Mencari Agen/Pengedar Jamu Wanita (Dlm 2 Minit Dpt Ketatkan 'Keintiman' Wanita)
Tawakkal Bisnes On9 - Tue 15/Nov/2011 12:05pm
JAMUPERAWAN /HERBA 3 IN 1 & TONGKAT MADURA
(MAKAN, CUCI & INSERT KE VAGINA)

1)JAMU PERAWAN/HERBA 3 IN 1

KHASIATNYA ~

- merawat keputihan dan lendiran yg banyak
- menyempitkan rahim dan ketat seperti perawan
- merawat dan menyembuh luka-luka dalaman semasa dalam pantang dan
selepas bersalin
- mengecutkan peranakan
- menghilangkan gatal-gatal di faraj wanita
- melancarkan peredaran haid
- vagina akan berbau harum semulajadi
- Kencing Manis
- Darah Tinggi
- Gout
- melawaskan pembuagan air kecil dan air besar
- kulit akan menjadi kemerahan dan gebu serta tegang
- anti jerawat
- dapat mengembalikan awet muda
- menegangkan bibir faraj yg telah kembang dan kendur
- sengugut
- menambahkan tenaga batin
- memulihkan urat saraf
- merawat payu dara kembali tegang dan pejal kemerahan (montok)
- merawat payudara ( KANSER )
- anti kanser
- sakit lutut
- kebas kaki tangan
- senak kembung
- angin medu
- lenguh sendi
- mengembalikan berat badan secara alami
- AWET MUDA dan MENGEKALKAN KEPERAWANAN


Ramuan Bahan Pil....
- Daun Mas Cotek
- Manjakani
- Nenas Batu
- Ibu Gamat
- Madu Lebah
- Akar Kayu Sari Rapat.

Pil ini dihasilkan secara manual dan diperbuat daripada campuran herba tradisional semulajadi 100% HALAL dan SUCI. TIADA BAHAN KIMIA ~
Sesuai juga untuk remaja dan dewasa.
Garenti puas hati!!!!.


Cara-cara makan :-

1 ~ Untuk merawat keputihan, lendiran yg bnyak berbau masam mkn 3-5 biji sehari slps mkn. insert sebiji jamu pil sebelum tidur dan cuci apabila bangun pagi.

2 ~ Untuk memontokkan sambil menjaga kecantikan dari dalam serta kemutan yg padat dan yg kuat mkn 4biji pagi dan mlm selepas mkn.

3~ Untuk ibu yg selepas melahirkan serta menyusu badan makan hanya sebiji jamu pil shj, jika tidak panas blh tambah 1bj lg. mkn selepas mkn.

4~ Bagi yg keguguran atau selepas pembedahan mkn 4-5biji pagi dan malam. selepas mkn.

5~Untuk menghilangkan dan memperkemaskan bibir faraj, rendam 2 -3biji di dlm air suam sehingga kembang dan cuci di bibir faraj dan dalam vagina.

6~ Untuk kepuasan seks, masukkan sebiji jamu pil di dalam faraj seboleh jari dan jgn kemut semasa insert dilakukan. Tuggu 1 - 2 jam pintu rahim akan mengecut, ketat dan laluan akan menjadi sempit, hubungan akan kembali seperti malam pertama. perawan yg menawan.

Testimoni ~ 15/4/2011 ( dr IR)
Lepas 3 ari mkn jamu deme breast ambe denyut2 bgun pg besor sebelah..takut sgt..tp wat donno esk nya lgi..barulah sama besar tp WOW!!MONTOK u..i like..hubby pn like...mmg byk berubah atas n bawah..time bersama smpai hubby pelik naperlah yg ketat sgt..hehehehe Mmg POWER GILERRR jamu deme

Testimoni 18/4/2011 ~
jamu perawan yg terbaikkk.. ;)
keputihan dh pun hilang. ahakssss.. sukenye!!
breast pun rase tegang. walaupun sy x kawen lagi, sy tetap cuba makan jamu utk kebaikan diri sndiri. x salah makan utk kepentingan diri kita. diri mesti dijaga.. huhuu.. '_'v

Testimoni 23/4 ~ Puan Zai (kelantan)
Kak Zia baru makan JP ni 2 minggu....alhamdulillah takde masalah...cuma mula2 makan ada rase sakit ngan denyut2 kt bawah ari-ari, tapi kak zai teruskan juga...cara makannya pun tidak susah...sama macam kita makan pil juga...Kak Zai selalu tidur lewat malam sebab buat kerja rumah lepas anak2 tidur,siang pulak kerja kat ofis.Sebelum makan JP memang hendak bangun pagi tu malas jer lebih2 lagi time tengah cuti sembahyang subuh suka sangat Kak Zai lajakkan bangun sampai pukul 7 pagi,pastu kelam kabut ...tapi sekarang takde masalah lagi...bangun segar jer...
masalah keputih pun dah takde....pasal hubungan dgnn suami pulak memang mendapat pujian dari suami...bab ketat pulak kalau insert aduh mak memang macam mula2 kawin..ketat sungguh...sampai abg Kak Zai kate nape susah sgt nie nk "TUT" hehehehe...apapun Terima Kasih kenal kan Kak Zai ngan JP nie.

(1/mei/2011-Tuangploy Kamonsin,Thailand)
Hye Han wnt to share a testimony of the Jamu Perawan with u today i bought it:) very satisfied and happy.My breasts become firmer and thicker, the body was feeling lighter and most importantly, the relationship between my husband and getting warm.Thanks Han and Jamu Perawan:).I am sure after this will continue to practice Jamu Perawan(practice herbal medicine made in Malaysia)

(4/5/2011 - From Chasha Comot)
Jamu Perawan memang TerbaIk,,taK menyesaL Beli,Hehehe ~(Ketawa Sopan)~ Thanz coz mpkenaLkan Jamu Perawan,,dada saya naik montok,Keputihan hilaNg daLam masa sehari Jer,Dan **** kemas Jer,,Hubby suka,,,Terima kasih Jamu Perawan..

(4/5/2011 - Puan XX ~ Minta nama d rahsiakn )
TQ so much to Jamu Perawan...Mula2 baca psl JP ni rasa tragak2 nak cuba...tp bila mengenangkan mslh yg d hadapi...saya nekad mencubanya...Alhamdulillah...stlh hmpir sebulan mggunakannya...ternyata prcubaan ini tak sia2...Kwn2 tegur...kulit muka saya makin berseri2...badan makin terbentuk dgn cantik...he3...tp apa yg PENTING...pujian dari yg TERSAYANG setiap kali bersama...gembira hatinya x terkata..senyum meleret sentiasa..bahkan malam2 yg sblm ini agak hambar sudah semakin berseri2...keputihan n kegatalan yg dialami sudah semakin berkurangan...tenaga berganda2..he3(malunya) tp ini yg nyata... hingga hari ini suami tersayang masih x tahu rahsianya..biarlah ianya menjadi rahsia antara saya, JP serta rakan2 yg telah mencubanya...Belum cuba Belum Tau..sudah cuba Pasti Percaya...Terima Kasih JP kerana anda mnjadikan mlm saya sprti mlm pertama dahulu

8/5/2011 ~ Testimoni Sempena hari ibu (Thru SMS ~ Kak Yan -Rompin)
K.Yan nak ucapkan berjuta2 ucapan terima kasih kerana memperkenalkan akk dengan Jamu dan herba yg telah membuat hari2 akk yg selama ni hampir kelam bersinar kembali.Maksud BERSINAR KEMBALI tu adalah kerana selepas memakan Jamu Perawan dan juga Perawan Ayu berat badan akk dh mula berkurangan..hubungan akk dengan en suami kembali hangat dan membara(huhuhuhu > bleh guna x ayat g2?) dan yg paling2 buat akk gembira serta bahagia bila akk mendapat perkhabaran yg sangat2 mengujakn iaitu ~ "Puan Azian,Tahniah anda bakal menjadi ibu :)"(setelah 12 tahun perkahwinan k.yan)
Syukur..syukur..syukur..tuhan telah menemukan akk dengan Jamu Perawan Ternyata tak sia2 percubaan akk kali ini. Insyaallah lepas bersalin nanti akk akan terus mengunakn serta mengamalkan Jamu Perawan dan Perawan Ayu.

KEMBALI KE ZAMAN NENEK MOYANG KITA,,, MAKAN JAMU UTK MENAMBAT HATI SUAMI. KEMBALIKAN PERCINTAAN ANDA BERSAMANYA SEPERTI MALAM PERTAMA..SIANG TERBAYANG MALAM MERINDU.. INSERT SEBIJI DAN TUNGGU 1 -2 JAM UTK KETATTTT SEPERTI PERAWAN... CURI HATI SUAMIMU DGN MENGAMALKAN JAMUPERAWAN HUBUNGAN PASTI AKAN MANTAPP DAN SENTIASA TAKKAN MELUPAKAN ANDA. CUBALAH BARU TAHU PENANGANNYA

1)~~@@TONGKAT AJIMAT MADURA~~@@~
Rahsia purba Wanita Madura yang membuatkan lelaki tergila-gilakan mereka. Lebih ketat, rapat & wangi semasa hubungan intim...
-Tongkat Ajimat Madura diperbuat dari herba terpilih dan ia hanya didapati dalam hutan belukar di Kepulauan Madura, Indonesia. Tongkat Ajimat Madura dicipta berdasarkan ramuan rahsia yang telah diwariskan dari zaman purbakala dan ia hanya diketahui oleh wanita Madura yang terkenal dalam memelihara faraj dan mengikat kasih suami. Tongkat Ajimat Madura adalah untuk dipakai, bukannya untuk dimakan.

~Khasiat Tongkat Ajimat Madura~
-Tongkat Ajimat Madura memberi kemesraan yang luar biasa dalam hubungan seks suami isteri.
-Tongkat Ajimat Madura menyembuhkan penyakit keputihan.
-Tongkat Ajimat Madura menghilangkan bau busuk faraj.
-Tongkat Ajimat Madura melenyapkan rasa gatal difaraj.
-Tongkat Ajimat Madura mengeringkan faraj dari air lendir yang berlebihan supaya menjadi kering dan ketat sehingga menimbulkan kenikmatan yang tidak terhingga dalam perhubungan seks dengan suami.

~~@~Cara Guna Tongkat Ajimat Madura~~@~

-Ambil Tongkat Ajimat Madura dan masukkan 3/4 darinya secara perlahan-lahan ke dalam faraj.
Tinggalkan selama 1-2 minit.
Keluarkan dan kemudian cuci dengan bersih untuk digunakan di lain masa.
Jika hendakkan faraj yang ketat semasa bersama suami, gunakan Tongkat Ajimat Madura 1/2 jam sebelum hubungan seks.

BERMINAT BOLEH comment di bawah gambar @ INBOX Ejerol Novgirl @ MSG KE H/P:012-5348081

BOLEH LIKE PAGE FACEBOOK Ejerol De Shoppe~
https://www.facebook.com/media/albums/?id=143198132421260#!/pages/Ejerols-De-Shoppe-II/143198132421260

Niche: Dewasa 18sx | Pengedar Produk Kesihatan
Taklimat Pembiayaan Credit Guarantee Corporation (CGC) - Percuma
28 Apr 2014 di DPMM Putrajaya

Taklimat Berkenaan Tribunal Rayuan Kastam (TRK) - Percuma
24 Apr 2014 di Putrajaya

Seminar Peluang Bisnes Sektor Utama Ekonomi
30 Apr 2014 di Shah Alam (Anjuran bersama DPMM Putrajaya & MUBIN)
     
  1. Tawakkal Bisnes On9 - Tue 15/Nov/2011 4:07pm
    kepada yg berminat nak jd pemborong, harga boleh dirunding jika ambil dlm kuantiti yg banyak...  
  2. Nur 189 - Thu 8/Dec/2011 11:08pm
    Boleh msg sy lebih detail?0145223774  
Page 1   (Total 2 comments)
Comment
1. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.

2. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.


Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility and we do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.
Email
Password
TipsFree Registration ¤ Lost Password?
Niche
Business Guide
Penubuhan Persatuan

Agen Hartanah (2337)
Bengkel Basikal (68)
Bengkel Kereta (1371)
Bengkel Motosikal (217)
Bengkel Tayar (194)
Bisnes Air Mineral (343)
Bisnes Ais Krim (439)
Bisnes Aksesori Kereta (630)
Bisnes Broadband (981)
Bisnes Burger (509)
Bisnes Cermin Mata (144)
Bisnes Cuci Kereta (724)
Bisnes Cyber Cafe (415)
Bisnes Dobi (1262)
Bisnes Ebook (962)
Bisnes Handphone (1148)
Bisnes Hotel Dan Resort (490)
Bisnes Ice Blended (638)
Bisnes Jam Tangan (257)
Bisnes Jeruk (146)
Bisnes Kitar Semula (437)
Bisnes Komputer (1386)
Bisnes Kurier Dan Logistik (592)
Bisnes Minuman (1307)
Bisnes Pasar Malam (1734)
Bisnes Pelancongan (464)
Bisnes Perabot (745)
Bisnes Prepaid Dan Reload (970)
Bisnes Restoran (2929)
Bisnes Roti Dan Bakeri (641)
Bisnes Salun Rambut (321)
Bisnes Sarang Burung (248)
Bisnes Satay (345)
Bisnes Sms (144)
Bisnes Spa Dan Facial (586)
Bisnes Steamboat (183)
Bisnes Tablet Pc (424)
Bisnes Tradisional (768)
Bisnes Untuk Dijual (2884)
Bisnes Waffle Dan Jagung (349)
Bisnes Western Food (271)
Dewasa 18sx (1611)
Diskusi Bisnes (1799)
Diskusi Tuntutan Dan Tribunal (631)
Expo Karnival Tapak Niaga (5477)
Forex Malaysia (1617)
Haiwan Peliharaan (386)
Haji Dan Umrah (426)
Hiasan Dalaman (636)
Hiasan Taman (222)
Hotel Resort Homestay (904)
Iklan Tv Radio Media Massa (192)
Import Dan Eksport (291)
Ingin Berniaga (2645)
Insurans Dan Takaful (1538)
Insurans Roadtax Kereta (304)
Kedai Bunga (181)
Kedai Cenderahati Dan Kraf (1856)
Kedai Emas (408)
Kedai Fotostat Dan Cetakan (2324)
Kedai Hardware (455)
Kedai Ibu Dan Bayi (624)
Kedai Jahit (3336)
Kedai Kamera Dan Camcorder (314)
Kedai Runcit Dan Serbaneka (317)
Kedai Separuh Dan Ruang Niaga (1586)
Kedai Sewa (1507)
Kereta Baru (1397)
Kereta Terpakai (4460)
Kerja Diploma Dan Ijazah (3889)
Kerja Kemahiran (1651)
Kerja Kosong (9630)
Kerja Praktikal (1583)
Kerja Sales (1863)
Kerja Sambilan (5407)
Konsultan Perniagaan (389)
Kontrak Swasta (247)
Kontrak Tender Kerajaan (418)
Kontraktor Balak Dan Kayu (436)
Kontraktor Jurutera (489)
Kontraktor Marin Dan Kapal Laut (202)
Kontraktor Minyak Dan Gas (603)
Kontraktor Pasir (300)
Kontraktor Pembinaan (1806)
Kontraktor Perlombongan (285)
Kursus Dan Seminar (2565)
Kursus Kecantikan (643)
Kursus Makanan (618)
Kursus Motivasi (287)
Ladang Getah Kelapa Sawit (1490)
Mencari Pasangan Lelaki (30)
Mencari Pasangan Wanita (48)
Mencari Pelabur (3356)
Mesin Fotostat (317)
Mesin Freezer Dan Chiller (229)
Mesin Industri (442)
Mesin Jahit (328)
Mesin Proses Makanan (521)
Pakej Pelancongan (2365)
Pakej Perkahwinan (1131)
Pakej Perniagaan (781)
Pasar Basah (1281)
Pekerja Asing (1070)
Pelaburan Saham Unit Trust (844)
Pembantu Rumah Asing (1625)
Pembekal Barang Runcit (1479)
Pembekal Beras (84)
Pembekal Buah-buahan (418)
Pembekal Ikan Kering (348)
Pembekal Kelapa Dan Santan (556)
Pembekal Kerepek (961)
Pembekal Keropok (399)
Pembekal Kicap Dan Sos (200)
Pembekal Kurma Dan Kismis (264)
Pembekal Madu (208)
Pembekal Mee Dan Bihun (116)
Pembekal Minyak Masak (382)
Pembekal Rempah Dan Perencah (521)
Pembekal Serunding (226)
Pembekal Telur (117)
Pemborong Aksesori Lelaki (152)
Pemborong Aksesori Wanita (1108)
Pemborong Batik Dan Sutera (330)
Pemborong Beg Galas (95)
Pemborong Beg Tangan (552)
Pemborong Bundle (804)
Pemborong Cadar Dan Tilam (381)
Pemborong Karpet (132)
Pemborong Kasut Dan Sandal (628)
Pemborong Lampin (277)
Pemborong Mutiara (104)
Pemborong Pakaian Bayi (714)
Pemborong Pakaian Kanak2 (1468)
Pemborong Pakaian Lelaki (1031)
Pemborong Pakaian Plus Size (130)
Pemborong Pakaian Wanita (3841)
Pemborong Telekung Dan Songkok (517)
Pemborong Tshirt Dan Uniform (3209)
Pemborong Tuala (180)
Pemborong Tudung (2538)
Pembuat Papan Tanda Iklan (214)
Pembuat Plastik Kotak Botol (732)
Pembuat Rak Kiosk Gerai (450)
Pendaftaran Syarikat (431)
Pendaftaran Trademark (28)
Pengedar Alat Tulis (893)
Pengedar Bahan Pencuci (649)
Pengedar Buku Dan Majalah (541)
Pengedar Contact Lens (226)
Pengedar Perfume (1443)
Pengedar Permainan Kanak2 (541)
Pengedar Produk Kecantikan (2420)
Pengedar Produk Kesihatan (2776)
Pengurus Majlis (557)
Penternak Arnab (51)
Penternak Ayam (648)
Penternak Burung Puyuh (88)
Penternak Ikan (637)
Penternak Kambing (259)
Penternak Lembu (337)
Penternak Udang (166)
Peralatan Makmal Dan Hospital (237)
Peralatan Pejabat Dan Sekolah (630)
Peralatan Sukan (508)
Perisian Komputer (489)
Perkakas Dapur (544)
Perkakas Elektrik (364)
Perkakas Rm2 Dan Gajet (1375)
Pinjaman AIM (148)
Pinjaman Hartanah (468)
Pinjaman Kad Kredit (364)
Pinjaman Kereta (510)
Pinjaman Peribadi (9325)
Pinjaman Perniagaan (1631)
Produk Dari China (470)
Produk Sejuk Beku (1176)
Program Consignment (1793)
Program Dropship (5868)
Pusat Bahasa (308)
Pusat Jagaan Bayi (1255)
Pusat Latihan (560)
Pusat Memandu (113)
Pusat Mengaji Agama (405)
Pusat Pendidikan Tinggi (475)
Pusat Rawatan (310)
Pusat Tadika Dan Taska (1092)
Pusat Tuisyen (939)
Rancangan Perniagaan (536)
Rawatan Alternatif (256)
Rumah Sewa (3786)
Rumah Untuk Dijual (3354)
Servis Freelance (935)
Servis Keselamatan (623)
Servis Pembersihan (714)
Servis Pengedaran Risalah (417)
Setiausaha Syarikat (544)
Sewa Bas Dan Van (478)
Sewa Kereta Teksi Limo (1515)
Sewa Lori (2209)
Sewa Pesawat Dan Helikopter (51)
Studio Filem Dan Videografi (212)
Studio Fotografi (802)
Studio Grafik Dan 3D (880)
Studio Lukisan (112)
Studio Model Penyanyi Pelakon (631)
Studio Muzik (400)
Sukan Beladiri (111)
Sukan Berkumpulan (209)
Sukan Futsal (214)
Sukan Pancing (123)
Tanah Sewa (569)
Tanah Untuk Dijual (4266)
Tempahan Biskut Dan Tart (1760)
Tempahan Hamper (168)
Tempahan Kanopi Dan Meja Kerusi (601)
Tempahan Katering (1894)
Tempahan Kek Dan Coklat (1941)
Tempahan Korban Dan Aqiqah (151)
Tempahan Kuih Muih (1564)
Tempahan Minuman Dan Dessert (401)
Tempahan Nasi Lemak (462)
Tempahan Roti (317)
Terminal Bayaran (167)
Ubahsuai Pejabat (584)
Ubahsuai Rumah (1517)
Urut Tradisional (710)
Usahawan Baja Pertanian (341)
Usahawan Benih Dan Nursery (355)
Usahawan Tani (955)
Vending Machine (310)
Voucher Dan Tiket (219)
Web Design Malaysia (2105)
Wiring Aircond Plumbing Repair (1138)