Rahsia Ilmu Tarik Duit Cara Ghaib
Ameerz - Sat 12/Mar/2011 12:48pm [Last Comment]
Assalamualaikum...
Anda ada masalah kewangan, perniagaan, rumahtangga, perkahwinan, jodoh, sihir dan sebagainya? Bingung? Ini bukan bisnes. Ini adalah sebahagian drpd amalan kehidupan kita di dunia berlandaskan Islam & kitab Al-Quran. Pelajari pelbagai ilmu2 berkaitan permasalahan & perniagaan anda disini! Keampuhannya terbukti!

Jika berminat, Layari:
http://ilmutarikduitghaib.blogspot.com

InsyaAllah ianya boleh membantu anda!

Niche: Servis
Taklimat Pembiayaan Credit Guarantee Corporation (CGC) - Percuma
28 Apr 2014 di DPMM Putrajaya

Taklimat Berkenaan Tribunal Rayuan Kastam (TRK) - Percuma
24 Apr 2014 di Putrajaya

Seminar Peluang Bisnes Sektor Utama Ekonomi
30 Apr 2014 di Shah Alam (Anjuran bersama DPMM Putrajaya & MUBIN)
     
  1. Azie 27 - Sat 12/Mar/2011 2:26pm
    usaha+ doa pada Allah= Ta  
  2. Azhari 2 - Sat 12/Mar/2011 3:06pm
    subhanaallah.....terbukti berlandaskan islam????? nabi dan al quran tak penah ajar dan sebut benda-benda mengarut nie..
    sungguh bijak permainan syaitan dalam memberi pesona haram menjadi halal dan halal menjadi haram...  
  3. Rimbun08 - Sat 12/Mar/2011 5:15pm
    Dah jadi jutawan ke awak ni? Dapat masuk ranking ke berapa dlm majalah forbes? dlm malaysia ari tu raja gula masih lg ranking pertama. awak yang nombor berapa lak? kalau awak ranking top 100 di malaysia boleh gak la saya pun nak jugak.  
  4. Sahabat Pena - Sat 12/Mar/2011 5:25pm
    Fuhhh.. "HEBAT ILMU AWAK" ????
    Siap belajar dari Al-Quran lagi.. dalam pengajian saya , tak pernah pulak ada Ustaz menyatakan ada ILMU TARIK DUIT CARA GHAIB nie...
    Belum pon saya terbaca ada hadis pasal ilmu nie..
    Berhati2 lah sahabat2 semuanya .. janganlah terpesong dengan benda2 yang membawa kita ke arah "Syirik" ni.
    Sekian . terima kasih , As salam  
  5. Nurfaht - Sat 12/Mar/2011 5:45pm
    syirik semata2..kalau nak DUIT kena Doa+Usaha+Iktiar+Tawakal.but usaha dan ikhtiar bukan cara macam ni...mana ada ILMU TARIK DUIT DLM ISLAM??ade ker???  
  6. Ayie 17 - Sat 12/Mar/2011 8:21pm
    hehehehe.
    boleh tahan la awk menipu.
    syirik la awk ni.
    mane ade duit dtg senang2 kalo xde usaha.
    insaf2 la sblom sesat jauh lg.  
  7. Fadhilat - Sat 12/Mar/2011 9:45pm
    no school kot dia ni  
  8. Mangoldsilver - Sat 12/Mar/2011 10:38pm
    bukan susah tarik duit.....bukak dompet, tarik je duit..pastu pegi belanja...ghaiblah duit tu....  
  9. Adenan 2 - Sat 12/Mar/2011 11:10pm
    Awas JANGAN sesekali menjatuhkan hukum samada syirik atau apapun jika tukang komen azhari 2,rimbun08,sahabat pena,nurfaht,fadhilat dan sesiapa yang tidak mengetahui....ada kemungkinan orang yg tidak mengetahui ini, dia orang yang baru hidup dialam nyata ini....adakah anda semua yg menjatuhkan hukum ini telah mengaji sedalam-dalamnya sesuatu ilmu yang orang lain ada?jika tiada belajarlah agar anda tidak sesat di dlm kehidupan  
  10. Azhari 2 - Sat 12/Mar/2011 11:37pm
    salam...
    saya tidak pernah menjatuhkan hukum, apa yang saya kata berdasarkan ilmu saya yang cetek, tentang agama yang saya anuti dan amalkan..
    tegur menegur dan ingat mengingati satu amalan mulia dan dituntut didalam agama saya (islam).
    nabi dan agama saya tidak pernah mengajar saya ilmu macam nie, apa yang di ajar adalah kena kerja kuat, doa dan tawakal.
    mungkin adenan 2 ada nas, dalil atau pun ayat al quran yang boleh dikongsi bersama-sama.
    selagi kita berpegang pada sunnah, al quran dan hukum hakam islam insyaallah tidak akan sesat didunia dan juga akhirat.  
  11. Adenan 2 - Sun 13/Mar/2011 1:47am
    Walau sesiapa pun...mengakui ilmunya cetek.... sekali lagi diberitahu JANGAN mengatakan itu dan ini syirik dan sebagainya..itu namanya menjatuhkan hukum...jika tidak mengetahui katakan tidak tahu...kalau tidak pernah belajar katakan belum belajar...ISLAM ini penuh dan luas pelbagai ilmu..soalan saya apakah kita telah menerjah atau megetahui sebenar apa yang diperkatakan oleh Ameerz ini benar atau tidak..jika ingin mengetahui selam dulu apa yang hendak disampaikan..jika salah/benar pasti akan diberi petunjukNYA..itupun jika orang yang berkenaan betul2 ISLAM.Jika mahukan nas atau dalil ini bukan medan hendak dikongsi bersama..tidak ada adap dan sopan dalam perbincangan cara ini....  
  12. Shal81 - Sun 13/Mar/2011 2:38am
    sory mencelah.TARIK DUIT DLM POKET KITA..  
  13. Bagus Satay Sarah Ent - Sun 13/Mar/2011 3:15am
    maaf ye...sy tau ilmu ni semua..maksud sy pernah baca dalam buku ilmu pengasihan g dijual di indonesia.buku ni sy beli kat kedai tepi jalan je..

    sy pun pernah tertarik dengan ilmu pelbagai ini..semua tu ilmu dari jawa.

    sy pernah bertanya denganseorng kiyai (ulama) di sana.betul ke semua ilmu ni?
    dia kata memang betul..boleh jadi kenyataan..

    tetapi....?ada syaratnya yg patut dilakukan sebelum ritual..

    puasa mutih la...
    puasa ngableng la..dn mcm2 lgi nma yg pelik.

    contoh puasa mutih..hanya dibenarkan mkn minum yg warna putih je..contoh nasi dan air putih.

    bukan nak tunjuk terel tau bab ni...memang benar wujud hal sedemikian.

    tapii sy yakin ianya berunsur syirik...
    ayat alquran ditokok tambah oleh manusia di akhir zaman..

    kerana setiap perkara yg ghaib itu adalah dari pertolongan khadam/jin..
    allahuallam
    ada hadis  
  14. Nur Sheilawathy - Sun 13/Mar/2011 3:17am
    Adenan x perlu nak menegakkan benang yg basah. Benda tu mmg betol salah n syirik. X payah nak sesat2kan org. Siap guna nama Islam lagi. Apa kes. Apada, berhentilah wat keje semua tu.

    Dalam Islam, beusaha, berdoa n tawakal.
    Ilnu yg di beri dalam web tu ntah apa2. Org bodoh je akan buat  
  15. Adenan 2 - Sun 13/Mar/2011 3:32am
    Saya bukan menyokong atau menyalahkan siempunya tajuk diatas...tapi apakah ada dalam Islam boleh mengatakan seseorang itu telah mengamalkan perbuatan syirik,sesat dan sebagainya atau tidak..sedangkan kita tidak mengetahui apa yang hendak diperkatakan oleh empunya tajuk ini..sedia maklom jika seseorang itu mengatakan orang itu syirik,sesat dan sebagainya atau tanpa usul periksa yang sohih maka tuduhan itu akan kembali kepada yang menuduh....rujuklah pada yg lebih arif bukan soal tarik duit tapi membuat tuduhan sesuatu itu tanpa ada usul periksa  
  16. Amir 80 - Sun 13/Mar/2011 8:35am
    adenan 2.. awak tahu ke maksub syirik tu.. cuba jelas dan terangkan dgn details apa maksubnya. lpas tu kita berbincang pasal syirik.

    ky atas sy bertanya tuan punya diri.. dh kaya raya ke dgn benda ni.  
  17. Nur Sheilawathy - Sun 13/Mar/2011 8:37am
    Adenan dah tgk laman web si empunya tajuk???

    Mmg amalan mengarut dan sesat. Mmg dah syitik dah tu. X pyh suluh lagi dah terang  
  18. Azhari 2 - Sun 13/Mar/2011 12:03pm
    sudah-sudah la tu.... kita ambil la iktibar dari benda nie... kita kena paham, pesona syaitan nie macam-macam.
    syaitan memang suka kita bertelagah..
    cuma apa yang dikesalkan... masih ada org ( islam ) yang terpesona dgn benda macam nie...
    kita sebagai org islam kena la paham, haq tetap haq, bathil tetap bathil..
    dengan rendah hati saya minta maaf pada yang terasa, setidak-tidaknya saya sudah menjalankan tnggjwb saya sebagai saudara sesama islam.
    terima kasih  
  19. Amir 80 - Sun 13/Mar/2011 2:50pm
    bukan nk bertelagah. tp saling ingat mengingati. supaya kita tak terlalai.  
  20. Sahabat Pena - Sun 13/Mar/2011 11:49pm
    Adakah surah Al-Ikhlas... ada kadam ???
    Pelik..sungguh ?? dalam saya mengaji an mendengar ceramah Ugama belum lagi ada Ustaz/Ustazah yang menyatakan yang surah Al-Ikhlas mempunyai kadam..??? Confius2..  
  21. Norman84 - Mon 14/Mar/2011 8:56pm
    empunya diri mane gie..da ghaib ke mane plak nie  
  22. Fariz 9 - Fri 18/Mar/2011 9:51am
    ILMU TARIK DUIT TAIK!!!
    kalo leh tarik kenapa nak wat bisnes mende nie..  
Page 1   (Total 22 comments)
Comment
1. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.

2. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.


Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility and we do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.
Email
Password
TipsFree Registration ¤ Lost Password?
Niche
Business Guide
Penubuhan Persatuan

Agen Hartanah (2337)
Bengkel Basikal (68)
Bengkel Kereta (1371)
Bengkel Motosikal (217)
Bengkel Tayar (194)
Bisnes Air Mineral (343)
Bisnes Ais Krim (439)
Bisnes Aksesori Kereta (630)
Bisnes Broadband (981)
Bisnes Burger (509)
Bisnes Cermin Mata (144)
Bisnes Cuci Kereta (724)
Bisnes Cyber Cafe (415)
Bisnes Dobi (1262)
Bisnes Ebook (962)
Bisnes Handphone (1148)
Bisnes Hotel Dan Resort (490)
Bisnes Ice Blended (638)
Bisnes Jam Tangan (257)
Bisnes Jeruk (146)
Bisnes Kitar Semula (437)
Bisnes Komputer (1386)
Bisnes Kurier Dan Logistik (592)
Bisnes Minuman (1307)
Bisnes Pasar Malam (1734)
Bisnes Pelancongan (464)
Bisnes Perabot (745)
Bisnes Prepaid Dan Reload (970)
Bisnes Restoran (2929)
Bisnes Roti Dan Bakeri (641)
Bisnes Salun Rambut (321)
Bisnes Sarang Burung (248)
Bisnes Satay (345)
Bisnes Sms (144)
Bisnes Spa Dan Facial (586)
Bisnes Steamboat (183)
Bisnes Tablet Pc (424)
Bisnes Tradisional (768)
Bisnes Untuk Dijual (2884)
Bisnes Waffle Dan Jagung (349)
Bisnes Western Food (271)
Dewasa 18sx (1611)
Diskusi Bisnes (1799)
Diskusi Tuntutan Dan Tribunal (631)
Expo Karnival Tapak Niaga (5477)
Forex Malaysia (1617)
Haiwan Peliharaan (386)
Haji Dan Umrah (426)
Hiasan Dalaman (636)
Hiasan Taman (222)
Hotel Resort Homestay (904)
Iklan Tv Radio Media Massa (192)
Import Dan Eksport (291)
Ingin Berniaga (2645)
Insurans Dan Takaful (1538)
Insurans Roadtax Kereta (304)
Kedai Bunga (181)
Kedai Cenderahati Dan Kraf (1856)
Kedai Emas (408)
Kedai Fotostat Dan Cetakan (2324)
Kedai Hardware (455)
Kedai Ibu Dan Bayi (624)
Kedai Jahit (3336)
Kedai Kamera Dan Camcorder (314)
Kedai Runcit Dan Serbaneka (317)
Kedai Separuh Dan Ruang Niaga (1586)
Kedai Sewa (1507)
Kereta Baru (1397)
Kereta Terpakai (4460)
Kerja Diploma Dan Ijazah (3889)
Kerja Kemahiran (1651)
Kerja Kosong (9630)
Kerja Praktikal (1583)
Kerja Sales (1863)
Kerja Sambilan (5407)
Konsultan Perniagaan (389)
Kontrak Swasta (247)
Kontrak Tender Kerajaan (418)
Kontraktor Balak Dan Kayu (436)
Kontraktor Jurutera (489)
Kontraktor Marin Dan Kapal Laut (202)
Kontraktor Minyak Dan Gas (603)
Kontraktor Pasir (300)
Kontraktor Pembinaan (1806)
Kontraktor Perlombongan (285)
Kursus Dan Seminar (2565)
Kursus Kecantikan (643)
Kursus Makanan (618)
Kursus Motivasi (287)
Ladang Getah Kelapa Sawit (1490)
Mencari Pasangan Lelaki (30)
Mencari Pasangan Wanita (48)
Mencari Pelabur (3356)
Mesin Fotostat (317)
Mesin Freezer Dan Chiller (229)
Mesin Industri (442)
Mesin Jahit (328)
Mesin Proses Makanan (521)
Pakej Pelancongan (2365)
Pakej Perkahwinan (1131)
Pakej Perniagaan (781)
Pasar Basah (1281)
Pekerja Asing (1070)
Pelaburan Saham Unit Trust (844)
Pembantu Rumah Asing (1625)
Pembekal Barang Runcit (1479)
Pembekal Beras (84)
Pembekal Buah-buahan (418)
Pembekal Ikan Kering (348)
Pembekal Kelapa Dan Santan (556)
Pembekal Kerepek (961)
Pembekal Keropok (399)
Pembekal Kicap Dan Sos (200)
Pembekal Kurma Dan Kismis (264)
Pembekal Madu (208)
Pembekal Mee Dan Bihun (116)
Pembekal Minyak Masak (382)
Pembekal Rempah Dan Perencah (521)
Pembekal Serunding (226)
Pembekal Telur (117)
Pemborong Aksesori Lelaki (152)
Pemborong Aksesori Wanita (1108)
Pemborong Batik Dan Sutera (330)
Pemborong Beg Galas (95)
Pemborong Beg Tangan (552)
Pemborong Bundle (804)
Pemborong Cadar Dan Tilam (381)
Pemborong Karpet (132)
Pemborong Kasut Dan Sandal (628)
Pemborong Lampin (277)
Pemborong Mutiara (104)
Pemborong Pakaian Bayi (714)
Pemborong Pakaian Kanak2 (1468)
Pemborong Pakaian Lelaki (1031)
Pemborong Pakaian Plus Size (130)
Pemborong Pakaian Wanita (3841)
Pemborong Telekung Dan Songkok (517)
Pemborong Tshirt Dan Uniform (3209)
Pemborong Tuala (180)
Pemborong Tudung (2538)
Pembuat Papan Tanda Iklan (214)
Pembuat Plastik Kotak Botol (732)
Pembuat Rak Kiosk Gerai (450)
Pendaftaran Syarikat (431)
Pendaftaran Trademark (28)
Pengedar Alat Tulis (893)
Pengedar Bahan Pencuci (649)
Pengedar Buku Dan Majalah (541)
Pengedar Contact Lens (226)
Pengedar Perfume (1443)
Pengedar Permainan Kanak2 (541)
Pengedar Produk Kecantikan (2420)
Pengedar Produk Kesihatan (2776)
Pengurus Majlis (557)
Penternak Arnab (51)
Penternak Ayam (648)
Penternak Burung Puyuh (88)
Penternak Ikan (637)
Penternak Kambing (259)
Penternak Lembu (337)
Penternak Udang (166)
Peralatan Makmal Dan Hospital (237)
Peralatan Pejabat Dan Sekolah (630)
Peralatan Sukan (508)
Perisian Komputer (489)
Perkakas Dapur (544)
Perkakas Elektrik (364)
Perkakas Rm2 Dan Gajet (1375)
Pinjaman AIM (148)
Pinjaman Hartanah (468)
Pinjaman Kad Kredit (364)
Pinjaman Kereta (510)
Pinjaman Peribadi (9325)
Pinjaman Perniagaan (1631)
Produk Dari China (470)
Produk Sejuk Beku (1176)
Program Consignment (1793)
Program Dropship (5868)
Pusat Bahasa (308)
Pusat Jagaan Bayi (1255)
Pusat Latihan (560)
Pusat Memandu (113)
Pusat Mengaji Agama (405)
Pusat Pendidikan Tinggi (475)
Pusat Rawatan (310)
Pusat Tadika Dan Taska (1092)
Pusat Tuisyen (939)
Rancangan Perniagaan (536)
Rawatan Alternatif (256)
Rumah Sewa (3786)
Rumah Untuk Dijual (3354)
Servis Freelance (935)
Servis Keselamatan (623)
Servis Pembersihan (714)
Servis Pengedaran Risalah (417)
Setiausaha Syarikat (544)
Sewa Bas Dan Van (478)
Sewa Kereta Teksi Limo (1515)
Sewa Lori (2209)
Sewa Pesawat Dan Helikopter (51)
Studio Filem Dan Videografi (212)
Studio Fotografi (802)
Studio Grafik Dan 3D (880)
Studio Lukisan (112)
Studio Model Penyanyi Pelakon (631)
Studio Muzik (400)
Sukan Beladiri (111)
Sukan Berkumpulan (209)
Sukan Futsal (214)
Sukan Pancing (123)
Tanah Sewa (569)
Tanah Untuk Dijual (4266)
Tempahan Biskut Dan Tart (1760)
Tempahan Hamper (168)
Tempahan Kanopi Dan Meja Kerusi (601)
Tempahan Katering (1894)
Tempahan Kek Dan Coklat (1941)
Tempahan Korban Dan Aqiqah (151)
Tempahan Kuih Muih (1564)
Tempahan Minuman Dan Dessert (401)
Tempahan Nasi Lemak (462)
Tempahan Roti (317)
Terminal Bayaran (167)
Ubahsuai Pejabat (584)
Ubahsuai Rumah (1517)
Urut Tradisional (710)
Usahawan Baja Pertanian (341)
Usahawan Benih Dan Nursery (355)
Usahawan Tani (955)
Vending Machine (310)
Voucher Dan Tiket (219)
Web Design Malaysia (2105)
Wiring Aircond Plumbing Repair (1138)