Anda Memerlukan Pembantu Rumah? Cepat dan Murah.
Tudungku - Fri 11/Nov/2011 9:13am [Last Comment]
Pembantu rumah indonesia. Pembantu rumah boleh dapat dlm masa yg cepat dan caj yang murah. Serendah RM3,300. Jika berminat, sila call no hp : 010-7948847/019-3688847

Niche: Pembantu Rumah Asing
Kursus Praktikal GST untuk Usahawan
13 Nov 2014 (Khamis) di Dewan Seminar, DPMM Putrajaya

Seminar Memborong Produk di China
12 Nov 2014 (Rabu) di Dewan Seminar, DPMM Putrajaya
     
  1. Rayaan - Mon 14/Nov/2011 5:55pm
    Sila hubungi saya 0143178274 ryaan.  
  2. Vanda Arina - Tue 15/Nov/2011 12:45pm
    saya agen dari bandung, ada 4 maids silahkan hubungi ashayanabandung@yahoo.com atau di +6282128286607  
  3. Haffiz 4 - Wed 16/Nov/2011 8:56pm
    Salam...jika anda perlukan pembantu Rumah Indonesia mahu pun Filipino..boleh terus hubungi saya segera Insyaallah saya boleh bantu..Wassalam..
    016-3123206  
  4. Tudungku - Thu 17/Nov/2011 9:20pm
    Maaf, ada pembetulan. Bukan RM3,300 tapi RM3880  
  5. Reezal Corleone - Wed 23/Nov/2011 12:37am
    kami bayar Rm3,880 ada jaminan atau kalau2 maid yg dah bagi xmemuaskan hati.. (xleh wat kerja)


    bole email details x > reezal7@gmail.com  
  6. Mr Sage - Thu 24/Nov/2011 12:13am
    Salam.Maaf tumpang iklan.Saya ada 2 orang maid akan sampai 30hb ni.Maid dari Surabaya.umur 30an.Islam.Kos rm3800.gaji rm500.Deposit rm1000.Balance mase delivery.Sesiapa yang betul2 berminat boleh hubungi 012 2418879.  
  7. Zen 4 - Fri 25/Nov/2011 4:35pm
    sila email detailnyer..saya memerlukan maid segera...tq

    esok bole jumpa tak?

    md_zen@yahoo.com  
  8. Mira 79 - Thu 5/Jan/2012 12:48pm
    sya perlukan maid dgn segera yg blh jaga ank dan bt kj rumah  
  9. Khai 46 - Tue 26/Jun/2012 12:24pm
    Cuba layari website di bawah ini sekarang untuk mengetahui bagaimana mencari pembantu rumah yang sesuai untuk berkhidmat dengan anda...

    http://bit.ly/caripembanturumah  
  10. Maninder Singh - Thu 26/Jul/2012 5:09am
    Saya perlukan maid, sila call saya 0192037075  
  11. Allen 7 - Thu 20/Sep/2012 5:10pm
    Saya sedang mencari pembantu rumah untuk menjaga 2 orang anak dan bisa urus kerja rumah, sila hubungi saya.

    allenvoon@gmail.com (+6012-6388776)  
  12. Hasif Enterprise 2 - Fri 12/Oct/2012 10:04pm
    Saya memerlukan maid utk jaga anak dan membantu kerja-kerja rumah, sila hubungi 018-3547737 (sms jika pangilan tak diangkat)  
  13. Rahim 74 - Thu 8/Nov/2012 9:03am
    Salam,
    buat warga majalah.
    ada 1 maid agak berumur tapi masih boleh bekerja dan ada pengalaman sebagai pembantu rumah.umur 40 ++ ada paspword.Asal jawa timur.Bayaran RM 2000 tiada potongan gaji.Gaji RM 600 sebulan

    Bagi yang berminat boleh hubungi saya segera.

    Maya - 012-306 9263
    03-6241 6868
    Rahim - 012-306 9263  
  14. Rahim 74 - Tue 20/Nov/2012 3:16pm
    Salam,
    Buat warga majalah.Bagi yang berminat untuk ambil maid saya ada 2 maid

    1. Desi - umur 23 tahun
    asal sanbawa,boleh menguruskan rumah dan anak yang kurang dari 2.bagi majikan yang berminat boleh menghubungi saya.

    2.Maid flores,umur 30 tahun boleh menguruskan rumah dan anak2.
    bagi majikan yang berminat sila segera hubungi saya kerana maid sudah ada dimalaysia.kedua2nya pertama kali masuk malaysia.

    bayaran rm 5,500.00 - 3 bulan gaji.pada bulan keempat baru dibayar gaji.

    maya 012-306 9263
    03-6241 6868

    ada maid lagi akan masuk pada minggu depan diharap semua majikan boleh bersabar dan membuat booking terlebih dahulu tanpa sebarang bayaran.tq  
  15. Rahim 74 - Wed 21/Nov/2012 9:45pm
    Salam,
    Buat semua warga majalah.com
    Saya ada 1 maid jawa pernah bekerja sebagai pem.rumah berumur 47 tahun.Ada passport dan masih hidup lagi cuma visa sahaja yang mati.Gaji RM 600 sebulan dan sebulan sekali cuti.
    Bayaran RM 2,500 tiada tolak gaji.Bagi majikan yang berminat bolehlah hubungi saya segera.Siapa cepat dia yang dapat.

    012-306 9263 - Maya
    012-306 9232 - Rahim
    03-6241 6868  
  16. Rahim 74 - Mon 26/Nov/2012 12:42pm
    salam,
    ada 2 maid baru masuk
    1 maid , umur 26 , asal lombok , jawa pernah bekerja 2 tahun di malaysia dan balik ke indon now masuk balik.maid sudah ada dimalaysia bayaran RM 6,500 - 3 bulan gaji.Gaji bagi anak yang kurang dari 3 RM 600 lebih dari 3 RM 650.Bagi yang berminat sila hubungi saya segera.
    maid 2 , umur 38 baru masuk malaysia.maid sudah ada dimalaysia.
    bayarn rm 5,500 - 3 bulan gaji.
    bayaran harus dibuat secara tunai bayar dan terus ambil maid.
    sebarang pertanyaan boleh hubungi saya

    maya 012-306 9263 atau 03-6241 6868  
  17. Rahim 74 - Tue 27/Nov/2012 11:39am
    salam,
    buat warga majalah.
    ada 2 maid baru masuk kedua2nya umur 38 , asal jawa.bagi majikan islam sahaja.majikan yang serius dan betul2 memerlukan bolehlah menghubungi saya

    012-306 9263 atau 03-6241 6868

    bagi majikan yang masih mencari maid boleh booking dari saya.maid dari jawa baru masuk malaysia akan tiba dalam bulan 12 ini.harap bersabar bagi majikan yang masih belum mendapat maid lagi.wasalam.  
  18. Rahim 74 - Sun 2/Dec/2012 9:23pm
    Salam,
    Buat semua warga majalah.com
    Saya ada 1 maid umur 30 an ada pengalaman bekerja dan pernah kerja dimalaysia selama 3 tahun bayaran RM 3,000 tiada potongan gaji khas buat majikan muslim sahaja yang tak ada ramai anak dan rumah x besar.

    Saya ada beberapa maid baru pertama kali masuk ke malaysia,maid akan tiba dalam hari isnin 3/selasa 4 bulan 12/12 ini bagi majikan yang berminat boleh menghubungi saya.Bayaran RM 6,000 - 6,500 - 3 bln gaji bagi majikan yang berminat bolehlah menghubungi saya untuk membuat tempahan.
    Bagi majikan yang serius sahaja,please.

    Maya 012-306 9263  
  19. Betty 15 - Mon 3/Dec/2012 6:00pm
    en rahim, ada tak maid yg umur 40 tu.. yg kos $2k?  
  20. Rinn 2 - Tue 4/Dec/2012 2:12pm
    En. Rahim.. saya perlukan maid..kalo boleh 40+, dan kosnya murah.  
  21. Rahim 74 - Wed 5/Dec/2012 4:23pm
    Salam,
    Buat warga majalah.com
    Saya ada 1 maid umur 40 , ada pengalaman bekerja.Bayaran murah sahaja RM 5000 - 3 Bulan gaji
    sesuai bagi majikan yang tidak ramai anak dan rumah tidak besar.Maid dah ada disini.Sesuai untuk semua majikan islam atau non muslim asalkan tiada binatang.

    Jika beminat bolehlah hubungi saya
    En.saiful 012-263 0951  
  22. Rahim 74 - Wed 5/Dec/2012 9:59pm
    Salam buat warga majalah
    nie maid terus dari agen indonesia
    Kakak Dadek 016-334 1619 ada ready maid umur 40 tahun bayaran RM 4,500 bagi majikan yang berminat boleh hubungi kakak tu.
    TQ

    saya hanya membantu.sekadar membatu memberi yang ikhlas  
  23. Rahim 74 - Sun 9/Dec/2012 4:09pm
    Salam ,
    Buat warga majalah.com

    Saya ada maid jawa tengah umur 32 tahun,pertama kali masuk malaysia dan belum pernah kerja tetapi atas kesilapan agen document maid hilang.Jika ada majikan yang berminat bayaran sangat murah RM 4,500 - 2 bulan gaji , gaji RM 600 sebulan.Maid sedia ada dan tidak menggunakan hp boleh diambil bila2 masa sahaja.
    Bagi majikan yang serius sahaja.

    Hubungi Kak Maya 012-30 9263 @
    Abang Rahim 012-306 9232
    tq.  
  24. Rahim 74 - Mon 10/Dec/2012 3:54pm
    salam,

    saya ada maid sekarang ada pengalaman bekerja.sgt ranjin dan pandai menjaga anak.asal jawa timur , umur 36 tahun bagi majikan yang berminat boleh hubungi saya untuk ambil maid ini.

    tq

    012-306 9263  
  25. Rahim 74 - Wed 12/Dec/2012 11:59am
    Salam,
    Saya ada maid kosong yang boleh bekerja mengurus rumah tangga dan menjaga anak2 tidak kisah majikan macam mana asalkan baik dan bagi maid untuk solat.Maid asal jawa tengah umur 30 gaji bulanan RM 600 sebulan sekali cuti hanya rehat dirumah majikan sahaja (tidak perlu bagi maid untuk keluar) sesuai bagi majikan dalam kl atau luar kl.Bagi majikan yang berminat boleh hubungi saya

    Bayaran RM 3,800 - 2 bln gaji.

    Call Maya - 012-306 9263
    03-6241 6868  
  26. Rahim 74 - Sat 15/Dec/2012 9:23am
    salam,buat warga majalah

    saya ada seorang maid umur 30 asal jawa tengan.ada pengalaman menjaga org tua nyanyuk yang pakai pampers (2 tahun) habis contrac pulang ke indonesia masuk balik ke malaysia,tetapi maid ini kosong dan boleh bekerja untuk mana-mana majikan islam atau bukan islam.Gaji permulaan RM 500.maid sgt rajin.bagi majikan yang berminat dan kos sgt murah.boleh ambil maid bila2 masa sahaja.

    Pn.Maya - 012-306 9263  
  27. Rahim 74 - Sat 15/Dec/2012 10:17pm
    Kepada semua warga majalah.com

    Saya ada 2 maid kosong (tiada document termasuk paspord) boleh membuat kerja rumah,menjaga anak2 @ orang tua.sangat sesuai bagi majikan islam atau bukan islam
    .Bayaran RM 3,500 - 2 bulan gaji, gaji RM 500 (MAID 1) asal jawa tengah umur 28 tahun Bayaran RM 3,500 - 1 bulan gaji,gaji RM 600 (MAID 2) asal jawa timur , umur 29 tahun.Bagi majikan yang berminat boleh menghubungi saya.Bagi majikan yang benar2 memerlukan bolehlah hubungi saya.Saya paham ada segelintir majikan takut nak pakai maid kosong,sebenarnya maid kosong atau ada paspord sama sahaja klu dia nak lari ada document dan permint pun dia lari juga.Bedasrkan pengalaman saya sahaja.Alhamdulilah setakat ini saya bagi maid x ada yang bermasalah.Kedua2 maid tidak mempunyai handphone sebulan sekali cuti duduk di rumah majikan sahaja (tidak boleh keluar bersiar-siar)Maid boleh bekerja didalam kl atau luar kl
    TQ

    Maya - 012-306 9263
    Rahim - 012-306 9232  
  28. Rahim 74 - Wed 13/Feb/2013 11:04am
    Salam,

    Disini saya mempunyai 5 orang maid yang baru masuk 4 orang dari Aceh umur 25 - 30 tahun dan 1 dari jawa medan umur 24 tahun.semua boleh mengguruskan rumahtangga dan menjaga anak atau orang tua.Semua maid baru masuk malaysia.Bayaran RM 5,500 - 3 bln gaji.Gaji RM 600 sebulan.

    sesuai untuk majikan islam dan majikan yang serius sahaja.
    saya menolong orang2 melayu dengan ikhlas hanya dibayar upah RM 200 satu maid.jujur saya katakan kerana menolong kawan.  
  29. Hazeriq 4 - Mon 18/Feb/2013 5:05pm
    assalammualaikum semua, tak perlu pening kepala, saya ada tenaga pekerja pembantu rumah rakyat kita sendiri, orang malaysia, tak perlu pening-pening lagi, senang nak komunikasi, hormat pada kta dan yang penting boleh dipercayai, sila email eriqgymuscle@yahoo.com untuk keterangan lanjut.  
  30. Michelle 14 - Sun 17/Mar/2013 12:27pm
    i perlukan pembantu rumah segera...please help....
    call 0123976422  
  31. Zak Mar - Sat 14/Dec/2013 2:19pm
    Anda memerlukan pemebantu rumah.. sila hubungi saya dgn kadar segera. Pembantu rumah ini berasal dr siam. Pandai memasak dn menguruskan rumahtangga.

    013 3508381  
  32. Norrizal 3 - Tue 17/Dec/2013 11:04am
    Tumpang iklan ....
    sesiapa yang berminat membuat FD invesment dengan local bank
    return 10% sebulan
    boleh hubungi saya
    norrizal 0196011630
    ****kota adalah terhad****  
Page 1   (Total 32 comments)
Comment
1. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.

2. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.


Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility and we do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.
Email
Password
TipsFree Registration ¤ Lost Password?
Niche
Penubuhan Persatuan

Agen Hartanah (2743)
Bengkel Basikal (73)
Bengkel Besi (217)
Bengkel Kereta (1494)
Bengkel Motosikal (249)
Bengkel Tayar (215)
Bisnes Air Mineral (368)
Bisnes Ais Krim (502)
Bisnes Aksesori Kereta (655)
Bisnes Broadband (1105)
Bisnes Burger (549)
Bisnes Cermin Mata (160)
Bisnes Cuci Kereta (807)
Bisnes Cyber Cafe (451)
Bisnes Dobi (1365)
Bisnes Ebook (1050)
Bisnes Handphone (1262)
Bisnes Hari Raya (60)
Bisnes Hotel Dan Resort (561)
Bisnes Ice Blended (696)
Bisnes Jam Tangan (288)
Bisnes Jeruk (169)
Bisnes Kitar Semula (500)
Bisnes Komputer (1490)
Bisnes Kurier Dan Logistik (682)
Bisnes Minuman (1466)
Bisnes Pasar Malam (1971)
Bisnes Pelancongan (550)
Bisnes Pengantin (687)
Bisnes Perabot (861)
Bisnes Prepaid Dan Reload (1110)
Bisnes Restoran (3344)
Bisnes Roti Dan Bakeri (710)
Bisnes Salun Rambut (366)
Bisnes Sarang Burung (257)
Bisnes Satay (382)
Bisnes Sms (162)
Bisnes Spa Dan Facial (662)
Bisnes Steamboat (199)
Bisnes Tablet Pc (441)
Bisnes Tradisional (824)
Bisnes Untuk Dijual (3341)
Bisnes Waffle Dan Jagung (385)
Bisnes Western Food (326)
Dewasa 18sx (1779)
Diskusi Bisnes (1965)
Diskusi Tuntutan Dan Tribunal (723)
Expo Karnival Tapak Niaga (6513)
Forex Malaysia (1890)
Haiwan Peliharaan (471)
Haji Dan Umrah (467)
Hiasan Dalaman (714)
Hiasan Taman (243)
Hotel Resort Homestay (1013)
Iklan Tv Radio Media Massa (224)
Import Dan Eksport (332)
Ingin Berniaga (2825)
Insurans Dan Takaful (1732)
Insurans Roadtax Kereta (343)
Kedai Bunga (190)
Kedai Cenderahati Dan Kraf (1990)
Kedai Emas (454)
Kedai Fotostat Dan Cetakan (2538)
Kedai Hardware (437)
Kedai Ibu Dan Bayi (689)
Kedai Jahit (3861)
Kedai Kamera Dan Camcorder (343)
Kedai Runcit Dan Serbaneka (348)
Kedai Separuh Dan Ruang Niaga (1856)
Kedai Sewa (1641)
Kereta Baru (1620)
Kereta Terpakai (5013)
Kerja Diploma Dan Ijazah (4848)
Kerja Kemahiran (1966)
Kerja Kosong (11843)
Kerja Praktikal (2094)
Kerja Sales (2293)
Kerja Sambilan (6351)
Konsultan Peguam (151)
Konsultan Perniagaan (458)
Kontrak Swasta (293)
Kontrak Tender Kerajaan (459)
Kontraktor Balak Dan Kayu (482)
Kontraktor Jurutera (568)
Kontraktor Marin Dan Kapal Laut (225)
Kontraktor Minyak Dan Gas (682)
Kontraktor Pasir (399)
Kontraktor Pembinaan (2066)
Kontraktor Perlombongan (319)
Kursus Dan Seminar (2826)
Kursus Kecantikan (689)
Kursus Makanan (665)
Kursus Motivasi (324)
Ladang Getah Kelapa Sawit (1624)
Mencari Pelabur (3689)
Mesin Fotostat (353)
Mesin Freezer Dan Chiller (274)
Mesin Industri (517)
Mesin Jahit (375)
Mesin Proses Makanan (572)
Pakej Pelancongan (2615)
Pakej Perkahwinan (1206)
Pakej Perniagaan (894)
Pasar Basah (1464)
Pekerja Asing (1240)
Pelaburan Saham Unit Trust (948)
Pembantu Rumah Asing (1867)
Pembekal Barang Runcit (1580)
Pembekal Beras (110)
Pembekal Buah-buahan (484)
Pembekal Ikan Kering (385)
Pembekal Kelapa Dan Santan (651)
Pembekal Kerepek (1101)
Pembekal Keropok (446)
Pembekal Kicap Dan Sos (224)
Pembekal Kurma Dan Kismis (290)
Pembekal Madu (240)
Pembekal Mee Dan Bihun (126)
Pembekal Minyak Masak (415)
Pembekal Rempah Dan Perencah (604)
Pembekal Serunding (259)
Pembekal Telur (140)
Pemborong Aksesori Lelaki (162)
Pemborong Aksesori Wanita (1187)
Pemborong Batik Dan Sutera (353)
Pemborong Beg Galas (99)
Pemborong Beg Tangan (609)
Pemborong Bundle (871)
Pemborong Cadar Dan Tilam (455)
Pemborong Karpet (163)
Pemborong Kasut Dan Sandal (698)
Pemborong Lampin (295)
Pemborong Mutiara (111)
Pemborong Pakaian Bayi (774)
Pemborong Pakaian Kanak2 (1663)
Pemborong Pakaian Lelaki (1131)
Pemborong Pakaian Plus Size (144)
Pemborong Pakaian Wanita (4235)
Pemborong Telekung Dan Songkok (567)
Pemborong Tshirt Dan Uniform (3531)
Pemborong Tuala (201)
Pemborong Tudung (2798)
Pembuat Papan Tanda Iklan (279)
Pembuat Plastik Kotak Botol (800)
Pembuat Rak Kiosk Gerai (482)
Pendaftaran Syarikat (497)
Pendaftaran Trademark (35)
Pengedar Alat Tulis (954)
Pengedar Bahan Pencuci (719)
Pengedar Buku Dan Majalah (589)
Pengedar Contact Lens (244)
Pengedar Perfume (1544)
Pengedar Permainan Kanak2 (603)
Pengedar Produk Kecantikan (2633)
Pengedar Produk Kesihatan (3009)
Pengurus Majlis (598)
Penternak Arnab (53)
Penternak Ayam (730)
Penternak Burung Puyuh (95)
Penternak Ikan (696)
Penternak Kambing (289)
Penternak Lembu (392)
Penternak Udang (195)
Peralatan Makmal Dan Hospital (264)
Peralatan Pejabat Dan Sekolah (727)
Peralatan Sukan (554)
Perisian Komputer (571)
Perkakas Dapur (625)
Perkakas Elektrik (439)
Perkakas Rm2 Dan Gajet (1538)
Pinjaman AIM (169)
Pinjaman Hartanah (522)
Pinjaman Kad Kredit (390)
Pinjaman Kereta (612)
Pinjaman Peribadi (10637)
Pinjaman Perniagaan (1845)
Produk Dari China (544)
Produk Sejuk Beku (1328)
Program Consignment (2019)
Program Dropship (6765)
Pusat Bahasa (361)
Pusat Jagaan Bayi (1551)
Pusat Latihan (653)
Pusat Memandu (123)
Pusat Mengaji Agama (527)
Pusat Pendidikan Tinggi (524)
Pusat Rawatan (367)
Pusat Tadika Dan Taska (1327)
Pusat Tuisyen (1071)
Rancangan Perniagaan (598)
Rawatan Alternatif (293)
Rumah Sewa (4310)
Rumah Untuk Dijual (3754)
Servis Freelance (1119)
Servis Keselamatan (725)
Servis Pembersihan (828)
Servis Pengedaran Risalah (462)
Setiausaha Syarikat (611)
Sewa Bas Dan Van (579)
Sewa Kereta Teksi Limo (1832)
Sewa Lori (2571)
Sewa Pesawat Dan Helikopter (56)
Studio Filem Dan Videografi (249)
Studio Fotografi (906)
Studio Grafik Dan 3D (1107)
Studio Lukisan (130)
Studio Model Penyanyi Pelakon (737)
Studio Muzik (482)
Sukan Beladiri (117)
Sukan Berkumpulan (232)
Sukan Futsal (228)
Sukan Pancing (143)
Tanah Sewa (642)
Tanah Untuk Dijual (4871)
Tempahan Biskut Dan Tart (2157)
Tempahan Hamper (188)
Tempahan Kanopi Dan Meja Kerusi (669)
Tempahan Katering (2167)
Tempahan Kek Dan Coklat (2151)
Tempahan Korban Dan Aqiqah (177)
Tempahan Kuih Muih (1759)
Tempahan Minuman Dan Dessert (464)
Tempahan Nasi Lemak (526)
Tempahan Roti (364)
Terminal Bayaran (189)
Ubahsuai Pejabat (642)
Ubahsuai Rumah (1696)
Urut Tradisional (800)
Usahawan Baja Pertanian (374)
Usahawan Benih Dan Nursery (403)
Usahawan Tani (1099)
Vending Machine (373)
Voucher Dan Tiket (249)
Web Design Malaysia (2317)
Wiring Aircond Plumbing Repair (1360)