Nak Tahan Lama Lebih Sejam Gunakan PL Supergel
Zul 42 @ Produk Kesihatan Suami Isteri - Sun 24/Oct/2010 6:29pm
PL SUPERGEL™ MEMBANTU ANDA BERJIMAK LEBIH LAMA

http://www.isteripuas.com/pl-supergel/

Bagaimana PL SUPERGEL™ boleh menjadi begitu .....SUPER?

Beginilah caranya bagaimana PL SUPERGEL™ bertindak;

Prestasi yang membanggakan dan kepuasan...SERTA-MERTA

PL SUPERGEL™ mengandungi campuran herba yang telah digunakan secara tradisi untuk membantu kesihatan seksual seseorang lelaki. Anda hanya perlu mengurutkan PL SUPERGEL™ dibawah kepala zakar anda iaitu di bahagian yang mempunyai urat hanya sekali sahaja sebelum persetubuhan. Hanya gunakan PL SUPERGEL™ sebelum persetubuhan sahaja, sekiranya anda tidak merancang untuk bersetubuh pada sesuatu hari itu, maka PL SUPERGEL™ tidak perlu digunakan.

PL SUPERGEL™ akan menyerap sendiri kedalam kulit organ lelaki dengan cara yang dikenali di barat sebagai German Transdermal Delivery System. Kaedah ini amat berkesan untuk penyerapan nutrien melalui kulit. Oleh itu, bahan - bahan asli yang telah digunakan turun temurun ini seperti pati dari pelbagai botani, vitamin kompleks dan antioksidan akan meresap terus ke dalam tisu zakar anda dengan pantas, tepat kepada sasarannya ( saraf sensitiviti ) dan berkesan serta merta. Ianya TIDAK SAMA SEKALI menggunakan GAMBIR SARAWAK di dalam kandungannya.

Hasilnya? KEPUASAN dan KONTROL!

Pengguna PL SUPERGEL™ 1 : Malam pertama (lepas nikah) saya tergelincir awal tidak sampai 2 minit. Isteri ketawakan saya & saya tersipu-sipu malu. Bersyukur.. sehingga ke hari ini saya tidak pernah tewas lg uuuu! Malah ikatan rumah tangga kami semakin bahagia mana taknya asyik senyum jer tiap-tiap hari. Isteri pulak makin sayang . Sekarang pergi kerja pun seronok, senyum dan sentiasa berfikiran positif dengan semua orang hu hu hu Amien. 016-700 XXXX, JB.

Pengguna PL SUPERGEL™ 2 : Perghhh....., dengan PL SuperGel setengah jam mendayung...tapi x sampai ketepi..hu hu isteri saya cakap sambung esok je la bang.......UTM, JB.

Pengguna PL SUPERGEL™ 3 : Aku dah pakai lama dah PL SUPERGEL tu, tapi segan nak bagi tau kau.Memang bagus PL SUPERGEL ni ,bukan saja boleh berdayung lama ,tak rasa kebas atau ngilu, memang hebat PL SUPERGEL ni" Pak Ali, Taman Rinting.

Pengguna PL SUPERGEL™ 4 : Memang berkesan sungguh PL SUPERGEL ini , yang terbaik setakat ini yang pernah saya gunakan PL SUPERGEL, macam malam pertama . Bayangkan sehingga isteri saya kepenatan. memang tak rugi saya belanja untuk beli PL SUPERGEL ini. terima kasih bro" En. Nordin , Taman Dahlia ,PG.

Pengguna PL SUPERGEL™ 5 : Kawan kenalkan PL SuperGel kepada saya tetapi ketika itu saya anggap perkara ini remeh dan dengan rasa ego saya mengatakan kepadanya tak pe lah. Tetapi apabila berfikir sejenak, tidak salah mencuba. Akhirnya, buat pertama kali isteri saya mengucapkan terima kasih kepada saya. Dia tersenyum. Selepas saat itu saya tidak pernah tewas. Hidup kami semakin bahagia. 012-760 3633 Permas Jaya

Pengguna PL SUPERGEL™ 6 : PL SUPERGEL ni memang hebat,bayangkan sampai isteri saya mengaku kalah , Inilah pengalaman pertama saya 'berdayung' dimana isteri saya mengaku kalah, anda mesti cuba PL SUPERGEL" Kata EN. Ahmad , Johor Port, Pasir Gudang.

Pengguna PL SUPERGEL™ 7 : Hari ini orang ketawakan saya..mudah-mudahan suatu hari nanti pasti mereka akan menyanjung saya he he he...hari-hari saya tolong sahabat-sahabat saya yang memerlukannya. Sekarang saya sedang menggilap Honda 016-719 7541 Gelang Patah

Pengguna PL SUPERGEL™ 8 : Saya menyesal lambat gunakan PL SUPERGEL ni, sebenarnya saya dah beli sebulan tapi tak yakin nak cuba.Bila kawan sya kata bagus barulah saya cuba.Puuh memang bagus dan power PL SUPERGEL" Kata En. Said, Tmn.Rinting ,PG

Pengguna PL SUPERGEL™ 9 : Aku rasa bangga dengan Pl SUPERGEL ni, bini aku terkejut...abang lain macam aja malam ni, ada pakai apa-apa ke. "En. Nan ,Tmn. Kota Masai,PG

Pengguna PL SUPERGEL™ 10 : Saya amat berpuashati dengan PL SuperGel ini dan hasilnya amat memuaskan. Isteri pelik dan gembira puas melihat perubahan saya (dia tak tahu). Bilal, JB.

Pengguna PL SUPERGEL™ 11 : Memang berkesan PL SuperGel sampai isteri saya tidak tahan. Kerani, Senai, JB

Pengguna PL SUPERGEL™ 12 : Puh ! bagus betul laa li PL SUPERGEL yang kau jual tu, sampai penat aku dibuatnya, kau ada lagi tak aku nak lagi satu buat stok." En Amran , Kilang Felda, Pasir Gudang.

Pengguna PL SUPERGEL™ 13 : Pergghhh! Memang betul-betul “uuuuu”... Isteri senyum memanjang..tidak terucap dengan kata-kata,..memang dapat rasai kepuasan dalam pelbagai teknik...! Pembantu Perubatan, Hospital Kerajaan, JB.

Pengguna PL SUPERGEL™ 14 : Amat menakjubkan.Perubahan yang amat ketara. Guna gear 5 baru keluar. SAYA MESTI PILIH PL SuperGel! Peniaga, Pontian, Johor.

Pengguna PL SUPERGEL™ 15 : Terima kasih ketengahkan PL SuperGel ini kepada saya...semalam siang tenaga kurang. Maklumlah pertarungan yang lama berlaku pada malam sebelumnya. Isteri tiba-tiba pelik tetapi gembira dengan perubahan yang berlaku. Ada ke patut dia mintak lagi malam ini?:-) Tutor, Kempas, JB

Harga seunit RM50, Beli 2 RM90. Free Poslaju.

Cara Beli: Sila pergi ke link di bawah :)

http://www.isteripuas.com/pl-supergel/beli-pl-supergel.html

Niche: Dewasa 18sx
Salam Ramadhan Mubarak 1435h
Dari DPMM Putrajaya
     
  1. Banjak614 2 - Sun 24/Oct/2010 6:51pm
    Memang hebat sungguh PL SUPERGEL khas untuk yang KEPALA BOTAK SAJA,,,,,hebat-hebat  
  2. Samsudin 2 - Tue 26/Oct/2010 12:59pm
    EGO gel....gel untuk tahan lama....dan memulihkan urat2 zakar......

    Harga RM50 termasuk POS

    0133124260  
Page 1   (Total 2 comments)
Comment
1. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.

2. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.


Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility and we do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.
Email
Password
TipsFree Registration ¤ Lost Password?
Niche
Penubuhan Persatuan

Agen Hartanah (2528)
Bengkel Basikal (69)
Bengkel Kereta (1448)
Bengkel Motosikal (232)
Bengkel Tayar (208)
Bisnes Air Mineral (357)
Bisnes Ais Krim (465)
Bisnes Aksesori Kereta (652)
Bisnes Broadband (1035)
Bisnes Burger (522)
Bisnes Cermin Mata (151)
Bisnes Cuci Kereta (765)
Bisnes Cyber Cafe (433)
Bisnes Dobi (1309)
Bisnes Ebook (1004)
Bisnes Handphone (1193)
Bisnes Hari Raya (51)
Bisnes Hotel Dan Resort (533)
Bisnes Ice Blended (662)
Bisnes Jam Tangan (269)
Bisnes Jeruk (155)
Bisnes Kitar Semula (477)
Bisnes Komputer (1418)
Bisnes Kurier Dan Logistik (623)
Bisnes Minuman (1378)
Bisnes Pasar Malam (1867)
Bisnes Pelancongan (502)
Bisnes Perabot (784)
Bisnes Prepaid Dan Reload (1021)
Bisnes Restoran (3100)
Bisnes Roti Dan Bakeri (670)
Bisnes Salun Rambut (336)
Bisnes Sarang Burung (251)
Bisnes Satay (356)
Bisnes Sms (152)
Bisnes Spa Dan Facial (613)
Bisnes Steamboat (191)
Bisnes Tablet Pc (434)
Bisnes Tradisional (792)
Bisnes Untuk Dijual (3092)
Bisnes Waffle Dan Jagung (360)
Bisnes Western Food (295)
Dewasa 18sx (1666)
Diskusi Bisnes (1864)
Diskusi Tuntutan Dan Tribunal (675)
Expo Karnival Tapak Niaga (6012)
Forex Malaysia (1753)
Haiwan Peliharaan (422)
Haji Dan Umrah (450)
Hiasan Dalaman (671)
Hiasan Taman (232)
Hotel Resort Homestay (950)
Iklan Tv Radio Media Massa (208)
Import Dan Eksport (308)
Ingin Berniaga (2726)
Insurans Dan Takaful (1632)
Insurans Roadtax Kereta (315)
Kedai Bunga (183)
Kedai Cenderahati Dan Kraf (1912)
Kedai Emas (435)
Kedai Fotostat Dan Cetakan (2420)
Kedai Hardware (500)
Kedai Ibu Dan Bayi (653)
Kedai Jahit (3548)
Kedai Kamera Dan Camcorder (328)
Kedai Runcit Dan Serbaneka (324)
Kedai Separuh Dan Ruang Niaga (1690)
Kedai Sewa (1563)
Kereta Baru (1516)
Kereta Terpakai (4724)
Kerja Diploma Dan Ijazah (4321)
Kerja Kemahiran (1806)
Kerja Kosong (10588)
Kerja Praktikal (1789)
Kerja Sales (2084)
Kerja Sambilan (5895)
Konsultan Perniagaan (416)
Kontrak Swasta (273)
Kontrak Tender Kerajaan (435)
Kontraktor Balak Dan Kayu (456)
Kontraktor Jurutera (517)
Kontraktor Marin Dan Kapal Laut (215)
Kontraktor Minyak Dan Gas (649)
Kontraktor Pasir (344)
Kontraktor Pembinaan (1916)
Kontraktor Perlombongan (302)
Kursus Dan Seminar (2671)
Kursus Kecantikan (664)
Kursus Makanan (641)
Kursus Motivasi (308)
Ladang Getah Kelapa Sawit (1555)
Mencari Pelabur (3508)
Mesin Fotostat (335)
Mesin Freezer Dan Chiller (241)
Mesin Industri (473)
Mesin Jahit (352)
Mesin Proses Makanan (529)
Pakej Pelancongan (2490)
Pakej Perkahwinan (1160)
Pakej Perniagaan (816)
Pasar Basah (1381)
Pekerja Asing (1147)
Pelaburan Saham Unit Trust (889)
Pembantu Rumah Asing (1758)
Pembekal Barang Runcit (1527)
Pembekal Beras (96)
Pembekal Buah-buahan (453)
Pembekal Ikan Kering (366)
Pembekal Kelapa Dan Santan (593)
Pembekal Kerepek (1056)
Pembekal Keropok (415)
Pembekal Kicap Dan Sos (211)
Pembekal Kurma Dan Kismis (287)
Pembekal Madu (229)
Pembekal Mee Dan Bihun (120)
Pembekal Minyak Masak (402)
Pembekal Rempah Dan Perencah (552)
Pembekal Serunding (252)
Pembekal Telur (127)
Pemborong Aksesori Lelaki (157)
Pemborong Aksesori Wanita (1161)
Pemborong Batik Dan Sutera (340)
Pemborong Beg Galas (98)
Pemborong Beg Tangan (582)
Pemborong Bundle (833)
Pemborong Cadar Dan Tilam (412)
Pemborong Karpet (145)
Pemborong Kasut Dan Sandal (660)
Pemborong Lampin (283)
Pemborong Mutiara (104)
Pemborong Pakaian Bayi (742)
Pemborong Pakaian Kanak2 (1570)
Pemborong Pakaian Lelaki (1094)
Pemborong Pakaian Plus Size (135)
Pemborong Pakaian Wanita (4017)
Pemborong Telekung Dan Songkok (551)
Pemborong Tshirt Dan Uniform (3366)
Pemborong Tuala (188)
Pemborong Tudung (2661)
Pembuat Papan Tanda Iklan (247)
Pembuat Plastik Kotak Botol (769)
Pembuat Rak Kiosk Gerai (467)
Pendaftaran Syarikat (460)
Pendaftaran Trademark (30)
Pengedar Alat Tulis (914)
Pengedar Bahan Pencuci (681)
Pengedar Buku Dan Majalah (561)
Pengedar Contact Lens (234)
Pengedar Perfume (1494)
Pengedar Permainan Kanak2 (561)
Pengedar Produk Kecantikan (2511)
Pengedar Produk Kesihatan (2887)
Pengurus Majlis (576)
Penternak Arnab (51)
Penternak Ayam (689)
Penternak Burung Puyuh (92)
Penternak Ikan (671)
Penternak Kambing (273)
Penternak Lembu (358)
Penternak Udang (183)
Peralatan Makmal Dan Hospital (250)
Peralatan Pejabat Dan Sekolah (669)
Peralatan Sukan (529)
Perisian Komputer (531)
Perkakas Dapur (581)
Perkakas Elektrik (399)
Perkakas Rm2 Dan Gajet (1452)
Pinjaman AIM (157)
Pinjaman Hartanah (488)
Pinjaman Kad Kredit (375)
Pinjaman Kereta (554)
Pinjaman Peribadi (9885)
Pinjaman Perniagaan (1740)
Produk Dari China (507)
Produk Sejuk Beku (1245)
Program Consignment (1926)
Program Dropship (6287)
Pusat Bahasa (333)
Pusat Jagaan Bayi (1388)
Pusat Latihan (611)
Pusat Memandu (116)
Pusat Mengaji Agama (460)
Pusat Pendidikan Tinggi (494)
Pusat Rawatan (332)
Pusat Tadika Dan Taska (1182)
Pusat Tuisyen (994)
Rancangan Perniagaan (562)
Rawatan Alternatif (273)
Rumah Sewa (4008)
Rumah Untuk Dijual (3522)
Servis Freelance (1012)
Servis Keselamatan (670)
Servis Pembersihan (754)
Servis Pengedaran Risalah (434)
Setiausaha Syarikat (572)
Sewa Bas Dan Van (519)
Sewa Kereta Teksi Limo (1664)
Sewa Lori (2367)
Sewa Pesawat Dan Helikopter (54)
Studio Filem Dan Videografi (229)
Studio Fotografi (846)
Studio Grafik Dan 3D (995)
Studio Lukisan (123)
Studio Model Penyanyi Pelakon (673)
Studio Muzik (438)
Sukan Beladiri (112)
Sukan Berkumpulan (221)
Sukan Futsal (219)
Sukan Pancing (135)
Tanah Sewa (601)
Tanah Untuk Dijual (4535)
Tempahan Biskut Dan Tart (2082)
Tempahan Hamper (183)
Tempahan Kanopi Dan Meja Kerusi (627)
Tempahan Katering (2000)
Tempahan Kek Dan Coklat (2068)
Tempahan Korban Dan Aqiqah (160)
Tempahan Kuih Muih (1659)
Tempahan Minuman Dan Dessert (428)
Tempahan Nasi Lemak (484)
Tempahan Roti (331)
Terminal Bayaran (173)
Ubahsuai Pejabat (612)
Ubahsuai Rumah (1603)
Urut Tradisional (730)
Usahawan Baja Pertanian (359)
Usahawan Benih Dan Nursery (377)
Usahawan Tani (1021)
Vending Machine (329)
Voucher Dan Tiket (238)
Web Design Malaysia (2205)
Wiring Aircond Plumbing Repair (1237)