Event di Perlis
Azam 301 - Thu 10/Aug/2017 1:59pm
Kami nak habaq ni.. Stylelista Festival lagi sekali nak pi Perlis.
.
Kali ni kami nak orang Perlis dan satu Utara rasa lebih syok, lebih best bila mai Stylelista Festival. .
Kami akan berada di Perlis bermula pada 25-27 Ogos 2017, di Dewan Wawasan 2020,Kangar, Perlis.
.
Hampa tau dakk.. tarikh event pun elok sungguh, sehari selepas geng kerajaan dapat gaji. Sekolah pun pakat mula cuti.
Kena pulak tak lambat dah nak sambut Merdeka dengan Raya Haji.
.
Mana yang nak buat persiapan untuk Raya Haji, kot-kot nak cari kain baju lagi selai dua hat elok dan tak mahai sangat, pakat mai la Stylelista Festival.
.
70 buah booth niaga dengan macam-macam jenis produk ada. Nak baju untuk sekeluarga, nak krim muka, barang makeup macam depa dok promo kat live fb, nak beli kuih raya, pakat ada belaka. Harga pasti berbaloi untuk hampa.
.
Bila cuti sekolah baru mula, anak dah mula tanya nak p cuti kat mana.
.
Tak pa don't kalut-kalut wahai mak ayah, boleh bawak anak mai Stylelista Festival. Depa boleh masuk pertandingan mewarna PERCUMA, selain tu, pakat boleh bermesra dengan artis yang berniaga dan juga artis jemputan kami.
.
Nindia artis yang akan ada di Stylelista Festival
Usop Mentor
Hael Husaini
Shila Amin
Atul Mokcun
Jue Aziz
Taufik Azman Mua Utara
.
Yang mana ada bakat menyanyi, boleh masuk pertandingan karaoke kami. Untung-untung dapat berduet dengan artis jemputan kami nanti. Manalah nak tau, tu semua rezeki. Menang kalah adat bertanding, yang penting kita mencuba.
.
Meriah tak sangga la 3 hari nanti. Skuad Perodua Era pun mai buat reyuh. Bukan reyuh kosong tau, depa ada bagi goodies bag jugak untuk hampa semua..
.
Tudia aih, sakan jugak laa Stylelista Festival kat Perlis kali ni. Padat dan meriah dan kemaih!
.
Tu hampa jangan lupa mai naa.. habaq sama kat yang lain-lain.. benda baik macam ni kena kongsi ramai-ramai! 25-27 Ogos 2017, Dewan Wawasan 2020, Kangar, Perlis

Hang pa minat nak join terus click
www.wasap.my/60143492584

atau

boleh whatapps saya di 0143492584

#karnival #pemborongmurah #pemborongmalaysia #pemborongkosmetik #pemborongtudung #fiesta #event #bazaarmalaysia #bazaarpaknil #bazaarpaknilmurah #bazaarmalaysia #usahawanmuda #usahawan #viral #viralataainstagram #eventmalaysia #peniagaonline #sapotlokal #lokalah

Niche: Expo Karnival Tapak Niaga
     
  1. No comment yet!
Your Comment:
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.


Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.