Ingin Memasarkan Barangan Anda Secara Consigment? Pihak Kami Sedia Berkerjasama (Batu Pahat)
Skproductive - Sat 8/Sep/2012 1:36pm [Last Comment]
Assalamualaikum kpd semua usahawan2 MC,kami mempunyai kedai berkonsepkan jualan borong/retail dlm bidang pakaian di daerah batu pahat johor.

fokus kami tertumpu kpd pakaian berjenama,oleh kerana sambutan amat mengalakkan,kami ingin mencari usahawan2 yg berminat berkerjasama dgn kami untuk memasarkan barangan masing2,seperti pakaian tradisional,aksesori wanita/lelaki,selipar,lampin pakai buang dan yg berkaitan dlm bidang kami.

matlamat kami adalah ingin mengurangkan kos kpd peniaga2 di kawasan ini serta ingin memperluaskan produk usahawan2 bumiputra,tidak seperti sekarang ini,drpd maklumbalas para peniaga2 di kawasan ini,hampir 60% peniaga ini mendapatkan stock dr luar kawasan seperti kl/penang,,cara pemasaran kami adalah setiap 2/3 bln sekali kami akan membuat jualan gudang.

jika ada para usahawan yg ingin berkerjasama dgn kami blh emel ke kadier_kdfz@yahoo.com.my/cll 0162093990 untk perbincangan lanjut,,

Niche: Program Consignment | Pemborong Aksesori Wanita | Kedai Runcit Dan Serbaneka
 
1. Faz Jr1 - Sat 8/Sep/2012, 9:57pm
maksudnya macam mana tu? saya kurang faham...boleh tolong jelaskan?  
2. Skproductive - Sun 9/Sep/2012, 11:52am
jika saudara ada produk utk dipasarkn di kedai kami secara consingment,,  
3. Sue 100 - Mon 24/Sep/2012, 8:18pm
Kedai kat mana? selalunya consignment diberikan kepada retailer saja..  
4. Skproductive - Tue 25/Sep/2012, 2:48pm
di batu pahat johor  
5. Shaznie 3 - Sun 30/Sep/2012, 6:21pm
Maksudnya dlm 2/3 bulan lah baru dpt payment? Begitu ke konsepnya?. Atau saya salah faham disini.  
6. Skproductive - Mon 1/Oct/2012, 12:54am
bkn 2/3 bln baru dpt paymnt,,kedai sentiasa bukak,,tapi kebiasaan kami ada buat sale berkonsepkn jualan gudang,,soo paymnt blh buat sebulan sekali  
7. Fatira Fatisya 2 - Tue 16/Oct/2012, 5:13pm
saya adalah pembekal kain ela(lbih kpada cotton gred A limited edition),tdung pelbagai design yg terkini..slalu produk yg dihasilkan dikilang trus msuk ke jlan tar..sya nak buat produk trus kpda customer(hrga lbih murah)..x pyah ssah2 nak pgi jlan tar..mcm mne proses??  
8. Razaksapawi - Thu 1/Nov/2012, 11:13pm
Tuan2 direct g china...kte anta kilang kain n brg2 lain...012 625 7672  
9. Su 39 - Fri 2/Nov/2012, 9:01pm
tumpang lalu tuan rumah~
saya boleh bekalkan makanan sejuk beku (siap freezer) untuk sesiapa yg mempunyai kedai runcit..boleh email saya sitey_wiraputeh@yahoo.com untuk keterangan lanjut..area johor bahru,skudai  
10. Husna 75 - Sun 23/Dec/2012, 7:11pm
salam....kami ada mengeluarkan produk sambal belacan segera.....jika berminat..boleh hubungi 0147740357 dan emel adanadi.trading@gmail.com  

Page 1   (Total 10 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..