Air Cond Secondhand untuk Dijual
John 62 - Thu 6/Aug/2015 7:25am [Last Comment]
Assalamualaikum warga majalah..

Ada sesiapa tahu dekat mana saya boleh jual aircond secondhand. Air cond masih tergantung dan sesiapa hendak membeli boleh membawa orang untuk tanggalkan sebab dah lama tak guna, sekarang cuma kene services saja, Caj services saya tanggung.. saya ingat nak letak harga dalam RM 500 boleh kurang lagi kalau berminat

BRAND.
2 UNIT AKIRA
http://postimg.org/image/8z6g4e20b/

2 UNIT FUJIARE
http://postimg.org/image/fblle852j/

Adi - 012 3576573 (sms di layan)

Niche: Perkakas Elektrik | Barangan Terpakai
 
1. John 62 - Thu 6/Aug/2015, 7:37am
Air cond just kena wat services saja  
2. Zazali 4 - Thu 6/Aug/2015, 8:20am
Assalam.beli baru je.ada warranty.  
3. John 62 - Fri 7/Aug/2015, 7:35am
wa'salam....

saya memang nak beli yang baru tapi takde tempat nak pasang itu yang saya nak jual sebelum saya hantar recycle jika En.zazali berminat, tak ada masalah harga boleh runding lagi  
4. John 62 - Fri 14/Aug/2015, 12:12pm
FUJIARE RM 450

AKIRA RM 500

HARGA MASIH BOLEH KURANG LAGI...  
5. John 62 - Tue 25/Aug/2015, 4:02pm
FUJIARE RM 400

AKIRA RM 400

HARGA MASIH BOLEH TURUN LAGI...  
6. Omar 64 - Tue 13/Oct/2015, 12:37pm
barang ada mana en John 62?  
7. Zamri 227 - Fri 16/Oct/2015, 11:45pm
Ada lagi ka.
Barang kat mana?  

Page 1   (Total 7 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..