Search Majalah.com
Ayat Pelaris, Pendinding, Pengasih, Sentiasa Murah Rezeki Menggunakan Ayat Al-Quran
Kak Zaiton - Thu 30/Dec/2010 1:34pm [Last Comment]
Assalamualaikum,

Kak Zaiton telah berjaya menggunakan ayat dalam Kitab Suci Al-Quran Karim. Kak Zaiton ingin berkongsi pula dengan pembaca majalah.com dengan rahsia Kak Zaiton boleh berjaya dalam hidup Kak Zaiton,perniagaan sentiasa maju, musuh menjadi kawan, orang yang dengki menjadi kawan, senang untuk dapat projek,sesiapa yg melihat Kak Zaiton akan tertarik untuk membuat kerjasama dalam perniagaan.

alhamdulillah ini semua adalah rahsia yang terkandung dalam Al-Quran Karim dan demi membantu umat islam yang seagama dengan Kak Zaiton, Kak Zaiton telah membukukan ayat-ayat yang Kak Zaiton amalkan selama ini yang membawa Kak Zaiton ke alam kejayaan.

jika pihak anda inginkan buku ini,secara jujur Kak zaiton akan kongsikan dengan syarat amalkan selalu kerana ini adalah ayat dalam Al-Quran Karim. Kitab junjungan kita sepanjang hayat.

ayat-ayat yang terkandung ialah :
1.Ayat Murah Rezeki
2.Ayat Pelaris Perniagaan
3.Ayat Pelaris Diri
4.Ayat mengeluarkan dengki orang.
5.Ayat memperluaskan rezeki
6.Ayat sentiasa nampak manis
7.Ayat membawa kejayaan dalam setiap urusan
dan macam-macam ayat yang dapat membantu umat islam berjaya mahupun di dalam dunia atau akhirat.

ini bukan ilmu hitam,menggunakan jin, hantu raya atau sebagainya tetapi ini adalah ayat yang terkandung dalam Al-Quran. Pembaca sendiri boleh semak dalam Al-Quran.Insyaallah..

Jika anda berminat dengan tawaran ini, hantar email kepada Kak Zaiton di talian - ngmotivasi@yahoo.com.my

Kak Zaiton akan balas nanti dan ingatlah wahai pembaca Kak Zaiton bukan seorang penipu atau pembohong kerana Kak Zaiton menggunakan Al-Quran untuk berniaga dan jika pihak pembaca merasa ragu,yakin lah Allah sentiasa melihat hambanya di mana jua lebih-lebih lagi menggunakan Kitabnya..insyaallah...

bersama-sama kita membentuk umat islam menggunakan Al-Quran.Insyaallah.

Niche: Ingin Berniaga | Bisnes Tradisional
     
  1. Nilyani - Thu 30/Dec/2010 1:47pm
    sa  
  2. Jalak - Thu 30/Dec/2010 1:56pm
    leceh nak amal kan benda2 ni. tengok jugak orang nya. kadang2 tak jalan tapi selalu nya memang tak jalan. Mungkin TT seorang yang special sebab tu menjadi.  
  3. Farazila Bt Jaafar - Thu 30/Dec/2010 2:11pm
    slm kak, sy minat nk tau. tlg e mail kat farazie77@yahoo.co.uk. apalah jalak x baik kata leceh tau, if u betul2 nak mendalami allah tu maha pemurah, d bukakan pintu hati u bg terang supaya npak jalan. try lah dulu....  
  4. Fahmi 3 - Thu 30/Dec/2010 2:21pm
    slm kak, sy minat nk tau. tlg e mail kat fmie_ab@yahoo.com  
  5. Sys - Thu 30/Dec/2010 2:28pm
    jalak tu islam sekadar dalam ic je so memang akan taip macam tu so abaikan je la k..huhu~  
  6. Noor Ain 2 - Thu 30/Dec/2010 2:33pm
    areinstar_85@yahoo.com...
    thanks  
  7. Faeez - Thu 30/Dec/2010 2:34pm
    saya berminat kak..
    eiz_biz@yahoo.com  
  8. Nurulangah - Thu 30/Dec/2010 2:38pm
    betul tu kak zaiton..angah pun selalu amalkan ayat-ayat dalam al quran..alhamdulillah..dengan izin ALLAH perniagaan angah maju walaupun ada yang dengki..tapi amal jer tak guna kalau takda usaha...  
  9. Mohd Syahrawi - Thu 30/Dec/2010 2:40pm
    kak saya berminat la nk tau...
    sebelum ni tau guna asma ul husna jer...
    awie_2522@yahoo.com  
  10. Alieza 2 - Thu 30/Dec/2010 2:43pm
    akak tolng email kat saya aliezaliza@yahoo.com.my  
  11. Nia - Thu 30/Dec/2010 2:43pm
    salam, kak
    sy berminat..
    bleh emailkan x?
    ohyeen@gmail.com
    TQSM..  
  12. Muliati - Thu 30/Dec/2010 2:50pm
    saya pun berminat gak
    muliatidasiry.mfm@gmail.com  
  13. Asmah 5 - Thu 30/Dec/2010 2:55pm
    salam,

    JALAK, x baik awak kata ayat2 Al-Quran tu leceh. Jika awak x nak buat skalipun, jgn kata camtu. Sama macam menidakkan ayat2 Allah swt.

    Kak Zaiton, tlg email sy detailnya. Mungkin ada yg sy ter miss baca.. tq

    > wtd9400@yahoo.com  
  14. Nurainilan - Thu 30/Dec/2010 3:04pm
    sokong asmah 5.hehehe...ntah jalak ni tak baik ...  
  15. Mummy Apache - Thu 30/Dec/2010 3:08pm
    akak..saya pun berminat jugak...
    email saya nshidah@ymail.com  
  16. Rashid 10 - Thu 30/Dec/2010 3:12pm
    email kt sy. rashidsamsi@yahoo.com  
  17. Anuar 10 - Thu 30/Dec/2010 3:15pm
    kat saya jugak. anuar.biv@gmail.com  
  18. Nilam 2 - Thu 30/Dec/2010 3:26pm
    email saya gak,nilamsamad@yahoo.com.  
  19. Asmah 5 - Thu 30/Dec/2010 3:35pm
    luv u lah Nurainilan...hehehe... :-D

    kak Ton, sy tumpang borak jap ye...

    alhamdulillah esok cuti... leh tolong kapur kasut anak... masak sodap2... makan2 sambil santai...

    selamat bercuti & selamat tahun baru semua forumer...  
  20. Norizah - Thu 30/Dec/2010 4:02pm
    Salam kak Ton,
    Saya pun berminat.. memang benar sebagai umat Muhammad kita perlu percaya dan jadikan ayat2 Al-Quran tu sbg amalan harian spt berzikir dsb. Contohnya nak buat apa pun mesti mulakan dgn Bismillah.. kalau yg lebih dalam lagi ilmunya teruskan baca ayat-ayat yg berkaitan dan mohonlah pd Allah dgn rasa rendah diri sbg hambanya yg serba kekurangan dan lemah... Amin..  
  21. Rahmanbhg - Thu 30/Dec/2010 4:25pm
    email kan pd saya ye kak shahmvoice@gmail.com  
  22. Mohd Farid Yusof - Thu 30/Dec/2010 5:19pm
    saya pun nak juga. email ke abekarid@gmail.com.  
  23. Zaidi 8 - Thu 30/Dec/2010 5:59pm
    SUKA INCOME PASIF ?
    Akan lancar 1 january nie..
    Yg berani tanggung risiko !! bleh parking lot anda sekrang

    1lot rm150
    dapat rm18 sehari
    30 hari rm540


    Mr sam
    0136747480  
  24. Shaharum Hj Ismail - Thu 30/Dec/2010 6:25pm
    Salam semua, amalan doa-doa harian dalam kehidupan kita amat digalakkan kerana selain kita mendapat pahala, kita akan mendapat beberapa keistimewaan lain yang ada pada ayat-ayat al-quran tersebut daripada allah swt.Tapi yang wajib mestilah diamalkan dulu ye, sembahyang 5 waktu dan lain-lain.Ajal maut, jodoh pertemuan dan rezeki, allah swt yang menentukan, kita mesti beramal, berusaha, berikhtiar dan tawakal....
    http://www.bizpositif.ws  
  25. Mohd Wahidi - Thu 30/Dec/2010 6:30pm
    email sya.....ydie_70@yahoo.com.my  
  26. Salsa 2 - Thu 30/Dec/2010 6:34pm
    salam kak
    saya pun nak juga email me
    salsatumis22@hotmail.com
    tq  
  27. Azanaz - Thu 30/Dec/2010 7:13pm
    salam kak sila email kan kpada saya di norazah24bear@gmail.com..thanks.  
  28. Hetty - Thu 30/Dec/2010 7:23pm
    email dkt saya.nails_inred86@yahoo.com  
  29. Elly Jalil - Thu 30/Dec/2010 7:33pm
    email me ej7477@gmail.com  
  30. Muhammad Amir Faiz Bin Roslan - Thu 30/Dec/2010 8:31pm
    Terima kasih kerana keikhlasan kak Eton.
    Harap kak Eton forward kat saya jugak.
    Email : amirfaiz07@gmail.com  
  31. Hafizuddin 2 - Thu 30/Dec/2010 8:49pm
    emel kt sye... hdeen2u@gmail.com  
  32. Aini 11 - Thu 30/Dec/2010 9:10pm
    kak,sayapun nak...marliaaini_mohgov@yahoo.com..  
  33. Wanzx - Thu 30/Dec/2010 10:27pm
    Jika tak Keberatan, kak zaiton forward pada saya juge..

    wan.zul@hotmail.com  
  34. Alyes - Thu 30/Dec/2010 10:33pm
    Assalamualaikum Kak Zaiton,

    Sy berminat, sila emailkan kat...

    alyes_ok07@yahoo.com.my

    T kasih.  
  35. Zaimi 2 - Thu 30/Dec/2010 10:37pm
    saya nak menuntut ilmu tue....

    akupett8189@gmail.com  
  36. Hayati 5 - Thu 30/Dec/2010 11:39pm
    Assalamualaikum.kak zaiton..saya pun berminat gak blh emailkan ke roshayati77@yahoo.com...  
  37. Lieyza - Thu 30/Dec/2010 11:59pm
    salam kak ton,

    tq kerana nak kongsi ilmu.
    tlg kirimkan kat sy.
    yz_engineering@yahoo.com

    tq  
  38. Banjak614 2 - Fri 31/Dec/2010 1:21am
    Itu bukan sebarang Jalak...Itu Jalak Lenteng namanya.Jalak zaman moden  
  39. Zalina Hj Deni - Fri 31/Dec/2010 8:33am
    salam,saya bermint jgk hrp dpt emailkn inadeni@gmail.com
    lg satu, jalak baik awak istighfar nti x pasal2 blh lri akidah jgn smpi x cium bau syurga lak sok...slagi ada nyawa jgn sombong tu hak Allah bila2 masa dia nk dia blh ambik...  
  40. Nurda - Fri 31/Dec/2010 1:17pm
    berminat juga...nurda_lowgirl@yahoo.com  
  41. Santansegar - Fri 31/Dec/2010 6:51pm
    salam.. emailkan saya jugak... wbm6216@gmail.com
    moga rezeki kak zaiton bertambah murah...  
  42. Nurulangah - Sat 1/Jan/2011 3:18am
    email angah jangn lupe ya kak ton
    nurulangah2010@gmail.com  
  43. Nurhidayah 4 - Sat 1/Jan/2011 12:40pm
    email syer nurhidayah8884@yahoo.com  
  44. Simpel 02 - Sat 1/Jan/2011 2:53pm
    salam saya pun nak kak ton
    azman_online@yahoo.com  
  45. Sadruddin - Sat 1/Jan/2011 3:51pm
    boleh e-melkan kat saya sekali sureup66@gmail.com  
  46. Amygold - Sat 1/Jan/2011 10:37pm
    BELI EMAS SEBELUM TERLAMBAT DAN BEBAS DARI INFLASI>>KENAIKAN EMAS 30-45% SETAHUN>>ALHAMDULILAH

    OFFER BELI 100GRM DPT 300GRM>BELI 1 KG DPT 3 KG>FOR INFO 0199809816  
  47. Abuadib - Sun 2/Jan/2011 1:57am
    Salam ,sebaik-baik perkataan adalah perkataan nabi saw dan sebaik-baik petunjuk adalah kitabullah ( Al Quran ) , seburuk-buruk perbuatan adalah perkara yang di ada-adakan dalam agama . Jadi dalam hal ni, jangan sesiapa berani menyandarkan seseuatu perkara kepada agama jika tiada Dalil dan Nas yang nyata (al-Quran dan Hadith) kerana Al-Quran itu adalah petunjuk utk manusia amalkan tapi bukan untuk tujuan tertentu ( kekayaan harta dunia) dan saya tak nafikan bahawa ada di antara beberapa ayat dalam Al-Quran yang mempunyai fadilat tertentu , tapi baca dan fahamilah tafsirnya sefaham mungkin.....Hati-hati dalam menyandarkan sesuatu pada agama....berbohong pada nabi saw adalah tak sama berbohong pada mana-mana manusia, kerana padahnya Allah swt mensiapkan tempat duduknya dalam api neraka dan setiap yg di ada-adakan dalam agama ( tiada petunjuk Al Quran & Hadith ) adalah bidaah , setiap yg bidaah adalah sesat dan tempat org2 yang sesat adalah dalam neraka.......kaum bukan muslim lebih maju dan kaya raya dari orang kita..... mereka berusha keras, tiada air jampi,ayat pelaris, ayat pemanis muka dll......tapi kita (org Islam ) alhamduillah di gesa utk berusha , berdoa akhirnya bertawakal kpd. Allah swt...jazakallah khair  
  48. Amie 7 - Sun 2/Jan/2011 9:33pm
    Emelkan saya kak amei_2083@yahoo.com  
  49. John Doe 2 - Sun 2/Jan/2011 11:58pm
    Salam...

    Abuadib, pendapat anda di atas sememangnya benar dan tidak blh dinafikan....

    Cuma sy berpendapat dlm ini, jgnlah kita menjadikan Al-Quran itu terlalu rumit utk diamalkan dan mendatgkan was2 pd saudara2 kita yg ingin mendekati Al-Quran. Agama Islam itu indah dan mengamalkannya juga bknlah suatu yg beban. Asalkan niat kita betul, cara kita mengamalkannya juga tidak menyalahi hukum dan batas agama, Insya-Allah ia akan membuahkan hasil yg positif kerana Allah maha mendgr dan mengetahui...

    Utk mengamalkan satu2 doa drpd Al-Quran tidaklah sesukar hingga kita perlu utk memahami benar2 tafsir yg tertulis di dlm ayat2 tersebut. Kerana kita xmungkin mampu utk memahami 100% ayat Allah yg diturunkan itu.

    Allah berfirman dlm surah Al-Kahfi, ayat 109, "Katakanlah (wahai Muhammad): "Kalaulah semua jenis lautan menjadi tinta untuk menulis Kalimah-kalimah Tuhanku, sudah tentu akan habis kering lautan itu sebelum habis Kalimah-kalimah Tuhanku, walaupun Kami tambahi lagi dengan lautan yang sebanding dengannya, sebagai bantuan". Ini membuktikan bhw, maksud tersirat yg tersembunyi di dlm Al-Quran teramatlah luas... jadi ia tidak hanya terhad kpd maksud2 yg tertulis dlm tafsir shj...

    Jgnlah kita membandingkan kejayaan dan cara bekerja kaum bukan muslim dgn cara kita. Kerana Allah pernah menyatakan dlm Al-Quran, bahagian mereka (kafir) hanya di dunia, sedang di akhirat mereka tidak memperolehi sebarang manfaat. Ulama berpendapat, kaum kafir lebih mudah memperolehi kesenangan di dunia kerana sifat Ar-Rahman yg ada pd Allah utk mereka di dunia... sedang ganjaran drpd sifat Ar-Rahim utk org2 mukmin di akhirat kelak...

    Wallahualam...  
  50. Uzair 2 - Mon 3/Jan/2011 3:03pm
    Salam, kak..tlg emailkan pada saya details mohduzair87@gmail.com  
Start | Page 1 | Next >                  FirstPage ¤ LastPage   (Total 158 comments)
Comment
1. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.

2. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.


Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility and we do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.
Email
Password
TipsFree Registration ¤ Lost Password?
Niche
Penubuhan Persatuan

Agen Hartanah (2728)
Bengkel Basikal (73)
Bengkel Besi (214)
Bengkel Kereta (1488)
Bengkel Motosikal (248)
Bengkel Tayar (213)
Bisnes Air Mineral (365)
Bisnes Ais Krim (499)
Bisnes Aksesori Kereta (650)
Bisnes Broadband (1102)
Bisnes Burger (547)
Bisnes Cermin Mata (159)
Bisnes Cuci Kereta (804)
Bisnes Cyber Cafe (451)
Bisnes Dobi (1357)
Bisnes Ebook (1045)
Bisnes Handphone (1254)
Bisnes Hari Raya (60)
Bisnes Hotel Dan Resort (558)
Bisnes Ice Blended (694)
Bisnes Jam Tangan (287)
Bisnes Jeruk (165)
Bisnes Kitar Semula (498)
Bisnes Komputer (1486)
Bisnes Kurier Dan Logistik (675)
Bisnes Minuman (1461)
Bisnes Pasar Malam (1969)
Bisnes Pelancongan (547)
Bisnes Pengantin (682)
Bisnes Perabot (853)
Bisnes Prepaid Dan Reload (1107)
Bisnes Restoran (3327)
Bisnes Roti Dan Bakeri (707)
Bisnes Salun Rambut (364)
Bisnes Sarang Burung (257)
Bisnes Satay (380)
Bisnes Sms (161)
Bisnes Spa Dan Facial (660)
Bisnes Steamboat (198)
Bisnes Tablet Pc (440)
Bisnes Tradisional (818)
Bisnes Untuk Dijual (3316)
Bisnes Waffle Dan Jagung (382)
Bisnes Western Food (323)
Dewasa 18sx (1770)
Diskusi Bisnes (1961)
Diskusi Tuntutan Dan Tribunal (719)
Expo Karnival Tapak Niaga (6462)
Forex Malaysia (1878)
Haiwan Peliharaan (468)
Haji Dan Umrah (465)
Hiasan Dalaman (710)
Hiasan Taman (241)
Hotel Resort Homestay (1007)
Iklan Tv Radio Media Massa (224)
Import Dan Eksport (329)
Ingin Berniaga (2819)
Insurans Dan Takaful (1726)
Insurans Roadtax Kereta (338)
Kedai Bunga (190)
Kedai Cenderahati Dan Kraf (1981)
Kedai Emas (452)
Kedai Fotostat Dan Cetakan (2530)
Kedai Hardware (435)
Kedai Ibu Dan Bayi (689)
Kedai Jahit (3832)
Kedai Kamera Dan Camcorder (342)
Kedai Runcit Dan Serbaneka (344)
Kedai Separuh Dan Ruang Niaga (1843)
Kedai Sewa (1633)
Kereta Baru (1616)
Kereta Terpakai (4994)
Kerja Diploma Dan Ijazah (4804)
Kerja Kemahiran (1953)
Kerja Kosong (11759)
Kerja Praktikal (2057)
Kerja Sales (2273)
Kerja Sambilan (6314)
Konsultan Peguam (151)
Konsultan Perniagaan (452)
Kontrak Swasta (293)
Kontrak Tender Kerajaan (455)
Kontraktor Balak Dan Kayu (479)
Kontraktor Jurutera (565)
Kontraktor Marin Dan Kapal Laut (225)
Kontraktor Minyak Dan Gas (679)
Kontraktor Pasir (391)
Kontraktor Pembinaan (2055)
Kontraktor Perlombongan (319)
Kursus Dan Seminar (2815)
Kursus Kecantikan (686)
Kursus Makanan (662)
Kursus Motivasi (322)
Ladang Getah Kelapa Sawit (1622)
Mencari Pelabur (3681)
Mesin Fotostat (352)
Mesin Freezer Dan Chiller (267)
Mesin Industri (511)
Mesin Jahit (374)
Mesin Proses Makanan (567)
Pakej Pelancongan (2608)
Pakej Perkahwinan (1200)
Pakej Perniagaan (891)
Pasar Basah (1458)
Pekerja Asing (1231)
Pelaburan Saham Unit Trust (943)
Pembantu Rumah Asing (1852)
Pembekal Barang Runcit (1580)
Pembekal Beras (108)
Pembekal Buah-buahan (482)
Pembekal Ikan Kering (385)
Pembekal Kelapa Dan Santan (648)
Pembekal Kerepek (1098)
Pembekal Keropok (444)
Pembekal Kicap Dan Sos (223)
Pembekal Kurma Dan Kismis (289)
Pembekal Madu (238)
Pembekal Mee Dan Bihun (126)
Pembekal Minyak Masak (414)
Pembekal Rempah Dan Perencah (595)
Pembekal Serunding (259)
Pembekal Telur (140)
Pemborong Aksesori Lelaki (162)
Pemborong Aksesori Wanita (1183)
Pemborong Batik Dan Sutera (353)
Pemborong Beg Galas (99)
Pemborong Beg Tangan (605)
Pemborong Bundle (864)
Pemborong Cadar Dan Tilam (453)
Pemborong Karpet (162)
Pemborong Kasut Dan Sandal (694)
Pemborong Lampin (295)
Pemborong Mutiara (108)
Pemborong Pakaian Bayi (773)
Pemborong Pakaian Kanak2 (1655)
Pemborong Pakaian Lelaki (1129)
Pemborong Pakaian Plus Size (144)
Pemborong Pakaian Wanita (4206)
Pemborong Telekung Dan Songkok (565)
Pemborong Tshirt Dan Uniform (3519)
Pemborong Tuala (200)
Pemborong Tudung (2787)
Pembuat Papan Tanda Iklan (277)
Pembuat Plastik Kotak Botol (798)
Pembuat Rak Kiosk Gerai (481)
Pendaftaran Syarikat (494)
Pendaftaran Trademark (35)
Pengedar Alat Tulis (952)
Pengedar Bahan Pencuci (716)
Pengedar Buku Dan Majalah (586)
Pengedar Contact Lens (243)
Pengedar Perfume (1537)
Pengedar Permainan Kanak2 (599)
Pengedar Produk Kecantikan (2627)
Pengedar Produk Kesihatan (2996)
Pengurus Majlis (596)
Penternak Arnab (53)
Penternak Ayam (727)
Penternak Burung Puyuh (95)
Penternak Ikan (695)
Penternak Kambing (286)
Penternak Lembu (390)
Penternak Udang (194)
Peralatan Makmal Dan Hospital (264)
Peralatan Pejabat Dan Sekolah (721)
Peralatan Sukan (553)
Perisian Komputer (571)
Perkakas Dapur (624)
Perkakas Elektrik (436)
Perkakas Rm2 Dan Gajet (1532)
Pinjaman AIM (168)
Pinjaman Hartanah (519)
Pinjaman Kad Kredit (388)
Pinjaman Kereta (607)
Pinjaman Peribadi (10589)
Pinjaman Perniagaan (1836)
Produk Dari China (542)
Produk Sejuk Beku (1317)
Program Consignment (2011)
Program Dropship (6735)
Pusat Bahasa (357)
Pusat Jagaan Bayi (1541)
Pusat Latihan (648)
Pusat Memandu (123)
Pusat Mengaji Agama (522)
Pusat Pendidikan Tinggi (523)
Pusat Rawatan (365)
Pusat Tadika Dan Taska (1312)
Pusat Tuisyen (1067)
Rancangan Perniagaan (594)
Rawatan Alternatif (292)
Rumah Sewa (4282)
Rumah Untuk Dijual (3732)
Servis Freelance (1110)
Servis Keselamatan (720)
Servis Pembersihan (825)
Servis Pengedaran Risalah (459)
Setiausaha Syarikat (609)
Sewa Bas Dan Van (575)
Sewa Kereta Teksi Limo (1817)
Sewa Lori (2558)
Sewa Pesawat Dan Helikopter (56)
Studio Filem Dan Videografi (248)
Studio Fotografi (899)
Studio Grafik Dan 3D (1096)
Studio Lukisan (129)
Studio Model Penyanyi Pelakon (725)
Studio Muzik (477)
Sukan Beladiri (116)
Sukan Berkumpulan (232)
Sukan Futsal (228)
Sukan Pancing (143)
Tanah Sewa (639)
Tanah Untuk Dijual (4842)
Tempahan Biskut Dan Tart (2153)
Tempahan Hamper (188)
Tempahan Kanopi Dan Meja Kerusi (668)
Tempahan Katering (2146)
Tempahan Kek Dan Coklat (2143)
Tempahan Korban Dan Aqiqah (177)
Tempahan Kuih Muih (1745)
Tempahan Minuman Dan Dessert (462)
Tempahan Nasi Lemak (522)
Tempahan Roti (359)
Terminal Bayaran (189)
Ubahsuai Pejabat (640)
Ubahsuai Rumah (1685)
Urut Tradisional (793)
Usahawan Baja Pertanian (372)
Usahawan Benih Dan Nursery (403)
Usahawan Tani (1093)
Vending Machine (371)
Voucher Dan Tiket (247)
Web Design Malaysia (2308)
Wiring Aircond Plumbing Repair (1352)