Suhana 57
Profile
NameSuhana
Forum NickSuhana 57
RegisteredThu 13/Dec/2012 2:13pm
Topics by Suhana
1Set Pakaian Dalam Wanita - Korset - Thu 13/Dec/2012 2:42pm
Comments by Suhana
1Jawatan Kosong di Perlukan Segera Bagi Zon Pantai Timur (Kelantan/Terengganu, PAHANG) - Sun 17/Feb/2013 11:01am
Jawatan kosong untuk GEN Y yg mengganggur yang lahir 1980 dan keatas...hubungi 017-693 2110 utk keterangan lanjut atau bole email resume anda ke mananresoucres@gmail.com untuk disenarai pendek....
2Peluang Perniagaan Steamboat (Lori) Program Insan - Sun 17/Feb/2013 10:54am
tumpang maklumat sikit ye... Gen Y diperlukan..yg lahir pada tahun 1980 dan ke atas..call 017-6932110 atau email mananresources@gmail.com untuk keterangan lanjut, jgn lepaskan peluang...ada sesuatu menanti anda...
3Facial Steamer (Second Hand) Untuk Dijual - Fri 8/Feb/2013 12:47am
Berita Baik utk bisnes Body Spa & Facial.. Memperkenalkn ETERNAL BEAUTY..pengurut kecantikan dan kesihatan yang terulung dan memenangi anugerah di Asia Tenggara yang mengharmonikan alam semula jadi dengan sains, dengan menggunakan material bio kemunculan-semulajadi untuk menghasilkan manfaat kesihatan dan kecantikan berkualiti salon..Dengan 4 teknologi dalam 1 peranti, ia membolehkan anda mengalami peningkatan dari segi kesihatan dan kecantikan.. 1. FIR - Gelombang elektromagnetik yang menembus ke dalam tisu di bawah kulit untuk meningkatkan keanjalan kulit, meringankan kesakitan, menggalakkan generasi semula sel dan membantu mengawal pembentukan akne. 2. ANION - Juga dikenali sebagai vitamin udara, anion meneutralkan antioksidan terlepas untuk membantut tanda penuaan, menghidratkan kulit, mencerahkan wajah pudar dan tanda pigmentasi. 3. GERMANIUM - Mudah menembus ke dalam sel kulit untuk meneutralkan ketidakseimbangan ion pada kulit untuk mencegah penuaan pra-matang di samping memberikan tenaga kepada kulit. 4. ULTRABUNYI/GETARAN SONIK Membekalkan getaran dan membentuk aksi untuk membersih secara mendalam dan mengelupas, mengurangkan kedutan dan kekenduran, menguraikan selulit dan memperbaik tona otot. Berminat hubungi 017-693 2110 untuk keterangan lanjut...
4RM5k Setiap Bulan (Income Sampingan A.K.A Income Tetap) Confirm! - Tue 29/Jan/2013 7:29pm
FAKTA. Tahun 2015 sape gj 6 ribu hanya mampu beli rumah flat je sbb harga rumah akan naik 3 kali ganda disebabkan harga tanah semakin meningkat. Mulakan dgn dpt income 10K sebulan sebagai permulaan...Hubungi 017-6932110..belajar dr org berjaya pasti kita berjaya..
5Nak Kaya? Ikut Cara Ni (Irfan Khairi Boleh Anda Pon Boleh) - Tue 29/Jan/2013 7:13pm
FAKTA BUKAN AUTA DAN BUKAN PELIK. Jana income 10K bulan pertama..tak mustahil tp BENAR...tiada unsur penipuan..xde maknanyer nak tipu2 org...xde skim2 ke bende sume tu..melayu cina india 1 Malaysia & 1 dunia bole buat perniagaan ni..Pemilihan biar betul..pilih perniagaan yg tepat kukuh dan terbukti testimoni nyer...baru la impian kita tercapai..ishh payah nak ckp la sapa dah buat perniagaan ni faham la mmg tak pandang lain jatuh cinta habis...KERAJAAN MALAYSIA pun iktiraf apa nak takut...hubungi 017 693 2110..
6Hartanah Untuk Anda - Mon 28/Jan/2013 3:21pm
Bekerja Siang Malam Mengumpul Dana Bersara. Selepas berjuang 30 tahun, anda hanya boleh belanja RM475 sebulan. Relakah anda? Hubungi saya, 017-6932110 utk suatu perubahan utk keluarga anda...dptkan cara bagaimana nak dptkn income 10K sebulan..telah terbukti dan bkesan
7Car Wash Automatic Terbaru - Mon 28/Jan/2013 3:19pm
Penyakit golongan miskin baru: Kerajaan mendefinasikan pekerja yang memperoleh pendapatan bulanan sebanyak RM3000ribu atau kurang, akibat dihimpit desakan kos hidup yang tinggi, golongan pertengahan akan berubah menjadi golongan berpendapatan rendah...dan dikategorikan Miskin..Hubungi saya utk temujanji...dapatkn cara bagaimana utk dptkn income RM10ribu sebulan atau lebih...dan pastinya cara ini telah pun terbukti berkesan... 017 693 2110
8 - Mon 28/Jan/2013 3:16pm
salam...nak income sebulan 10K? ada cara & telah terbukti & amat berkesan..bole call 017-693 2110
9Jana Pendapatan Paling Kurang RM3000 Dalam Masa 3 Bulan - Sun 27/Jan/2013 10:07pm
Penyakit golongan miskin baru: Kerajaan mendefinasikan pekerja yang memperoleh pendapatan bulanan sebanyak RM3000ribu atau kurang, akibat dihimpit desakan kos hidup yang tinggi, golongan pertengahan akan berubah menjadi golongan berpendapatan rendah...dan dikategorikan Miskin..Hubungi saya utk temujanji...dapatkn cara bagaimana utk dptkn income RM10ribu sebulan atau lebih...dan pastinya cara ini telah pun terbukti berkesan... 017 693 2110
10Mencari Kerja Fulltime Pengalama 3 Tahun. Urgent - Sun 27/Jan/2013 9:59pm
Tahukah anda..pelbagai perbelanjaan akan meningkat dalam 4 tahun yang akan datang...Harga rumah meningkat 3X ganda, harga kereta 1X ganda, Makanan 1X ganda, Petrol 1X ganda, Yuran Pendidikan 1X..Namun gaji tetap di takuk lama...Adakah anda ingin menanti saat itu tanpa bertindak apa-apa? Hubungi saya, 017 693 2110 utk temujanji..saya ada cara bagaimana anda bole dpt income minimum RM10ribu sebulan atau lebih...dan cara ini telah terbukti berkesan..
11Pengasuh Bayi (Newborn) Diperlukan di Setapak (Area Danau Kota - Teratai Mewah) - Sun 27/Jan/2013 9:47pm
Kuasa Beli Kita Merosot...94% rakyat Malaysia berpendapatan bawah RM3ribu dan berkategori Miskin. Adakah anda berada dalam kategori ini? Hubungi saya, 017 693 2110 utk temujanji...sy ada cara bagaimana nak dptkn income 10K sebulan dan cara ini telah terbukti berkesan dengan jayanya...
12Perkhidmatan Mencetak Banner, Bunting Pada Harga Menarik - Sun 27/Jan/2013 9:39pm
Miskin selepas pencen - dengan purata caruman RM114,000 pesara belanja RM475 sebulan...Sanggupkah anda menanti hari itu tiba? Hubungi saya, 017-6932110 utk suatu jln perubahan demi keluarga anda...
13Simkad Tunetalk - Sun 27/Jan/2013 9:33pm
Bekerja Siang Malam Mengumpul Dana Bersara. Selepas berjuang 30 tahun, anda hanya boleh belanja RM475 sebulan. Relakah anda? Hubungi saya, 017-6932110 utk suatu perubahan utk keluarga anda...
14Cara Memulakan Perniagaan Kedai Runcit - Mon 7/Jan/2013 10:00pm
salam..sy merupakan pembekal popcorn...rasa dijamin sedap..sekali rasa pasti nak makan lagi...untuk tempahan atau ingin jd ejen penjual...sila hubungi 017-693 2110 lokasi di puchong
15Membuka Kedai Menjual Produk Muslim - Mon 7/Jan/2013 9:49pm
Salam...saya merupakan pembekal dan pengedar popcorn keluaran bumiputra,keenakan dijamin.pasti sedap.sekali rasa pasti nak lagi..sesiapa yg berminat menjadi agen penjual, sila call or msg saya 017-693 2110 lokasi kami di puchong.
16Jom Bina Networking - Sun 6/Jan/2013 3:54pm
Nama : Ana No. Tel : 017-693 2110 Email : mananresources@gmail.com Keterangan Produk/Perkhidmatan/Kepakaran : Karipap pelbagai inti Lokasi : Puchong Atau lain2 jika ada.. Juga menyediakan perkhidmatan memeriksa tahap kebersihan air.
17Beli Catalyst di Shah Alam - Juga Menjual Produk Beutskin dan SNE Capsule - Fri 4/Jan/2013 6:30pm
minumlah LD Venus. berfungsi utk mengetatkan alat sulit wanita. sang suami akan hari2 mau. sang suami bole beli utk isteri anda. di jamin halal. rasa mcm jus buah. sila hubungi 0176932110
18Perunding Kewangan Diperlukan - Fri 4/Jan/2013 6:20pm
minumlah LD-VENUS utk kebahagiaan suami anda...sejenis produk penjagaan kesihatan dalaman wanita rumusan khas dengan herba-herba terpilih. Mengetatkan anggota sulit wanita (Kena cuba baru tau-hari2 mau). Dijamin Halal. Rasa mcm jus Buah. CARA MAKAN(Wanita Shj) Minum sebotol sebelum bfast. Masa mengandung & Haid jgn minum. Minum selepas 3 hari dtg period. sila hubungi 017-6932110
19Agent Diperlukan Untuk Menjual Produk Makeup - Fri 4/Jan/2013 3:31pm
sample lengkap ni utk mana? brand mac ke miss rose?
20Topup. Prepaid. Easyreload - Wed 2/Jan/2013 5:01pm
personal assistant diperlukan. mempunyai pengalaman dlm bidang pemasaran. comission based. sila hubungi 0176932110
21 - Wed 2/Jan/2013 4:59pm
personal assistant diperlukan. mempunyai pengalaman dalam pemasaran. commission based. sila hubungi 017-6932110
22Anda Berminat Memulakan Perniagaan? - Tue 1/Jan/2013 1:09am
sharing is caring....1 bln income 10K...call 0176932110
23Funder (Slepping Partner) Carwash New Concept - Tue 1/Jan/2013 1:07am
sharing is caring..income 1bulan 10K sila call 0176932110
24Ejen Dropship untuk Bag & Baju Diperlukan! Tanpa Modal! Tiada Risiko! Pendapatan Lumayan! - Tue 1/Jan/2013 1:04am
pendapatan 1 bulan 10K?
25Mencari Pembekal Alat Solek/Kosmetik - Sun 23/Dec/2012 4:41pm
jual beli korset dgn cara bayaran mudah. boleh byr installment. email: suhana.imran@ymail.com http://www.facebook.com/pages/Elysyle-DX-Lingerie/391795974239041