Zamrimau Rawatan Perubatan Masalah Rumahtangga Dll
Zamrimau - Mon 17/Jun/2013 11:17am [Last Comment]
gambar penganti diri juga perubatan jarak jauh nama penuh itu alamat supaya tepat org nya makan nama penuh dan ejaan yg betul penting juga harus diingat seteru anda akan menjadi masaalah saya sekarang selagi anda menjadi customer saya ada yg check saya sama ada apa yg saya cakap saya buat terima kasih kerana kadang kadang mengejut saya berihat sebentar cuma ilmu alyakin hanya takut satu sahaja maha besar allah saya juga manusia biasa yg berusaha mengikut keturunan saya dan juga ajaran ajaran guru guru dan mahaguru saya tuan omar tan abdullah adalah lagi bagus sekira nya anda belajar macam mana nak buat sendiri dari outsource kepada saya rugi konon nya tapi ada yg berpikiran serah pada yg pakar temujanji 0173647872 mms 0176080336 saya di kg cheras baru pandan safari berdekatan sk cheras baru harap maaf sekira nya kehadiran saya tidak disenangi oleh rakan rakan dan kawan kawan sekelian yg tahu yg paham dan yg yakin bukan barang sebarang barang barang barang dari seberang tapi ilmu kita kesultanan melayu melaka dahulu yg dibawa lari oleh british simpan sekejap di indon sekarang di musium london juga ilmu yg mendaulat kan malaya di asia tengara juga di mata dunia

Niche: Kelab Mistik Dan Misteri
     
  1. Zamrimau - Tue 18/Jun/2013 9:25am
    rumpai laut sabah pek 100g rm20 satu 1kg rm100 tawaran terhad hehehe kepada yg mencari sparepart keta jepun saya ada kawan yg pemurah sms saya apa sparepart yg anda cari saya beritahu dia juga kepada yg mencari pembekal tudung hawa saya nak borong sahaja stok yg saya ada murah murah sesuai untuk yg mendapat tapak bazar ramadan ini juga mencari sapa sapa yg boleh tolong saman saya jpj stage naik court kalau boleh tolong bagi tahu saya yer yg ni jer bukan bidang saya hehehe  
  2. Zamrimau - Fri 21/Jun/2013 11:06am
    usaha yg saya lakukan juga disertai doa kepada yg maha kuasa cuma usaha saya + ilmu + petua + berterusan selama 14 ari dan juga setiap yg berlaku ada hikmah nya tersendiri seperti air yg tenang jangan disangka tiada buaya atau ku sangka kan panas hingga ker petang rupa nya hujan ditengah hari semua nya as sebab kuasa dan duit ... kita hanya boleh mempunyai satu shj sama ada kuasa atau pun duit tapi bila ada ilmu dam amalan maka yg tahu yg paham dan yg yakin shj akan mengetahui nya umpama sedia kan payung sebelum hujan jangan lupa usaha tangga kejayaan allah maha pecipta allah maha mengetahui ...  
  3. Zamrimau - Mon 24/Jun/2013 10:53am
    bukan ker kita menunggu kedatangan ramadhan itu yg patut kita dahulu kan selalu nya org sibuk kenduri sambut puasa nampak nya org melayu sudah lupa adat resam agama kita bangsa lain tak tahu apa pun pasal islam dan mereka tidak peduli pun tapi kita dah jadi mereka pula sibuk nak ada kan semula pilihan raya apa lupa kah kita yg kalau syabas gagal di ambik alih kerana tak dapat kelulusan kata pernah ker dapat kelulusan tampa permohonan dan permohonan perlukan rm ada kuasa tapi takda duit ... ada duit tapi takda kuasa siapa kah iya hehehe ada pekerja kerajaan mengatakan apa penting nya subsidi melayu dan apa keistimewaan melayu pun dan dulu warga asing yg pertikai kan hal ini tapi sekarang org yg hidup dan maju dengan keadaan ini seperti kacang lupa kan kulit dan suatu ketika dahulu perhimpunan ini hebat kerana mendapat tentanggan dari kerajaan pusat tapi sekarang kerajaan pun tak layan tapi syok sendiri jer konon tak buat apa tapi bersalah seperti anjing menyalak bukit anjing ker kita ini di negara sendiri ditipu supaya memberi mereka kuasa tapi dapat kuasa tiada pn kerja dan pembangunan yg dilaku kan mana perginya kuasa kerajaan negeri atau mereka ini tak pernah nak pikir kan perkejaan mereka sebenar nya setelah mendapat kuasa  
  4. Zamrimau - Mon 24/Jun/2013 11:03am
    apa beza nya negara jiran pemerintahnya bukan islam tetapi orang islam yg menuntuk kuasa minima tapi malaysia ini protest menuntuk apa kuasa penuh ker bukan ker pertanding telah pun selesai
    bangun lah melayu kenapa yg bersijil tapi kemanakah otak mu menyalak tapi manakan kepandaian mu dan usaha mu
    ramai nya makan gaji tapi mana hasil usaha mu menghalalkan gaji mu apa kah dosa nenek moyang mu hingga kamu musnahkan apa yg mereka bina hingga ke titisan darah terakhir mereka kenapa berpecah sedangkan kita satu yg terbanyak takan hilang kuasa melayu yg sebenar nya dikatan kan oleh laksemana hang tuah jadi lah yg membina bukan nya yg menghancurkan  
  5. Zamrimau - Wed 26/Jun/2013 2:02pm
    ADAP ILMU BAGI SALAM
    TERTIP ATURANNYA
    IKLAS SEGALA PERKERJAAN NYA
    SABAR SEHINGGA SAMPAI MASA NYA
    KENAPA PERLU MASA YG LAMA UNTUK MEMBINA JUGA TENAGA PENGUSAHA NYA DAN UNTUK MERUNTUH KAN PERLUKAN SEORANG DUA SAHAJA PENGHASUT NYA DAN KENAPA PENGKHIANAT BERTAMBAH RAMAI PENGIKUT NYA SEDANG KAN IMAM HANYA SEORANG SAHAJA DAN KENAPA PULA AMBIL SAHAJA BILA ORG SUAP RM NYA KATA REZEKI SEDANGKAN JUJUR DAN IKLAS KEMANA HILANG NYA ORG BAGI KITA AMBIK TAPI PANGKAH TAK TENTU LAGI HINA SUNGGUH PERANGAI NYA MENARIK TURUN BANGSA NYA KENAPA ORG TAK HERAN MENJADI STAFF KERAJAAN TETAPI MENYOKONG ANTI KERAJAAN DAN SENDIRI MEMPERTIKAI KAN KEPENTINGAN BANGSA SENDIRI DAN BANGSA LAIN DISANJUNG AKHIR NYA GILA MERUNTUHKAN SEDANGKAN MEMBINA ENTAH KAN BILA  
  6. Zamrimau - Thu 27/Jun/2013 11:26am
    kepada yg tak sunggup dengan syarat tok dan ingin buat sendiri tok boleh ajar mudah supaya tak payah mintak tolong tok lepas itu kerana dah boleh jaga diri sendiri dan tolong shabat handai kalau mampu cuma cukup yakin ker tidak dan tiap tiap tengah malam selama 14 hari berturut turut letih kan bukan senang nak senang dan bukan susah nak susah hehehe semua nya bergantung budget dan hajat tuan tuan sekelian bukan masalah wang ringgit masalah yg tahu yg paham yg percaya yg yakin dan mampu buat seperti tok buat silakan tok suka menyebarkan ilmu untuk muslimin muslimat sekelian terima kasih  
  7. Zamrimau - Mon 1/Jul/2013 11:18am
    semua sibuk suruh tok tengok org ni baik ker jahat ker ada hati kat dia ker tapi bidang tok perubatan doctor kata mat saleh nya tok buka sepai nak tahu masa tu jugak semua ni hehehe terima jer kenyataan apa yg berlaku dan laku kan terus perubatan menyelesaikan masaalah itu lagi bagus dan juga ada yg suruh tok buat dulu dah jadi baru bayar masuk toilet pun bayar dulu dia suka sangat nak jadi bos kepada tok nanti nenek tok gigit dia baru tahu dan tanya tok bila jadi nya nak cop jari gerenti tok manusia bukan dewa hehehe ilmo tok kena elak takbor tempat haram tempat kotor buat jer keja lagi cepat dan cepat siap lagi lama 14 ari masa nya banglo se bijik tu hasil nya mintak 10 niat suruh tok buat ada yg dapat sampai 3 ok lah tu berbaloi gak kan  
  8. Zamrimau - Mon 8/Jul/2013 9:18am
    tongkat ibnu sejarah nabi hud dan wafak kulit kijang mati beragan didalam perut ibunya adalah sesuatu barang yg tinggi nilai nya kepada yg tahu yg paham dan yg yakin tanya saya mahar nya tiada pendua dan peluang hanya datang sekali sahaja  
  9. Zamrimau - Mon 22/Jul/2013 10:24am
    wah ramai dah tiru tok ni eak pandai pulak dan rajin pulak dia orang buat camtok gak dua migu hehehe nama pun ada mau gak hehehe selagi ada masa dan peluang berubah lah bukan ba tapi bn untuk benar nanti tok nak habaq kat orang orang yg cari nak beli rumah dan sewa kat rawang boleh beli rumah apartment dari harga 25k keatas
    hubungi tok insya-allah tok tolong kalau ada rezeki dan jodoh selamat berpuasa tambah kan amalan maniskan senyuman  
  10. Erina73 - Tue 23/Jul/2013 2:57pm
    assalam tok??mcm mana klu kna ilmu siam or jawa??bole tlg ubat??  
  11. Zamrimau - Fri 2/Aug/2013 2:52pm
    hubungi tok atau sms insya-allah tok perlukan details tak nak mendahului allah usaha dulu dan doa tok ucapkan selamat berpuasa tingkatkan ibadah akhir nya menyambut hari kemenangan hari raya  
  12. Zamrimau - Fri 2/Aug/2013 2:56pm
    satu besi bath kepunyaan kawan rm15k berminat hubungi saya yg tahu yg paham yg percaya dan yakin  
  13. Zamrimau - Mon 26/Aug/2013 10:28am
    hubungi saya dan saya pengusaha tetap allah yg menentukan usaha tangga kejayaan permohonan doa mintak kepada allah 0173647872  
  14. Zamrimau - Wed 11/Sep/2013 10:40am
    pengamal ilmu perubatan melayu lama dalam bentuk zahir dan batin melalui keizinan customer meng outsouce kan masaalah kepada tok dan janji customer yg akan bertanggung jawab dan jujur kepada pasangan nya kearah kebaikan sahaja dengan izin allah jua insya-allah amin  
  15. Zamrimau - Thu 12/Sep/2013 4:49pm
    PERUBATAN GAMBAR 14ARI TIAP TIAP TENGAH MLM RM100
    PERUBATAN RAMBUT 7 HELAI RM50
    PERUBATAN MANDI LIMAU BUNGA BENANG MENTAH IKLAS SEMAMPU YG BOLEH
    AIR HUJAN MALAM JUMAAT BOTOL KECIK RM10
    PENGASIH PENDINDING PELARIS DOMPET RM100
    CINCIN ADA PENJAGA RM101.05
    MINYAK BULUH PERINDU KECIK RM101.05
    MINYAK BULUH PERINDU BESAR RM201.05
    MINYAK CENUAI BOTOL BESAR 201-05
    IDUNG KERBAU RM200
    MINYAK COLEK TALI RM301-05
    MINYAK COLEK SIPUT 2 PENJAGA RM501-05
    MINYAK ZAFRAN MERAH/HITAM RM500
    BAJU WAFAK RM500
    MINYAK CENUAI 5 CAMPURAN 701.05
    MINYAK DAGU SIAM 2 IBU/PENJAGA RM1501.05  
  16. Zamrimau - Fri 13/Sep/2013 10:09am
    pakai barang sebagai syariat dan alat untuk mempertahankan diri sebagai usaha yg berterusan untuk kebaikan seperti yang di janji kan oleh customer dan keizinan dari kami kerana penjaga kami islam insya-allah aaminnn  
  17. Zamrimau - Fri 27/Sep/2013 12:16pm
    usaha yg saya lakukan tetap tidak mendahului allah kerana semuanya diatas kehendaknya jua kerana kalau belum rezeki dan jodoh belum lah lagi nampak hasil nya tetapi usaha yg luar biasa tetap ada hasil nya insya-allah aaminnn  
  18. Zamrimau - Thu 24/Oct/2013 3:22pm
    salah satu email saya kucingbiruairlaut@gmail.com yg lain bukan apa-apa pun main saya di sini tempat bermula nya segala galanya tentang saya ingat usaha tangga kejayaan kenapa ilmu dengki berleluasa ilmu boleh dialihkan pada barang trend sekarang ini so sepatut nya kita paham jangan berhenti belajar  
  19. Zamrimau - Wed 6/Nov/2013 2:11pm
    tok tetap hamba allah tolong org kerana allah mana ada cop jari gerenti bila boleh jadi memang tok tahu org yg menipu tu cakap semua tu abis kalau tok pun camtu sama lah cam dia org jangan kerana nyamuk kelambu dibakar dan takan ilang ilmu melayu di dunia kata panglima hitam hang tuah dari gunung ledang hehehe  
  20. Zamrimau - Wed 6/Nov/2013 3:09pm
    tok perlukan tanjak kepada sesiapa yg berdekatan sila lah supplier tok yer banyak gak nak beli ni dan kalau boleh tanjak sahaja huhuhu  
  21. Zamrimau - Tue 12/Nov/2013 10:02am
    kata datuk panglima sudah ada yg murah napa perlukan yg mahal bila org lain yg menipu kita napa semua org kita anggap sama apa erti nya perkembangan mimpi ilham sms rindu adalah tanda tanda perkembangan yg berlaku diatas kuasa dan keizinan allah pada yg kurang mampu basikal kenderaannya pada yg mampu f1 pilihannya cepat atau lambat in shaa allah adalah jodoh yg tertulis dan tersurat ingat usaha tangga kejayaan ... saya mengecam tindakan dbkl yg menghina persatuan perniaga kecil dan sederhana satu malaysia kerana mensitar gerai guru saya di pasar pudu hanya kerana guru saya tuan omar suka berkata yg benar dan paling malang sekali dimana kehormatan satu malaysia yg diagungkan oleh perdana menteri kita  
  22. Zamrimau - Tue 12/Nov/2013 10:12am
    paling tak suka dengan perkataan chop jari gerenti tapi lagi tak suka dengan org yg berkata tak power buat kuat lagi tok mlm ini lagi baik kalau berani cakap alhamdulillah tok kurang ganguan saya saya setia menunggu tanda tanda petunjuk yg seterus nya atau saya kurang berpuas ati walau pun saya sudah mimpi 2kali hormat dan penghargaan ada lah satu kekurangan org melayu kita seperti kata datuk laksamana panglima hang tuah tak kan hilang ilmu melayu didunia in shaa allah aaminnn  
  23. Zamrimau - Thu 14/Nov/2013 5:05pm
    PERUBATAN GAMBAR 14ARI TIAP TENGAH MLM RM100
    PERUBATAN RAMBUT 7 HELAI RM50
    PERUBATAN MANDI LIMAU BUNGA BENANG MENTAH IKLAS SEMAMPU YG BOLEH
    TASBIH UKIRAN ASMA HUSNA RM100
    AIR HUJAN MALAM JUMAAT BOTOL KECIK RM10
    PENGASIH PENDINDING PELARIS SIZE DOMPET RM100
    BAJU WAFAK RM500
    MINYAK ZAFRAN MERAH/HITAM RM500
    MINYAK BULUH PERINDU KECIK RM101.05
    MINYAK BULUH PERINDU BESAR RM201.05
    MINYAK CENUAI BOTOL BESAR 301-05

    PEMUTUS PERUBATAN ADA LAH DIBAWAH
    CINCIN ADA PENJAGA RM101.05
    IDUNG KERBAU RM200
    MINYAK COLEK TALI RM301-05
    MINYAK COLEK SIPUT 2 PENJAGA RM501-05
    MINYAK CENUAI 5 CAMPURAN 701.05
    MINYAK DAGU SIAM 2 IBU/PENJAGA RM1501.05  
  24. Zamrimau - Wed 27/Nov/2013 2:40pm
    kami mengajar customer mengunakan brang yg ada penjaga supaya customer boleh buat sendiri memanggil pasangan masing masing supaya cepat proces perubatan rumahtangga ini kerana bila mengupah saya dan saya hanya cuma buat satu hari satu kali pada tengah malam tetapi bila customer buat sendiri boleh buat sepuluh kali ganda dari saya satu hari itu lah rahsia kenapa customer saya berpuas ati dengan perhikmatan saya dan barang barang pula bermula dari basikal sampai ke kenderaan f1 umpamanya bila mengunakan barang barang yg sudah ditukar milik dari saya dan saya juga ada kawan pakar tulang dan urat saraf yg serupa sama seperti di batu gajah dan sifu ini mengenakan cas rm45 satu sesi standard mengikut sakit sakit seseorang ini terletak di pudu pasar berdekatan dengan tokong besar cina disana kalau perlukan petunjuk sms saya perubatan ini mengunakan herba herba dari china dan jangan lupa usaha tangga kejayaan dan berusahalah menuju kejayaan yg mutlak in shaa allah aaminnn  
  25. Zamrimau - Mon 23/Dec/2013 3:54pm
    kepada yg tinggal di semenyih taman pelangi dua belangkang kedai satu malaysia ada bengkel faris auto kut memerlukan pomen bayar gaji ikut kemahiran anda sila datang bengkel untuk temuduga jumpa toker en amat hehehe semoga berjaya in shaa allah aaminnn  
  26. Zamrimau - Thu 26/Dec/2013 4:01pm
    saya hanya zamrimau dikatakan oleh customer ada org meniru saya jadi pastikan hanya zamrimau jer yer rimau rimau yg lain hehehe dan saya hanya bersua muka jarang sekali melalui internet selalu di talipon hanya 0173647872 sahaja in shaa allah sampai bila bila aaminnn teruskan usaha sampai bertemu jodoh nya  
  27. Zamrimau - Fri 24/Jan/2014 4:03pm
    ilmu pada barang tercipta dan cara pengunaan nya yg betul datang dari bantan indonesia kalimantan sarawak dan juga patani thailand dan kepada yg bermasaalah jangan malu malu yer hubungi saya tiada chop jari gerenti tapi yang pasti tiada yg rugi kalau paham ilmu batin ini in shaa allah aaminnn yg di katakan mempunyai barang dari a-z alhamdulillah  
  28. Zamrimau - Tue 4/Feb/2014 1:52pm
    http://zamrimz.stiforpmovie.com/ kepada yg mahu kan pulangan lebih masuk web ini saham luar negara berpengkalan di singapore modal yg minima tetapi keuntungan yg maksima bila cukup setahu ingat usaha tangga kejayaan in shaa allah aaminnn  
  29. Zamrimau - Tue 11/Feb/2014 3:20pm
    minum banyak air dimusim panas melampau ni yg demam minum air limau campur gula dan sedikit garam kalau tak suka 100+ jaga diri anda dulu sebelum dapat menjaga tangunggan anda  
  30. Zamrimau - Fri 14/Feb/2014 3:04pm
    org semua nak jimat mau dapat kan kekasih hati mau ubati orang tetapi lupa kalau kita yg dia benci jarang yg ingat mau ubati diri sendiri mau jauhi malang malang yg dihantar dan bila org lihat kita jatuh kesian sayang suka jadi kan diri magnet supaya menarik org bukan hanya betul kan org tapi lupa berubat untuk diri sendiri yg paling best kasih sayang dulu rezeki nanti kemudian pada hal bila rezeki jauh kasing sayang pun sama betul tak rakan rakan ku sekelian hehehe  
  31. Zamrimau - Mon 24/Feb/2014 8:49am
    hp saya tinggal semalam tak leh tido kita berususan malam yer dan kepada ahli majlis yg ada sebelah selatan saya ada pengeusaha dumping berminat hubungi saya 0173647872  
  32. Zamrimau - Wed 26/Feb/2014 2:32pm
    bila melakukan usaha ini sendiri ada yg dapat merasakan perubahan pada pasangan nya pada diri sendiri alhamdulillah aaminnn cuma masaalah nya yakin ker tidak dengan usaha yg berterusan dan doa in sha allah dengan izin nya juga hehehe tetap tiada chop jari gerenti allah maha pencipta allah maha mengetahui ...  
  33. Zamrimau - Thu 27/Feb/2014 10:01am
    usaha batin yg kami usahakan memulihkan atau memperbaiki hubungan tapi jangan lupa customer pula harus memperbaiki hubungan zahiriah memujuk mintak maaf supaya batin dan zahir itu seiringan dan kejayaan dikecapi bersama akui kesilapan dan mintak peluang sekali lagi untuk melakukan yg terbaik dengan kekasih anda berkat rahmat dan keizinan allah yg maha pengasih maha penyayang aaminnn ... kesan perubatan kami akan dirasai hari ke hari org customer dan pasangannya carilah dan alaminya lah seadanya aaminnn  
  34. Zamrimau - Tue 4/Mar/2014 10:40am
    kesabaran dan usaha yg dilakukan pergorbanan masa wang ringgit dan begitu juga seteru kita yg berabis duit dan masa hanya untuk menghancurkan masa depan kita didunia dengan rintangan yg diwujudkan terhadap kita dan keluarga kita yg dikenali cuma perlu paham usaha yg tidak nampak ini hanya dapat kita rasakan nya dengan hubungan kita bertambah baik berterusan kerisauan kita berkurangan tanda kerja kerja yg dilakukan oleh tukang hari ker hari selama 14 hari elak kan perasan tak yakin kepada saya hentikan tomahan dalam diri yg diwujudkan oleh seteru anda bahawa nya saya sama dengan rakan rakan lain yg sewaktu dengan nya kerana keyakinan yg tinggi anda baru membantu saya melihat dan perasai perubahan pada diri anda bukan pada percakapan saya dan saya bukan kaunter pertanyaan untuk menjawap semua soalan2 anda izinkan saya tenang berkerja sama sama kita doa dan berusaha berterima kasih terhadap walaupun sedikit perubahan yg berlaku kalau bukan sikit mana nak jadi bukit percaya saya hanya berusaha dengan cara saya pelajari segala yg berlaku hanya dengan izin allah yg maha kuasa dan maha pengasih juga penyayang aaminn bantu saya semampu mungkin tak jujur pada saya ada lah kesilapan besar anda kerana kejujuran punca utama penyelesaian masaalah anda 0173647872 watsap 01123774597 join team game clash of clans saya dalam clan okgo  
  35. Zamrimau - Wed 5/Mar/2014 10:56am
    usaha batin ini pada saya pertunjuk melalui mimpi perhubungan bertambah baik dah boleh sms call tapi usaha zahir seperti memujuk minta maaf mintak diberi peluang atau hanya dikau seorang harus lah dilakukan oleh customer takan tok pulak tambah bini pulak tok nanti huhuhu setiap barang tok ada kelebihannya sendiri ada dari banten indonesia juga kalimantan serawak dan naratiwat thailand jadi sendiri mau ingat kemampuan tok yer dengan pebantu barang barang nya bukan macam org lain beli barang kena tunggu tambah duit power sangat makan masa duit dah bayar barang tak dapat dapat tapi dengan saya bayar mahar akad tukar milik dah boleh dah kita berusaha mendapatkan hajat mulia kita itu membina masjid perniagaan kesihatan dan pendinding diri rumah keluarga kebun kilang dan lain lain hehehe syukur pada allah aaminnn  
  36. Zamrimau - Mon 10/Mar/2014 10:07am
    komen salah sorang otai saya yg pandai mengurut kata nya ada org cakap kawan dia baru bebas dari tahanan dah pandai mengurut dia pun tanya mamat tu belajar kat dalam ker kawan dia cakap ohh tak pastu napa pandai urut dia cakap bila dia picit org sakit dia pun urut tempat sakit tu agaknya pasal org suka sakit kut selalu datang kat dia kaninaboi hehehe kata nya

    kata saya org akan sama kan saya dengan orang lain yg pernah dia jumpa dan tolong lah setiap org allah beri peluang untuk berusaha berjaya dengan org org dia jumpa tapi apa yg terbuka dihati anda tidak dapat anda buang kan jangan selalu jadi menyalah kan org pasal tak sudah kita satu org ramai dan saya seorang customer saya ramai saya cuma cakap customer tak paham yg belajar saya bukan dia orang belajar menilai org yg cuba mebantu anda dulu sebelum datang kerja ini ada lah usaha sama kita bukan saya seorang saja anda yg merasai nya masalaalah anda bukan saya dan saya cuma boleh nampak jalan sahaja anda yg berjalan seperti berjalan nya pak belang ingat usaha tangga kejayaan dan tak ada org yg patut menentukan kemana matlamat anda hanya usaha anda sahaja menetukan itulah dunia yg fana aaminnn  
  37. Zamrimau - Mon 10/Mar/2014 10:54am
    alatan saya syarat dan syariat dan hanya tuan dia khalifah perlu yakin sangat yakin rajin memimpin penjaga berkerja untuk nya berusaha untuk nya menjaganya serta keluarga dengan izin allah subhana wataala aaminnn kalau ada barang seperti saya ada penjaga tapi tak bernama seperti ada kereta tak ada kunci sudah pasti tok zamrimau tidak seperti yg lain in shaa allah aaminn  
  38. Zamrimau - Tue 18/Mar/2014 2:55pm
    kalau anda mempunyai kawasan yg hendak diratakan atau paya yg hendak ditimbus beritahu kami yg expert tentang itu juga kalau anda ada tanah yg berhampiran kuala lumpur keluasan boleh buat bangunan pun kami ada buyer tan sri  
  39. Zamrimau - Mon 24/Mar/2014 11:01am
    pemutus ubat saya umpama kerja yg owner kena laku kan sendiri bila berjumpa pasanggan untuk pengikat diri supaya sempurna kerja kerja kita zahir dan batin juga kena berwaspada dengan penipuan org barang2 yg ada penjaga mesti ada sen ujungnya dan akad tukar milik bernama penjaga nya paling tidak digunakan pada pasangan nya bukan untuk disimpan supaya nanti tidak lah mengeluh berkata napa saya tak jumpa tok dulu tidak lah saya kena tipu oleh orang yg berkenaan kerana kita suka menyelesaikan masaalah kita dengan org buat kerja untuk kita sampai bila kan usaha tangga kejayaan inshaa allah aaminnn  
  40. Zamrimau - Tue 25/Mar/2014 9:14am
    perubatan batin yg saya lakukan hari hari boleh jugak dilakukan oleh customer dan lagi cepat proses nya dan jugak kalau pasangan nya jauh susuli ia kerana kita perlu berjumpa zahir untuk kerja kerja zahir kita jumpa dipertengahan ker paling tidak jumpa jer dia
    perjalanan saya batin dulu baru zahir nya seiring bukan pekara mudah tapi bukan susah menugu bukan lah jalan yg terbaik kalau nak cepat ikut lah jejak langkah panglima sentiasa mendahului ilmu yg tinggi tapi tampa usaha yg berterusan dan tekun pasti lambat hasilnya dan lambat kesempurnaan nya  
  41. Zamrimau - Wed 26/Mar/2014 11:29am
    saya buatkan tengah malam selama 14 ari tapi kalau tuan buat sendiri saya ajarkan boleh buat berapa kali yg boleh satu hari maka mudah dan cepat lah proses perubatan itu berlaku ilmu/barang yg berlainan tetapi dengan petua dan cara kunci yg sama inshaa allah aaminnn ilmu/barang dari mahaguru dari kalimantan sarawak naratiwat thailand banten indonesia  
  42. Zamrimau - Tue 1/Apr/2014 11:28am
    pemutus ubat saya harus lah berjumpa untuk menyampaikan apa yg kebaikan yg dah diusahakan juga untuk lihat zahir yg dah pulih supaya pasangan tidak lagi dendam dengan perasaan yg dulu maka berjumpa lihat dulu pasangan menerima atau nampak perubahan baru teruskan usaha yg mengunci dari pasangan kita terus dikuasai oleh anasir luar yg negetive inshaa allah aaminnn  
  43. Zamrimau - Wed 9/Apr/2014 11:32am
    perubatan tradisional ini batin selalunya dilakukan oleh yg pakar juga yg empunya masaalah tetapi peranan yg 50% realiti nya harus dilakukan oleh owner kerana dia sahaja yg boleh berjumpa dengan pasangan nya tetapi sebelum itu haruslah dilakukan pada gambar nya penganti diri dan nama penuh yg membuatkan pasangan yg tiada kebar berita akn berhubung dengan owner itu lah rasia tok yg membuatkan orang berpuas hati dan nampak perubahan nya hari ker hari insyaa allah aaminnn  
  44. Zamrimau - Wed 16/Apr/2014 12:56pm
    jangan suka berkata nothing takda apa bila berada dalam tempoh perubatan zamrimau kerana saya berusaha tiap malam melalui niat customer jadi bila tak puas hati walaupun dulu cakap takda apa gan org lain jangan cepat melatah contoh takda apa perubahan tapi dia nak jumpa saya first may ini tolong buat lagi kuat tok huhuhu pahami lah erti kesabaran yg tok alami jangan jadi sahabat tok yg nak test tok pulak selalu apa tok nampak malam tadi nak tengok saya nampak tak zahiriah perubahan pasangan masing masing kalau berterus terang kan lagi membantu tok supaya tok tak keliru dengan kehendak dan kemahuan anda jangan jadi supervisor tok nak selalu tanya tok camna sekarang camna dia tok hehehe kerana saya pengusaha allah ya rabbal alamin kun faya kun jadilah ia kerana yg berlaku adalah yg paling baik untuk kita aaminnn usaha tangga kejayaan inshaa allah aaminnn  
  45. Zamrimau - Tue 27/May/2014 11:18am
    seumpama membeli ikan dari saya kemudian anda masak ikut kesukaan dan kemampuan dan pengetahuan anda juga pengalaman tapi bila hasil nya tak memuaskan tapi masih lagi boleh makan syukur alhamdulillah jadi terus kan melakukan selama 14 ari atau sehingga capai impian atau kehendak serta keinginan anda contoh kalau ada ferari pun kalau tak tahu bawak dan tak ada kunci tak kemana pun harus diingat usaha tangga kejayaan insha allah aaminnn  
  46. Zamrimau - Mon 23/Jun/2014 9:02am
    selamat berpuasa di ucapkan kepada yg membaca blog tok ni di ingatkan kembali tok hanya zamrimau bukan sama dengan yg lain lain juga perbezaan cara tok batin tok usahakan zahir kena dilakukan oleh owner kerana dia sahaja yg boleh berjumpa dimana kalau batin tiada batin seumpama hilang kesempurnaan yg bermula dari kecian sayang dan cinta yg membawa ke jinjang pelamin hehehehe ingat cara tok perubatan bersama pemutus ubat tok yg dari rm101.05sen shj yg datang dati banten indonesia serta kalimantan sarawak dan naratiwat thailand guru guru kami di ingatkan kembali usaha tangga kejayaan berusaha dan berdoalah kepada nya yg esa aaminnn ya rabbul alaminn  
  47. Zamrimau - Thu 3/Jul/2014 3:12pm
    di bulan ramadhan ini kita ada kelebihan kerana yg tak baik telah dirantai kurang ganguan bila buat kerja semua rehat awal mau bangun sahur perubatan batin yg tok buat tapi zahir yg harus disampaikan oleh customer dengan berjumpa pasangannya makan cukup sifat nya perubatan zahir dan batin selamat berpuasa dan jangan lupa usaha tangga kejayaan hehehe  
  48. Zamrimau - Thu 17/Jul/2014 9:06am
    kami mengalakan anda melakukan sendiri kerana adalah lagi baik kalau anda buat sendiri lagi kerap dan banyak kali anda doa makin banyak potensi anda dimakbul allah hendak pula di bulan ramadhan ini hehehe tok zamrimau cuti seminggu raya ini kepada yg di melaka silakan beraya dengan tok disana inshaa alah aaminnn usaha tangga kejayaan selamat berpuasa juga selamat hari raya yg akan menjelang tiba  
  49. Zamrimau - Wed 20/Aug/2014 9:29am
    tawaran kerja bersama ramli burger di kiosk mereka di lrt berdekatan anda umur 16-40 peluang kerjaya yg menjanjikan anda peluang kerjaya hubungi atau sms saya untuk keterangan lanjut... juga peluang bantuan perniagaan bersama melawati kebab bantuan pinjaman di sediakan copy ic deposit dan pendaftaran syarikat cepat kerana giliran yg hampir sebulan sekarang untuk proses akan datang tak tahu lagi ....  
  50. Zamrimau - Thu 4/Sep/2014 2:31pm
    xzober kereta untuk proton dan produa brand proride dari sapura buatan malaysia teknologi jerman murah kualiti dan hebat juga brek pads minyak hitam dan oil filter ...
    syukur pada yg esa semakin banyak bukti barang barang tok yg dari kalimantan sarawak serta naratiwat thailand juga banten indonesia dari pelangan pelangan tok yg berkongsi pengalaman mengunakan ilmu pada barang yg sempurna zahir dan batin nya ... tok ucapkan semoga berjaya kepada yg masih ada masaalah yg belum berjumpa tok kerana batin tok buat zahir nya kamu harus kenakan barang ini kepada terget supaya dapat dikunci dari dugaan orang lain inshaa allah aaminnn .....  
Start | Page 1 | Next >                     (Total 51 comments)
Comment
1. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.

2. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.


Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility and we do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.
Email
Password
TipsFree Registration ¤ Lost Password?
Niche
Penubuhan Persatuan

Agen Hartanah (2728)
Bengkel Basikal (73)
Bengkel Besi (214)
Bengkel Kereta (1488)
Bengkel Motosikal (248)
Bengkel Tayar (213)
Bisnes Air Mineral (365)
Bisnes Ais Krim (499)
Bisnes Aksesori Kereta (650)
Bisnes Broadband (1102)
Bisnes Burger (547)
Bisnes Cermin Mata (159)
Bisnes Cuci Kereta (804)
Bisnes Cyber Cafe (451)
Bisnes Dobi (1357)
Bisnes Ebook (1045)
Bisnes Handphone (1254)
Bisnes Hari Raya (60)
Bisnes Hotel Dan Resort (558)
Bisnes Ice Blended (694)
Bisnes Jam Tangan (287)
Bisnes Jeruk (165)
Bisnes Kitar Semula (498)
Bisnes Komputer (1486)
Bisnes Kurier Dan Logistik (678)
Bisnes Minuman (1461)
Bisnes Pasar Malam (1968)
Bisnes Pelancongan (547)
Bisnes Pengantin (682)
Bisnes Perabot (853)
Bisnes Prepaid Dan Reload (1107)
Bisnes Restoran (3325)
Bisnes Roti Dan Bakeri (707)
Bisnes Salun Rambut (364)
Bisnes Sarang Burung (257)
Bisnes Satay (380)
Bisnes Sms (161)
Bisnes Spa Dan Facial (660)
Bisnes Steamboat (198)
Bisnes Tablet Pc (440)
Bisnes Tradisional (818)
Bisnes Untuk Dijual (3316)
Bisnes Waffle Dan Jagung (382)
Bisnes Western Food (323)
Dewasa 18sx (1770)
Diskusi Bisnes (1960)
Diskusi Tuntutan Dan Tribunal (719)
Expo Karnival Tapak Niaga (6462)
Forex Malaysia (1878)
Haiwan Peliharaan (468)
Haji Dan Umrah (465)
Hiasan Dalaman (710)
Hiasan Taman (241)
Hotel Resort Homestay (1007)
Iklan Tv Radio Media Massa (224)
Import Dan Eksport (329)
Ingin Berniaga (2819)
Insurans Dan Takaful (1726)
Insurans Roadtax Kereta (338)
Kedai Bunga (190)
Kedai Cenderahati Dan Kraf (1981)
Kedai Emas (452)
Kedai Fotostat Dan Cetakan (2530)
Kedai Hardware (436)
Kedai Ibu Dan Bayi (689)
Kedai Jahit (3831)
Kedai Kamera Dan Camcorder (342)
Kedai Runcit Dan Serbaneka (344)
Kedai Separuh Dan Ruang Niaga (1843)
Kedai Sewa (1633)
Kereta Baru (1616)
Kereta Terpakai (4993)
Kerja Diploma Dan Ijazah (4804)
Kerja Kemahiran (1954)
Kerja Kosong (11738)
Kerja Praktikal (2057)
Kerja Sales (2273)
Kerja Sambilan (6314)
Konsultan Peguam (151)
Konsultan Perniagaan (452)
Kontrak Swasta (293)
Kontrak Tender Kerajaan (455)
Kontraktor Balak Dan Kayu (479)
Kontraktor Jurutera (565)
Kontraktor Marin Dan Kapal Laut (225)
Kontraktor Minyak Dan Gas (679)
Kontraktor Pasir (391)
Kontraktor Pembinaan (2054)
Kontraktor Perlombongan (319)
Kursus Dan Seminar (2815)
Kursus Kecantikan (686)
Kursus Makanan (662)
Kursus Motivasi (322)
Ladang Getah Kelapa Sawit (1622)
Mencari Pelabur (3680)
Mesin Fotostat (352)
Mesin Freezer Dan Chiller (267)
Mesin Industri (511)
Mesin Jahit (374)
Mesin Proses Makanan (567)
Pakej Pelancongan (2608)
Pakej Perkahwinan (1201)
Pakej Perniagaan (892)
Pasar Basah (1458)
Pekerja Asing (1231)
Pelaburan Saham Unit Trust (943)
Pembantu Rumah Asing (1852)
Pembekal Barang Runcit (1580)
Pembekal Beras (108)
Pembekal Buah-buahan (482)
Pembekal Ikan Kering (385)
Pembekal Kelapa Dan Santan (648)
Pembekal Kerepek (1098)
Pembekal Keropok (444)
Pembekal Kicap Dan Sos (223)
Pembekal Kurma Dan Kismis (289)
Pembekal Madu (238)
Pembekal Mee Dan Bihun (126)
Pembekal Minyak Masak (414)
Pembekal Rempah Dan Perencah (595)
Pembekal Serunding (259)
Pembekal Telur (140)
Pemborong Aksesori Lelaki (162)
Pemborong Aksesori Wanita (1183)
Pemborong Batik Dan Sutera (353)
Pemborong Beg Galas (99)
Pemborong Beg Tangan (605)
Pemborong Bundle (864)
Pemborong Cadar Dan Tilam (453)
Pemborong Karpet (162)
Pemborong Kasut Dan Sandal (694)
Pemborong Lampin (295)
Pemborong Mutiara (108)
Pemborong Pakaian Bayi (773)
Pemborong Pakaian Kanak2 (1655)
Pemborong Pakaian Lelaki (1129)
Pemborong Pakaian Plus Size (144)
Pemborong Pakaian Wanita (4206)
Pemborong Telekung Dan Songkok (565)
Pemborong Tshirt Dan Uniform (3519)
Pemborong Tuala (200)
Pemborong Tudung (2787)
Pembuat Papan Tanda Iklan (277)
Pembuat Plastik Kotak Botol (798)
Pembuat Rak Kiosk Gerai (481)
Pendaftaran Syarikat (494)
Pendaftaran Trademark (35)
Pengedar Alat Tulis (952)
Pengedar Bahan Pencuci (716)
Pengedar Buku Dan Majalah (586)
Pengedar Contact Lens (243)
Pengedar Perfume (1537)
Pengedar Permainan Kanak2 (598)
Pengedar Produk Kecantikan (2627)
Pengedar Produk Kesihatan (2996)
Pengurus Majlis (596)
Penternak Arnab (53)
Penternak Ayam (727)
Penternak Burung Puyuh (95)
Penternak Ikan (695)
Penternak Kambing (286)
Penternak Lembu (390)
Penternak Udang (194)
Peralatan Makmal Dan Hospital (264)
Peralatan Pejabat Dan Sekolah (720)
Peralatan Sukan (553)
Perisian Komputer (570)
Perkakas Dapur (624)
Perkakas Elektrik (436)
Perkakas Rm2 Dan Gajet (1532)
Pinjaman AIM (168)
Pinjaman Hartanah (519)
Pinjaman Kad Kredit (388)
Pinjaman Kereta (607)
Pinjaman Peribadi (10589)
Pinjaman Perniagaan (1836)
Produk Dari China (542)
Produk Sejuk Beku (1317)
Program Consignment (2011)
Program Dropship (6735)
Pusat Bahasa (357)
Pusat Jagaan Bayi (1541)
Pusat Latihan (648)
Pusat Memandu (123)
Pusat Mengaji Agama (522)
Pusat Pendidikan Tinggi (523)
Pusat Rawatan (365)
Pusat Tadika Dan Taska (1312)
Pusat Tuisyen (1067)
Rancangan Perniagaan (594)
Rawatan Alternatif (292)
Rumah Sewa (4283)
Rumah Untuk Dijual (3732)
Servis Freelance (1110)
Servis Keselamatan (720)
Servis Pembersihan (825)
Servis Pengedaran Risalah (459)
Setiausaha Syarikat (609)
Sewa Bas Dan Van (575)
Sewa Kereta Teksi Limo (1817)
Sewa Lori (2558)
Sewa Pesawat Dan Helikopter (56)
Studio Filem Dan Videografi (248)
Studio Fotografi (899)
Studio Grafik Dan 3D (1096)
Studio Lukisan (129)
Studio Model Penyanyi Pelakon (725)
Studio Muzik (477)
Sukan Beladiri (116)
Sukan Berkumpulan (232)
Sukan Futsal (228)
Sukan Pancing (143)
Tanah Sewa (639)
Tanah Untuk Dijual (4842)
Tempahan Biskut Dan Tart (2153)
Tempahan Hamper (188)
Tempahan Kanopi Dan Meja Kerusi (667)
Tempahan Katering (2144)
Tempahan Kek Dan Coklat (2149)
Tempahan Korban Dan Aqiqah (177)
Tempahan Kuih Muih (1745)
Tempahan Minuman Dan Dessert (462)
Tempahan Nasi Lemak (522)
Tempahan Roti (359)
Terminal Bayaran (189)
Ubahsuai Pejabat (640)
Ubahsuai Rumah (1685)
Urut Tradisional (793)
Usahawan Baja Pertanian (372)
Usahawan Benih Dan Nursery (403)
Usahawan Tani (1092)
Vending Machine (371)
Voucher Dan Tiket (247)
Web Design Malaysia (2307)
Wiring Aircond Plumbing Repair (1351)