Borong Tudung Maira dan Boleh Tukar Jika Tidak Habis Jual
Islawati - Sun 3/Jul/2011 6:27am [Last Comment]
Assalamualaikum

Kami adalah STOKIS KOLEKSI MAIRA yang terkenal sebagai jenama berkualiti dengan harga mampu milik seperti kerap diiklankan dalam majalah tempatan.

Produk utama adalah tudung dan insyaAllah stok baju kurung serta jubah akan mula masuk pertengahan bulan ini.

Tudung diperbuat daripada lycra spandex berkualiti tinggi daripada Korea dan Dubai, bersaiz XS hingga XL, manakala awning adalah raw silk, velvet dan jacquard silk yang eksklusif dan tahan lasak.

Kami menawarkan jualan secara runcit dan borong serendah 10 helai sahaja bagi tudung. Manakala hanya enam helai untuk baju kurung/jubah.

Jadilah pengedar kami dengan pembelian secara kodi kerana apa yang istimewanya TUDUNG BOLEH TUKAR JIKA TIDAK HABIS DIJUAL!

Hubungi islawati di talian 019-3626276 atau layari laman web http://issha-shoppe.com.

Anda juga dijemput datang untuk melihat sendiri ratusan tudung ke premis kami di :

No 11A-1, Jalan Pinang E 18/E, Seksyen 18, 40000 Shah Alam, Selangor.

Kami tidak menyediakan katalog kerana sentiasa ada tudung baru setiap minggu di premis.

Untuk pengetahuan, harga borong bagi stokis dan pengeluar utama jenama Maira adalah sama!

Niche: Pemborong Tudung
 
1. Asri Ismail - Sun 3/Jul/2011, 6:39pm
sy berminat..blh sent harga stiap 1..asri_alhafiz87@yahoo.com  
2. Nor Zuraida 2 - Mon 4/Jul/2011, 4:49pm
cam minat je,sblm ni duk main jubah jer....call sy 0193752315  
3. Islawati - Tue 5/Jul/2011, 3:27pm
Asri, saya dah emel.
Zuraida ada emel tak?  
4. Ellekimura - Tue 5/Jul/2011, 6:19pm
email sy ellekimura85@gmail.com  
5. Wati Ahmad - Tue 5/Jul/2011, 10:09pm
emel sya detail
butikqhaira@gmail.com  
6. Nad 11 - Wed 6/Jul/2011, 5:10pm
email kat sy jugak...if harga berpatutan berminat jugak...if menarik leh gak sy g borong n tgk sndiri tudung2 tu...tp email sy dl plsss....

nad_shukri@yahoo.com  
7. Sahalim - Wed 6/Jul/2011, 11:58pm
tlg email
mohdfazleshahril@gmail.com untuk quotation  
8. Islawati - Sun 10/Jul/2011, 11:57am
Saya dah emel kepada semua  
9. Dla Azmi - Sun 10/Jul/2011, 6:08pm
sila email kpd saya anekastore@yahoo.com  
10. Fatehah - Thu 14/Jul/2011, 8:23am
email kan pda saya
siti_fatehah@hotmail.com  
11. Sweetiesscarf - Thu 21/Jul/2011, 2:57pm
salam...
sila email detail berserta harga borong ke sweetiesscarf@yahoo.com.  
12. Adam 71 - Sun 7/Aug/2011, 12:15am
emel saya juga nora.my11@yahoo.com  
13. Zura 32 - Sun 7/Aug/2011, 2:22pm
emel saya..
asiah_islam@yahoo.com.my  
14. Aby 5 - Thu 13/Oct/2011, 8:20am
salam....e-mail saya juga ye...thanks
azzahra_isma@yahoo.com  
15. Sulliyana Shamsuddin - Sat 22/Oct/2011, 12:07am
cam menarik je emel saya ye...tq  
16. Arisaa Sales And Marketing - Wed 9/Nov/2011, 3:49pm
salam, blh email kn katalog & detail pada
arisaa.sam@gmail.com  
17. Azlena - Fri 12/Jul/2013, 2:34pm
email kat suning_fun@yahoo.com detail n price pls....  

Page 1   (Total 17 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..