Gelang Anti Nyamuk Bugslock
Azman 916 - Tue 8/Jun/2010 2:16pm [Last Comment]
Salam all

Terdapat banyak kes Denggi kebelakangan ini & masih meningkat.Seperti pepatah ? Sediakan Payung Sebelum Hujan ? memang ada ertinya. Oleh yang demikian Bersedia lah Sekarang Juga !

BUGSLOCK ialah gelang penghapus nyamuk yang di impot 100% dari Korea Selatan.
Ia selamat kerana tidak mengandungi sebarang toksin atau deet.
Bayi dan mama mengandung pun sesuai guna atau pakai ?BUGSLOCK
Terdapat mcm-mcm warna yang menarik untuk dipilih.

Cara Menggunakan BUGSLOCK:
Outdoors: Cuma pakai BUGSLOCK di tangan atau kaki semasa keluar.
Indoors: Cuma letak BUGSLOCK dimana mana tempat nyamuk suka berlindung untuk 1-2 jam sehari
( kalau 1 hari guna 2 jam,1 Bugslock boleh tahan 4 bulan sebab -
Satu BUGSLOCK tahan 240 jam .)

Sesuai digunakan bila memancing,mendaki,ke kelas tuisyen,ke kemp atau saja menonton dan relaks diruang tamu.
Zipkan dalam beg yang disediakan bila tidak menggunakannya.

Memang Berkesan. Tidak Cuba, Anda Rugi !
Tiada Nyamuk ! Tiada Denggi!

nak tau lebih lanjut lagi buleh tengok testimoni kat YOUTUBE taip jer nama product ni..

yang brminat boleh nak bikin biznes terus email ke azman_916@yahoo.com

Niche: Pengedar Produk Kesihatan
 
1. Martha - Tue 8/Jun/2010, 2:41pm
hello.. harga berapa ni?  
2. Azman 916 - Tue 8/Jun/2010, 6:53pm
saya jual runcit RM6.50/pc
tapi kalau nak borong harga lain.

berminat email saya.  
3. Juta1 - Wed 9/Jun/2010, 10:23am
bagi details ..kuturisme@yahoo.com  
4. Azman 11 - Fri 25/Jun/2010, 5:45pm
jangan tunggu lama2..nnti lama2..  
5. Lubukduit - Mon 6/Dec/2010, 11:19pm
email gambar dan harga utk 100 unit  
6. Izan 14 - Thu 9/Dec/2010, 11:17am
emelkan saya juge.berminat tu
izanjiha@gmail.com  
7. Misha Umaira - Mon 27/Dec/2010, 5:17pm
plz emel misha2807@hotmail.com katalog n harga borong.  
8. Azman 916 - Thu 19/Sep/2013, 12:56pm
Maaf..SUDAH HABIS STOCK...x jual lg.  

Page 1   (Total 8 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..