Allah Memberi Rezeki Tiada Had.
Firdaus 60 - Wed 9/Feb/2011 7:27pm [Last Comment]
INCOME MASUK TIADA HAD....
GUIDE-PERCUMA...
MODAL SEMUA MAMPU...
PELUANG TERBAIK NK BERBISNES...
XTAU BERBISNESS...XPE KAMI AJAR...
KEUNTUNGAN 5 ANGKA..KIJENYA CUMA 2-3 JAM SHJ...

LAYARI:
http://ads4bucks.com/browse_malls.php

TV3 PON DAH SIARKAN PASAR BISNESS NI MMG GEMPAK...RAMAI DAH BERJAYA ANDA BILA LAGI???
LAYARI:
http://www.youtube.com/watch?v=kw07AqhLWvY

SILA HUBUNGI:017-5910130(ANIS)
013-2280862(FIRDAUS)

EMAIL - aida_anis88@yahoo.com
firipohslgr@yahoo.com

Niche: Ingin Berniaga
 
1. Bujuder - Wed 9/Feb/2011, 10:28pm
ye ker...bkn rezeki telah ditetapkan oleh ALLAH....minta pencerahan...  
2. Firdaus 60 - Wed 9/Feb/2011, 11:37pm
mmg lah allah tetap kan rezeki..disamping dengan usaha...kalo tak de usaha...mane nk datangnye rezeki.....ini platform usaha yg saya maksudkan...rezeki ade d mana2..manusia hanya perlu mencari dan berusaha untuknya...tak de had....  
3. Linkman - Thu 10/Feb/2011, 9:27am
jgn le gunakan nama allah dan rasul dlm bisnes kita...

tak baik menyalah gunakan nama baik tuhan dan rasul.... utk tujuan bisnes peribadi...  
4. Firdaus 60 - Thu 10/Feb/2011, 9:56am
saya hanya cuba membantu untuk org yg ingin dibntu...pk2kan lh...saya bercakap berdasarkan pengalaman...tq...  
5. Zakaria Hj Latip - Thu 10/Feb/2011, 11:10pm
Assalammualaikumwarahmatullahiwabarakatuh..

Sudara Linkman!
Minta tlg bagi hadis/nas yang dgn jelas Allah melarang kita menggunakan namaNYA di dalam perniagaan kita?

Fikir...fikir...  
6. Firdaus 60 - Fri 11/Feb/2011, 3:02pm
waalaikumsalam....btl2 sy tak pnh dngar hadis yg mengatakan mcm tu....
lagi pon kita mencari rezeki walau mcm ne pon byk duit kne ingat pada nya...kerana dialah yg memberi rezeki....  
7. Jai 8 - Sat 19/Feb/2011, 9:22pm
aper masalah ngan si Linkman ni. Patut nyer dalam setiap perbuatan or pertuturan kita kna selalu sebut nama Allah s.w.t... dgn cara tu jugak kte dapat dekatkan diri kepada Nya..  
8. Firdaus 60 - Sun 20/Feb/2011, 7:03am
lg sekali sy sokong..!!!tima ksh jai8...  
9. Jai 8 - Thu 24/Feb/2011, 8:33pm
bkn nak puji iklan ni, tapi sekadar nak berkongsi pengetahuan  

Page 1   (Total 9 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..