Dropship Produk Kecantikan & Kesihatan (Tentukan Komisen Sendiri)
Aqua Dropship - Mon 29/Jul/2013 1:36pm [Last Comment]
Salam Warga Majalah,

Saya berminat untuk mencari ejen2 dropship yang serius & berminat untuk menjana income bersama-sama saya.
Raya dah nak dekat ni..Lepas raya, confirm poket masing2 kering. Jom topup balik duit korang yang dah habis banyak belanja untuk raya tu.

Dropship ni sesuai untuk korang yang takde modal tapi minat berbisnes.

Saya menjual produk kecantikan & kesihatan yang mendapat sambutan hangat daripada pelanggan2 seluruh Malaysia.

Komisen korang tentukan sendiri. Korang hanya perlu mencari pelanggan/pembeli. Tak kisah lah nak jual kat member2, jual kt FB atau jual kt blog, semua terpulang atas strategi masing2.
Kerja2 pengeposan semua pihak saya akan lakukan.
Korang hanya perlu promosi dan dapat komisen.

Jika betul2 berminat sila email saya terus ke aquadropship@gmail.com


Terima kasih.

Niche: Program Dropship
 
1. Suria 98 - Mon 5/Aug/2013, 7:16pm
Email kan
detail suriazain69 @ gmail. Com  
2. Shariza 14 - Wed 14/Aug/2013, 12:42pm
email detail sis. ..., shazariza82@gmail. com  
3. Aqua Dropship - Thu 15/Aug/2013, 1:35pm
sy dah email ye semua.  
4. Suhaimi 34 - Fri 16/Aug/2013, 12:28am
berminat sila email ke suhaimijoy@yahoo.com  
5. Azza 10 - Thu 22/Aug/2013, 10:23pm
email detail azza_zawa@yahoo.com  
6. Aqua Dropship - Mon 26/Aug/2013, 8:30am
sy dah email ye semua.  

Page 1   (Total 6 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..