Agen Hartanah Dikehendaki - Permulaan Saya Dalam Bidang Hartanah
Burhan 20 - Tue 15/Sep/2020 12:22pm
Agen Hartanah DiKehendaki
RM 10 000 - 100 000 per month
Selangor - Shah Alam

Assalamualaikum

Saya burhan. Nak cerita sikit berkenaan permulaan saya menceburkan diri dalam bidang hartanah. Permulaan saya bermula pada tahun 2012 seusai tamat pengajian di Uitm. Waktu tu kawan2 saya semua bersungguh untuk mendapatkan tempat di syarikat2 besar tapi tidak bagi saya. Saya terus buka mudah dan cari peluang untuk menjadi agen hartanah. Macam tuan2 buat sekarang ni la. Saya tertarik sebab potensi income boleh pegi jauh! (waktu ni macam tak yakin je tapi saya nekad. Do or die)

Alhamdulillah hasil bimbingan bos saya bulan pertama saya join hartanah ni saya dah merasa income. Kene pula bulan tu bulan puasa memang raya sakan tahun tu. Nak beli apa saya mampu beli. Fuh! Puas!

Selanjutnya dalam tahun pertama saya dah capai impian saya untuk mengerjakan umrah. Tak dapat saya gambarkan perasaan saya waktu menghadap kaabah. Ya la bende dah ngidam lama kan. Macam mimpi je. Dalam tahun juga saya dapat melawat beberapa negara hasil dari property ni la. Cuti sendiri bikin income pun sendiri bikin.

Saat yang paling manis saya berjaya membeli kereta idaman saya. Waktu tu semua kawan jiran dan saudara terkejut juga la. Ya la muda lagi umur baru 24 tahun dah beli kereta model up sikit dari makcik saya yang kerja lecturer. Tahun tu 2 org makcik saya tukar kereta dek kerana saya beli kereta. Jiran2 dan kawan2 lagi la. Macam2 diorang tanya '' ko keje niaga dadah ke ?'' Aduh pedih. Mana taknya saya biasa dilihat berada di kedai mamak je. Tu yang buat orang pelik tu. Tapi tulah kelebihan agen hartanah. Kerja gaya sendiri. U are the boss!

Ok la banyak dah saya taip ni. Kini saya mencari pemuda2 yang inginkan kelainan dalam hidup. Insyallah saya akan bimbing untuk capai impian anda pula!

Emailkan resume anda mitra_burhanuddin@yahoo.com

En. Burhan 0176250501
https://wasap.my/60176250501/agenhartanah2020
Team Manager
SERI KENANGA REALTY

Niche: Agen Hartanah | Diskusi Bisnes
     
  1. No comment yet!
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

(Drone) Menjejaki 12 Kubu WW2 British di Kuantan, Pahang
Kami medapat tahu terdapat 12 kubu lama British yang dibina pada zaman Perang Dunia Kedua di Kuantan Pahang. Ada yang masih tegak, ada yang sudah senget, ada yg dah tenggelam dalam air dan ada yang dah tenggelam dalam pasir. Ikuti Perjalanan Kami di video ini :-)
Makan Dan Mandi Sampai Kecut Di Anak Sungai Di Kaki Gunung
Siapa sangka di area Jeram Perak ada banyak lokasi menarik. Tak jauh pun dari Tol Gopeng Highway Plus. Keistimewaan tempat ni, kita boleh makan didalam sungai sambil rendam kaki dalam air yang sejuk. Lepas makan boleh terus terjun dalam sungai :-)
11 Hotel Menarik Area Genting Highlands Premium Outlets (GPO) Sesuai Untuk Semua Bajet
Dengan pembukaan Genting Highlands Premium Outlets (GPO) dan beberapa hotel baru di sekitar Gohtong Jaya (Genting Permai), kita dapat pilihan yang lebih banyak dan sesuai dengan semua golongan.
Mencari Makam Pahlawan Islam di Tengah Kubur Cina
Kami mendapat tahu terdapat beberapa makam Pahlawan Islam di Bukit Cina, Melaka. Berbekalkan maklumat dari beberapa sumber, kami memulakan pencarian. Kali pertama dan kedua gagal. Akhirnya pencarian kali ke 3 baru berjumpa.