Sal Maa
Profile
Forum NickSal Maa
RegisteredSun 20/Jan/2013 11:17pm
Topics by Sal Maa
Comments by Sal Maa
1Penipu Sheikh Marzuki A.K.A Mark 8 - Thu 14/Mar/2013 6:12pm
sheik marzuki 014-2465751, 0174492586 saya ada gambar dia. 2x dia tipu saya psal loan uob, sme tp duit dia refund sbb spupu sya da gasak dia cukup2...klu dia xpulangkan spupu sya nak santau bg mati
2Penipu di Mudah.My - Fri 25/Jan/2013 11:32pm
Diana 80 : terima kasih byk2 kpd semua rakan maj yg membantu beri info. Jika dia manusia yg bersifat penipu spt ini memang silap langkah lah. Dia ada berjanji bg tempuh dgn sepupu saya hingga rabu ini. Kita tunggu dan lihat apa alasan bangang dia hari rabu nanti.
3Penipu di Mudah.My - Tue 22/Jan/2013 10:39pm
Humaira 2 - tak tahulah saya mengapa dia buat perangai mcm ni. Dulu lon uob pn dia ckap dah aprov sampai saya cuti 2 kali dtg uob jb utk sign agremen tp hampa, tunggu lebih 3 jam macm tunggul idup kat bank. Alasanya agrement tak sampai jb lg lh , itulah. Lon sme pulak dia ckap dah aprove & cek dah masuk dlm akaun saya tp da lebih 5 ari duit tak clear lagi sampai skrg....inilah apa yang sepupu saya bagi tau sbb spupu saya yang berurusan direk dngan Mark 8
4Penipu di Mudah.My - Mon 21/Jan/2013 11:08pm
Penipuan pinjaman UOB & SME Bank oleh Mark 8 (Sheikh Marzuki./Penang) janji pinjaman approved & cek telah dimasukn dlm akaun saya tapi dah 2 minggu duit tak ada lagi dlm akaun. Duit dokumen 1k dah bayar 27/11/2012 janji 3 minggu approve siap duit keluar tp sampai skg senyap. Spupu saya yg berurusan dgn dia dah tension nak maut ni. Macam nak hilang sabar pun ada. Kepada Mark8 berurusan lah dgn sempurna sbb org memerlukan bantuan dari org yg jujur membantu.