Search Majalah.com
Mencari Pelabur Minyak Zafaran
Alpha 2 - Tue 1/Mar/2011 12:29pm [Last Comment]
Saya mencari sesiapa yang ada capital sebanyak RM35k utk membeli minyak zafaran gred1 dari turki. Saya ingin mengambil gold bar yang bernilai 8 tan di lokasi tertentu.

Guru dan perlengkapan dah standby cuma minyak zafaran tiada. kol saya 010 2999477

Niche: Mencari Pelabur | Bisnes Tradisional
Kursus Praktikal GST untuk Usahawan
13 Nov 2014 (Khamis) di Dewan Seminar, DPMM Putrajaya

Seminar Memborong Produk di China
12 Nov 2014 (Rabu) di Dewan Seminar, DPMM Putrajaya
     
  1. Linkman - Tue 1/Mar/2011 1:01pm
    apa kaitan Minyak Zafaran dgn gold bar??  
  2. Irdina 5 - Tue 1/Mar/2011 2:12pm
    Inilah kerja-kerja 'tarik emas' oleh manusia yang percaya kepada duit DAN EMAS mudah..

    Sedarlah saudara saudari semua, Allah s.w.t tidak mengampuni dosa SYIRIK..

    Ikutkan logik pun dah tak kena.. kalau GURU itu benar-benar boleh tarik emas, dia mampu beli setakat rm35k..

    Usahalah dengan kaedah yang betul.. Insya'Allah diberkati. Maaf dipinta, tapi saya amat kecewa dengan amalan khurafat begini..  
  3. Kanggomat - Tue 1/Mar/2011 2:33pm
    minyak aple jin tak nak ke  
  4. Azhari 2 - Tue 1/Mar/2011 7:44pm
    salam....
    hehehehehehe.....
    bukan nie je amalan khurafat kat sini, batu delima la, minyak itu, minyak ini dan macam2 lagi ada.
    kadang2 nak tergelak pun ada dgn masaalah minda org melayu islam nie..
    semua nak mudah dan cepat.
    rasul dan nabi kita tak penah ajar semua benda mengarut ni, yang di ajar usaha dengan kuat dan tawakal kepada ALLAH.
    maaf kepada yang terasa, tegur-menegur, bantu-membantu amalan mulia... selagi tidak lari dari syariat dan akidah dalam islam.
    terima kasih....
    wassalam.  
  5. Alpha Success - Wed 2/Mar/2011 9:44am
    ini bukan amalan khurafat in adalah satu usaha. kita mestilah berusaha untuk mendapatkan sesuatu. gold ni pun bukan barang2 ghaib tapi barang yang ditanam oleh rakan saya sendiri 2 tahun lepas. kalau dah mintak tolong pihak guru takkan nak suruh dia kuar duit lak. dah lah tolong ikhlas tanpa sebarang caj.  
  6. Kamal 51 - Wed 2/Mar/2011 7:43pm
    masih tak faham kaitan minyak tu dgn emas yg tertanam. Kalau emas tu tertanam, sewalah bulldozer,korek. Bulldozer guna minyak diesel je, lagi murah dari minyak zafaran tu. betul tak ...  
  7. Abu Hassan Ashaari - Thu 3/Mar/2011 1:46am
    saya boleh labur...tp tolong bagi penerangan dgn jelas...klu tak dapat emas tu jaminan nya apa??  
  8. Alpha Success - Thu 3/Mar/2011 3:24am
    En. Abu Hassan Ashaari sila hubungi saya untuk keterangan lanjut 0102999477.  
  9. Alpha Success - Thu 3/Mar/2011 3:26am
    En Kamal kalau emas dah tertanam lebih 44 hari emas akan di empunya oleh makhluk ghaib. sila buat eksperimen tanam cincin emas dan korek balik dalam tempoh 50 hari tgok ada x? Minyak ini tujuan untuk pertukaran. hanay ahli dalam bidang ni saja yg tau.  
  10. Rimbun08 - Thu 3/Mar/2011 11:46pm
    baik melabur jongkong emas je.. atau pon g tarik mas kt kedai ah sing  
  11. Azhari 2 - Fri 4/Mar/2011 7:14pm
    syirik dan khurafat dah jadi satu permain la ni....
    benar kata RASULLULLAH, syaitan akan membisikkan yang haram itu halal dan yang halal itu haram ke telinga manusia, agar manusia tidak dapat membezakan yang mane haq dan yang mana bathil....
    hanya ALLAH MAHA MENGETAHUI.  
  12. Rimbun08 2 - Sat 5/Mar/2011 9:36pm
    buat apa tanam kalau nak korek balik? kalau simpan je dlm bank ke tak boleh ke? mcm ada unsur2 penipuan je ni.  
  13. Alpha 2 - Wed 16/Mar/2011 5:10pm
    saya suruh tanam utk mebuktikan sesuatu.  
  14. Indra 2 - Thu 24/Mar/2011 2:28am
    salam alpha 2,saya ada minyak zafaran tu,tlg email sy di goldpips83@gmail.com.  
  15. Alpha 2 - Sat 23/Jul/2011 12:34am
    mataketiga.webs.com  
Page 1   (Total 15 comments)
Comment
1. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.

2. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.


Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility and we do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.
Email
Password
TipsFree Registration ¤ Lost Password?
Niche
Penubuhan Persatuan

Agen Hartanah (2742)
Bengkel Basikal (73)
Bengkel Besi (215)
Bengkel Kereta (1494)
Bengkel Motosikal (249)
Bengkel Tayar (213)
Bisnes Air Mineral (366)
Bisnes Ais Krim (501)
Bisnes Aksesori Kereta (655)
Bisnes Broadband (1103)
Bisnes Burger (549)
Bisnes Cermin Mata (159)
Bisnes Cuci Kereta (807)
Bisnes Cyber Cafe (451)
Bisnes Dobi (1364)
Bisnes Ebook (1048)
Bisnes Handphone (1262)
Bisnes Hari Raya (60)
Bisnes Hotel Dan Resort (561)
Bisnes Ice Blended (695)
Bisnes Jam Tangan (288)
Bisnes Jeruk (169)
Bisnes Kitar Semula (500)
Bisnes Komputer (1489)
Bisnes Kurier Dan Logistik (680)
Bisnes Minuman (1464)
Bisnes Pasar Malam (1972)
Bisnes Pelancongan (549)
Bisnes Pengantin (685)
Bisnes Perabot (860)
Bisnes Prepaid Dan Reload (1109)
Bisnes Restoran (3344)
Bisnes Roti Dan Bakeri (710)
Bisnes Salun Rambut (365)
Bisnes Sarang Burung (257)
Bisnes Satay (382)
Bisnes Sms (162)
Bisnes Spa Dan Facial (662)
Bisnes Steamboat (199)
Bisnes Tablet Pc (441)
Bisnes Tradisional (824)
Bisnes Untuk Dijual (3337)
Bisnes Waffle Dan Jagung (385)
Bisnes Western Food (326)
Dewasa 18sx (1778)
Diskusi Bisnes (1962)
Diskusi Tuntutan Dan Tribunal (723)
Expo Karnival Tapak Niaga (6502)
Forex Malaysia (1888)
Haiwan Peliharaan (470)
Haji Dan Umrah (467)
Hiasan Dalaman (713)
Hiasan Taman (242)
Hotel Resort Homestay (1010)
Iklan Tv Radio Media Massa (224)
Import Dan Eksport (332)
Ingin Berniaga (2823)
Insurans Dan Takaful (1730)
Insurans Roadtax Kereta (343)
Kedai Bunga (190)
Kedai Cenderahati Dan Kraf (1987)
Kedai Emas (454)
Kedai Fotostat Dan Cetakan (2537)
Kedai Hardware (437)
Kedai Ibu Dan Bayi (689)
Kedai Jahit (3856)
Kedai Kamera Dan Camcorder (343)
Kedai Runcit Dan Serbaneka (347)
Kedai Separuh Dan Ruang Niaga (1852)
Kedai Sewa (1638)
Kereta Baru (1619)
Kereta Terpakai (5012)
Kerja Diploma Dan Ijazah (4838)
Kerja Kemahiran (1962)
Kerja Kosong (11826)
Kerja Praktikal (2085)
Kerja Sales (2289)
Kerja Sambilan (6348)
Konsultan Peguam (151)
Konsultan Perniagaan (458)
Kontrak Swasta (294)
Kontrak Tender Kerajaan (460)
Kontraktor Balak Dan Kayu (482)
Kontraktor Jurutera (567)
Kontraktor Marin Dan Kapal Laut (225)
Kontraktor Minyak Dan Gas (681)
Kontraktor Pasir (397)
Kontraktor Pembinaan (2064)
Kontraktor Perlombongan (319)
Kursus Dan Seminar (2826)
Kursus Kecantikan (688)
Kursus Makanan (665)
Kursus Motivasi (324)
Ladang Getah Kelapa Sawit (1624)
Mencari Pelabur (3688)
Mesin Fotostat (353)
Mesin Freezer Dan Chiller (273)
Mesin Industri (516)
Mesin Jahit (376)
Mesin Proses Makanan (571)
Pakej Pelancongan (2615)
Pakej Perkahwinan (1208)
Pakej Perniagaan (892)
Pasar Basah (1464)
Pekerja Asing (1240)
Pelaburan Saham Unit Trust (947)
Pembantu Rumah Asing (1865)
Pembekal Barang Runcit (1581)
Pembekal Beras (110)
Pembekal Buah-buahan (484)
Pembekal Ikan Kering (385)
Pembekal Kelapa Dan Santan (651)
Pembekal Kerepek (1101)
Pembekal Keropok (446)
Pembekal Kicap Dan Sos (224)
Pembekal Kurma Dan Kismis (289)
Pembekal Madu (239)
Pembekal Mee Dan Bihun (126)
Pembekal Minyak Masak (415)
Pembekal Rempah Dan Perencah (603)
Pembekal Serunding (259)
Pembekal Telur (140)
Pemborong Aksesori Lelaki (162)
Pemborong Aksesori Wanita (1186)
Pemborong Batik Dan Sutera (353)
Pemborong Beg Galas (99)
Pemborong Beg Tangan (608)
Pemborong Bundle (869)
Pemborong Cadar Dan Tilam (455)
Pemborong Karpet (163)
Pemborong Kasut Dan Sandal (698)
Pemborong Lampin (295)
Pemborong Mutiara (111)
Pemborong Pakaian Bayi (774)
Pemborong Pakaian Kanak2 (1663)
Pemborong Pakaian Lelaki (1131)
Pemborong Pakaian Plus Size (144)
Pemborong Pakaian Wanita (4230)
Pemborong Telekung Dan Songkok (566)
Pemborong Tshirt Dan Uniform (3531)
Pemborong Tuala (201)
Pemborong Tudung (2794)
Pembuat Papan Tanda Iklan (279)
Pembuat Plastik Kotak Botol (799)
Pembuat Rak Kiosk Gerai (482)
Pendaftaran Syarikat (497)
Pendaftaran Trademark (35)
Pengedar Alat Tulis (954)
Pengedar Bahan Pencuci (719)
Pengedar Buku Dan Majalah (588)
Pengedar Contact Lens (244)
Pengedar Perfume (1541)
Pengedar Permainan Kanak2 (603)
Pengedar Produk Kecantikan (2632)
Pengedar Produk Kesihatan (3006)
Pengurus Majlis (597)
Penternak Arnab (53)
Penternak Ayam (728)
Penternak Burung Puyuh (95)
Penternak Ikan (696)
Penternak Kambing (289)
Penternak Lembu (391)
Penternak Udang (194)
Peralatan Makmal Dan Hospital (264)
Peralatan Pejabat Dan Sekolah (725)
Peralatan Sukan (553)
Perisian Komputer (571)
Perkakas Dapur (625)
Perkakas Elektrik (438)
Perkakas Rm2 Dan Gajet (1538)
Pinjaman AIM (169)
Pinjaman Hartanah (523)
Pinjaman Kad Kredit (390)
Pinjaman Kereta (610)
Pinjaman Peribadi (10628)
Pinjaman Perniagaan (1845)
Produk Dari China (544)
Produk Sejuk Beku (1326)
Program Consignment (2019)
Program Dropship (6760)
Pusat Bahasa (360)
Pusat Jagaan Bayi (1550)
Pusat Latihan (653)
Pusat Memandu (123)
Pusat Mengaji Agama (527)
Pusat Pendidikan Tinggi (524)
Pusat Rawatan (367)
Pusat Tadika Dan Taska (1324)
Pusat Tuisyen (1071)
Rancangan Perniagaan (598)
Rawatan Alternatif (293)
Rumah Sewa (4307)
Rumah Untuk Dijual (3754)
Servis Freelance (1118)
Servis Keselamatan (723)
Servis Pembersihan (828)
Servis Pengedaran Risalah (461)
Setiausaha Syarikat (611)
Sewa Bas Dan Van (578)
Sewa Kereta Teksi Limo (1827)
Sewa Lori (2569)
Sewa Pesawat Dan Helikopter (56)
Studio Filem Dan Videografi (249)
Studio Fotografi (905)
Studio Grafik Dan 3D (1104)
Studio Lukisan (130)
Studio Model Penyanyi Pelakon (733)
Studio Muzik (480)
Sukan Beladiri (117)
Sukan Berkumpulan (232)
Sukan Futsal (228)
Sukan Pancing (143)
Tanah Sewa (642)
Tanah Untuk Dijual (4868)
Tempahan Biskut Dan Tart (2156)
Tempahan Hamper (188)
Tempahan Kanopi Dan Meja Kerusi (669)
Tempahan Katering (2164)
Tempahan Kek Dan Coklat (2149)
Tempahan Korban Dan Aqiqah (177)
Tempahan Kuih Muih (1758)
Tempahan Minuman Dan Dessert (464)
Tempahan Nasi Lemak (526)
Tempahan Roti (363)
Terminal Bayaran (189)
Ubahsuai Pejabat (642)
Ubahsuai Rumah (1693)
Urut Tradisional (799)
Usahawan Baja Pertanian (373)
Usahawan Benih Dan Nursery (403)
Usahawan Tani (1099)
Vending Machine (372)
Voucher Dan Tiket (248)
Web Design Malaysia (2317)
Wiring Aircond Plumbing Repair (1358)