Bantuan di Perlukan. Untuk Mengeluarkan Duit KWSP
Dzik - Sun 22/May/2011 12:31pm [Last Comment]
saya memerlukan bantuan untuk mengeluarkan duit KWSP. Ada sesiapa yang boleh tolong saya untuk mengeluarkan duit tersebut. Dari maklumat yang saya perolehi duit KWSP boleh dikeluarkan hanya untuk tujuan tertentu sahaja seperti pendidikan dan perumahan. Kalau untuk tujuan lain boleh ke?

Niche: Pinjaman Peribadi
 
1. Effarizza - Sun 22/May/2011, 12:36pm
ya hanya untuk tujuan tertentu shj blh... maaf btanya u nk keluarkan utk apa?  
2. Dzik - Sun 22/May/2011, 12:37pm
nk bt modal  
3. Effarizza - Sun 22/May/2011, 1:01pm
nak buat modal mmg x blh la zik klau u p kwsp mmg x leh nk kuarkan... apa kata u try aim ( amanah ikhtiar malaysia) u area mn?  
4. Suhaimi 51 - Sun 22/May/2011, 4:35pm
betul tu mana ada kwsp keluar sesuka hati, nak beli rumah, rawatan hospital boleh la, yang kata boleh keluar mcm duit di bank tu semua tipuuu...  
5. Muhamadramadzan - Sun 22/May/2011, 4:37pm
Effarizza>blh tnya skit,mcm mana nak mohon aim tu??golongan yg mcm mana blh pohon...saya area putrajaya..  
6. Dzik - Tue 24/May/2011, 6:07am
aim tu untuk wanita je,lelaki mana boleh..  
7. Azhar Ibrahim - Sat 28/May/2011, 1:08pm
Saya boleh tolong tapi akaun 2 shj yang jumlah 25K keatas shj. AZR -0126958120  

Page 1   (Total 7 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..