Search Majalah.com
Sabun K Brother Sabun Susu Beras, Sabun Susu Beras Colegan, Sabun Susu Beras 3 in 1, Sabun Caroot (Borong Murah!)
Melissa Ayunie 3 - Tue 12/Jun/2012 11:54am [Last Comment]
(1) SABUN SUSU BERAS (kbrothers)
sabun susu beras
TERHANGAT DI PASARAN KINI
harga paling murah!!

Ia mengandungi 100% dari bahan semulajadi dan di rumus khas dari susu beras yang asli.

Khasiat susu dan beras membuatkan kulit muka anda lebih cerah, lembut dan tegang
Menanggalkan semua kotoran, minyak, dan sel kulit mati
Berkesan menanggalkan -sel kulit mati, parut-parut jerawat, jeragat & kulit berminyak.
Menanggalkan kesan solekan dengan efektif
Menaikan Aura Seri Wajah secara semula jadi
Menjadi kulit lebih cerah, halus dan tegang tanpa penglupasanL
Sesuai digunakan untuk orang yang menghadapi masalah kulit dan resdung


Jika digunakan sebagai sabun mandi pula, ia membantu:
Menanggalkan bintik hitam atau kesan hitam di ketiak, siku dan peha anda.
Sesuai utk semua jenis kulit termasuk kulit bermasalah
Memberi kesan kesegaran sepanjang hari
Badan anda tidak akan melekit walaupun ketika atau selepas berpeluh
Boleh menghilangkan bau badan
Boleh digunakan sebagai pencuci muka untuk menanggalkan make up pada kulit wajah

Produk ini adalah produk penjagaan kesihatan kulit.
Diperbuat daripada 100% susu beras semulajadi ekstrakan beras jasmine dengan kualiti terbaik yang diperkaya dengan vitamin dan nutrisi yang dapat mengurangkan cela, bintik hitam dan kedutan di muka.
Menjadikan kulit lembut dan cerah serta segar dengan bauan semulajadi beras muda.

Arahan: Untuk digunakan dimuka dan dibadan sebagai pembersih harian, urut lembut untuk 2 3 minit dan bilas. Vitamin dan mineral dalam susu beras akan memelihara kulit dan menyihatkan kulit anda, menjadikan ia sentiasa lembap selepas setiap kali penggunaan.

Sabun Kecantikan ni untuk mencerahkan kulit wajah/badan dari kesan-kesan gelap..
100% ORI dari susu beras dengan haruman semula jadi..

Sabun yg lembut dgn buih yang sgt halus & menjadikan kulit lebih putih, lebih cerah, cantik & gebu sehalus kulit bayi..
Sgt bagus untuk menanggalkan daki-daki pada bahagian kulit yang sering terlindung seperti :

1. Bawah ketiak
2. Bawah pelipat siku & lutut
3. Bahagian tengkuk & celah paha

~ produk kecantikan dari alam semulajadi
~ tiada bahan kimia
~ produk dari thailand (tahu kan gadis chiangmai semuanye comel2 kulit halus, gadis siam mmg amalkan lumur kulit dgn beras sbb tu kulit dorg halus mulus)
~ mengebukan dan mencerahkan kulit
~ menghilangkan bintik-bintik hitam
~ menghaluskan kulit
~ parut akan pudar / hilang
~ kulit lembab berseri2
~ berkesan meningkatkan aura seri wajah
~ berkesan menjadikan kulit lebih halus, bebas cela, tegang dan anjal serta awet muda
~berkesan menghilangkan parut jerawat dan jeragat
~ Berkesan menanggalkan makeup pada wajah
~ berkesan mencerahkan ketiak hitam,celah-celah paha dan lutut, serta siku hitam
~ Sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit kering dan kulit sensitif
~ sesuai digunakan untuk kulit wajah dan tubuh
~ berkesan menghilangkan bau badan dan sesuai utk org yg kuat berpeluh

Active Ingredients:-
=*Rice Milk Extract
*Vitamin B3
*Vitamin E
*Olive oil
*Palm Oil
*Natural Glycerin

KESAN:-
*Mencerah, memulus dan menggebukan kulit muka dan badan
*Menghilang dan memudarkan noda-noda dan bintik-bintik hitam di muka
*Menghalus dan memurnikan kulit muka dan badan
*Memudar dan menghilangkan parut jerawat dan calar2
*Melembap dan menyerikan kulit muka dan badan
HARGA:
1dozen = RM19
10 dozen keatas _ RM16
20 dozen keatas RM15
30 dozen ke atas RM14



(2) Sabun Susu Beras Mutiara 3 in 1 (Super Whitening Soap)
SABUN BERAS MUTIARA 3 IN 1 THAILAND (Super Whitening Soap)
Sabun susu beras mutiara 3 in 1 Thailand, Super Whitening Soap atau sabun pemutih ini mempunyai fungsi untuk mencerahkan dan memutihkan kulit wajah/ badan lebih dari sabun susu beras biasa.

100% ORI dari susu beras dengan aroma wangi susu yang harum, lembut dan dengan busa yang sangat halus dan dapat menjadikan kulit lebih putih cerah, cantik dan bersih.

Sabun Beras Mutiara 3 in 1 ini berbeza dengan sabun beras Thailand biasa, karana sabun ini memiliki ukuran yang lebih besar dan lebih berat, dan ianya dapat memutihkan kulit lebih cepat dan lebih maksimum.

Sabun beras susu 3 in 1 merupakan pengembangan formula dari sabun beras biasa dengan tambahan madu dan mutiara, khasiat 2 kali ganda whitening, 2 kali ganda melembabkan, sehingga hasil tampak lebih cepat.

Susu, madu dan mutiara merupakan perpaduan yang sangat bagus untuk kecantikan dan kesehatan kulit.



Madu digunakan oleh Cleopatra agar kulit halus dan bersinar.


Serbuk Mutiara digunakan oleh permaisuri kerajaan China hingga turun temurun agar kulit tampak putih alami.




Fungsi :
Sangat bagus untuk membersihkan daki-daki pada bagian kulit yang sering terlindung seperti:

Bagian ketiak.
Bagian siku & lutut.
Bagian tengkuk & celah paha.


Kelebihan sabun beras susu :

Produk kecantikan dari bahan yang 100% semulajadi.
tiada mengandung bahan kimia.
produk ORIGINAL dari thailand.
membersihkan dan mencerahkan kulit.
menghilangkan bintik-bintik hitam.
menghaluskan kulit.
membuat kulit lembab dan berseri2.
berfungsi untuk menjadikan kulit lebih halus, bebas kotoran, dan lebih kenyal.
menghilangkan bekas jerawat dan juga pertumbuhan jerawat.
Berfungsi menanggalkan bekas make up pada wajah.
Berfungsi mencerahkan ketiak hitam, celah-celah paha dan lutut, serta siku hitam.
Sangat selesa untuk semua jenis kulit termasuk kulit kering dan kulit sensitif.
Dapat digunakan untuk kulit wajah dan tubuh.
turut dapat menghilangkan BB alias dan juga menghilangkan Bau Badan yang tidak disenangi.


Cara Pemakaian :

Gunakan seperti biasa ketika mandi.
Biarkan selama 3 minit.
Bilas hingga bersih.


Made in Thailand
Netto : 960gr/Pak
harga
1 dozen: RM22
20 dozen keatas RM17
30 dozen ke atas RM16



(2) SABUN SUSU BERAS COLEGAN
Produk ini adalah produk penjagaan kesihatan kulit.

Diperbuat daripada 100% susu beras semulajadi ekstrakan beras jasmine dengan kualiti terbaik yang diperkaya dengan vitamin dan nutrisi yang dapat mengurangkan cela, bintik hitam dan kedutan di muka.

Menjadikan kulit lembut dan cerah serta segar dengan bauan semulajadi beras muda.

Arahan Penggunaan : Untuk digunakan dimuka dan dibadan sebagai pembersih harian, urut lembut untuk 2 3 minit dan bilas.

Vitamin dan mineral dalam susu beras akan memelihara kulit dan menyihatkan kulit anda, menjadikan ia sentiasa lembap selepas setiap kali penggunaan.

Formula: Sabun Susu Beras untuk semua jenis kulit

CARA PENGGUNAAN:: Cuci muka dengan SABUN SUSU BERAS, urut perlahan-lahan selama beberapa minit dan bilas bersih. Untuk mendapatkan kesan terbaik, gunakan 2-3 kali sehari.






Fungsi Sabun Susu Beras Collagen ini, antaranya:
- menggebu dan mencerahkan kulit
- membantu menghilangkan bintik-bintik hitam
- menghaluskan kulit- memudarkan dan menghilangkan parut dengan penggunaan yang berterusan
- melembabkan kulit seterusnya menaikkan seri wajah.
- membuatkan kulit muka anda lebih cerah, lembut dan tegang
- Menanggalkan semua kotoran, minyak, dan sel kulit mati
- Memudarkan dan menghilangkan parut jerawat dan jeragat
- Menanggalkan kesan solekan dengan efektifJIka digunakan sebagai sabun mandi pula, ia membantu
- Menanggalkan bintik hitam atau kesan hitam di ketiak, siku dan peha anda.
- Sesuai utk semua jenis kulit termasuk kulit bermasalah
- Memberi kesan kesegaran sepanjang hari
- Badan anda tidak akan melekit walaupun ketika atau slps berpeluh
- Boleh menghilangkan bau badan

Harga
1 dozen: RM22
20 dozen keatas RM17
30 dozen ke atas RM16




(4)SABUN CARROT (kbrothers)

Berikut adalah khasiat sabun carrot.

Antara khasiat-khasiat sabun karot yang perlu anda tahu.

1) menegang, melembut & mencerahkan kulit.

2) Menanggalkan kotoran, minyak, dan sel kulit mati.

3) Memudar & menghilangkan jerawat dan jeragat.

4) Menanggalkan kesan solekan.

Khasiat jika diguna sebagai sabun mandi:

1) Menanggalkan bintik hitam atau kesan hitam di ketiak, siku dan peha.

2) Sesuai utk semua jenis kulit termasuk kulit bermasalah

3) Memberi kesan kesegaran sepanjang hari

4) Badan anda tidak akan melekit walaupun ketika atau selepas berpeluh.

5) Boleh menghilangkan bau badan

Bahan utama untuk menghasilkan sabun Carrot (Lobak Merah) mengandungi collagen secara semulajadi.

Carrot soap ini diperbuat dari ekstrak lobak yang diperolehi dari proses pengekstrakan nanoteknologi. Ini membuatkan khasiat dalam sabun dapat diserap dengan mudah oleh kulit. Lobak terkenal dengan kandungan vitamin C yang tinggi. Seperti yang diketahui, vitamin C amat berfaedah bagi kecantikan kulit. Jadi sabun lobak ini pasti memberikan perubahan yang ketara untuk kulit anda.

Kebaikan carrot soap:
- Mencerahkan kulit
- Membantu mengurangkan bintik-bintih putih
- Menghilangkan jerawat di wajah secara berkesan dan lembut
- Membantu pertumbuhan sel kulit baru yang lebih cerah
- Tidak mengeringkan kulit
- Membantu penyembuhan luka (seperti parut jerawat yang baru)
- Memudarkan bintik hitam
- Membuatkan kulit wajah lebih bercahaya dan lembut

Cara Digunakan:
Gunakan minimum dua kali sehari sebagai pencuci wajah dan lihatlah hasil yang mengagumkan dalam 1 hingga dua minggu.

Diperbuat dari ekstrak tumbuh-tumbuhan tanpa lemak haiwan dan bahan kimia.
HARGA:
1 dozen: RM22
20 dozen keatas RM17
30 dozen ke atas RM16





(MY BLOG : iluv09shop-thaibeauty.blogspot.com.my)
my number : 0174685065


sesiapa yg berminat boleh sms atau col saya yea.. :)

Niche: Pengedar Produk Kecantikan
Peluang Perniagaan Produk UPM - Terhad 20 Orang Sahaja
3pm, 19 Dis 2014 (Jumaat) di Putra Science Park, UPM
(Percuma untuk Ahli DPMM Putrajaya)

Seminar Usahawan Komprehensif Siri 1
27 Dis 2014 (Sabtu) di Universiti Malaya
     
  1. Amirah89 - Sat 4/Aug/2012 2:46pm
    Sy ade bekalkan Sabun susu lembu high quality lgsung dr kilang.... Keuntungan penjualan hingga200%.... Berminat sila layari fb : Sabun whitening.... Harga borong 01129244902...  
  2. Aura Qaseh - Mon 24/Sep/2012 12:50pm
    sabun susu beras k brother rm 1 /seketul untuk pembelian 36 dozen.untuk belian kurang dari 36 dozen sms 013-2275156 utk dapatkan senarai harga.  
  3. Rina 93 - Sat 6/Oct/2012 12:28am
    hai...
    berminat nak borong sabun susu beras 3 in 1 ,sabun susu beras collagen pada harga borong:-

    sms:017-4292159(rina)
    sinarpewaris@yahoo.com  
  4. Mohaya - Wed 17/Oct/2012 2:56pm
    PELBAGAI PRODUK THAI HARGA MURAH...RUJUK BLOG http://mohayabeauty.blogspot.com  
  5. Asrifa - Thu 29/Nov/2012 10:03am
    Kami menjual produk susu beras secara runcit dan borong.
    Lihat blog : asrifasonlineshop.blogspot.com untuk mengetahui harga jualan kami yang paling murah di pasaran.
    Kami berada di kawasan KL dan Selangor.  
  6. Sabun Susu Beras 6 - Sun 9/Dec/2012 3:18pm
    salam, tumpang iklan..

    saya ingin menghabiskan stok sabun. 100% ori dari thailand. harga masih boleh dirunding. termasuk hantaran ke smnanjung, sabah n sarawak..

    jika brminat, sila email sy, sabunberas001@gmail.com

    sabun susu beras - 5 dozen
    sabun susu beras + collagen - 2 dozen
    sabun gluta kojic 1 dozen
    sabun gluta kojic + collagen 1 dozen.

    tq  
  7. Far19 - Thu 27/Dec/2012 2:37pm
    saya nak habiskan stok sabun susu beras.rm40=19 biji..sms 013-8743371  
  8. Zulkhairi - Thu 3/Jan/2013 6:41pm
    pm detail.

    babyburger1991@gmail.com  
  9. Salmiah 13 - Tue 8/Jan/2013 3:23pm
    kalo ambik 2 dozen. sabun susu beras with kolagen (k-brother)-Thailand
    1 dozen= rm 19 kan?
    kalo 2 dozen berapa yeh??
    postage ke sarawak>  
  10. Azrul 84 - Fri 11/Jan/2013 1:10am
    assalamualaikum..Salmah 13 Saya ada menjual sabun susu beras with kolagen. saya akan tawarkan harga yang lebih murah kalau awak inginkan.. pm saya..Aztitiwangsa@gmail.com atau terus hubungi saya di 0175562567  
  11. Ayob1972 - Wed 23/Jan/2013 8:17pm
    saya hendak membeli sabun susu beras dlm 10 dozen...jika ada lebihan stok dgn harga yg menarik sila
    email twodanial@gmail.com ( bukan produk yg dah nk expired ya )
    email price...saya akan pilih yg terbaik..HARAP MAAF JIKA TAWARAN ANDA TIDAK DPT MENARIK MINAT SAYA YA...terima kasih  
  12. Ayob1972 - Sat 26/Jan/2013 9:57pm
    call tk dpt..sms pun mcm nk tk nk je reply..bila dah kompom nk amik terus tk mau reply msg.....apa punya bisnes la mcm ni....kata je ready stok..
    ( bukan tuan tanah) ya...1 dr yg mengiklankan diri  
  13. Ritzron88 - Mon 11/Feb/2013 12:40pm
    Mo cari harga termurah sabun susu beras hantar ke sabah min 5 dozen.  
  14. Lina 249 - Thu 28/Feb/2013 9:56pm
    boley bah...
    sabun beras k.brother
    1 dozen Rm 25
    sy area KL sapa mau Cod Jusco maluri
    01111565451  
  15. Lina 249 - Thu 28/Feb/2013 10:10pm
    utk sabah 5 dozen RM 200. pos biasa  
  16. Ayu 294 - Fri 8/Mar/2013 12:27am
    tawaran harga sabun susu beras......
    1 dozen - rm 25 termasuk pos (sm shj)
    1 dozen - rm 28 termasuk pos (ss)

    ready stok now!!!
    0193806311  
  17. Azie 83 - Thu 14/Mar/2013 4:25pm
    as salam
    saya jual sabun susu beras 10 doz rm170 termasuk poslaju semenanjung ajer
    (email aziah0609@yahoo.com / sms 012-4685473)
    lain2 produk

    sabun susu beras kolagen
    3 in 1
    susu kambing

    sabun slimming
    sabun breast
    sabun botanik
    honey soap + gold
    sabun 2 layer
    sabun 3 layer

    krim susu beras
    krim malam
    krim kunyit
    foundation
    krim aaa
    krim kunyit anna cosmetik

    felinna
    ellzie lotion

    glutacollbery
    masker jerawat/resdung

    gluta 20k
    gluta 60k
    gluta 100k
    gluta 200k

    acai beri
    thanyaporn
    figure up-stok baru habis  
  18. Boonga Anggun - Sun 17/Mar/2013 11:57am
    Salam..

    Kami merupakan pembekal produk Aura White,Felinna Inch Loss dan Sabun susu beras (K-Brothers).

    Harga produk adalah seperti berikut :

    Aura White
    1 jar - RM 139
    5 jar - RM 129
    10 jar ke atas - RM 119

    Free Postage + masker + shaker



    Felinna Inch Loss
    1 botol - RM59
    5 botol - RM 55
    10 botol ke atas - RM 14

    Free postage!



    Sabun Susu Beras (Pure)
    1 dozen - RM 20
    5 dozen - RM 18
    10 dozen - RM 14

    Sabun Susu Beras + Collagen
    1 dozen - RM 22
    5 dozen - RM 20
    10 dozen - RM 16

    Sabun Susu Beras + Pearl
    1 dozen - RM 22
    5 dozen - RM 20
    10 dozen - RM 16


    Berminat??
    Sila hubungi kami di 0174070105 atau email ke gardees.chantique@gmail.com  
  19. Linda 228 - Wed 17/Apr/2013 6:16am
    Blh sms sy 012 5903005
    Fb linda sai
    Sbun susu beras asli rm12
    Sbun 2in1 rm13
    Sbun 3in1 rm13
    Gluta kojic rm75 gred A (135gm)
    Gluta kojic rm65 gred B (150gm)
    Ada mcm2 jenis sbun lg. Blh sm
    Sy ada pelbgai lg brangn thailand
    Krim SPF40 rm48
    Krim susu beras rm36
    Krim mlm ktak hijau rm36
    Krim kunyit rm28
    Krim polla biru dan pink rm50
    Skrub susu beras civic rm60
    Obuse liptint rm48
    Thanyaporn rm21
    Bio anne rm12
    Bb krim mistine rm13-rm15
    Kelambu mode
    Gluta 200k rm30 ambk lbh dpt kr
    Brg2 cathy doll ada jg
    Blh hbgi sy  
  20. Beautybiz - Mon 6/May/2013 11:48am
    Salam...
    Update harga bermula 5/5/2013
    sabun susu beras k brothers (asli/kolagen/3in1) harga sama.

    36 dozen (1 katon) rm378
    Postage semenanjung
    guna poslaju + rm110 sahaja
    Posbiasa + rm60 sahaja

    Ke sbh/ srwk guna posbiasa + rm140 sahaja

    Belian 10 dozen rm11/dozen
    Postage + rm30 guna poslaju

    Belian utk 1 dozen atau 5 dozen juga diterima

    Sms/whatapps 0184673471 atau layari www.beautybiz.com.my  
  21. Lina 249 - Thu 27/Jun/2013 10:08am
    sabun beras KH Brothers
    Rm 25/dozen free postage semenanjung.
    RM 30 sabah /s'wak
    01111565451  
  22. Beautybiz - Wed 19/Feb/2014 5:49am
    Jualan sabun susu beras k brother (new packaging with kkm approval) :
    1 dozen rm14/dzn
    5 -10 dzn rm rm12 /dzn
    36 dzn rm 10.50/ dzn

    Boleh campur antara sabun asli/kolagen dan 3in1..

    Packing lama pun ada.harga lebih murah ...

    Sms 018-4673471  
  23. Rina 93 - Sat 1/Mar/2014 10:39pm
    salam

    saya merupakan pemborong produk kecantikan dari thailand....
    jika anda berminat nak borong sabun Gluta Collagen k.brothers dan sabun vit A,C & E k.brothers blh hubungi saya:

    sms/wsapp : 019-4757333  
Page 1   (Total 23 comments)
Comment
1. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.

2. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.


Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility and we do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.
Email
Password
TipsFree Registration ¤ Lost Password?
Niche
Penubuhan Persatuan

Agen Hartanah (2876)
Bengkel Basikal (74)
Bengkel Besi (229)
Bengkel Kereta (1518)
Bengkel Motosikal (255)
Bengkel Tayar (224)
Bisnes Air Mineral (378)
Bisnes Ais Krim (526)
Bisnes Aksesori Kereta (667)
Bisnes Broadband (1123)
Bisnes Burger (551)
Bisnes Cermin Mata (163)
Bisnes Cuci Kereta (825)
Bisnes Cyber Cafe (454)
Bisnes Dobi (1403)
Bisnes Ebook (1079)
Bisnes Handphone (1286)
Bisnes Hari Raya (60)
Bisnes Hotel Dan Resort (580)
Bisnes Ice Blended (715)
Bisnes Jam Tangan (293)
Bisnes Jeruk (183)
Bisnes Kitar Semula (514)
Bisnes Komputer (1516)
Bisnes Kurier Dan Logistik (702)
Bisnes Minuman (1504)
Bisnes Pasar Malam (2025)
Bisnes Pelancongan (565)
Bisnes Pengantin (714)
Bisnes Perabot (888)
Bisnes Prepaid Dan Reload (1136)
Bisnes Restoran (3447)
Bisnes Roti Dan Bakeri (730)
Bisnes Salun Rambut (375)
Bisnes Sarang Burung (257)
Bisnes Satay (392)
Bisnes Sms (162)
Bisnes Spa Dan Facial (691)
Bisnes Steamboat (202)
Bisnes Stesen Minyak (136)
Bisnes Tablet Pc (444)
Bisnes Tradisional (848)
Bisnes Untuk Dijual (3463)
Bisnes Waffle Dan Jagung (391)
Bisnes Western Food (336)
Dewasa 18sx (1816)
Diskusi Bisnes (2011)
Diskusi Tuntutan Dan Tribunal (753)
Expo Karnival Tapak Niaga (6724)
Forex Malaysia (1975)
Haiwan Peliharaan (480)
Haji Dan Umrah (472)
Hiasan Dalaman (728)
Hiasan Taman (248)
Hotel Resort Homestay (1053)
Iklan Tv Radio Media Massa (232)
Import Dan Eksport (337)
Ingin Berniaga (2863)
Insurans Dan Takaful (1787)
Insurans Roadtax Kereta (351)
Kedai Bunga (190)
Kedai Cenderahati Dan Kraf (2014)
Kedai Emas (466)
Kedai Fotostat Dan Cetakan (2571)
Kedai Hardware (446)
Kedai Ibu Dan Bayi (700)
Kedai Jahit (4029)
Kedai Kamera Dan Camcorder (351)
Kedai Runcit Dan Serbaneka (343)
Kedai Separuh Dan Ruang Niaga (1933)
Kedai Sewa (1672)
Kereta Baru (1674)
Kereta Terpakai (5099)
Kerja Diploma Dan Ijazah (5128)
Kerja Kemahiran (2054)
Kerja Kosong (12459)
Kerja Praktikal (2253)
Kerja Sales (2378)
Kerja Sambilan (6540)
Konsultan Peguam (166)
Konsultan Perniagaan (469)
Kontrak Swasta (308)
Kontrak Tender Kerajaan (469)
Kontraktor Balak Dan Kayu (490)
Kontraktor Jurutera (580)
Kontraktor Marin Dan Kapal Laut (234)
Kontraktor Minyak Dan Gas (704)
Kontraktor Pasir (419)
Kontraktor Pembinaan (2115)
Kontraktor Perlombongan (331)
Kursus Dan Seminar (2905)
Kursus Kecantikan (705)
Kursus Makanan (680)
Kursus Motivasi (329)
Ladang Getah Kelapa Sawit (1649)
Mencari Pelabur (3769)
Mesin Fotostat (360)
Mesin Freezer Dan Chiller (277)
Mesin Industri (525)
Mesin Jahit (392)
Mesin Proses Makanan (585)
Pakej Pelancongan (2669)
Pakej Perkahwinan (1226)
Pakej Perniagaan (918)
Pasar Basah (1502)
Pekerja Asing (1287)
Pelaburan Saham Unit Trust (981)
Pembantu Rumah Asing (1920)
Pembekal Barang Runcit (1604)
Pembekal Beras (120)
Pembekal Buah-buahan (503)
Pembekal Ikan Kering (393)
Pembekal Kelapa Dan Santan (664)
Pembekal Kerepek (1128)
Pembekal Keropok (465)
Pembekal Kicap Dan Sos (229)
Pembekal Kurma Dan Kismis (292)
Pembekal Madu (248)
Pembekal Mee Dan Bihun (129)
Pembekal Minyak Masak (417)
Pembekal Rempah Dan Perencah (626)
Pembekal Serunding (261)
Pembekal Telur (142)
Pemborong Aksesori Lelaki (162)
Pemborong Aksesori Wanita (1207)
Pemborong Batik Dan Sutera (356)
Pemborong Beg Galas (104)
Pemborong Beg Tangan (612)
Pemborong Bundle (892)
Pemborong Cadar Dan Tilam (467)
Pemborong Karpet (167)
Pemborong Kasut Dan Sandal (721)
Pemborong Lampin (308)
Pemborong Mutiara (114)
Pemborong Pakaian Bayi (786)
Pemborong Pakaian Kanak2 (1705)
Pemborong Pakaian Lelaki (1146)
Pemborong Pakaian Plus Size (148)
Pemborong Pakaian Wanita (4341)
Pemborong Telekung Dan Songkok (574)
Pemborong Tshirt Dan Uniform (3604)
Pemborong Tuala (208)
Pemborong Tudung (2858)
Pembuat Papan Tanda Iklan (291)
Pembuat Plastik Kotak Botol (813)
Pembuat Rak Kiosk Gerai (491)
Pendaftaran Syarikat (514)
Pendaftaran Trademark (36)
Pengedar Alat Tulis (970)
Pengedar Bahan Pencuci (737)
Pengedar Buku Dan Majalah (615)
Pengedar Contact Lens (250)
Pengedar Perfume (1578)
Pengedar Permainan Kanak2 (621)
Pengedar Produk Kecantikan (2672)
Pengedar Produk Kesihatan (3075)
Pengurus Majlis (612)
Penternak Arnab (53)
Penternak Ayam (752)
Penternak Burung Puyuh (97)
Penternak Ikan (701)
Penternak Kambing (299)
Penternak Lembu (399)
Penternak Udang (203)
Peralatan Makmal Dan Hospital (269)
Peralatan Pejabat Dan Sekolah (751)
Peralatan Sukan (558)
Perisian Komputer (591)
Perkakas Dapur (639)
Perkakas Elektrik (456)
Perkakas Rm2 Dan Gajet (1557)
Pinjaman AIM (170)
Pinjaman Hartanah (532)
Pinjaman Kad Kredit (405)
Pinjaman Kereta (639)
Pinjaman Peribadi (11061)
Pinjaman Perniagaan (1881)
Produk Dari China (555)
Produk Sejuk Beku (1378)
Program Consignment (2057)
Program Dropship (7010)
Pusat Bahasa (373)
Pusat Jagaan Bayi (1651)
Pusat Latihan (672)
Pusat Memandu (128)
Pusat Mengaji Agama (549)
Pusat Pendidikan Tinggi (546)
Pusat Rawatan (379)
Pusat Tadika Dan Taska (1421)
Pusat Tuisyen (1132)
Rancangan Perniagaan (572)
Rumah Sewa (4431)
Rumah Untuk Dijual (3877)
Servis Freelance (1152)
Servis Keselamatan (743)
Servis Pembersihan (866)
Servis Pengedaran Risalah (483)
Setiausaha Syarikat (610)
Sewa Bas Dan Van (595)
Sewa Jentera (58)
Sewa Kereta Teksi Limo (1892)
Sewa Lori (2648)
Sewa Pesawat Dan Helikopter (60)
Studio Filem Dan Videografi (266)
Studio Fotografi (929)
Studio Grafik Dan 3D (1164)
Studio Lukisan (139)
Studio Model Penyanyi Pelakon (778)
Studio Muzik (494)
Sukan Beladiri (119)
Sukan Berkumpulan (239)
Sukan Futsal (232)
Sukan Pancing (144)
Tanah Sewa (666)
Tanah Untuk Dijual (5014)
Tempahan Biskut Dan Tart (2177)
Tempahan Hamper (187)
Tempahan Kanopi Dan Meja Kerusi (679)
Tempahan Katering (2222)
Tempahan Kek Dan Coklat (2195)
Tempahan Korban Dan Aqiqah (182)
Tempahan Kuih Muih (1776)
Tempahan Minuman Dan Dessert (487)
Tempahan Nasi Lemak (537)
Tempahan Roti (391)
Terminal Bayaran (198)
Ubahsuai Pejabat (664)
Ubahsuai Rumah (1741)
Urut Tradisional (837)
Usahawan Baja Pertanian (379)
Usahawan Benih Dan Nursery (417)
Usahawan Tani (1118)
Vending Machine (401)
Voucher Dan Tiket (255)
Web Design Malaysia (2348)
Wiring Aircond Plumbing Repair (1429)