Kerja kosong : menjana pendapatan RM500-RM1000 dalam masa seminggu dengan menjadi pemandu uber secara partime/fulltime (latihan/daftar percuma)
Ubermalaysia 4 - Fri 21/Apr/2017 2:11pm
APA YANG ANDA PERLU ??

BERAPA PENDAPATAN MENJADI UBER PARTNER
1) Bergantung kepada berapa banyak trip anda pandu. Pengalaman saya memandu secara sambilan, alhamdulillah ansuran kereta, bil-bil boleh diselesaikan tanpa usik wang gaji kerja tetap , Seminggu RM 500 - RM 1000

MACAM MANA CARA PEMBAYARAN GAJI
1) Bayaran dikreditkan terus ke dalam akaun bank secara MINGGUAN. Maknanya hasil kerja sepanjang minggu akan kita perolehi minggu berikutnya. Jadi, jika dalam satu-satu bulan atau minggu tu kita ada perancangan/keperluan untuk berbelanja lebih sikit daripada biasa, bolehlah kita pandu lebih sikit. InsyaAllah, rajin usaha berbaloi hasilnya .

KENAPA BRO WAJIB DAFTAR SEKARANG
1)FREE REGISTRATION - Pendaftaran secara percuma je....

2)MUDAH & CEPAT - Proses pendaftaran serius mudah & laju je...

3)TAK TERIKAT - Uber ni xde kontrak . So, boleh berhenti bila2 mse je & x perlu risau psl kena byr bond ke...

4)FLEXIBLE - Bebas & boleh tentukan masa kerja sendiri. Boleh luangkn bnyak mse dgn family.

5)MASYUK - Payment msuk setiap minggu. Lg rajin, lg masyuukk..

6)KESELAMATAN - Jgn risau psal safety. Kalau ade sebarang gangguan, anda leh terus call hotline UBER utk melapor.

7)INCENTIVE - x terhad kpd bayaran tambang semata-mata. Bro jugak berpeluang nikmati insentif pd peak hour.

8)DEMAND TINGGI - Jgn risau psl demand ...uber/grab skrg semakin mendapat tempat di hati penumpang. Raaamaaii giler yg gunakan servis uber.Kalau masuk belah2 bandar, mmg x menang tgn.

9)JANTINA - Sis pun berminat? Boleh.... xde masalah... bukan utk lelaki je, perempuan pun boleh...

10)NETWORKING - Boleh dpt ramai kwn baru...

SYARAT DAN KELAYAKAN ADALAH MUDAH
1) Warganegara Malaysia
2) Lelaki atau wanita
3) Berumur 21 tahun ke atas
4) Mempunyai lesen memandu kelas D
5) Kereta tahun 2008 ke atas dan mempunyai 4 pintu
6) Insuran cover note kenderaan yang aktif dan tertera nama anda di dalamnya.

DOKUMEN YANG DIPERLUKAN
1) Salinan/gambar NRIC
2) Salinan/gambar Lesen memandu
3) Salinan/gambar Cover note

CARA DAFTAR SECARA PERCUMA
1) Standbykan pic dokumen i/c
2) lesen memandu full & cover note insurans(snap pakai fon je)
3) Terus hantar di 011-12300596

UNTUK DAFTAR ONLINE
1) klik link di bawah
https://partners.uber.com/i/k269vs3uue
https://partners.uber.com/i/k269vs3uue

2)Terus whatsapp UBER ke 011-12300596 untuk pengesahan

Niche: Ejen Uber Dan Grab Car
Shopping Cart Majalah.com akan dibuka pada Rabu 6 Sep 2017 :-)
Portal jualan 'Dari Peniaga Malaysia untuk Rakyat Malaysia'
     
  1. Sunrubby Enterprise - Mon 24/Apr/2017, 9:21pm
    saya berminat
    munis 012-5146239  
  2. Rickheesh - Sat 29/Apr/2017, 1:32pm
    Berminat
    Rickheesh
    0109121727  
  3. Ahmad Sharulnizam Shafie - Sat 13/May/2017, 12:20pm
    Saya perlukan mereka yang serius dan mahu ubah status kewangan. Kami mahu bantu mereka yang terdesak, kami mahu bantu anda yang dah risau akan kedatangan Ramadhan & Syawal, bajet mesti lari. Kami mahu bantu hilangkan pening kepala anda yang asyik kusut memikirkan pasal DUIT. kami dah sediakan kaedahnya dan modalnya RM40 jer, jadi cepatlah rebut peluang.. jangan tersinggung
    kalau anda tak terpilih.

    Jom:http://tinyurl.com/kb2cqwo  
Page 1   (Total 3 comments)
Your Comment:
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.


Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.