Anda Tuan Tanah?
Ms Development - Fri 20/Sep/2013 9:25am [Last Comment]
Assalamualaikum.Anda ada tanah ? Tidak mampu untuk develop.Insyallah kami berminat untuk joint venture.Boleh hubungi saya mohd 0196780795.Jazakallahuair

Niche: Tanah Untuk Dijual | Kontraktor Pembinaan
 
1. Abang Misai 3 - Fri 20/Sep/2013, 10:57am
Dah sms dan pihak tuan pun dah hubungi saya tapi tiada tindakan susulan. Jadi atau tak pun tak tahu, senyap jer. Bukan tak percaya tetapi jika pada awal pun macam tak berminat, apa akan jadi pada akhirnya. Jika tak berminat dengan tanah saya beritahu jer tak minat dan saya tutup cerita, bukan senyap jer n iklankan lagi cerita ini. Maaf jika terkasar bahasa, saya ceritakan hal sebenarnya.  
2. Cikgu Cah - Sat 21/Sep/2013, 8:39am
En ahmad misai 3 .tanah area mana .mungkin kita boleh jumpa dan bincang.suami sya arkitek, dan kita memang berminat nak buat projek perumahan kalau kena caranya.boleh cal 0193951644  
3. Wann 29 - Sat 21/Sep/2013, 3:32pm
tanah untuk dijual:
lokasi:Pulau Besar Mersing Johor
luas:7ekar
harga:1.5j(boleh runding)
contact:019-7826952 Kapten Romzie Salam  
4. Ayu 306 - Sat 21/Sep/2013, 4:06pm
salam..sy mencari buyer tanah kelapa sawit di gua musang kelantan sebesar 11000 ekar..atas tanah dah ada anak pokok dan pokok yg dh keluarkn hasil..1 ekar 24.5k tapi boleh nego lg..untuk bumiputera shj..untuk detail email sy izzw979@ymail.com no.tel 0192408367/01131544658  
5. Abdul Razak 9 - Sun 22/Sep/2013, 12:03pm
Tanah utk dijual Kundang 0.5 ekar 55k
Jak 0198199684  
6. Aro359 - Mon 23/Sep/2013, 10:35pm
Ada tanah 23 ekar di Bukit rambai, Melaka Untuk dibangunkan. Berminat?
019-383 0908  
7. Masliza 11 - Tue 24/Sep/2013, 10:14am
salam..keluarga saya ada tanah untuk dijual di jitra,kedah... berminat call 0125791029  
8. Mohd Asri 7 - Tue 24/Sep/2013, 3:26pm
salam..saya ada tanah untuk dijual,,area sg.ular kuantan pahang.. keluasan setengah ekar,, berminat call/ sms 011-29229225  
9. Fauzi 220 - Thu 26/Sep/2013, 8:49pm
tanah kosong14ekr ditengah pekan ayer hitam,kiri kanan rumah,kedai dn sekolah
1km dri tol,rm14/kp,0175861207  
10. Nizam Baharin - Mon 30/Sep/2013, 10:00am
Tanah untuk dibangunkan di Taman Sari Jalan Pekeliling KL, pelan pembangunan semua ada. 55.1 acres, RM2 Billion  
11. Nor 89 - Tue 1/Oct/2013, 4:25pm
sy ada tanah di Bekenu, Miri 7 ekar.. tanah terbiar tapi keliling kelapa sawit.. sape berminat email ke njm_ara@yahoo.com  
12. Api 5 - Thu 3/Oct/2013, 11:52pm
I am looking

1.4 acres Industri FreeholdLand at Puchong
2.100-300 acres flat Freehold land for solar power station
Only direct owner
Pls email ur details urpropertiesmy@gmailcom 0190288027  
13. Farabi Ahmad Mohd Amin - Fri 25/Oct/2013, 5:52pm
Saya ada tanah 3/4 ekar di merchang terengganu untuk dijual..
Sila emel neocps25@gmail.com @ call 0179224922 untuk geran tanah..  
14. Zaim 14 - Fri 25/Oct/2013, 9:13pm
Mcri owg yg mmpunyai contact dengn developer, syrikat atau bank2 utk urusan Business. Sila hubungi 017-2685679..komisen akan diberikan.. Atau email m.zaimarif@yahoo.com  

Page 1   (Total 14 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..