Ameng Fauzan
Profile
Forum NickAmeng Fauzan
RegisteredWed 23/Jan/2013 1:15am
Topics by Ameng Fauzan
1PENIPU KERETA SAMBUNG BAYAR TERKINI 2013 (133) - Wed 30/Jan/2013 10:45am
Comments by Ameng Fauzan
1PENIPU KERETA SAMBUNG BAYAR TERKINI 2013 - Thu 31/Jan/2013 2:36am
Wak gano - betul ke haram jadah bangsat bertopengkan manusia ni tumpang motor anak saudara skrg ???? Kah kah kah kah ha ha ha ha ha ho ho ho ho ho hi hi hi hi.... Tu baru balasan di dunia tu ...tapi bangsat macam ni memang tak akan insaf punya . Budak kelantan yang dia tipu tu antara pembeli yang beli kereta sambung bayar dari dia ke ? Bangsat ni ingat kl ni besar sgt org tak boleh cari dia sepandai2 tupai melompat akhirnya pasti jatuh jugak.
2Mohd Ariff atau Ariffin 0103382434 N 0183975998! Penipu Dalam Jual Beli Kereta Sambung Bayar. - Mon 28/Jan/2013 12:04pm
PENIPU KERETA SAMBUNG BAYAR KEMBALI. Berhati2 dengan penipu kereta sambung bayar di dalam HAHASALE.MY menggunakan nombor 0126213563/0182773072/0189639083 Puan ayu puiiihhh!! Setiap hari nama dia akan bertukar . Sebelum ini 22/1/2013 09:53 am nama dia en ameng 0182773072 selepas itu pada hari yg sama pukul 17:37 pm nama penipu ini bertukar menjadi en fauzan.Sebelum ini juga dia menggunakan nama en mohd 0179799088/0125246078 AZA MOTORSPORTS dan kemudian bertukar kepada en mat 0126213563 EZE MOTORSPORTS dan skrg jadi Puan ayu 0126213563/0182773072/0189639083 EDZ MOTORSPORTS / PERMATA HATI AUTO SEREMBAN . Tak terkejut lepas ni akan bertukar menjadi en babi hutan dari babi motorsports. Penipu kereta sambung bayar ini hanya hendak menipu orang ramai kerja dia. Modus operandi dia akan menipu baki di bank tinggal sedikit sahaja dan juga tunggakan di bank tiada langsung. Ayat manis tapi semua menipu. Kalau 10 perkataan yang keluar dari mulut haram jadah ni 11 perkataan menipu dan tak boleh pakai. Memang lahanat babi ni, bangsa melayu sendiri pun nak ditipu makan duit haram dasar keturunan anak haram. Nak kenal haram jadah ni senang sahaja gigi depan dia dah hilang kena sumpahan mangsa2 yang telah ditipu olehnya. Kalau jumpa penjual kereta sambung bayar tak ada gigi depan itu la org dia. Sekarang ni dah ramai sgt yang menjadi mangsa dia, dia gunakan isteri dia untuk menjawab call semua iklan di dalam HAHASALE.MY kerana takut orang cam suara dia. Sebar2kan biar mampus binatang ni. Di dunia ni kau boleh la terlepas anak haram, akhirat nanti mana kau nak lari bangsat !!!!!!
3Nak Beli Kereta (Adakah Saya Sudah Tertipu) - Sun 27/Jan/2013 12:42am
PENIPU KERETA SAMBUNG BAYAR KEMBALI. Berhati2 dengan penipu kereta sambung bayar di dalam HAHASALE.MY menggunakan nombor 0182773072/0189639083 Puan ayu puiiihhh!! Setiap hari nama dia akan bertukar . Sebelum ini 22/1/2013 09:53 am nama dia en ameng 0182773072 selepas itu pada hari yg sama pukul 17:37 pm nama penipu ini bertukar menjadi en fauzan.Sebelum ini juga dia menggunakan nama en mohd 0179799088/0125246078 azamotorsports dan kemudian bertukar kepada en mat 0126213563 ezemotorsports dan skrg jadi Puan ayu 0182773072/0189639083 edzmotorsports . Tak terkejut lepas ni akan bertukar menjadi en babi hutan dari babi motoRsports. Penipu kereta sambung bayar ini hanya hendak menipu orang ramai kerja dia. Modus operandi dia akan menipu baki di bank tinggal sedikit sahaja dan juga tunggakan di bank tiada langsung. Ayat manis tapi semua menipu. Kalau 10 perkataan yang keluar dari mulut haram jadah ni 11 perkataan menipu dan tak boleh pakai. Nak kenal haram jadah ni senang sahaja gigi depan dia dah hilang kena sumpahan mangsa2 yang telah ditipu olehnya. Kalau jumpa penjual kereta sambung bayar tak ada gigi depan itu la org dia. Sebar2kan biar mampus binatang ni.
4Kalau Berani Cakap Depan2 LA yang Berani Burukkan Azamotorsports - Sat 26/Jan/2013 1:36am
PENIPU KERETA SAMBUNG BAYAR KEMBALI. Berhati2 dengan penipu kereta sambung bayar di dalam HAHASALE.MY menggunakan nombor 0182773072/0189639083 Puan ayu puiiihhh!! Setiap hari nama dia akan bertukar . Sebelum ini 22/1/2013 09:53 am nama dia en ameng 0182773072 selepas itu pada hari yg sama pukul 17:37 pm nama penipu ini bertukar menjadi en fauzan.Sebelum ini juga dia menggunakan nama en mohd 0179799088/0125246078 azamotorsports dan kemudian bertukar kepada en mat 0126213563 ezemotorsports dan skrg jadi Puan ayu edzmotorsports . Tak terkejut lepas ni akan bertukar menjadi en babi hutan dari babi motoRsports. Penipu kereta sambung bayar ini hanya hendak menipu orang ramai kerja dia. Modus operandi dia akan menipu baki di bank tinggal sedikit sahaja dan juga tunggakan di bank tiada langsung. Ayat manis tapi semua menipu. Kalau 10 perkataan yang keluar dari mulut haram jadah ni 11 perkataan menipu dan tak boleh pakai. Nak kenal haram jadah ni senang sahaja gigi depan dia dah hilang kena sumpahan mangsa2 yang telah ditipu olehnya. Kalau jumpa penjual kereta sambung bayar tak ada gigi depan itu la org dia. Sebar2kan biar mampus binatang ni.
5Penipu di Mudah.My - Wed 23/Jan/2013 1:17am
PENIPU KERETA SAMBUNG BAYAR KEMBALI. Berhati2 dengan penipu kereta sambung bayar di dalam HAHASALE.MY menggunakan nombor 0182773072 en fauzan . Setiap hari nama dia akan bertukar . Sebelum ini 22/1/2013 09:53 am nama dia en ameng 0182773072 selepas itu pada hari yg sama pukul 17:37 pm nama penipu ini bertukar menjadi en fauzan.Sebelum ini juga dia menggunakan nama en mohd 0179799088/0125246078 aza motorsports dan kemudian bertukar kepada en mat 0126213563 eze motorsports. Penipu kereta sambung bayar ini hanya hendak menipu orang ramai kerja dia. Modus operandi dia akan menipu baki di bank tinggal sedikit sahaja dan juga tunggakan di bank tiada langsung. Ayat manis tapi semua menipu. Kalau 10 perkataan yang keluar dari mulut haram jadah ni 11 perkataan menipu dan tak boleh pakai. Nak kenal haram jadah ni senang sahaja gigi depan dia dah hilang kena sumpahan mangsa2 yang telah ditipu olehnya. Kalau jumpa penjual kereta sambung bayar tak ada gigi depan itu la org dia. Sebar2kan biar mampus binatang ni.