Cari Rakan Niaga Ambil Alih Operasi Bisnes Car Detailing
Dtailing Dr @ DtailingDr Consultation and Management - Fri 2/Apr/2021 11:51am
Assalamualaikum.

Saya dah berniaga dalam bidang PERKHIDMATAN KEMASAN, KEBERSIHAN DAN KECANTIKAN KERETA BERKONSEP MOBILE (perkhidmatan ke rumah pelanggan) selama 17 tahun di sekitar Daerah² Selangor dan KL. Ada ramai pelanggan² tetap.

Saya sudah berpindah ke Perak atas sebab menjaga mertua yg sudah uzur di kampung dan mulakan perniagaan baru di sana.

Nak ditinggalkan bsns sedia ada (di KL & Selangor) memang rasa sayang sangat sebab bsns xde masalah dan lancar tapi ye lah... keluarga mesti diutamakan dahulu

Saya nak buka tawaran. Ada sesiapa mahu jadi rakan niaga saya dan uruskan operasi niaga di KL & Selangor? Modal saya offer RM 18k. Semua disediakan. Peralatan, produk, latihan, sokongan pemasaran lengkap. Bayar modal dan terus jalan bsns.

Boleh klik👇
https://www.wasap.my/60105053272/takeoverbsns

Dan sila klik 👇dahulu utk maklumat/rujukan mengenai bsns saya
https://www.facebook.com/zainuroldtailingdr/

Bisnes saya betul² wujud

Nota : Jika ada modal dan minat serta betul² mahu berniaga baru hubungi saya ye. Nak yg serius aje. Kaki sembang kari saya mohon jgn buang masa anda dan saya ye🙏. Maaf bukan sombong. Cuma tak larat layan sembang lebat dan tunggu janji.

Terima kasih

Niche: Bisnes Untuk Dijual | Ingin Berniaga | Bisnes Aksesori Kereta | Bisnes Cuci Kereta
     
  1. No comment yet!
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..