Dana Haji Jasman! Perhatian Kepada Semua Paymaster yang Terlibat!
Fairuz Adam - Fri 5/Apr/2013 1:22pm [Last Comment]
salam bahagia semua,semua orang pernah dengar tentang dana haji jasman ni,banyak janji dan juga habuan dijanjikan kepada sesiapa yang terlibat,disini sy ingin berkongsi dengan anda semua bahawa,bank negara malaysia telah mengenal pasti kesemua individu paymaster yang aktif menjadi orang tengah kepada group dana ini(paymaster seluruh malaysia).jika sesiapa yang pernah terkena ataupon dah bertahun-tahun menunggu bulan jatuh keriba ni,dipersilakan kongsi komen anda disini bertujuan agar kita tak terkena atau senang2 jer bg duit kat malaun2 ni!(ayat ni kasar skit,tapi lebih baik dari amik duit org scara haram serta menipu!)bodo!
kalau dah seorang individu dia kutip rm1k,cuba darabkan dengan 20,000(secara puratanyalh yang bank negara bagitau)sini sje dh rm20juta,sng jer korang nk kaya ngn cara menipu,mlm2 pegi dangdut la beb!bagi n salur plak pd jin r o kat ctu..huyooooooo.....sebagai bukti yg sy tk ckp or post kosong.

ini link terbaru dari bnk negara k.

http://www.bnm.gov.my/documents/2013/280313_FCA_en.pdf

bukti serta maklumat paymaster dh ada,akn ditangkap untuk tujuan siasatan.
pikir serta renung2kanlah wahai manusia semua,tiada keuntungan dlm pelaburan sia2 ni..nak melabur ada caranya.

komen jangan tak komen,paymaster???takutkan???tiada alasan bagimu,bwak kepala anda kemuka pengadilan!!

salam semua.........................
hamba ALLAh(tergerak hati untuk menghubungi bnm dan post kesini,setelah ditawarkan peluang yg bodo ni!)

Niche: Diskusi Tuntutan Dan Tribunal
Seminar GST untuk Usahawan/Peniaga
27 Ogos 2014 (Rabu) di Dewan Seminar, DPMM Putrajaya

Kursus GST untuk Usahawan
17 Sep 2014 (Rabu) di Dewan Seminar, DPMM Putrajaya
     
  1. Bisnes Meletop - Fri 5/Apr/2013 2:40pm
    bnda ni xleh nak ckp..sdr jerat leher...mmg sikap kita sdr yg nak duit cpt...sy pn sma..jd smua kna mklum yg plburn or bisnes mcm ni mmg risiko ada...cma tggal sape yg untg n sape yg rugi..tu je...skadar pkongsian...  
  2. Livonia19 - Fri 5/Apr/2013 4:44pm
    Dah dekat 10thn dana ni...Ramai pak aji yg dah abis duit kwsp & tabung haji d sebabkan dana ni..

    Tunggu je la 100thn lagi, mana la tau nanti haji jasman tu jd perdana menteri malaysia..mngkin bleh la dpt duit dana tu..hehe..  
  3. Noor Nazry Zakarya - Sat 6/Apr/2013 10:00am
    Salam...

    Duit yg kita bagi kat tuan haji razman .. mungkin duit tak berkat dan tak diredhai ALLAH.. walaupun kita bekerja dan gaji itu kita gunakan..ttp kita tak fikir kita kerja curi tulang, ponteng, tak amanah dan sebagainya..

    dan kita pula solat dan minta ALLAH berikan rezeki yg banyak dan berkat.. so utk ALLAH nak perkenankan doa kita maka duit2 yg tak berkat ALLAH akan salurkan pd org2 yg dtg utk menipu kita...

    fikirkanlah...  
  4. Usahajitu 2 - Sun 7/Apr/2013 6:42pm
    Saya pun dah terkena ..lebih setahun menunggu sampai sekarang tiada apa -apa berita ... saya pun sudah malas memikirkan tentang saham Hj Jazman ini... saham yg dibeli tu sepatutnya sudah boleh buat modal ke tanah suci... tapi inilah nasib untung rugi yang terpaksa ditanggung akibat kecuaian sendiri tidak berhati-hati ... saya sudah redha dgn ketentuan illahi... saya halalkan sahaja sebagai amal jariah .... selebihnya biarlah allah sahaja ayg menbalasnya.,..  
  5. Nanasue - Sun 7/Apr/2013 11:42pm
    da ramai kwn2 yg tertipu dgn pelbagai saham/dana sebegini. kita smua tau saham/dana mcm ni xlma umurnya hnya pd mereka yg sanggup tanggung risiko dan yakin akan ikut. Dencom di kota tinggi telah bergrak slama 8 thn tp akhirnya tertangkap gak dgn bnm & skg tutp smpai ada org yg separuh gila..ngatlah byk lg saham yg dluluskn bnm mcm asnb dll wlau pulnganya kck tp selamat...fikir2kn lh klu nak kaya cpt pn..  
  6. Reminder2020 - Mon 8/Apr/2013 7:28pm
    my2cen kpd yg dah tua KWSP ratus ribu, dah tua2 ni baik la beli buku agama dan tambah ilmu. Kalau nak melabur pun ASB CUKUP lah, otak org tua malaysia ni lain, dah la masa muda2 dulu BODOH dah tua lagi la bodoh, org tua2 zaman dahulu yg tak bodoh, yg aku tahu mathadir jer..  
  7. Fawwazsukri - Tue 9/Apr/2013 4:10am
    Reminder2020..percakapan anda tu seolah2 anda xde org tua..ibu bapa anda tu org tua...istigfar bnyk2..  
  8. Livonia19 - Tue 9/Apr/2013 11:51am
    Dana ni memang best.. masuk rm100. pun blh kaya..

    tp pak.aji2 ni xnak kaya, mereka nak kaya raya..sampai blh sama taraf dgn bill gates
    jd ramai yg laburkan duit kwsp & tabung aji rm200k, rm150k, rm70k..

    Hari2 borak kat kdai kopi dah mcm jutawan berjaya.. bila dengar borak2 diaorg tu, blh jd gigil badan kita..

    sampai skrg masih ada yg prcaya & mnunggu dgn yakinnye.. menungu dtgnye raya puasa stiap thn.. huhuhu..melayu boleh...  
  9. Zulkifli 111 - Tue 9/Apr/2013 3:43pm
    Aku pon pena kena gak ,labur tapi haramm..tapi betul jugak duit yg aku dapat pun haramm.. jugak balik kat haram le nampaknye...hukum karma..  
  10. Tok Mat 3 - Mon 29/Apr/2013 1:43am
    aku pelik la.... buat report polis ttg dana haji jasman ni xde pn hj jasman dan paymaster dia kena tangkap... aku tanya SB kt bkt aman semua report tu simpan bwh meja je... aku takut jgn2 ada dalang menteri2 perompak negara yg rancang semua ni. cara mudah nk kutip duit org2 melayu yg bangang ni....hehe  
  11. Zulkifli 18 - Sat 11/May/2013 1:01am
    assalammualaikum.dah banyak janji.macam2 alasan diberi.harap orang yg buat kerja ni, kalau tak betul pulangkan duit kepada yg empunya.bukan apa takut tak sempat nak tuabat, ajal maut sampai dulu. ingatlah,siksaan allah amt dahsyat.allah benci pada orang yg memungkiri janji.kembalilah kejalan yg lurus,sebagaimana termaktub didalam alquran.solatlah 5 waktu. semoga allah berikan hidayah kepada kamu.  
  12. Rainie 72 - Tue 21/May/2013 4:00pm
    melabur la ke pelaburan yg terjamin dan diluluskan BNM..  
  13. Cik Swivel - Sat 8/Jun/2013 4:47pm
    yeke tipu? kalau tipu kenapa xde pape tangkapan pun? ade aku tgk hj.,jasman ni boleh duk lepak dgn najib.. ni bukan MLM la.. ni BON.. kalau BON akan mengambil masa yang lama.. sekurang-kurang nye 3tahun.. BON ni menguji tahap kesabaran kita.. cuma org xreti sabar je yg akan ckap benda ni palsu dan tipu.. fikir2 kn lah...  
  14. Nizam Arjuna 3 - Tue 11/Jun/2013 12:04pm
    Sekarang ada senyap2 pelaburan Emas Tun Mahathir.....labor RM1000.00 Dapat RM20 juta, BMW sebiji....ada sapa yang telah melabur dalam palaburan ini....  
  15. Tuan Penasihat - Wed 12/Jun/2013 1:24pm
    Elakkan buat kerja-kerja yg DURJANA, hidup tiada keberkatan  
  16. Livonia19 - Mon 17/Jun/2013 5:53pm
    Sdikit hari lagi dah nak smpai bln puasa & raya,,plabur2 haji jasman pasti tngh brgembira mnungu turunye duit dr bank hj jasman ni.

    'Cik swivel' daftar MC smata2 nak komen 1 tu je. (hj jasman blh dok lepak dgn najib ) Najib dok lepak dgn makcik2 kat warong pekena teh o tu awk xpenah nmpak ke swivel.

    Dah cukup bgus BNM xtahan duit tu lagi..nanti bila BNM tahan je,ramai la pak aji yg kena sakit jantung.. lepas tu BNM bawak kes ke mhkamah bicara..bicara...bicara.. 10thn pun kes xslesai.. Last2 pelabur2 yg dah selesai dulu..jd xdp la nak merasa duit hj jasman tu...sama la mcm kes noradz tu.

    Jd kesimpulanye mudah je..melabur dlm jenis begini,sama la mcm org2 yg beli no judi ekor tu..kluar modal ciput..tp mngharapkn untung beribu kali ganda tanpa buat apa2...Cara berbeza,tp tujuannye sama. Nak dpt untung mudah, dgn memperjudikn duit yg ada dgn harapan blh jd kaya dlm skelip mata.

    Bg la lagi duit bnyk2 kat hj jasman tu..  
  17. Aznil 5 - Thu 27/Jun/2013 12:45pm
    aku ade masuk..tapi rm100 jela.pasal bende bukan depan mata..untung sabut,timbul.untung batu,tenggelam..yang dah masuk tu,janganlah jadi tamak sampai nak upgrade sampai abis beribu-ribu.yang penting,jangan jadi 'mat jenin' sudahla..  
  18. Ahmad Zaki 5 - Fri 5/Jul/2013 12:42pm
    Siapa sebenarnya hj jasman nie?bapak sy sebok percaya bnda karut nie. Ada ker gmbar haji jasman?  
  19. Four Corner Alliance Group - Wed 14/Aug/2013 5:32pm
    berani cuba....kena berani tanggung risikonya... setahu saya nama dana haji jasman di reka oleh pihak vvip yg tamak dan mengambil kesempatan mengaut keuntungan darinya...so seperti yg tok mat 3 katakan... pm dan hj jasman mmg xkan di tangkap kerana nama sebenar dana ni bukan dana hj jasman..saya x boleh katakan apa nama sebenarnya yg baru sahaja bermula tahun ni... dan perjanjian baiah di lakukan untuk dana ni... '_' apapun setiap org kena berani hadapi segala apa yg di ceburi,,kalau berani masuk beranilah hadapi kenyataan,..so kalau takut x dan berleter lepas tu ..jgn pernah join sama sekali ...  
  20. Roy Rahman - Wed 25/Sep/2013 3:41am
    Not Found

    The requested URL /documents/2013/280313_FCA_en.pdf was not found on this server.  
  21. Faisal 73 - Fri 25/Oct/2013 1:40am
    Insyaallah.....rezeki di tangan Allah  
  22. Xhy - Mon 4/Nov/2013 12:31pm
    Cik Swivel ko org paling bodoh penah aku jumpa..taksub..  
  23. Xhy - Mon 4/Nov/2013 12:43pm
    Nizam Arjuna 3...mungkin tukar nama jer kot...benda sama..  
  24. Helmy 8 - Thu 5/Dec/2013 2:46pm
    sokong Xhy

    bodoh punyer penipu!!!  
Page 1   (Total 24 comments)
Comment
1. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.

2. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.


Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility and we do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.
Email
Password
TipsFree Registration ¤ Lost Password?
Niche
Penubuhan Persatuan

Agen Hartanah (2596)
Bengkel Basikal (70)
Bengkel Besi (195)
Bengkel Kereta (1474)
Bengkel Motosikal (241)
Bengkel Tayar (208)
Bisnes Air Mineral (357)
Bisnes Ais Krim (481)
Bisnes Aksesori Kereta (653)
Bisnes Broadband (1067)
Bisnes Burger (536)
Bisnes Cermin Mata (153)
Bisnes Cuci Kereta (786)
Bisnes Cyber Cafe (438)
Bisnes Dobi (1330)
Bisnes Ebook (1023)
Bisnes Handphone (1216)
Bisnes Hari Raya (60)
Bisnes Hotel Dan Resort (547)
Bisnes Ice Blended (680)
Bisnes Jam Tangan (277)
Bisnes Jeruk (160)
Bisnes Kitar Semula (482)
Bisnes Komputer (1446)
Bisnes Kurier Dan Logistik (645)
Bisnes Minuman (1411)
Bisnes Pasar Malam (1903)
Bisnes Pelancongan (519)
Bisnes Perabot (820)
Bisnes Prepaid Dan Reload (1051)
Bisnes Restoran (3200)
Bisnes Roti Dan Bakeri (689)
Bisnes Salun Rambut (348)
Bisnes Sarang Burung (252)
Bisnes Satay (368)
Bisnes Sms (154)
Bisnes Spa Dan Facial (627)
Bisnes Steamboat (196)
Bisnes Tablet Pc (439)
Bisnes Tradisional (804)
Bisnes Untuk Dijual (3195)
Bisnes Waffle Dan Jagung (369)
Bisnes Western Food (312)
Dewasa 18sx (1704)
Diskusi Bisnes (1905)
Diskusi Tuntutan Dan Tribunal (694)
Expo Karnival Tapak Niaga (6181)
Forex Malaysia (1804)
Haiwan Peliharaan (441)
Haji Dan Umrah (456)
Hiasan Dalaman (696)
Hiasan Taman (237)
Hotel Resort Homestay (977)
Iklan Tv Radio Media Massa (211)
Import Dan Eksport (316)
Ingin Berniaga (2767)
Insurans Dan Takaful (1662)
Insurans Roadtax Kereta (323)
Kedai Bunga (185)
Kedai Cenderahati Dan Kraf (1942)
Kedai Emas (439)
Kedai Fotostat Dan Cetakan (2464)
Kedai Hardware (410)
Kedai Ibu Dan Bayi (670)
Kedai Jahit (3654)
Kedai Kamera Dan Camcorder (334)
Kedai Runcit Dan Serbaneka (331)
Kedai Separuh Dan Ruang Niaga (1749)
Kedai Sewa (1597)
Kereta Baru (1552)
Kereta Terpakai (4823)
Kerja Diploma Dan Ijazah (4511)
Kerja Kemahiran (1871)
Kerja Kosong (11078)
Kerja Praktikal (1903)
Kerja Sales (2160)
Kerja Sambilan (6067)
Konsultan Perniagaan (426)
Kontrak Swasta (280)
Kontrak Tender Kerajaan (440)
Kontraktor Balak Dan Kayu (463)
Kontraktor Jurutera (531)
Kontraktor Marin Dan Kapal Laut (220)
Kontraktor Minyak Dan Gas (661)
Kontraktor Pasir (356)
Kontraktor Pembinaan (1965)
Kontraktor Perlombongan (312)
Kursus Dan Seminar (2726)
Kursus Kecantikan (669)
Kursus Makanan (649)
Kursus Motivasi (312)
Ladang Getah Kelapa Sawit (1585)
Mencari Pelabur (3584)
Mesin Fotostat (343)
Mesin Freezer Dan Chiller (249)
Mesin Industri (486)
Mesin Jahit (361)
Mesin Proses Makanan (541)
Pakej Pelancongan (2538)
Pakej Perkahwinan (1170)
Pakej Perniagaan (845)
Pasar Basah (1410)
Pekerja Asing (1178)
Pelaburan Saham Unit Trust (907)
Pembantu Rumah Asing (1794)
Pembekal Barang Runcit (1546)
Pembekal Beras (100)
Pembekal Buah-buahan (471)
Pembekal Ikan Kering (372)
Pembekal Kelapa Dan Santan (616)
Pembekal Kerepek (1070)
Pembekal Keropok (427)
Pembekal Kicap Dan Sos (216)
Pembekal Kurma Dan Kismis (288)
Pembekal Madu (235)
Pembekal Mee Dan Bihun (120)
Pembekal Minyak Masak (410)
Pembekal Rempah Dan Perencah (572)
Pembekal Serunding (255)
Pembekal Telur (135)
Pemborong Aksesori Lelaki (160)
Pemborong Aksesori Wanita (1171)
Pemborong Batik Dan Sutera (346)
Pemborong Beg Galas (98)
Pemborong Beg Tangan (589)
Pemborong Bundle (839)
Pemborong Cadar Dan Tilam (422)
Pemborong Karpet (152)
Pemborong Kasut Dan Sandal (677)
Pemborong Lampin (288)
Pemborong Mutiara (106)
Pemborong Pakaian Bayi (750)
Pemborong Pakaian Kanak2 (1592)
Pemborong Pakaian Lelaki (1110)
Pemborong Pakaian Plus Size (139)
Pemborong Pakaian Wanita (4096)
Pemborong Telekung Dan Songkok (560)
Pemborong Tshirt Dan Uniform (3424)
Pemborong Tuala (192)
Pemborong Tudung (2708)
Pembuat Papan Tanda Iklan (260)
Pembuat Plastik Kotak Botol (777)
Pembuat Rak Kiosk Gerai (474)
Pendaftaran Syarikat (476)
Pendaftaran Trademark (31)
Pengedar Alat Tulis (929)
Pengedar Bahan Pencuci (691)
Pengedar Buku Dan Majalah (566)
Pengedar Contact Lens (235)
Pengedar Perfume (1509)
Pengedar Permainan Kanak2 (580)
Pengedar Produk Kecantikan (2545)
Pengedar Produk Kesihatan (2917)
Pengurus Majlis (582)
Penternak Arnab (51)
Penternak Ayam (700)
Penternak Burung Puyuh (94)
Penternak Ikan (684)
Penternak Kambing (280)
Penternak Lembu (372)
Penternak Udang (188)
Peralatan Makmal Dan Hospital (254)
Peralatan Pejabat Dan Sekolah (688)
Peralatan Sukan (541)
Perisian Komputer (554)
Perkakas Dapur (592)
Perkakas Elektrik (415)
Perkakas Rm2 Dan Gajet (1470)
Pinjaman AIM (161)
Pinjaman Hartanah (504)
Pinjaman Kad Kredit (381)
Pinjaman Kereta (573)
Pinjaman Peribadi (10214)
Pinjaman Perniagaan (1786)
Produk Dari China (523)
Produk Sejuk Beku (1268)
Program Consignment (1960)
Program Dropship (6449)
Pusat Bahasa (343)
Pusat Jagaan Bayi (1469)
Pusat Latihan (626)
Pusat Memandu (117)
Pusat Mengaji Agama (487)
Pusat Pendidikan Tinggi (508)
Pusat Rawatan (346)
Pusat Tadika Dan Taska (1253)
Pusat Tuisyen (1032)
Rancangan Perniagaan (571)
Rawatan Alternatif (286)
Rumah Sewa (4126)
Rumah Untuk Dijual (3613)
Servis Freelance (1056)
Servis Keselamatan (690)
Servis Pembersihan (781)
Servis Pengedaran Risalah (446)
Setiausaha Syarikat (589)
Sewa Bas Dan Van (543)
Sewa Kereta Teksi Limo (1733)
Sewa Lori (2456)
Sewa Pesawat Dan Helikopter (54)
Studio Filem Dan Videografi (238)
Studio Fotografi (866)
Studio Grafik Dan 3D (1038)
Studio Lukisan (123)
Studio Model Penyanyi Pelakon (697)
Studio Muzik (456)
Sukan Beladiri (114)
Sukan Berkumpulan (225)
Sukan Futsal (223)
Sukan Pancing (138)
Tanah Sewa (617)
Tanah Untuk Dijual (4662)
Tempahan Biskut Dan Tart (2112)
Tempahan Hamper (186)
Tempahan Kanopi Dan Meja Kerusi (641)
Tempahan Katering (2064)
Tempahan Kek Dan Coklat (2092)
Tempahan Korban Dan Aqiqah (167)
Tempahan Kuih Muih (1693)
Tempahan Minuman Dan Dessert (450)
Tempahan Nasi Lemak (499)
Tempahan Roti (342)
Terminal Bayaran (180)
Ubahsuai Pejabat (627)
Ubahsuai Rumah (1638)
Urut Tradisional (759)
Usahawan Baja Pertanian (366)
Usahawan Benih Dan Nursery (385)
Usahawan Tani (1057)
Vending Machine (348)
Voucher Dan Tiket (240)
Web Design Malaysia (2255)
Wiring Aircond Plumbing Repair (1283)