Permohonan Maaf Terbuka Kepada YDP & Pembantu Kanan PKPKL, PPIM & MCA
Akumuflis - Wed 7/Nov/2012 12:31pm [Last Comment]
Salam 1Malaysia

Per: Permohonan Maaf Terbuka Kepada YDP & Pembantu Kanan PKPKL,PPIM & MCA

Merujuk kepada perkara diatas adalah dirujuk.

2. Pertama sekali sy ingin memohon maaf secara terbuka kepada YDP PKPKL En Shamsudin kerana telah menggelarkan beliau sebagai BOS MAMAK dan juga kepada Penolong Kanan beliau En Man (Osman) kerana telah memfitnah beliau meminta wang dengan pelanggan dan sy amat dukacita sekali dengan perbuatan sy ini dan sy juga ingin memohon maaf kepada YDP Datuk Nazim kerana memaki beliau didalam Majalah.com. Dan sy juga ingin memohon maaf kepada Datuk Michael kerana mempersendakan kredibiliti beliau didalam Majalah.com.

3. Oleh yang demikian sy meminta maaf kepada semua yg terlibat termasuk la Warga Majalah.com yg sy telah maki hamun kamu semua sesuka hati tanpa memikirkan perasaan rakan semua dan sy amatlah insaf dan tidak akan melakukan perkara yg sedemikian dengan serta merta dan kepada YDP PKPKL sy memohon maaf yg teramat sgt kerana tanpa pertolongan tuan dengan masalah ahlong sy,sy pasti hidup tidak seperti manusia lain diluar sana dan sy kesal sekali kerana telah memburuk2kan Persatuan PKPKL tuan dgn kata2 cerca dan maki. Sy harap dengan permohonan maaf ini dapatlah kiranya pihak tuan memaafkan sy dan segala tingkah laku sy yg telah merosakkan imej PKPKL,PPIM & MCA didalam Majalah.com.

Sekian,
AkuMuflis

Niche: Diskusi Tuntutan Dan Tribunal
Kursus Borong Produk China Tanpa Perlu Melangkah ke China
18 Sep 2014 (Khamis) di DPMM Putrajaya

Kursus Praktikal GST untuk Usahawan
24 Sep 2014 (Rabu) di Dewan Seminar, DPMM Putrajaya
     
  1. Fara 11 - Thu 8/Nov/2012 1:21pm
    lain kali pk dulu jgn ikut nafsu marah.
    buruk padahnya.  
  2. Red Violet - Thu 8/Nov/2012 3:01pm
    bukan kena minta maaf kat dorang je,tapi kat tuhan sekali, tengok comment AkuMuflis banyak sgt makin hamun,caci sana caci sini..haihh..  
  3. Cybermart2011 - Thu 8/Nov/2012 3:02pm
    Akumuflis, saya dah baca posting anda. Anda sbnarnya sorang yang bijak dan tak cepat putus asa tapi cepat panas sikit. Biasalah...darah muda kan.

    Mgkn dugaan yg Tuhan bagi tu untuk menguji anda. Apa2 pon, mudah2an ianya jadi iktibar bukn untk anda saja, malah untuk semua. Bnyk2kan sabar. Sebab Tuhan suka org yang sabar, berusaha, muhasabah diri dan berdo'a tapi Iblis dan Syaitan amt suka bila kita tak kawal marah. Semua org menghadapi dugaan memasing.

    Saje nak tanya, skrg dah kje ke?  
  4. Omar Bin Amir - Sat 10/Nov/2012 8:04am
    100 dalam 1.Bukan semua manusia bersikap seperti Akumuflis.Syabas!Allah amat menyayangi orang seperti kamu.Orang tengah naik?  
  5. Kancilputih - Mon 12/Nov/2012 3:59pm
    pertama kali saya jumpa permohonan maaf sebegini..biasanya terus mendiam...syabas akumuflis...keran berani mengaku kesilapan...  
  6. Mustaqim 13 - Thu 22/Nov/2012 4:23pm
    besh hidup ni....aku ketuk kepala ko...pastu minta maaf....setel......pastu aku ketuk lagi...minta maaf lagi setel....besh2....meh sini hulur kepala korang bagi aku ketuk......pastu aku minta maaf laaa...  
  7. Alfafa Khazz Bakery - Fri 23/Nov/2012 5:04pm
    Salam,

    Bagi orang islam DOA adalah senjata yang paling ampuh bagi orang yang tidak berdaya untuk melawan kejahatan tersebut.Lagipun, Allah berjanji kepada orang-orang yang soleh yang teraniaya dalam surah Alam Nasyrah." Selepas kepayahan, pasti datang kemudahan. ". Doa orang yang teraniaya 1. Mohon pada Allah, untuk menggantikan penipuan dan sebagainya dengan rezeki yang lebih baik dan bertambah-tambah. Baca " Allahuma ajurni fi musibati, wakh lufli khairan minha ". Sangat mujarab bagi orang-orang yang dizalimi dan cepat pula dapat jawapan dari Allah. ATAU ....... 2. Sebutkan doa di dalam bahasa kita " Ya Allah. Mereka ini ( sebut nama mereka ) zalim pada aku. Aku mohon balasan yang setimpal ke atas mereka. Serta bantulah aku keluar dari kesusahan ini. " Juga mujarab. ATAU ..... 3. Biarkan Allah balas mereka di Padang Mahsyar. Tuntut dari Allah segala pahala mereka dan minta Allah campakkan dosa-dosa kita pada mereka. Mereka akan kekal memikul dosa kita dan menerima balasan buat selama-lamanya.


    Baguslah....nama pun manusia, lakukan kesilapan dan kita bukan malaikat...ALLAH lebih berkuasa.

    Al - Fatihah!
    Akumuflis, sila hubungi saya
    husnikhk@gmail.com  
  8. Joe 17 - Tue 8/Jan/2013 2:12pm
    YDP PKPKL En Shamsudin ADALAH YG TERBAIK,BERJUANGLAH MENEGAKKAN KEADILAN DAN MEMBANTU BANGSAMU,SYABAS N TAHNIAH.  
  9. Rosidah Omar - Fri 15/Mar/2013 1:41pm
    En Akumuflis boleh minta email x?  
Page 1   (Total 9 comments)
Comment
1. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.

2. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.


Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility and we do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.
Email
Password
TipsFree Registration ¤ Lost Password?
Niche
Penubuhan Persatuan

Agen Hartanah (2639)
Bengkel Basikal (71)
Bengkel Besi (206)
Bengkel Kereta (1488)
Bengkel Motosikal (244)
Bengkel Tayar (210)
Bisnes Air Mineral (361)
Bisnes Ais Krim (491)
Bisnes Aksesori Kereta (657)
Bisnes Broadband (1082)
Bisnes Burger (541)
Bisnes Cermin Mata (156)
Bisnes Cuci Kereta (790)
Bisnes Cyber Cafe (444)
Bisnes Dobi (1337)
Bisnes Ebook (1033)
Bisnes Handphone (1232)
Bisnes Hari Raya (60)
Bisnes Hotel Dan Resort (552)
Bisnes Ice Blended (689)
Bisnes Jam Tangan (282)
Bisnes Jeruk (162)
Bisnes Kitar Semula (487)
Bisnes Komputer (1460)
Bisnes Kurier Dan Logistik (653)
Bisnes Minuman (1427)
Bisnes Pasar Malam (1930)
Bisnes Pelancongan (530)
Bisnes Perabot (833)
Bisnes Prepaid Dan Reload (1077)
Bisnes Restoran (3248)
Bisnes Roti Dan Bakeri (699)
Bisnes Salun Rambut (356)
Bisnes Sarang Burung (254)
Bisnes Satay (375)
Bisnes Sms (156)
Bisnes Spa Dan Facial (638)
Bisnes Steamboat (196)
Bisnes Tablet Pc (441)
Bisnes Tradisional (807)
Bisnes Untuk Dijual (3251)
Bisnes Waffle Dan Jagung (375)
Bisnes Western Food (317)
Dewasa 18sx (1729)
Diskusi Bisnes (1925)
Diskusi Tuntutan Dan Tribunal (709)
Expo Karnival Tapak Niaga (6308)
Forex Malaysia (1826)
Haiwan Peliharaan (454)
Haji Dan Umrah (461)
Hiasan Dalaman (705)
Hiasan Taman (238)
Hotel Resort Homestay (986)
Iklan Tv Radio Media Massa (217)
Import Dan Eksport (322)
Ingin Berniaga (2790)
Insurans Dan Takaful (1682)
Insurans Roadtax Kereta (329)
Kedai Bunga (186)
Kedai Cenderahati Dan Kraf (1953)
Kedai Emas (442)
Kedai Fotostat Dan Cetakan (2491)
Kedai Hardware (420)
Kedai Ibu Dan Bayi (680)
Kedai Jahit (3714)
Kedai Kamera Dan Camcorder (339)
Kedai Runcit Dan Serbaneka (332)
Kedai Separuh Dan Ruang Niaga (1790)
Kedai Sewa (1611)
Kereta Baru (1577)
Kereta Terpakai (4889)
Kerja Diploma Dan Ijazah (4602)
Kerja Kemahiran (1907)
Kerja Kosong (11329)
Kerja Praktikal (1959)
Kerja Sales (2201)
Kerja Sambilan (6161)
Konsultan Perniagaan (441)
Kontrak Swasta (288)
Kontrak Tender Kerajaan (448)
Kontraktor Balak Dan Kayu (470)
Kontraktor Jurutera (548)
Kontraktor Marin Dan Kapal Laut (222)
Kontraktor Minyak Dan Gas (672)
Kontraktor Pasir (374)
Kontraktor Pembinaan (2003)
Kontraktor Perlombongan (315)
Kursus Dan Seminar (2752)
Kursus Kecantikan (672)
Kursus Makanan (654)
Kursus Motivasi (316)
Ladang Getah Kelapa Sawit (1600)
Mencari Pelabur (3618)
Mesin Fotostat (349)
Mesin Freezer Dan Chiller (258)
Mesin Industri (494)
Mesin Jahit (367)
Mesin Proses Makanan (549)
Pakej Pelancongan (2558)
Pakej Perkahwinan (1183)
Pakej Perniagaan (863)
Pasar Basah (1430)
Pekerja Asing (1199)
Pelaburan Saham Unit Trust (924)
Pembantu Rumah Asing (1816)
Pembekal Barang Runcit (1566)
Pembekal Beras (104)
Pembekal Buah-buahan (477)
Pembekal Ikan Kering (380)
Pembekal Kelapa Dan Santan (629)
Pembekal Kerepek (1082)
Pembekal Keropok (433)
Pembekal Kicap Dan Sos (218)
Pembekal Kurma Dan Kismis (289)
Pembekal Madu (236)
Pembekal Mee Dan Bihun (123)
Pembekal Minyak Masak (413)
Pembekal Rempah Dan Perencah (581)
Pembekal Serunding (258)
Pembekal Telur (138)
Pemborong Aksesori Lelaki (160)
Pemborong Aksesori Wanita (1180)
Pemborong Batik Dan Sutera (350)
Pemborong Beg Galas (98)
Pemborong Beg Tangan (591)
Pemborong Bundle (847)
Pemborong Cadar Dan Tilam (429)
Pemborong Karpet (154)
Pemborong Kasut Dan Sandal (684)
Pemborong Lampin (289)
Pemborong Mutiara (107)
Pemborong Pakaian Bayi (760)
Pemborong Pakaian Kanak2 (1617)
Pemborong Pakaian Lelaki (1113)
Pemborong Pakaian Plus Size (141)
Pemborong Pakaian Wanita (4135)
Pemborong Telekung Dan Songkok (562)
Pemborong Tshirt Dan Uniform (3469)
Pemborong Tuala (193)
Pemborong Tudung (2741)
Pembuat Papan Tanda Iklan (266)
Pembuat Plastik Kotak Botol (787)
Pembuat Rak Kiosk Gerai (475)
Pendaftaran Syarikat (482)
Pendaftaran Trademark (33)
Pengedar Alat Tulis (940)
Pengedar Bahan Pencuci (701)
Pengedar Buku Dan Majalah (573)
Pengedar Contact Lens (237)
Pengedar Perfume (1519)
Pengedar Permainan Kanak2 (588)
Pengedar Produk Kecantikan (2584)
Pengedar Produk Kesihatan (2947)
Pengurus Majlis (586)
Penternak Arnab (51)
Penternak Ayam (708)
Penternak Burung Puyuh (95)
Penternak Ikan (687)
Penternak Kambing (284)
Penternak Lembu (380)
Penternak Udang (190)
Peralatan Makmal Dan Hospital (256)
Peralatan Pejabat Dan Sekolah (694)
Peralatan Sukan (542)
Perisian Komputer (562)
Perkakas Dapur (605)
Perkakas Elektrik (420)
Perkakas Rm2 Dan Gajet (1494)
Pinjaman AIM (164)
Pinjaman Hartanah (505)
Pinjaman Kad Kredit (384)
Pinjaman Kereta (587)
Pinjaman Peribadi (10364)
Pinjaman Perniagaan (1806)
Produk Dari China (529)
Produk Sejuk Beku (1284)
Program Consignment (1983)
Program Dropship (6565)
Pusat Bahasa (348)
Pusat Jagaan Bayi (1504)
Pusat Latihan (638)
Pusat Memandu (122)
Pusat Mengaji Agama (500)
Pusat Pendidikan Tinggi (514)
Pusat Rawatan (353)
Pusat Tadika Dan Taska (1268)
Pusat Tuisyen (1044)
Rancangan Perniagaan (583)
Rawatan Alternatif (288)
Rumah Sewa (4173)
Rumah Untuk Dijual (3657)
Servis Freelance (1079)
Servis Keselamatan (703)
Servis Pembersihan (799)
Servis Pengedaran Risalah (450)
Setiausaha Syarikat (597)
Sewa Bas Dan Van (555)
Sewa Kereta Teksi Limo (1771)
Sewa Lori (2505)
Sewa Pesawat Dan Helikopter (54)
Studio Filem Dan Videografi (241)
Studio Fotografi (881)
Studio Grafik Dan 3D (1058)
Studio Lukisan (124)
Studio Model Penyanyi Pelakon (706)
Studio Muzik (461)
Sukan Beladiri (115)
Sukan Berkumpulan (227)
Sukan Futsal (226)
Sukan Pancing (141)
Tanah Sewa (631)
Tanah Untuk Dijual (4738)
Tempahan Biskut Dan Tart (2118)
Tempahan Hamper (186)
Tempahan Kanopi Dan Meja Kerusi (652)
Tempahan Katering (2098)
Tempahan Kek Dan Coklat (2114)
Tempahan Korban Dan Aqiqah (175)
Tempahan Kuih Muih (1719)
Tempahan Minuman Dan Dessert (455)
Tempahan Nasi Lemak (508)
Tempahan Roti (347)
Terminal Bayaran (183)
Ubahsuai Pejabat (640)
Ubahsuai Rumah (1664)
Urut Tradisional (765)
Usahawan Baja Pertanian (369)
Usahawan Benih Dan Nursery (388)
Usahawan Tani (1074)
Vending Machine (355)
Voucher Dan Tiket (241)
Web Design Malaysia (2279)
Wiring Aircond Plumbing Repair (1319)