seperti santau, sila masukkan 2-3 titik ke dalam 1/3 air suam dan diminum.

    Minyak Morhabshi tidak beracun. Oleh itu jika anda sakit gigi, anda boleh menyapunya terus pada gusi atau gigi yang berlubang dan sakit itu. Caranya, ambil secebis tisu, celupkan dalam Minyak Morhabshi dan tampalkan ke dalam gigi yang berlubang. Saya telah mencubanya 3 tahun lalu dan hingga sekarang tidak pernah mengalami sakit itu lagi.

    Untuk bayi dan kanak-kanak, calitkan pada kening, ubun-ubun, belakang cuping telinga, sendi-sendi kaki dan tangan, serta tengkuk bagi menghindari daripada gangguan. Amalkan setiap hari (sebelum maghrib) pada bayi anda.

    Amalkan menyapu pada perut bayi setiap hari dapat mengelakkan bayi diserang kembung perut. Insya-Allah.

    Untuk makluman, sebaik tiba di sekolah pagi tadi, seorang ustazah menemui saya untuk mendapatkan Minyak Morhabshi lagi. Menurut beliau, bayinya terhindar dari kembung sejak menggunakan Minyak Morhabshi. Oleh itu beliau telah mengesyorkan pada adiknya yang juga baru bersalin.

    Tambahan:

    Untuk lelaki, sila sapukan pada alat kelamin dari pangkal ke hujung dengan cara mengurutnya perlahan-lahan. Elakkan minyak daripada memasuki lubang kencing anda. Boleh dilakukan pada bila-bila masa tetapi bukan untuk berjimak (bersetubuh). Pastikan anda mencuci hingga bersih sebelum bersama isteri. Ramuan herba ini bertindak melancarkan perjalanan darah seterusnya membantu zakar anda sihat dan hebat.

    Demikianlah pengalaman yang dikongsikan oleh beberapa orang rakan yang telah mencubanya.

    Alhamdulillah.  
  26. Az1 - Thu 26/May/2011, 1:29pm
    Dengan hnaya RM10 mampu selesaikan masalah anda dgn izin Allah..maklumat anda adalah peribadi. Kami akan terus menghantar ke rumah anda dgn selamat..apa tunggu lagi! Cuba sekarang!  
  27. Az1 - Thu 26/May/2011, 7:26pm
    TIADA BAHAN KIMIA BERBAHAYA..IA ADALAH RAMUAN HERBA YG TERDIRI DRP 30 JENIS HERBA DAN CAMPURAN 7JENIS MINYAK. TIADA KESAN SAMPINGAN  
  28. Zaijuni - Thu 26/May/2011, 10:54pm
    ni kat area P.Pinang ka? kalo nk p eli kat umah bley ka? ni no sy 0134470287  
  29. Az1 - Fri 27/May/2011, 8:09am
    PROMOSI!!!!


    ABAIKAN HARGA DI ATAS..KAMI INGIN MANFAAT MINYAK INI DIKONGSI BERSAMA ANDA..

    HARGA TERBARU! RM8 SHJ TERMASUK POS!!!

    CEPAT! LAKUKAN PESANAN ANDA SEKARANG! JIKA BAYARAN DILAKUKAN SEBELUM 3PM, BARANG AKAN DIPOS PADA HARI YANG SAMA..MENGGUNAKAN POS EKSPRES..ESOK SAMPAI, I.ALLAH.

    APA TUNGGU LAGI! LAKUKAN PESANAN ANDA SEKARANG! ANDA TIDAK RUGI APA2! HANYA BERMODALKAN RM8 KEHIDUPAN ANDA MUNGKIN BERUBAH!  
  30. Az1 - Mon 30/May/2011, 2:00pm
    KAMI MENERIMA BANYAK RESPON POSITIF DARI PELANGGAN BERKENAAN MINYAK MUJARAB INI YANG TELAH BERSADA DI PASARAN SEJAK 1957.. APA TUNGGU LAGI, DENGAN PELABURAN HANYA RM8..I.ALLAH MAMPU MENYELESAIKAN MASALAH PERIBADI ANDA!!!  
  31. Munirah 10 - Wed 1/Jun/2011, 12:51pm
    saya nak try 1.. rm10 kan sekali postage?
    kindly bagi no acc.. dan cara2 nk mendapatknnye..
    marriedmoon@yahoo.com

    thanks..  
  32. Az1 - Wed 1/Jun/2011, 1:42pm
    Salam. munirah, dah emel...  
  33. Az1 - Wed 1/Jun/2011, 3:04pm
    KAmi mendapat banyak tempahan kesan dari keberkesanan produk ini..justeru ada pihak yang cuba menjadi perisik maklumat berkenaan minyak ini..buat pengatahuan..kami tidak akan memberi kerjasama kepada sesiapa yang menelefon lewat malam hanya untuk 'merisik' dari mana kami mendapat bekalan..di mana kilang memproses minyak ini..dsb. harap maklum  
  34. Aque76 - Wed 1/Jun/2011, 8:03pm
    Salam..
    Mcmmana nak dptkannye..
    email: aqm76@yahoo.com  
  35. Az1 - Wed 1/Jun/2011, 8:34pm
    Aque76..dah emel  
  36. Randi - Wed 1/Jun/2011, 11:02pm
    Maaf...ada website tak ..boleh saya tengok dulu barang tu..  
  37. Az1 - Thu 2/Jun/2011, 7:36am
    Randi, dah emel gambar minyak tu kat u..  
  38. Putat76 - Thu 2/Jun/2011, 12:16pm
    leh email kat saya putat76@yahoo.com  
  39. Az1 - Thu 2/Jun/2011, 12:32pm
    Putat76..dah emel..pmbyaran sblum kul 3, saya pos hari ni..tq  
  40. Ahmad 38 - Fri 3/Jun/2011, 10:23pm
    saya berminat..kalu boleh nak tgk gambar dulu

    unj_08@yahoo.com

    tq  
  41. Az1 - Sun 5/Jun/2011, 8:10am
    Ahmad, dah pm!  
  42. Az1 - Sun 5/Jun/2011, 7:14pm
    TEMPOH PROMOSI TELAH PUN TAMAT! KINI HARGA SEBOTOL MINYAK TERMASUK POS..RM10 SHJ!  
  43. Rosz 2 - Mon 6/Jun/2011, 1:54am
    saya nak juga detil ...

    rosz_burger@yahoo.com  
  44. Az1 - Mon 6/Jun/2011, 7:12am
    Rosz...dah emel..  
  45. Muhamad Syahir Shahril - Mon 6/Jun/2011, 12:25pm
    mintak detil..tq
    syahir.shahril@yahoo.com  
  46. Az1 - Mon 6/Jun/2011, 7:27pm
    Syahir..dah emel. TQ  
  47. Cikfen - Tue 7/Jun/2011, 5:19pm
    Nak detail termasuk gambar ke sideincome07@yahoo.com.
    Confirm bukan tiruan ker?  
  48. Az1 - Tue 7/Jun/2011, 10:51pm
    Cikfen...ni produk asli..bukan tiruan..dah emel..  
  49. Matakeris - Thu 9/Jun/2011, 12:00pm
    salam..
    saya pun berminat..
    penang kat area mana? saya tinggal kat Balik Pulau..
    ni email saya mini_75zie@yahoo.com
    ni no. fon saya 0134475853  
  50. Az1 - Thu 9/Jun/2011, 2:31pm
    Matakeris, dah smsm n emel..  
Start | Page 1 | Next >                  FirstPage ¤ LastPage   (Total 118 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Channel - Idea Bisnes


https://www.youtube.com/c/YaniInTheHouse

Kami akan memaparkan senarai idea perniagaan yang menarik di Malaysia. Klik link diatas untuk melihat senarai video di Youtube.com dan jangan lupa LIKE dan SUBSCRIBE untuk mendapatkan makluman video terbaru dari kami!
Laksa Buyung Sungai Lui & Air Terjun Beratus Tangga di Sungai Gabai
Berehat hujung minggu di kawasan kampung sekitar Sungai Lui, Selangor sambil menikmati laksa buyung di tepi sungai. Kemudian mendaki air terjun yang mempunyai hampir 350 anak tangga. Tiba di puncak, terdapaat kawasan mandian yang menyeronokkan.
Cendol Genius yang Anda Tidak Pernah Jumpa!
Kami mencuba cendol yang amat istimewa dan lain dari yang lain. Sesiapa yang tak minat cendol pun pasti akan makan sampai habis licin. Mari ikuti kami menyusuri Sungai Melaka yang cantik sambil menimba ilmu dari Gerai Cendol Kg Hulu ini.
Dua Asam Pedas Melaka yang Patut Anda Cuba
Kali ini saya ingin kongsikan 2 restoran asam pedas yg popular di melaka. Kedua-duanya mempunyai cara perniagaan yg berbeza. Yang pertama lebih fokus kepada asam pedas sahaja manakala yg kedua fokus kepada pelbagai masakan ala kampung. Kedua-duanya sama sedap dan sama menyelerakan.
Cara Niaga Nasi Lemak RM1 yang Paling Betul - CT Garden KL
Ramai peniaga menjual nasi lemak RM1. Tetapi tidak ramai yang mengetahui cara yang betul untuk menghasilkan keuntungan. Lihat bagaimana restoran ini berjaya menarik pelanggan pelbagai peringkat bajet untuk menikmati keenakan nasi lemak dan pilihan lauk pauknya.
Berniaga Kuih dari Rumah dengan Instagram
Zaman media sosial tak perlu lagi menjual kuih di tepi jalan. Berniaga dari rumah pun pelanggan datang berduyun-duyun. Lihat bagaimana Kak Zu menggunakan Instagram untuk menarik pelanggan datang membeli. Habis licin setiap hari :-)