Hasilkan Produk Suplemen Terbaik Dengan Bimbingan Pakar!
Azureen Sofia - Fri 3/Sep/2021 2:51pm
Founder, selalu kan baca kisah kesan produk timbang kilo pada pengguna?

Buka instagram, ada orang cerita pakai produk timbang kilo kulit naik jerawat teruk!

Buka Facebook, ada orang update padah makan produk kurus sehingga menyebabkan usus bengkak!

Saban hari mesti ada kisah pengguna, yang kongsikan kesan penggunaan produk keluaran lokal yang sebegini.

Bila benda macam ni jadi, mulalah pengguna takut nak #supportlokal tapi realitinya bukan pengguna tak cuba tapi jenama lokal dah kecewakan mereka.

Kenapa perkara sebegini terjadi?

Sebab masih ada Founder yang tak peka dan arif bahan apa yang pengilang guna untuk produk tersebut.

Sikap mahukan jalan mudah, produk pantas, duit cepat akhirnya merosakkan pengguna anda sendiri tau dan anda sendiri akan terperangkap dengan dalam DILEMMA yang anda cipta dari mula.

Nak jadi Founder anda perlu pikul TANGGUNGJAWAB yang besar, keselamatan pengguna produk anda perlu diutamakan.

Macam mana anda nak pastikan produk suplemen anda selamat?
✔️ dihasilkan di kilang yang diiktiraf
✔️produk anda bukan produk timbang kilo dan hanya tunggu masa je nak repacking jadikannya jenama anda
✔️kilang tersebut ada pakar farmasi yang boleh bimbing mengenai ingredient yang selamat untuk digunakan dan tidak selamat digunakan
✔️anda terlibat sepanjang proses menghasilkan produk
✔️disertakan bersama fact sheet

Tanggungjawab itu bukan bebanan tapi merupakan pilihan

Pilihan yang jika anda buat dengan bijak anda dapat jadi Founder yang dapat sekurangnya 6 angka sebulan.

Kenapa?
Sebab pengguna dah makin bijak dalam memilih produk yang mereka nak gunakan untuk tubuh badan mereka.

Saya selalu pesan pada Founder yang datang ke kilang ODM GURU yang nak buat produk, “niat anda perlu betul, buat produk suplemen untuk bantu masalah pengguna bukan bebankan masalah pengguna”. Jadi anda nak pilih mana-mana kilang untuk buat produk suplemen anda pun boleh, tapi yang penting NAWAITU anda nak tolong masalah pengguna, NAWAITU betul insyaallah income anda datang berlipat ganda.

Nak pakar ODM GURU berikan anda consultation percuma untuk bina jenama suplemen sendiri?

Hubungi kami di:
016-249 1326

Consultation 1-1 terhad bersama pakar farmasi, bertindak sekarang!

Niche: Konsultan Perniagaan | Pengedar Produk Kesihatan | Diskusi Bisnes
 
  1. No comment yet!
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..