Pinjaman Peribadi untuk Kakitangan Kerajaan & Swasta
Jalil 4 @ Pinjaman Koperasi Peribadi - Tue 6/Dec/2011 2:46pm [Last Comment]
Kami menawarkan pinjaman peribadi kepada semua kakitangan kerajaan dan badan Swasta yang berlandaskan Perbankan Islam dengan kadar profit yang terendah dan 'payout' nya tertinggi. Kami mewakili Bank yang berlandaskan perbankan islam yang terbesar di dunia iaitu Kuwait Finance House (KFH) dan Al-Rajhi Bank.
Pemohon yang Blacklist juga layak untuk memohon pinjaman ini.Anda boleh meminjam daripada (KFH) sehingga RM200,000 dan tempoh bayaran sehingga 20 tahun dan daripada Al-Rajhi sehingga 5 kali gaji anda

Untuk keterangan lanjut layari www.ipinjamankoperasi.com

Niche: Pinjaman Peribadi
Salam Ramadhan Mubarak 1435h
Dari DPMM Putrajaya
     
  1. Jaja 81 - Tue 6/Dec/2011 3:16pm
    berapa min basic untuk swasta ?  
  2. Rce Yayasan - Tue 6/Dec/2011 4:29pm
    Untuk pinjaman peribadi rce yayasan dengan kadar tetap 4.9% sehingga 22 tahun dan pinjam sehingga rm300k,sila hubungi kami di 0173826956.  
  3. Akma 13 - Tue 6/Dec/2011 9:20pm
    basic for swasta brp?  
  4. Payzl - Tue 6/Dec/2011 11:47pm
    sy nk try juga keja
    kt primeworks studio sri pentas tv3 anak syarikat media prima basic 1200 je tp sbln boleh dpt 2500  
  5. Azam 63 - Wed 7/Dec/2011 2:28pm
    saya berminat azamria08@gmail.com  
  6. Zaimiro - Thu 8/Dec/2011 1:25am
    PERSONAL LAON SWASTA/ KERAJAAN SEL/KL ONLY
    GAJI AUTODEBIT ONLY
    KEJA TETAP MIN 6 BULAN
    SMS 0166865771
    NAMA/GAJI/AREA.  
  7. Azmi 73 - Thu 8/Dec/2011 10:52am
    salam...pinjaman berlesen selamat n mudah n segera...interest paling murah dlm malaysia. nak taw bape? cuma 6%. utk gov, bdn berkanun na glc kerajaan. dokumen mudah n boleh tlg cover tpt lain dan dpt duit lebih lg....call cepat....anak2 dah nak naik sekolah na mcm2 nk kenapa p byr. call df talian panas 0132632326  
  8. Gee 17 - Thu 8/Dec/2011 12:34pm
    PINJAMAN UNTUK KAKITANGAN KERAJAAN YG BLACKLIST SAHAJA.PINJAMAN MELALUI KOPERASI DAN BANK/HANYA PERLU IC SAHAJA.TIADA UPFRONT/PROSES CEPAT DAN PANTAS.  
  9. Azlena - Thu 8/Dec/2011 2:26pm
    sy nk cb.....sila emel kat suning_fun@yahoo.com  
  10. Bantuoranglain - Thu 8/Dec/2011 3:01pm
    plllz email pada saya jugak:salyanisayuti@gmail.com  
  11. Isaac Yap 2 - Thu 8/Dec/2011 3:46pm
    selamat sejahtera,saya yap daripada hong leong bank kl area,sekiranya anda persara kakitangan kerajaan yang memerlukan pijaman peribadi atau sesiapa yang memerlukan pinjaman peribadi,sila hubungi saya,terima kasih.

    yap-0149303327

    tempat-kl
    perkhimatan-pijaman peribadi,kredit kad,pinjaman rumah.

    pinjaman persara
    syarat:persara yang menerima duit pencen setiap bulan
    (sesiapa yang merpekenalkan orang untuk ambil pencen loan ini boleh dapat rm50 lepas approve,tapi perlu daftar dulu.)

    interest rate:4.49%-5.34%

    pinjaman peribadi
    syarat:
    1.gaji melebihi rm2000,perlu 3 bulan payslip dan 3 bulan bank statement.
    2.menpunyai kredit kad yang kad limit lebih rm5000.
    3.menpunyai housing loan yang lebih daripada rm150,000,sudah 1 tahun.

    interest rate:
    conventional :12% interest rate,dapat 20% rebate on interest jika bayaran cantik,selepas rebate ialah 9.6%.
    islamic :10.3% fix

    sesiapa yang menpunyai ccris,ctos,atau blacklist tidak boleh apply loan di atas,terima kasih.

    Hong Leong Bank Brickfields
    Isaac Yap
    Personal Financial Consultant  
  12. Apexg2 - Thu 8/Dec/2011 4:38pm
    Pinjaman Bank Rakyat, MBSB dan Kuwait Finance...akan cuba sebaik mungkin untuk membantu...  
  13. Jalil 4 - Thu 8/Dec/2011 5:27pm
    salam, min gaji untuk pinjaman swasta adalah RM2000.00 dan min gaji untuk kakitangan kerajaan RM1000.
    untuk membuat permohonan boleh layari www.ipinjamankoperasi.com  
  14. Jalil 4 - Thu 8/Dec/2011 7:37pm
    Al-Rajhi Bank menawarkan pinjaman Perbankan Islam kepada semua kakitangan kerajaan dan badan Swasta dengan memberi kadar 'payout' 99.5%. Dengan kadar profitnya 7.5% yang tetap sepanjang pinjaman anda tidak perlu risau dengan bayaran bulanan (installment). Anda boleh meminjam sehingga 5 kali gaji atau RM150,000 atau (mane-mane terendah) untuk pelbagai pembiayaian peribadi. Had min gaji untuk pinjaman Al-Rajhi adalah RM2000.  
  15. Arie78 - Fri 9/Dec/2011 2:15am
    salam... maaf nak mencelah.. sebenarnya menarik membaca iklan loan ni.. tetapi apa yang tidak menariknya.. sebab dah jadi pasar.. ramai yang jadi parasit.. mengambil peluang menampal poster poster mereka di dinding rumah yang bertuan... apa kata minta izin dulu.. lagi pun bukak lah iklan masing masing.. tak eloklah kacau iklan orang lain.... tampal kat dinding masing masing kan bagus... andai ada yang mengambil loan dari poster2 sampingan ni.. tidak ke naya bagi tuan punya iklan,
    janganlah sampai masuk rumah orang untuk ambil nasi dan lauk... tak dijemputpun...

    sekian ..sekadar pandangan  
  16. Deena 6 - Mon 12/Dec/2011 6:10pm
    pls email detail kat deena_300578@yahoo.com  
Page 1   (Total 16 comments)
Comment
1. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.

2. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.


Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility and we do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.
Email
Password
TipsFree Registration ¤ Lost Password?
Niche
Penubuhan Persatuan

Agen Hartanah (2504)
Bengkel Basikal (69)
Bengkel Kereta (1451)
Bengkel Motosikal (232)
Bengkel Tayar (208)
Bisnes Air Mineral (357)
Bisnes Ais Krim (465)
Bisnes Aksesori Kereta (652)
Bisnes Broadband (1039)
Bisnes Burger (522)
Bisnes Cermin Mata (151)
Bisnes Cuci Kereta (766)
Bisnes Cyber Cafe (433)
Bisnes Dobi (1311)
Bisnes Ebook (1004)
Bisnes Handphone (1195)
Bisnes Hari Raya (55)
Bisnes Hotel Dan Resort (535)
Bisnes Ice Blended (663)
Bisnes Jam Tangan (270)
Bisnes Jeruk (156)
Bisnes Kitar Semula (481)
Bisnes Komputer (1419)
Bisnes Kurier Dan Logistik (624)
Bisnes Minuman (1381)
Bisnes Pasar Malam (1868)
Bisnes Pelancongan (502)
Bisnes Perabot (786)
Bisnes Prepaid Dan Reload (1021)
Bisnes Restoran (3109)
Bisnes Roti Dan Bakeri (671)
Bisnes Salun Rambut (336)
Bisnes Sarang Burung (251)
Bisnes Satay (357)
Bisnes Sms (152)
Bisnes Spa Dan Facial (613)
Bisnes Steamboat (192)
Bisnes Tablet Pc (434)
Bisnes Tradisional (793)
Bisnes Untuk Dijual (3102)
Bisnes Waffle Dan Jagung (361)
Bisnes Western Food (297)
Dewasa 18sx (1669)
Diskusi Bisnes (1865)
Diskusi Tuntutan Dan Tribunal (682)
Expo Karnival Tapak Niaga (6016)
Forex Malaysia (1754)
Haiwan Peliharaan (424)
Haji Dan Umrah (451)
Hiasan Dalaman (674)
Hiasan Taman (232)
Hotel Resort Homestay (953)
Iklan Tv Radio Media Massa (210)
Import Dan Eksport (308)
Ingin Berniaga (2728)
Insurans Dan Takaful (1635)
Insurans Roadtax Kereta (316)
Kedai Bunga (183)
Kedai Cenderahati Dan Kraf (1914)
Kedai Emas (436)
Kedai Fotostat Dan Cetakan (2424)
Kedai Hardware (502)
Kedai Ibu Dan Bayi (654)
Kedai Jahit (3553)
Kedai Kamera Dan Camcorder (330)
Kedai Runcit Dan Serbaneka (324)
Kedai Separuh Dan Ruang Niaga (1691)
Kedai Sewa (1566)
Kereta Baru (1518)
Kereta Terpakai (4731)
Kerja Diploma Dan Ijazah (4329)
Kerja Kemahiran (1809)
Kerja Kosong (10612)
Kerja Praktikal (1798)
Kerja Sales (2086)
Kerja Sambilan (5904)
Konsultan Perniagaan (416)
Kontrak Swasta (273)
Kontrak Tender Kerajaan (435)
Kontraktor Balak Dan Kayu (456)
Kontraktor Jurutera (517)
Kontraktor Marin Dan Kapal Laut (216)
Kontraktor Minyak Dan Gas (653)
Kontraktor Pasir (344)
Kontraktor Pembinaan (1921)
Kontraktor Perlombongan (304)
Kursus Dan Seminar (2672)
Kursus Kecantikan (664)
Kursus Makanan (641)
Kursus Motivasi (308)
Ladang Getah Kelapa Sawit (1558)
Mencari Pelabur (3515)
Mesin Fotostat (337)
Mesin Freezer Dan Chiller (241)
Mesin Industri (476)
Mesin Jahit (354)
Mesin Proses Makanan (529)
Pakej Pelancongan (2493)
Pakej Perkahwinan (1160)
Pakej Perniagaan (820)
Pasar Basah (1382)
Pekerja Asing (1149)
Pelaburan Saham Unit Trust (890)
Pembantu Rumah Asing (1762)
Pembekal Barang Runcit (1527)
Pembekal Beras (96)
Pembekal Buah-buahan (454)
Pembekal Ikan Kering (366)
Pembekal Kelapa Dan Santan (597)
Pembekal Kerepek (1055)
Pembekal Keropok (415)
Pembekal Kicap Dan Sos (211)
Pembekal Kurma Dan Kismis (287)
Pembekal Madu (229)
Pembekal Mee Dan Bihun (120)
Pembekal Minyak Masak (403)
Pembekal Rempah Dan Perencah (554)
Pembekal Serunding (253)
Pembekal Telur (128)
Pemborong Aksesori Lelaki (159)
Pemborong Aksesori Wanita (1161)
Pemborong Batik Dan Sutera (340)
Pemborong Beg Galas (98)
Pemborong Beg Tangan (583)
Pemborong Bundle (833)
Pemborong Cadar Dan Tilam (413)
Pemborong Karpet (145)
Pemborong Kasut Dan Sandal (662)
Pemborong Lampin (283)
Pemborong Mutiara (104)
Pemborong Pakaian Bayi (743)
Pemborong Pakaian Kanak2 (1572)
Pemborong Pakaian Lelaki (1095)
Pemborong Pakaian Plus Size (135)
Pemborong Pakaian Wanita (4019)
Pemborong Telekung Dan Songkok (552)
Pemborong Tshirt Dan Uniform (3370)
Pemborong Tuala (188)
Pemborong Tudung (2662)
Pembuat Papan Tanda Iklan (248)
Pembuat Plastik Kotak Botol (770)
Pembuat Rak Kiosk Gerai (467)
Pendaftaran Syarikat (460)
Pendaftaran Trademark (30)
Pengedar Alat Tulis (914)
Pengedar Bahan Pencuci (681)
Pengedar Buku Dan Majalah (562)
Pengedar Contact Lens (234)
Pengedar Perfume (1494)
Pengedar Permainan Kanak2 (562)
Pengedar Produk Kecantikan (2512)
Pengedar Produk Kesihatan (2891)
Pengurus Majlis (576)
Penternak Arnab (51)
Penternak Ayam (690)
Penternak Burung Puyuh (93)
Penternak Ikan (674)
Penternak Kambing (274)
Penternak Lembu (359)
Penternak Udang (183)
Peralatan Makmal Dan Hospital (251)
Peralatan Pejabat Dan Sekolah (670)
Peralatan Sukan (532)
Perisian Komputer (533)
Perkakas Dapur (582)
Perkakas Elektrik (402)
Perkakas Rm2 Dan Gajet (1452)
Pinjaman AIM (157)
Pinjaman Hartanah (490)
Pinjaman Kad Kredit (376)
Pinjaman Kereta (556)
Pinjaman Peribadi (9927)
Pinjaman Perniagaan (1746)
Produk Dari China (509)
Produk Sejuk Beku (1246)
Program Consignment (1928)
Program Dropship (6297)
Pusat Bahasa (334)
Pusat Jagaan Bayi (1394)
Pusat Latihan (611)
Pusat Memandu (117)
Pusat Mengaji Agama (460)
Pusat Pendidikan Tinggi (495)
Pusat Rawatan (333)
Pusat Tadika Dan Taska (1189)
Pusat Tuisyen (999)
Rancangan Perniagaan (563)
Rawatan Alternatif (274)
Rumah Sewa (4020)
Rumah Untuk Dijual (3528)
Servis Freelance (1012)
Servis Keselamatan (674)
Servis Pembersihan (756)
Servis Pengedaran Risalah (437)
Setiausaha Syarikat (574)
Sewa Bas Dan Van (521)
Sewa Kereta Teksi Limo (1668)
Sewa Lori (2375)
Sewa Pesawat Dan Helikopter (54)
Studio Filem Dan Videografi (229)
Studio Fotografi (847)
Studio Grafik Dan 3D (1000)
Studio Lukisan (123)
Studio Model Penyanyi Pelakon (674)
Studio Muzik (438)
Sukan Beladiri (112)
Sukan Berkumpulan (221)
Sukan Futsal (220)
Sukan Pancing (136)
Tanah Sewa (602)
Tanah Untuk Dijual (4542)
Tempahan Biskut Dan Tart (2083)
Tempahan Hamper (183)
Tempahan Kanopi Dan Meja Kerusi (628)
Tempahan Katering (2004)
Tempahan Kek Dan Coklat (2071)
Tempahan Korban Dan Aqiqah (160)
Tempahan Kuih Muih (1659)
Tempahan Minuman Dan Dessert (428)
Tempahan Nasi Lemak (485)
Tempahan Roti (331)
Terminal Bayaran (174)
Ubahsuai Pejabat (613)
Ubahsuai Rumah (1605)
Urut Tradisional (733)
Usahawan Baja Pertanian (359)
Usahawan Benih Dan Nursery (378)
Usahawan Tani (1023)
Vending Machine (329)
Voucher Dan Tiket (238)
Web Design Malaysia (2208)
Wiring Aircond Plumbing Repair (1239)