Search Majalah.com
Kursus Proses Powder Ice Blended 15 Perasa
Tokeyiceblended69 - Wed 9/Mar/2011 7:42pm [Last Comment]
EDISI KHAS 2011. Kursus Memproses Powder Ice Blended secara teori bagi 15 Perasa. Diadakan pada 27.03.2011. Tempat TERHAD hanya untuk 20 Peserta sahaja. Bagi 9 PESERTA yang mendaftar dan membuat pembayaran AWAL anda akan menerima Manual Buku Memproses Powder Ice Blended. DAFTAR tempat anda sekarang 017.9829248(firdaus) www.tokeyicedblended.blogspot.com.

Niche: Bisnes Ice Blended
Kursus Praktikal GST untuk Usahawan
3 Dec 2014 (Rabu) di Dewan Seminar, DPMM Putrajaya

Seminar Memborong Produk di China
29 Nov 2014 (Sabtu) di Dewan Seminar, DPMM Putrajaya
     
  1. Shahir 9 - Thu 10/Mar/2011 3:59am
    lokasi?bayaran?tarikh kursus?

    email me shahir.ishak@gmail.com  
  2. Haslinda Hassan - Thu 10/Mar/2011 11:09am
    email me....haslindamh@yahoo.com  
  3. Joe 52 - Fri 11/Mar/2011 3:09pm
    maaf.. saya melihat trend orang kita menawarkan kursus dengan harga yang tinggi.. beginilah mereka membuat duit sedangkan kita yg baru nak mula dah kena tekan dengan harga tinggi.. mereka kutip sampai hampir RM1K untuk seorang bagi kursus.. . seperti biasa kita diperah wang bagi ilmu yangsepatutnya tidak sebegitu mahal..  
  4. Anna Pjs - Fri 18/Mar/2011 8:45pm
    betol joe52..
    setuju2..mcmnie la org melayu..
    kalo tanya camna nk meniaga kat tmpt diorg meniaga mulalah tuju2..xbleh ke bg info yg tepat..dengki tu ttp ade padahal rezki Allah yg bagi..  
  5. Dausiceblended - Fri 18/Mar/2011 10:44pm
    salam en.shahir n pn haslinda. email done.  
  6. Miqa - Fri 18/Mar/2011 10:47pm
    betul !! saya setuju dgn pendapat joe dan anna.ilmu x seberapa nak untung je lebih.bukan nak bantu sesama umat.ingat rezeki ALLAH yg bagi.lagi satu untuk pengetahuan peniaga sila berhati2 dgn produk serbuk yg dijual di malaysia.majoriti di import daripada TAIWAN dan tidak halal.  
  7. Tokeyiceblended69 - Sat 19/Mar/2011 5:07am
    assalam puan anna, buka website darul syifaq, dalam tu dr.harun din ada bagi ayat pendidinding, amalkan insyallah allah akan pelihara kita.  
  8. Joe 52 - Sat 19/Mar/2011 6:35pm
    maaf kan saya tokey iceblended, takkan tak boleh kurangkan kos itu? apa yg sy selalu lihat org lain dan mungkin Tuan juga melakukan benda yg sama.. caj peserta dgn harga sebegitu bagi menaikkan keuntungan secara tidak langsung.. padahal kalau dipk secara lojiknya, tentu buat kursus lagi untung dari jual iceblended yg akan datang untung secara perlahan2.. tapi jual kursus yg paling untung.. amcam ternak ,intah, buat mingo2, buat kiddo kickers dan dsb.. kursus secara legal tapi sebenarnya kami yg tak berapa mampu ini yang membayar keuntungan Tuan..

    Ayat pendinding diri? hahahhahahah sy percaya dgn Qada dan qadar Allah.. ayat tuh tak bermakna tanpa pengisian ilmu penjual dan taatnya penjual dgn hukum hakam... org emlayu nih biasanya tak suka org lainsenang.. mereka pun solat jugak lima waktu tapi sempat pi jumpa tok moh menggunakan jin bagi memusnahkan org lain. masa jumpa tokmoh cakap bnak pelariskan bisnes .. so apa yg diaorang buat? diaorang akan mintak tokmoh bg kedai nampak berseri, penuh dgn cahaya sambil tokmoh cakap: hang, kalu meniaga kena derma sikit , kena bagi sedekah kat mesjid bla bbla sambil eltak pengeras Rm sekian2.." nampak cantik tak salah pun kan? tappi sebenarnya itulah yg salah.. tak caya tanya ustaz yg betul betul ustaz..

    sori Tuan tokey.. sy sokong Tuan buat kursus tapi elok letak harga yg kurang dan berpatuttan buat kami yg bodo nih tak pandai kira duit... kalau kurang saya insyaallah akan join kursus Tuan itu..percayalah.. tentu lagi ramai yg setuju kalu Tuan kurangkan lagi kos.. takkan Tuan nak buat dgn ekhadiran dua tiga org? betui tak? biar murah tapi ramai yg datang bagi sokongan pada Tuan.. itu baru meniaga cara Islam..kita tolong menolong bukan memerah kudrat kami yg susah payah carik duit nak datang kursus...  
  9. Zairee - Sat 2/Apr/2011 12:10pm
    sokng 100% statement joe 52...tapi biasalah dia buat xreti je..  
  10. Ramzi 2 - Mon 2/May/2011 12:17am
    buat powder sendiri dengan harga yang minumum.Caj yang tidak membebankan.
    berminat email ramzi_maa@yahoo.com.my  
  11. Otaiceblended - Sun 12/Jun/2011 8:12am
    Promosi Terhebat. Hanya RM10/kg. layari www.tokeyicedblended.blogspot.com.  
Page 1   (Total 11 comments)
Comment
1. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.

2. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.


Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility and we do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.
Email
Password
TipsFree Registration ¤ Lost Password?
Niche
Penubuhan Persatuan

Agen Hartanah (2818)
Bengkel Basikal (74)
Bengkel Besi (225)
Bengkel Kereta (1504)
Bengkel Motosikal (252)
Bengkel Tayar (219)
Bisnes Air Mineral (372)
Bisnes Ais Krim (515)
Bisnes Aksesori Kereta (663)
Bisnes Broadband (1113)
Bisnes Burger (550)
Bisnes Cermin Mata (162)
Bisnes Cuci Kereta (823)
Bisnes Cyber Cafe (453)
Bisnes Dobi (1386)
Bisnes Ebook (1066)
Bisnes Handphone (1272)
Bisnes Hari Raya (60)
Bisnes Hotel Dan Resort (573)
Bisnes Ice Blended (711)
Bisnes Jam Tangan (291)
Bisnes Jeruk (182)
Bisnes Kitar Semula (507)
Bisnes Komputer (1503)
Bisnes Kurier Dan Logistik (692)
Bisnes Minuman (1487)
Bisnes Pasar Malam (2004)
Bisnes Pelancongan (554)
Bisnes Pengantin (699)
Bisnes Perabot (875)
Bisnes Prepaid Dan Reload (1124)
Bisnes Restoran (3387)
Bisnes Roti Dan Bakeri (723)
Bisnes Salun Rambut (372)
Bisnes Sarang Burung (257)
Bisnes Satay (385)
Bisnes Sms (162)
Bisnes Spa Dan Facial (678)
Bisnes Steamboat (199)
Bisnes Tablet Pc (445)
Bisnes Tradisional (839)
Bisnes Untuk Dijual (3414)
Bisnes Waffle Dan Jagung (388)
Bisnes Western Food (331)
Dewasa 18sx (1799)
Diskusi Bisnes (1985)
Diskusi Tuntutan Dan Tribunal (741)
Expo Karnival Tapak Niaga (6623)
Forex Malaysia (1941)
Haiwan Peliharaan (477)
Haji Dan Umrah (469)
Hiasan Dalaman (726)
Hiasan Taman (244)
Hotel Resort Homestay (1028)
Iklan Tv Radio Media Massa (228)
Import Dan Eksport (335)
Ingin Berniaga (2837)
Insurans Dan Takaful (1766)
Insurans Roadtax Kereta (349)
Kedai Bunga (191)
Kedai Cenderahati Dan Kraf (1996)
Kedai Emas (458)
Kedai Fotostat Dan Cetakan (2551)
Kedai Hardware (441)
Kedai Ibu Dan Bayi (697)
Kedai Jahit (3956)
Kedai Kamera Dan Camcorder (349)
Kedai Runcit Dan Serbaneka (342)
Kedai Separuh Dan Ruang Niaga (1899)
Kedai Sewa (1652)
Kereta Baru (1642)
Kereta Terpakai (5053)
Kerja Diploma Dan Ijazah (4973)
Kerja Kemahiran (2017)
Kerja Kosong (12136)
Kerja Praktikal (2180)
Kerja Sales (2332)
Kerja Sambilan (6456)
Konsultan Peguam (159)
Konsultan Perniagaan (465)
Kontrak Swasta (301)
Kontrak Tender Kerajaan (465)
Kontraktor Balak Dan Kayu (485)
Kontraktor Jurutera (576)
Kontraktor Marin Dan Kapal Laut (228)
Kontraktor Minyak Dan Gas (695)
Kontraktor Pasir (411)
Kontraktor Pembinaan (2094)
Kontraktor Perlombongan (324)
Kursus Dan Seminar (2865)
Kursus Kecantikan (696)
Kursus Makanan (672)
Kursus Motivasi (327)
Ladang Getah Kelapa Sawit (1628)
Mencari Pelabur (3731)
Mesin Fotostat (358)
Mesin Freezer Dan Chiller (274)
Mesin Industri (523)
Mesin Jahit (389)
Mesin Proses Makanan (582)
Pakej Pelancongan (2647)
Pakej Perkahwinan (1217)
Pakej Perniagaan (904)
Pasar Basah (1485)
Pekerja Asing (1268)
Pelaburan Saham Unit Trust (967)
Pembantu Rumah Asing (1897)
Pembekal Barang Runcit (1591)
Pembekal Beras (117)
Pembekal Buah-buahan (492)
Pembekal Ikan Kering (390)
Pembekal Kelapa Dan Santan (659)
Pembekal Kerepek (1118)
Pembekal Keropok (454)
Pembekal Kicap Dan Sos (229)
Pembekal Kurma Dan Kismis (291)
Pembekal Madu (246)
Pembekal Mee Dan Bihun (128)
Pembekal Minyak Masak (417)
Pembekal Rempah Dan Perencah (618)
Pembekal Serunding (259)
Pembekal Telur (143)
Pemborong Aksesori Lelaki (162)
Pemborong Aksesori Wanita (1200)
Pemborong Batik Dan Sutera (354)
Pemborong Beg Galas (102)
Pemborong Beg Tangan (613)
Pemborong Bundle (877)
Pemborong Cadar Dan Tilam (464)
Pemborong Karpet (165)
Pemborong Kasut Dan Sandal (710)
Pemborong Lampin (304)
Pemborong Mutiara (113)
Pemborong Pakaian Bayi (779)
Pemborong Pakaian Kanak2 (1690)
Pemborong Pakaian Lelaki (1141)
Pemborong Pakaian Plus Size (146)
Pemborong Pakaian Wanita (4294)
Pemborong Telekung Dan Songkok (572)
Pemborong Tshirt Dan Uniform (3576)
Pemborong Tuala (204)
Pemborong Tudung (2829)
Pembuat Papan Tanda Iklan (287)
Pembuat Plastik Kotak Botol (804)
Pembuat Rak Kiosk Gerai (487)
Pendaftaran Syarikat (508)
Pendaftaran Trademark (35)
Pengedar Alat Tulis (959)
Pengedar Bahan Pencuci (729)
Pengedar Buku Dan Majalah (603)
Pengedar Contact Lens (248)
Pengedar Perfume (1565)
Pengedar Permainan Kanak2 (612)
Pengedar Produk Kecantikan (2653)
Pengedar Produk Kesihatan (3047)
Pengurus Majlis (602)
Penternak Arnab (53)
Penternak Ayam (742)
Penternak Burung Puyuh (96)
Penternak Ikan (698)
Penternak Kambing (295)
Penternak Lembu (397)
Penternak Udang (198)
Peralatan Makmal Dan Hospital (269)
Peralatan Pejabat Dan Sekolah (739)
Peralatan Sukan (551)
Perisian Komputer (578)
Perkakas Dapur (630)
Perkakas Elektrik (450)
Perkakas Rm2 Dan Gajet (1547)
Pinjaman AIM (171)
Pinjaman Hartanah (526)
Pinjaman Kad Kredit (397)
Pinjaman Kereta (628)
Pinjaman Peribadi (10863)
Pinjaman Perniagaan (1861)
Produk Dari China (548)
Produk Sejuk Beku (1354)
Program Consignment (2041)
Program Dropship (6888)
Pusat Bahasa (366)
Pusat Jagaan Bayi (1601)
Pusat Latihan (660)
Pusat Memandu (125)
Pusat Mengaji Agama (536)
Pusat Pendidikan Tinggi (532)
Pusat Rawatan (373)
Pusat Tadika Dan Taska (1365)
Pusat Tuisyen (1091)
Rancangan Perniagaan (567)
Rawatan Alternatif (299)
Rumah Sewa (4374)
Rumah Untuk Dijual (3805)
Servis Freelance (1136)
Servis Keselamatan (733)
Servis Pembersihan (852)
Servis Pengedaran Risalah (471)
Setiausaha Syarikat (601)
Sewa Bas Dan Van (587)
Sewa Kereta Teksi Limo (1861)
Sewa Lori (2614)
Sewa Pesawat Dan Helikopter (58)
Studio Filem Dan Videografi (258)
Studio Fotografi (916)
Studio Grafik Dan 3D (1142)
Studio Lukisan (134)
Studio Model Penyanyi Pelakon (759)
Studio Muzik (487)
Sukan Beladiri (118)
Sukan Berkumpulan (237)
Sukan Futsal (231)
Sukan Pancing (143)
Tanah Sewa (656)
Tanah Untuk Dijual (4946)
Tempahan Biskut Dan Tart (2172)
Tempahan Hamper (189)
Tempahan Kanopi Dan Meja Kerusi (676)
Tempahan Katering (2191)
Tempahan Kek Dan Coklat (2175)
Tempahan Korban Dan Aqiqah (180)
Tempahan Kuih Muih (1768)
Tempahan Minuman Dan Dessert (470)
Tempahan Nasi Lemak (532)
Tempahan Roti (378)
Terminal Bayaran (194)
Ubahsuai Pejabat (655)
Ubahsuai Rumah (1719)
Urut Tradisional (819)
Usahawan Baja Pertanian (375)
Usahawan Benih Dan Nursery (408)
Usahawan Tani (1106)
Vending Machine (388)
Voucher Dan Tiket (252)
Web Design Malaysia (2332)
Wiring Aircond Plumbing Repair (1393)