Buat Duit Hanya Dengan Topup Setiap Bulan
Ameylula - Thu 2/Aug/2012 11:06am [Last Comment]
Dengan hanya topup hp tiap2 bulan..anda boleh buat duit/pendapatan sampingan 3-4 angka sebulan..

bukan skim cepat kaya, bukan forex, bukan kutu dan bukan segala apa yang anda bayangkan.. 100% hanya topup sahaja..

Syarikat yang sangat kukuh dan telah beroperasi di dunia dan di malaysia dan juga penaja liga bola sepak popular dunia..

wakil tunggal/agen utama diperlukan di setiap lokasi untuk perniagaan ini..
keutamaan di kajang, bangi, putrajaya, seremban, port dickson, nilai, Negeri-negeri lain akan menyusul kemudian dalam masa terdekat..

Baru dilancarkan Julai 2012..

email untuk keterangan lanjut di ameylula@yahoo.com

Niche: Ejen Topup
 
1. Ibm2w - Thu 2/Aug/2012, 11:41am
berminat sila htr details ke IBM2W@yahoo.com  
2. Rodey 2 - Thu 2/Aug/2012, 11:58am
rodey101@gmail.com  
3. Ameylula - Thu 2/Aug/2012, 12:18pm
tq for the quick responsed guys..wait 4 the details to ur email tq  
4. Rayza 3 - Thu 2/Aug/2012, 1:06pm
sy berminat, email sy, sultanrayza@gmail.com  
5. Rezuan 4 - Thu 2/Aug/2012, 1:09pm
berminat..detail plz..
rezuanismail@gmail.com  
6. Ameylula - Thu 2/Aug/2012, 1:33pm
projek raya 2012!! modal berniaga almost zero..PM saya at facebook/ameylula, cal/sms now utk INFO lanjut!!!

be the first! be a front liners..be pioneers!!!  
7. Zack Izwan - Fri 3/Aug/2012, 6:33am
Berminat...
Email ke tr_hero15@yahoo.com  
8. Ameylula - Fri 3/Aug/2012, 2:50pm
more & more peoples come & joining us...Alhamdulillah...grab this opportunity!!
be the front lines!! be among the first..!!  
9. Ameylula - Fri 3/Aug/2012, 3:01pm
Salam Sejahtera Warga MC

Memperkenalkan:
-Peluang perniagaan sistem referral yang tiada seumpamanya di Malaysia. TONEPLUS
-Pra pelancaran pada 17/7/2012
-Modal permulaan yang rendah...hanya perlu beli sekeping Simkad Toneplus berharga RM80.00 (dengan kredit panggilan rm30)

KELEBIHAN TONEPLUS
1. Bonus tinggi ? 13% daripada reload bulanan. Cth reload RM30: 13%xRM30=RM3.90
2. Modal rendah ? Cuma RM80 untuk beli simpack... (percuma airtime RM30)
...jadi modal sebenar hanya RM50 shj..
3. Maintenance rendah ? Cuma RM30 reload sebulan untuk layak dapat bonus (Boleh pilih AutoMaintain - Rm30 deduct dari komisyen setiap bulan... x perlu risau dah nak mencari topup )
4. Insuran takaful percuma ? RM100,000.00
5. Setiap reload akan dikira untuk point Penerbangan Air Asia
6. Pelan Pemasaran "Reverse 2 Up" ? menjanjikan pulangan yang lumayan untuk semua ahli..

Sistem Reverse 2-Up:
*Pelan ini memerlukan syarat anda menaja 4 ahli baru sahaja, dan 2 daripada ahli tersebut akan diberikan kepada upline anda (dipilih secara rawak oleh sistem)

http://mytoneplus.com.my/?id=azman
www.mytoneplus.com/duithandphone

* ada lagi... TT akan update kemudian..  
10. Ameylula - Fri 3/Aug/2012, 3:10pm
fakta menarik:
1. Beli 1 simkad dari upline berharga RM80 dan daftarkan diri anda kedalam program ini>>(kt dalam simcard tu dah ada kredit RM30)
2. Beli 1 set biz pek berharga RM240 (mengandungi 4 sim kad)
3. Modal RM80 + RM240 = 320
4. Perkenalkan HANYA 4 ORANG SHJ..xlebih n xkurang!! dalam program ini, setiap orang akan membeli simkad dari anda dgn harga RM80
5. Anda akan dapat balik modal anda sebanyak RM320...maknanya zero modal sebenarnya...dan lg menariknya ialah kita buat kerja SEKALI SHJ tp dapat BERKALI-KALI-KALI....INFINITY
6. Peserta program tone plus perlu aktifkan simkad, untuk bulan seterusnya peserta top up dan kita akan layak untuk mendapat komisyen 13% dari downline yg top up smpai bebila..

Nak toup tu mcm biasa sj kat kedai2 hp, boleh 7e, petronas bank etc..xpayah kacau kita pun!  

Page 1   (Total 10 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..