Tak Perlu Bedah, Tak Perlu Habis Duit Beribu untuk Cantikkan Payudara Anda
Naz Izan @ Ingin Kelihatan Mengiorkan di depan pasangan anda? - Sun 13/Feb/2011 10:52am
Salam Sejahtera
Salam perkenalan dan salam 1 Malaysia
Info Syarikat
Syura Usaha Enterprise
Latar Belakang Syarikat
Diasaskan oleh Puan Yasmani Yahya dengan dorongan suami En Naz’izan Saad pada bulan September 2010. Syura Usaha Enterprse adalah ilham bersama hasil gagasan untuk memajukan ekonomi keluarga dengan memasarkan produk-produk berkaitan makanan dan minuman kesihatan serta ubatan berasaskan herba. Pihak kami bercadang untuk mempelbagaikan perniagaan teras dengan menawarkan perkhidmatan homestay sedikit masa lagi.
Pengarah Syarikat
Yasmani Yahya, berusia 39 tahun dan berasal dari Kuala Nerang Kedah, Bekelulusan STPM (Maktab Mahmud Alor Star kedah, Mempunyai pengalaman luas dalam bidang pendidikan awal kanak-kanak peringkat KAFA. Pernah berkhidmat sebagai pembantu perubatan Pergigian, Klinik swasta dan Klinik Homeopati/Biokimia. Sebelum menceburi perniagaan sepenuh masa beliau merupakan pengajar sambilan untuk kelas pengajian Al Quran dan IQRA samada di rumah-rumah persendirian dan sekolah KAFA.
Pengurus Operasi , pentadbiran dan Kewangan
En Naz’izan Saad, Berusia 40 tahun. Berasal dari Negeri Kedah, Berkelulusan Ijazah Sarjana Muda Peniagaan (UUM). Pernah berkhidmat sebagai Eksekutif Kewangan di Syarikat Broker Saham selama 7 tahun. Eksekutif Susulan Kredit selama 3 tahun dan Eksekutif Pemprosesan Kredit selama 5 tahun di Salah sebuah Bank pelaburan di Kuala Lumpur.
PROMOSI TERBARU
Pernah dengar tentang Produk Mygirls ?
Pernah Mingimpikan penampilan tubuh badan yang menarik untuk pasangan anda, atau anda seorng lelaki inginkan bentuk payu dara yang indah isteri tersayang kulit pasangan anda yang Nampak cantik, licin dan mulus..Kami ada jawapannya. Kami perkenalkan produk terbaru edaran syarikat kami MYGIRL.
Produk ini amat serasi kepada mereka yang mempunyai masalah berikut:
1. Berat badan bertambah
2. Payu dara yang tidak menarik, kendur dan nipis.
3. Kulit wajah yang banyak jerawat dan jeragat.
4. Kulit yang terasa kusam tidak menarik dan bergaris-garis sana sini atau kedut.
5. Badan berbau yang kurang enak semasa bersama dengan rakan atau pasangan sehingga diri sendiri rasa tidak selesa dan rendah diri.
6. Produk untuk wanita tetapi juga sesuai kepada lelaki yang inginkan penampilan supaya kulit Nampak menarik dan sentiasa nampak tegang.

TESTIMONI PENGGUNA
“Payudara saya sekarang bertambah besar dan pejal. Kulit saya bertambah gebu dan halus. Terima Kasih banyak-banyak.”
Puan Suan, Changlun Kedah.

“Saya telah menggunakan MYGIRL selama 3 minggu dan saya sangat puas hati dengan kesan yang saya perolehi setakat ini…. Saya dah pun rekemen produk ni pada kawan-kawan.”
Puan Anaz, Johor

“Saya rasa payu dara saya semakin pejal setelah 15 hari menggunakan MYGIRLni… Saya rasa sungguh gembira.”
Cik Panusan, Sabah

“Tak tahu nak cakap apa. Mulanya i fikir dah tak boleh tegang lagi, tapi atas sebab i tahu suami memang suka yang tegang dan pejal i cuba dan hasilnya suami tak habis-habis puji. Thanks.”
Puan Aloha, Seremban

“Saya dah lama cari produk ni dan harga yang dijual jauh lebih murah dari yang saya jumpa kat kedai di KL. (Harga pasaran dalam RM70.00). Terima kasih atas panduan yang di berikan.”
Cik Wan Sitiah, Kelang

“Sebelum ini saya telah menghabiskan lebih dari seribu ringgit dengan membeli bermacam-macam produk pemontok payudara dan kulit tanpa apa-apa hasil yang memberangsangkan. Kemudian saya cuba MYGIRL ini dan hasilnya, memang saya puas hati. Saya syorkan penggunaan MYGIRL pada kawan-kawan saya.”
Pn Noorain, Sabah

Tunggu Dulu
Promosi Promosi
Harga produk yang kami tawar kan berharga RM49.00 untuk sekotak tetapi kami tawarkan anda Cuma RM200.00 (RM40.00 x 5 kotak) jika anda membelinya dengan pakej 5 kotak Mygirl. Jangan risau kos penghantaran adalah percuma. Anda rasa ini sudah cukup banyak diskaun yang kami berikan?
Nanti dulu....
kami membuat keputusan untuk memberi lagi potongan harga istimewa kepada anda, itupun jika anda telah merasakan anda terus beminat untuk menjadi agen kepada produk ini untuk menjual nya kepada rakan sepejabat anda atau saudara mara ataupun anda merasakan patut berkongsi dangan rakan anda pada harga istimewa kami iaitu Pada harga tawaran jauh lebih rendah untuk belian sebanyak 20 kotak, Cuma bayar RM700.00 sahaja ( RM35.00 x 20 kotak).
Nah... anda sekarang masih was-was dengan harga tawaran ini.
Biar kami jelaskan, sebenarnya kami sedang mencari rakan niaga untuk memasarkan produk edaran syarikat kami ini. Tawaran tersebut adalah sementara sahaja khas kepada agen-agen baru sahaja. Jika anda teruja kami sedia berunding dengan anda untuk pakej lebih baik pada harga lebih menarik dan munsabah tertakluk kepada jumlah kuantiti produk selain dari pakej ini dan di persetujui oleh kedua belah pihak.

Berminat untuk menjadi agen?
Mudah
Buat Bayaran untuk mana-mana pakej berikut
Pakej Bil Kotak Harga Sekotak (RM) Harga Jualan Sekotak Tanpa Pakej RM49.00 Penjimatan
Senarai Harga Mengikut Pakej Kos Penghantaran Percuma
A 5 40.00 RM200.00 RM45.00
B 10 37.00 RM370.00 RM120.00
C 20 35.00 RM700.00 RM280.00
D 30 32.00 RM960.00 RM510.00

Kaedah Pembayaran adalah seperti berikut:
Bank ke akaun Maybank menggunakan ATM/M2U ke akaun:
Maybank : 1083 2800 9846 – Naz izan Bin Saad
Sila SMS ke no 016-7785106
Masukkan : MYGIRL/PAKEJ/RM/TARIKH/MASA/NO RUJUKAN(M2U)/NAMA PENUH/ALAMAT PENGHANTARAN.
Atau Email ke : mysyura.trade@gmail.com
Sila copy dan paste bukti/rekod pembayaran pada emel dan nyatakan maklumat
Subject: MYSYURA AGEN: MYGIRL : NAMA ANDA
Nama:
Tarikh dan masa:
No Rujukan (M2U jika guna m2u):
Pakej Pilihan [A/B/C/D]
Jumlah Pembayaran:
Alamat Penghantaran (Tidak Dibenarkan PO Box): Di nasihatkan gunakan alamat tempat kerja.
No Telefon yg boleh dihubungi (digalakan no Mobile)

Syura Usaha Enterprise – 001902642-V
http://www.mysyura.webs.com
016-7785106

Niche: Dewasa 18sx | Pengedar Produk Kecantikan
Taklimat Pembiayaan Credit Guarantee Corporation (CGC) - Percuma
28 Apr 2014 di DPMM Putrajaya

Taklimat Berkenaan Tribunal Rayuan Kastam (TRK) - Percuma
24 Apr 2014 di Putrajaya

Seminar Peluang Bisnes Sektor Utama Ekonomi
30 Apr 2014 di Shah Alam (Anjuran bersama DPMM Putrajaya & MUBIN)
     
  1. Husna 11 - Sun 13/Feb/2011 11:59am
    mcm mane nak buat temapahan. saya minat ni

    sms : 01779701844 (syisyu)
    email: unaks92@yahoo.com  
  2. Naz Izan - Sun 13/Feb/2011 8:44pm
    Salam,
    Terima kasih kerana sudi menjenguk iklan kami. Saudari boleh membuat tempahan terus melalui SMS ke 0167785106 atau hantar emel ke mysyura.trade@gmail.com

    Saudari boleh juga mengisi borang tempahan di dalam website kami di http://www.mysyura.webs.com

    Kami sangat-sangat mengalukan anda.

    Terima kasih  
  3. Zana 8 - Wed 16/Feb/2011 11:02am
    satu kotak ada bapa paket  
  4. Sham 55 - Tue 22/Feb/2011 11:23am
    Ada produk Firming Cream daripada Bio-Asli. Mudah, murah , halal.

    http://www.bio-asli.com/?id=alfi  
Page 1   (Total 4 comments)
Comment
1. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.

2. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.


Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility and we do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.
Email
Password
TipsFree Registration ¤ Lost Password?
Niche
Business Guide
Penubuhan Persatuan

Agen Hartanah (2318)
Bengkel Basikal (68)
Bengkel Kereta (1368)
Bengkel Motosikal (217)
Bengkel Tayar (192)
Bisnes Air Mineral (341)
Bisnes Ais Krim (439)
Bisnes Aksesori Kereta (629)
Bisnes Broadband (970)
Bisnes Burger (507)
Bisnes Cermin Mata (144)
Bisnes Cuci Kereta (721)
Bisnes Cyber Cafe (413)
Bisnes Dobi (1259)
Bisnes Ebook (961)
Bisnes Handphone (1135)
Bisnes Hotel Dan Resort (489)
Bisnes Ice Blended (636)
Bisnes Jam Tangan (252)
Bisnes Jeruk (146)
Bisnes Kitar Semula (435)
Bisnes Komputer (1383)
Bisnes Kurier Dan Logistik (589)
Bisnes Minuman (1302)
Bisnes Pasar Malam (1726)
Bisnes Pelancongan (463)
Bisnes Perabot (741)
Bisnes Prepaid Dan Reload (966)
Bisnes Restoran (2920)
Bisnes Roti Dan Bakeri (640)
Bisnes Salun Rambut (321)
Bisnes Sarang Burung (248)
Bisnes Satay (345)
Bisnes Sms (144)
Bisnes Spa Dan Facial (586)
Bisnes Steamboat (183)
Bisnes Tablet Pc (423)
Bisnes Tradisional (768)
Bisnes Untuk Dijual (2876)
Bisnes Waffle Dan Jagung (347)
Bisnes Western Food (268)
Dewasa 18sx (1598)
Diskusi Bisnes (1797)
Diskusi Tuntutan Dan Tribunal (630)
Expo Karnival Tapak Niaga (5442)
Forex Malaysia (1610)
Haiwan Peliharaan (385)
Haji Dan Umrah (426)
Hiasan Dalaman (635)
Hiasan Taman (222)
Hotel Resort Homestay (898)
Iklan Tv Radio Media Massa (191)
Import Dan Eksport (290)
Ingin Berniaga (2638)
Insurans Dan Takaful (1528)
Insurans Roadtax Kereta (302)
Kedai Bunga (181)
Kedai Cenderahati Dan Kraf (1850)
Kedai Emas (405)
Kedai Fotostat Dan Cetakan (2321)
Kedai Hardware (452)
Kedai Ibu Dan Bayi (624)
Kedai Jahit (3317)
Kedai Kamera Dan Camcorder (313)
Kedai Runcit Dan Serbaneka (315)
Kedai Separuh Dan Ruang Niaga (1577)
Kedai Sewa (1502)
Kereta Baru (1383)
Kereta Terpakai (4435)
Kerja Diploma Dan Ijazah (3867)
Kerja Kemahiran (1644)
Kerja Kosong (9552)
Kerja Praktikal (1567)
Kerja Sales (1845)
Kerja Sambilan (5376)
Konsultan Perniagaan (387)
Kontrak Swasta (245)
Kontrak Tender Kerajaan (418)
Kontraktor Balak Dan Kayu (434)
Kontraktor Jurutera (488)
Kontraktor Marin Dan Kapal Laut (202)
Kontraktor Minyak Dan Gas (598)
Kontraktor Pasir (298)
Kontraktor Pembinaan (1799)
Kontraktor Perlombongan (283)
Kursus Dan Seminar (2559)
Kursus Kecantikan (643)
Kursus Makanan (616)
Kursus Motivasi (286)
Ladang Getah Kelapa Sawit (1483)
Mencari Pasangan Lelaki (30)
Mencari Pasangan Wanita (47)
Mencari Pelabur (3339)
Mesin Fotostat (314)
Mesin Freezer Dan Chiller (228)
Mesin Industri (441)
Mesin Jahit (324)
Mesin Proses Makanan (520)
Pakej Pelancongan (2359)
Pakej Perkahwinan (1130)
Pakej Perniagaan (780)
Pasar Basah (1277)
Pekerja Asing (1065)
Pelaburan Saham Unit Trust (839)
Pembantu Rumah Asing (1615)
Pembekal Barang Runcit (1478)
Pembekal Beras (84)
Pembekal Buah-buahan (416)
Pembekal Ikan Kering (348)
Pembekal Kelapa Dan Santan (555)
Pembekal Kerepek (958)
Pembekal Keropok (396)
Pembekal Kicap Dan Sos (199)
Pembekal Kurma Dan Kismis (264)
Pembekal Madu (208)
Pembekal Mee Dan Bihun (116)
Pembekal Minyak Masak (377)
Pembekal Rempah Dan Perencah (519)
Pembekal Serunding (226)
Pembekal Telur (116)
Pemborong Aksesori Lelaki (152)
Pemborong Aksesori Wanita (1107)
Pemborong Batik Dan Sutera (329)
Pemborong Beg Galas (95)
Pemborong Beg Tangan (552)
Pemborong Bundle (803)
Pemborong Cadar Dan Tilam (378)
Pemborong Karpet (131)
Pemborong Kasut Dan Sandal (627)
Pemborong Lampin (276)
Pemborong Mutiara (104)
Pemborong Pakaian Bayi (711)
Pemborong Pakaian Kanak2 (1460)
Pemborong Pakaian Lelaki (1025)
Pemborong Pakaian Plus Size (130)
Pemborong Pakaian Wanita (3826)
Pemborong Telekung Dan Songkok (516)
Pemborong Tshirt Dan Uniform (3200)
Pemborong Tuala (179)
Pemborong Tudung (2525)
Pembuat Papan Tanda Iklan (210)
Pembuat Plastik Kotak Botol (730)
Pembuat Rak Kiosk Gerai (449)
Pendaftaran Syarikat (429)
Pendaftaran Trademark (28)
Pengedar Alat Tulis (889)
Pengedar Bahan Pencuci (643)
Pengedar Buku Dan Majalah (540)
Pengedar Contact Lens (225)
Pengedar Perfume (1440)
Pengedar Permainan Kanak2 (541)
Pengedar Produk Kecantikan (2407)
Pengedar Produk Kesihatan (2770)
Pengurus Majlis (554)
Penternak Arnab (51)
Penternak Ayam (643)
Penternak Burung Puyuh (88)
Penternak Ikan (637)
Penternak Kambing (256)
Penternak Lembu (336)
Penternak Udang (166)
Peralatan Makmal Dan Hospital (236)
Peralatan Pejabat Dan Sekolah (630)
Peralatan Sukan (506)
Perisian Komputer (487)
Perkakas Dapur (541)
Perkakas Elektrik (361)
Perkakas Rm2 Dan Gajet (1371)
Pinjaman AIM (146)
Pinjaman Hartanah (466)
Pinjaman Kad Kredit (364)
Pinjaman Kereta (509)
Pinjaman Peribadi (9288)
Pinjaman Perniagaan (1625)
Produk Dari China (469)
Produk Sejuk Beku (1169)
Program Consignment (1784)
Program Dropship (5840)
Pusat Bahasa (308)
Pusat Jagaan Bayi (1238)
Pusat Latihan (556)
Pusat Memandu (111)
Pusat Mengaji Agama (400)
Pusat Pendidikan Tinggi (471)
Pusat Rawatan (309)
Pusat Tadika Dan Taska (1085)
Pusat Tuisyen (935)
Rancangan Perniagaan (533)
Rawatan Alternatif (256)
Rumah Sewa (3758)
Rumah Untuk Dijual (3340)
Servis Freelance (927)
Servis Keselamatan (617)
Servis Pembersihan (709)
Servis Pengedaran Risalah (417)
Setiausaha Syarikat (541)
Sewa Bas Dan Van (475)
Sewa Kereta Teksi Limo (1507)
Sewa Lori (2198)
Sewa Pesawat Dan Helikopter (50)
Studio Filem Dan Videografi (211)
Studio Fotografi (799)
Studio Grafik Dan 3D (875)
Studio Lukisan (112)
Studio Model Penyanyi Pelakon (627)
Studio Muzik (398)
Sukan Beladiri (111)
Sukan Berkumpulan (207)
Sukan Futsal (214)
Sukan Pancing (123)
Tanah Sewa (568)
Tanah Untuk Dijual (4250)
Tempahan Biskut Dan Tart (1747)
Tempahan Hamper (167)
Tempahan Kanopi Dan Meja Kerusi (598)
Tempahan Katering (1889)
Tempahan Kek Dan Coklat (1928)
Tempahan Korban Dan Aqiqah (150)
Tempahan Kuih Muih (1560)
Tempahan Minuman Dan Dessert (395)
Tempahan Nasi Lemak (462)
Tempahan Roti (315)
Terminal Bayaran (167)
Ubahsuai Pejabat (581)
Ubahsuai Rumah (1506)
Urut Tradisional (709)
Usahawan Baja Pertanian (341)
Usahawan Benih Dan Nursery (353)
Usahawan Tani (953)
Vending Machine (311)
Voucher Dan Tiket (217)
Web Design Malaysia (2097)
Wiring Aircond Plumbing Repair (1129)